SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
:')
Jij koos hetquote:
Leuk voor je, gr gr.quote:
het genrequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:20 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Jij koos het
Krijgt nu 3 nummers van deze lui
Blame knetter, maar maar 3 nummers en dan thin lizzy, waar ik precies 3 nummers van hebquote:
Ditquote:
had ook de munk kunnen doen.. of guusquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bij hazes hoort wel drank vind ik.. zit ik hier met mijn koppie koffie
Jostiband is serieus gewoon best leukquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:36 schreef cablegunmaster het volgende:
ja als ik straks ga draaien komt er allemaal jostibands op natuurlijk.
Whaha, geniaalquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hier in de stad komt een dubste feest waar gratis entree is als je een snor hebt
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm alles is al vol verder vandaag. alleen nog een gat van 5 tot 7.
gaat goed met het rooster.
ff laten staan dus...quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ff laten staan dus...scheelt 10 euro
neem gelijk mijn turkse vriendin mee
quote:
Maar 1 nummer, dus dat kan nietquote:
Volgende keer wel btw, heb het in de wachtrij staan nuquote:
Het was een grapjequote:
Ik zou zeggen, doe maar randomquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:58 schreef Zokunen het volgende:
Iemand een artiest voor het volgende blokje, anders kies ik heel random iets uit en dat is gevaarlijk
Hmm daar heb ik 2 nummers van...quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:00 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hmm daar heb ik 2 nummers van...
Is dat een blokje, ja dat is een blokje.
Dat mag geen probleem zijnquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:12 schreef Zokunen het volgende:
Wat ik nu klaar heb staan indien er geen verzoek is na RHCP is pure evil
Greenday? En dan sowieso Good Riddance erbijquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:12 schreef Zokunen het volgende:
Wat ik nu klaar heb staan indien er geen verzoek is na RHCP is pure evil
En ik maar denken dat Heintje erg zou zijnquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:13 schreef Zokunen het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Heintje erg zou zijn
hard to concentrate staat er bij mijn vlcquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:15 schreef cablegunmaster het volgende:
Hoe heet dit nummer? Mist ID3tag!.
dan liep de site achterquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hard to concentrate staat er bij mijn vlc
heb ik ook wel in het programma zittenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:19 schreef Zokunen het volgende:
Cable is het erg als ik ongeveer 3 minuten uitloop, dan past counting crows nog
Draait Zook er twee en dan draai jij de derdequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heb ik ook wel in het programma zitten. ( ben nerveus snap dat nou
).
ik heb knetters informatie verkregen daarop mijn sam aangepastquote:
Ik luister wel jonguh!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:32 schreef Zokunen het volgende:
Zit knetter nou gewoon niet te luisteren en wel te verzoeken?
Jupsquote:
Good riddance meegekregen dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik luister mee hoor, ben nog productief aan het werk nu ook
K3quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jups
eerst ff snel roken nog
Dan zit ik in de bios met een bak nacho'squote:
Welke film?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zit ik in de bios met een bak nacho's.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zit ik in de bios met een bak nacho's.
Zo goed was ie nou ook weer nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
Harry Potter 7.2 voor de 2e keer. Het is alweer een maand geleden toen ik 'm voor het laatst zag
.
Broek, shirt, vestje?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:41 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet wat ik aan moet. Hoe kan een vrouw zich nu kleden met dit weer?
!
Wat doe je voor werk?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:40 schreef STING het volgende:
[..]
Idd, had ik ook wel even nodig, eerste vakantie van het jaar
Jawel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zo goed was ie nou ook weer niet
Nee, ik doe een jurk aan. Dit weer is wel kut overigens, want als de zon schijnt is het vies warm.quote:
Hoi veredelde secretaressequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:43 schreef STING het volgende:
[..]
Project management en functioneel beheer
Ik vind 17 graden anders behoorlijk koudquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik doe een jurk aan. Dit weer is wel kut overigens, want als de zon schijnt is het vies warm.
Hier voelt het veeeeel warmerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind 17 graden anders behoorlijk koud
I knowquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:28 schreef Zokunen het volgende:
Cable vast in het voren, houdt rekening met ~20 seconden vertraging tussen wat je doet en wat je hoort. (ik mute SAM en luister gewoon naar de stream) of tussen wat jij hoort en wat wij horen als je SAM niet mute.
Topic loopt dus sowieso nooit sync met de stream.
Ah netjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:43 schreef STING het volgende:
[..]
Project management en functioneel beheer
quote:
Gaan jullie samen naar de bios?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:45 schreef STING het volgende:
[..]
Niet praten over dingen waar je geen verstand van hebt
En schiet nou maar op daar
Ik ben dan ook maar aan het geinen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah netjes
[..]Jij weet niet waar je over praat
quote:
Dat op zekerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel weer typisch dat ik precies binnenrol bij het nummer dat voor mij bestemd was.
Harry Potter rulesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gaan jullie samen naar de bios?
10013 is volgens mij Connection reset by peer.quote:
Waar kan je shoutcast V1 en V2 instellen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:02 schreef STING het volgende:
[..]
10013 is volgens mij Connection reset by peer.
Inderdaad, controleer het IP en poort.
En zorg ervoor dat de type op Shoutcast V1 staat ipv V2
Wat gebruik je, SAM of VDJ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Waar kan je shoutcast V1 en V2 instellen?
SAM.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:04 schreef STING het volgende:
[..]
Wat gebruik je, SAM of VDJ?
Ik ken alleen SAM, daar stel je dat in bij de properties van de encoder.
Zie PM.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
SAM.
Vraag me echt af wat ik fout heb staan.
Die optie heb ik niet in V4.3.6 welke sam heb je ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:06 schreef STING het volgende:
[..]
Zie PM.
In de screenshot zie je V2 staan, dit moet V1 zijn.
V4.9. Maar 4.3.6 moet toch een vergelijkbaar scherm hebben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Die optie heb ik niet in V4.3.6 welke sam heb je ?
in de oudere versies kan je niet kiezen tussen 1 en 2quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:17 schreef STING het volgende:
[..]
V4.9. Maar 4.3.6 moet toch een vergelijkbaar scherm hebben.
Waar je het IP+port+username+password neerzet, moet het zitten lijkt mij.
Ah. Dan moet dat dus 'automatisch' goed staan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
in de oudere versies kan je niet kiezen tussen 1 en 2
heb ik neergezet, alleen username password? heb alleen password verkregen hoezo username?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:17 schreef STING het volgende:
[..]
V4.9. Maar 4.3.6 moet toch een vergelijkbaar scherm hebben.
Waar je het IP+port+username+password neerzet, moet het zitten lijkt mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Oeps, alleen een password.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heb ik neergezet, alleen username password? heb alleen password verkregen hoezo username?
Posten!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:19 schreef Myraela het volgende:
Bwhehehehehe, ik doe net foto's van mijn telefoon op mijn computer zetten voor een nagellakfoto. Zie ik de foto van KG en Viro bij Jofufududdk op schoot. Zijn kleine hoofdje zo tussen hun 2 in. Geniaal.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zal ik er anders ff tijdelijk inspringen?
van mij mag je maar ik probeer alsnog te fixenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zal ik er anders ff tijdelijk inspringen?
die hebben ze afgelopen weekend geslooptquote:
turkse pizzaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:35 schreef Myraela het volgende:
Ik heb trek in iets lekkers. Kom eens met ideeen.
M'n lul?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:35 schreef Myraela het volgende:
Je vroeg eromquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik moet weg
wutt.. waarom knetter skippen
brood met kipfiletquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:35 schreef Myraela het volgende:
döner.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:35 schreef Myraela het volgende:
yes 2 keer skipquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je vroeg erom
Maar deze muziek: Skip
Hoor ik deze foutmelding te krijgen ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heb mijn oude headset hier nog.. dus idd mijn stem is heerlijk.. uhmm bagger.
iemand heeft deze gesloopt afgelopen weekend
quote:
Ja. Wel eerst koken. En veel zout toevoegen. Als je dat dan eet heb je voor de komende 3 uur geen honger meer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ei? Op een tosti?
Overigens geen kaas of ei in huis.
Klinkt nasty.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Wel eerst koken. En veel zout toevoegen. Als je dat dan eet heb je voor de komende 3 uur geen honger meer.
Vooral lekker fout enzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we hebben tot nu toe dezelfde smaak
jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vooral lekker fout enzo.![]()
Daarom konden wij zo goed samen draaien.
op je appel?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil sowieso gaan draaien, maar ik krijg dat SAM er niet op.
quote:
Sam erop krijgen is me gelukt, nu na een reboot om 4 uur nog een keer proberenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil sowieso gaan draaien, maar ik krijg dat SAM er niet op.
Op een Mac?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Sam erop krijgen is me gelukt, nu na een reboot om 4 uur nog een keer proberenom te draaien ^^.
Succes!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Sam erop krijgen is me gelukt, nu na een reboot om 4 uur nog een keer proberenom te draaien ^^.
dat snap ik ook nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Over een maand een windows laptopje, misschien werkt dat beter.
Probeer het nu via een winebotler toch over een windows te draaien of iets.Snap het niet meer.
Mja, maar ik heb geen geld voor een goede laptop, dus ik ben echt enorm bang dat het gaat falen. Ik ben Apple prijzen gewend, rekende op zo'n 2k voor een laptop, nu heb ik maar een kwart en geloof ik niet dat ik daar een laptop van kan kopen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat snap ik ook niet
Ik draai gewoon op laptop, lekker makkelijk
650 2 jaar geleden nog een redelijke laptop voor gekochtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, maar ik heb geen geld voor een goede laptop, dus ik ben echt enorm bang dat het gaat falen. Ik ben Apple prijzen gewend, rekende op zo'n 2k voor een laptop, nu heb ik maar een kwart en geloof ik niet dat ik daar een laptop van kan kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |