Ik luister wel jonguh!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:32 schreef Zokunen het volgende:
Zit knetter nou gewoon niet te luisteren en wel te verzoeken?
Jupsquote:
Good riddance meegekregen dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik luister mee hoor, ben nog productief aan het werk nu ook
K3quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jups
eerst ff snel roken nog
Dan zit ik in de bios met een bak nacho'squote:
Welke film?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zit ik in de bios met een bak nacho's.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zit ik in de bios met een bak nacho's.
Zo goed was ie nou ook weer nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
Harry Potter 7.2 voor de 2e keer. Het is alweer een maand geleden toen ik 'm voor het laatst zag
.
Broek, shirt, vestje?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:41 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet wat ik aan moet. Hoe kan een vrouw zich nu kleden met dit weer?
!
Wat doe je voor werk?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:40 schreef STING het volgende:
[..]
Idd, had ik ook wel even nodig, eerste vakantie van het jaar
Jawel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zo goed was ie nou ook weer niet
Nee, ik doe een jurk aan. Dit weer is wel kut overigens, want als de zon schijnt is het vies warm.quote:
Hoi veredelde secretaressequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:43 schreef STING het volgende:
[..]
Project management en functioneel beheer
Ik vind 17 graden anders behoorlijk koudquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik doe een jurk aan. Dit weer is wel kut overigens, want als de zon schijnt is het vies warm.
Hier voelt het veeeeel warmerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind 17 graden anders behoorlijk koud
I knowquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:28 schreef Zokunen het volgende:
Cable vast in het voren, houdt rekening met ~20 seconden vertraging tussen wat je doet en wat je hoort. (ik mute SAM en luister gewoon naar de stream) of tussen wat jij hoort en wat wij horen als je SAM niet mute.
Topic loopt dus sowieso nooit sync met de stream.
Ah netjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:43 schreef STING het volgende:
[..]
Project management en functioneel beheer
quote:
Gaan jullie samen naar de bios?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:45 schreef STING het volgende:
[..]
Niet praten over dingen waar je geen verstand van hebt
En schiet nou maar op daar
Ik ben dan ook maar aan het geinen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah netjes
[..]Jij weet niet waar je over praat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |