quote:
Dat op zekerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel weer typisch dat ik precies binnenrol bij het nummer dat voor mij bestemd was.
Harry Potter rulesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gaan jullie samen naar de bios?
10013 is volgens mij Connection reset by peer.quote:
Waar kan je shoutcast V1 en V2 instellen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:02 schreef STING het volgende:
[..]
10013 is volgens mij Connection reset by peer.
Inderdaad, controleer het IP en poort.
En zorg ervoor dat de type op Shoutcast V1 staat ipv V2
Wat gebruik je, SAM of VDJ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Waar kan je shoutcast V1 en V2 instellen?
SAM.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:04 schreef STING het volgende:
[..]
Wat gebruik je, SAM of VDJ?
Ik ken alleen SAM, daar stel je dat in bij de properties van de encoder.
Zie PM.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
SAM.
Vraag me echt af wat ik fout heb staan.
Die optie heb ik niet in V4.3.6 welke sam heb je ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:06 schreef STING het volgende:
[..]
Zie PM.
In de screenshot zie je V2 staan, dit moet V1 zijn.
V4.9. Maar 4.3.6 moet toch een vergelijkbaar scherm hebben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Die optie heb ik niet in V4.3.6 welke sam heb je ?
in de oudere versies kan je niet kiezen tussen 1 en 2quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:17 schreef STING het volgende:
[..]
V4.9. Maar 4.3.6 moet toch een vergelijkbaar scherm hebben.
Waar je het IP+port+username+password neerzet, moet het zitten lijkt mij.
Ah. Dan moet dat dus 'automatisch' goed staan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
in de oudere versies kan je niet kiezen tussen 1 en 2
heb ik neergezet, alleen username password? heb alleen password verkregen hoezo username?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:17 schreef STING het volgende:
[..]
V4.9. Maar 4.3.6 moet toch een vergelijkbaar scherm hebben.
Waar je het IP+port+username+password neerzet, moet het zitten lijkt mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Oeps, alleen een password.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heb ik neergezet, alleen username password? heb alleen password verkregen hoezo username?
Posten!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:19 schreef Myraela het volgende:
Bwhehehehehe, ik doe net foto's van mijn telefoon op mijn computer zetten voor een nagellakfoto. Zie ik de foto van KG en Viro bij Jofufududdk op schoot. Zijn kleine hoofdje zo tussen hun 2 in. Geniaal.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zal ik er anders ff tijdelijk inspringen?
van mij mag je maar ik probeer alsnog te fixenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zal ik er anders ff tijdelijk inspringen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |