abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 augustus 2011 @ 23:07:51 #201
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_100875121
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 21:55 schreef semexo het volgende:
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1593562/pg1

The Magnetic Field from Nibiru is calculated to hit earth on August 19, 2011 Anno Domini...

Dus vanaf 19 augustus....

So it begins.
hmmm deze site nog nooit bekeken eigenlijk, maar een site met als naam "godlikeproductions" serieus nemen vind ik al wat lastig :+
Same shit, different day
SC hopper present
pi_100875178
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 22:29 schreef semexo het volgende:
Als 't wel zo is is de remote-viewing voorspelling dat 22 aug een aardbeving bij IJsland een tsunami in de Noordzee veroorzaakt ook aannemelijk.
Maar 't is niet zo.
quote:
Er zal een "flux transfer event" plaatsvinden tussen Elenin (Niburu) en de zon. Met een super CME tot gevolg.
http://science.nasa.gov/s(...)asa/2008/30oct_ftes/
Kometen hebben geen magnetisch veld. Er zijn voortdurend FTE's, maar die vinden niet plaats tussen komeet Elenin en de zon, Elenin heeft met die FTE's helemaal niets te maken. Misschien moet je het artikel van NASA nog een keer lezen. Wikipedia heeft ook heldere informatie over FTE's.

[ Bericht 1% gewijzigd door AVerstraten op 18-08-2011 01:01:23 ]
pi_100875292
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 22:46 schreef Maron het volgende:
Ik heb een paar interessante linkjes van "pleiadian" gevonden op 'grenswetenschap', ik heb geprobeerd om ze hierheen te linken, maar toen deden ze het niet meer..daarom dan maar een directe link..enjoy ^O^
http://www.grenswetenscha(...)f-zwevende-objecten/
Oh interessant. Ruimteafval.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 23:28:05 #204
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_100876242
quote:
Als 't wel zo is is de remote-viewing voorspelling dat 22 aug een aardbeving bij IJsland een tsunami in de Noordzee veroorzaakt ook aannemelijk.
Welke RV sessie? Van ervaren(militaire) Remote Viewers? Of een of andere nobody?
pi_100876252
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 23:11 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Oh interessant. Ruimteafval.
Ach ja natuurlijk...ik had eigenlijk al verwacht dat er weer een sneer uit de AVerstratenhoek zou komen ..ik zou bijna gaan denken dat je voor NASA werkt @Averstraten..maar ja, wat zou je dan hier op Fok doen hé..?
Toch wel opvallend ..die focus op Elenin..en NIETS anders.. :X
pi_100876640
Een sneer? Hoezo dat? Ze zeggen het nota bene zelf.

Er zitten trouwens mooie foto's van de aarde bij.
pi_100877506
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 23:35 schreef AVerstraten het volgende:
Een sneer? Hoezo dat? Ze zeggen het nota bene zelf.
Houd je niet zo van den domme @Averstraten, je hebt er een aardig handje van om iemand met een andere visie of mening tot op het bot te ridiculiseren..vooral Semexo, die dit topic ooit heeft gestart..
Wat wil je nou eigenlijk....het hele topic volpennen met jouw 'wetenschappelijke wijsheden' en geen tegenspraak mogelijk,,? van mij mag je hoor, maar ik vind dat je anderen soms te (vaak) schoffeert)
Ik ben er onderhand flauw van, en denk dat ik voortaan alleen nog maar een beetje ga meelurken hier..
pi_100880442
Ik vind het nogal meevallen met die schoffeerderigheid van mij.

En nee, ik werk niet voor NASA. Ik werk helemaal niet meer, ik ben sinds kort gepensioneerd.

Welterusten allemaal.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 01:19:51 #209
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_100881543
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 23:08 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Maar 't is niet zo.
Sommige mensen laten het open wat nog moet komen en sluiten niks uit , prima toch .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_100884954
quote:

Er zal een "flux transfer event" plaatsvinden tussen Elenin (Niburu) en de zon. Met een super CME tot gevolg.

http://science.nasa.gov/s(...)asa/2008/30oct_ftes/
Vind ik ook aannemelijk, want IJsland staat op een breuklijn dus dan kan er heel wat gebeuren! zelfs een mega tsunami veroorzaken. En gezien de huidige vulkanische activiteit niet ondenkbaar. Ik denk dat een heleboel mensen zich niet realiseren in wat voor wereld we leven.
Deze zeker ook niet gezien...?...http://vodpod.com/watch/13827391-elenin-what-soho-may-soon-reveal
En is Elenin mogelijk ook elektrisch geladen? zo ja wat gaat de staart dan voor effect geven als hij richting onze aarde komt of zelfs onze atmosfeer raakt (of erger)
De zon is ook behoorlijk geladen http://www.faqt.nl/wetens(...)edrag-zon-verklaard/ Afwachten hoe deze gaat reageren. En kan de staart van Elenin een geleidend effect geven zon-Elenin-aarde. (De staart van Elenin kan mogelijk 40,000000 km lang worden)

[ Bericht 7% gewijzigd door Truthfinder7 op 18-08-2011 08:45:01 ]
pi_100885223
Ook nice timing ;)

Will We Be Able to Deflect an Earthbound Asteroid?
http://www.space.com/1264(...)arth-capability.html

NASA to Discuss Solar Storm Tracking Efforts Thursday
http://www.space.com/1264(...)iefing-thursday.html
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_100885590
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 08:20 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]
Vind ik ook aannemelijk, want IJsland staat op een breuklijn dus dan kan er heel wat gebeuren! zelfs een mega tsunami veroorzaken. En gezien de huidige vulkanische activiteit niet ondenkbaar. Ik denk dat een heleboel mensen zich niet realiseren in wat voor wereld we leven.
Deze zeker ook niet gezien...?...http://vodpod.com/watch/13827391-elenin-what-soho-may-soon-reveal
Er zijn geen aanwijzingen dat er iets in IJsland te gebeuren staat op de korte termijn dat kan leiden tot een tsunami.

De meneer die dat YouTubefimpje heeft gemaakt zegt dat hij niet weet wat voor verschijnselen zich op zijn fimpje voordoen. Hij heeft echter wel heel bewust een aantal van die verschijnselen - lensflares - achter elkaar geplakt om een bepaald "eng" effect te creeëren. De effecten in het fimpje worden in detail uitgelegd op de website van astronoom Phil Plait en ook op de site van STEREO zelf wordt duidelijk en gedetailleerd uitgelegd wat voor artefacten er kunnen optreden bij digitale ruimtefotografie en hoe die ontstaan. Jouw "ruimteschepen" bij de zon staan er ook bij, dat waren inderdaad zoals ik zei compressie-artefacten (van kosmische straling).
quote:
En is Elenin mogelijk ook elektrisch geladen? zo ja wat gaat de staart dan voor effect geven als hij richting onze aarde komt of zelfs onze atmosfeer raakt (of erger)
De zon is ook behoorlijk geladen http://www.faqt.nl/wetens(...)edrag-zon-verklaard/ Afwachten hoe deze gaat reageren. En kan de staart van Elenin een geleidend effect geven zon-Elenin-aarde. (De staart van Elenin kan mogelijk 40,000000 km lang worden)
Elenin heeft geen elektromagnetisch veld en is ook niet "elektrisch geladen" (geen enkele komeet trouwens). Van een interactie als jij vreest tussen de zon en Elenin zal dus geen sprake zijn. Komeetstaarten van tientallen miljoenen kilometers zijn geen uitzondering. De aarde zal daarvan geen schade ondervinden, dat heb ik hier ook al meerdere keren uitgelegd.

[ Bericht 8% gewijzigd door AVerstraten op 18-08-2011 09:33:46 ]
pi_100885899
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 09:12 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Er zijn geen aanwijzingen dat er iets in IJsland te gebeuren staat op de korte termijn dat kan leiden tot een tsunami.

De meneer die dat YouTubefimpje heeft gemaakt zegt dat hij niet weet wat voor verschijnselen zich op zijn fimpje voordoen. Hij heeft echter wel heel bewust een aantal van die verschijnselen - lensflares - achter elkaar geplakt om een bepaald "eng" effect te creeëren. De effecten in het fimpje worden in detail uitgelegd op de website van astronoom Phil Plait en ook op de site van SOHO zelf wordt duidelijk en gedetailleerd uitgelegd dat het om lensflares gaat en hoe die ontstaan. Ik ga er verder geen tijd aan verspillen.

[..]

Elenin heeft geen elektromagnetisch veld en is ook niet "elektrisch geladen" (geen enkele komeet trouwens). Van een interactie als jij vreest tussen de zon en Elenin zal dus geen sprake zijn. Komeetstaarten van tientallen miljoenen kilometers zijn geen uitzondering. De aarde zal daarvan geen schade ondervinden, dat heb ik hier ook al meerdere keren uitgelegd.
Ik neem jou heus wel serieus, maar ik hoef het niet altijd met jou eens te zijn.
En als ze alles nauwkeurig konden voorspellen hadden er ook geen dode gevallen in Japan.
De aarde is noch steeds onvoorspelbaar.

[ Bericht 4% gewijzigd door Truthfinder7 op 18-08-2011 09:44:01 ]
pi_100886091
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 09:31 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Ik neem jou heus wel serieus, maar ik hoef het niet altijd met jou eens te zijn.
Ik heb mijn reactie aangepast en een link toegevoegd naar de STEREO-website.

Nee, je hoeft het helemaal niet met mij eens te zijn. Maar misschien kun je ook begrijpen dat het voor mij heel moeilijk is om aan te nemen dat een komeet elektrisch geladen is terwijl dat niet alleen volkomen in strijd is met de bekende natuurkrachten, maar óók met alle onderzoek van kometen tot nu toe. Voor mij is dat net zo moeilijk als aannemen dat er onzichtbare reuzen in een schoenendoos wonen in jouw achtertuin.

[ Bericht 0% gewijzigd door AVerstraten op 18-08-2011 09:59:11 ]
pi_100886371
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 09:31 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

En als ze alles nauwkeurig konden voorspellen hadden er ook geen dode gevallen in Japan.
De aarde is noch steeds onvoorspelbaar.
Het is al ik weet niet hoe lang bekend dat Japan en omgeving gevoelig is voor aardbevingen en het betreffende gebied in het bijzonder. Dat daar een aardbeving zou plaatsvinden was geen kwestie van of, enkel van wanneer. Het is dus ook niet verstandig om op een dergelijke plek een kerncentrale te bouwen. Het is tevens mogelijk om bebouwing te bouwen die zeer aardbevingsbestendig is, wat niet wil zeggen dat ze geen schade oplopen, maar wel dat er veel minder doden zullen zijn als het tot een aardbeving komt. Maar dat is daar onvoldoende gebeurd. Dan is het ook zo dat er gebieden zijn waar je misschien maar beter helemaal niet kunt gaan wonen. Maar dat is een keuze van de mensen zelf.

Het is dus onzin om te stellen dat aardbevingen als totale verassingen komen. Dat een aardbeving in die omgeving in de gegeven omstandigheden (zoals aard en dichtheid van de bebouwing) tot veel doden zou leiden was evenmin een verrassing. Aardbevingen zijn niet te voorkomen maar wel vrij goed te voorspellen. Het is aan de mensen om maatregelen te nemen om de schade zoveel mogelijk te beperken of, als dat niet mogelijk of reëel is, te gaan wonen in een gebied met minder risico's,
pi_100886511
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread731696/pg1
Ik ben niet de enige die de mogelijkheid openhoudt dat er elektrisch geladen kometen voorkomen in het universum. Het is ook al lang bekend dat IJsland vulkanisch is, maar dat houdt niet in dat deze ook voorspelbaar is. En niet iedereen in IJsland heeft de keuze om IJsland te verlaten evenmin hebben alle Japanners dat. Ik vind het ook onbegrijpelijk dat ze in de buurt van de Vesuvius zo`n grote stad hebben gebouwd (Napels)

[ Bericht 11% gewijzigd door Truthfinder7 op 18-08-2011 10:12:05 ]
pi_100886821
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 09:59 schreef Truthfinder7 het volgende:
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread731696/pg1
Ik ben niet de enige die de mogelijkheid openhoudt dat er elektrisch geladen kometen voorkomen in het universum.
Dat weet ik, maar ik begrijp de argumenten totaal niet. De interactie tussen komeetstaarten en zonnewind en de effecten die daarbij optreden, zijn zeer goed bekend en verklaarbaar, er is totaal geen noodzaak tot het aannemen van de mogelijkheid van elektrisch geladen kometen. Sterker nog, dat zou alleen maar vragen oproepen in plaats van antwoorden geven.
pi_100886882
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 10:14 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar ik begrijp de argumenten totaal niet. De interactie tussen komeetstaarten en zonnewind en de effecten die daarbij optreden, zijn zeer goed bekend en verklaarbaar, er is totaal geen noodzaak tot het aannemen van de mogelijkheid van elektrisch geladen kometen. Sterker nog, dat zou alleen maar vragen oproepen in plaats van antwoorden geven.
Maar het is niet onmogelijk! en denk eens na wat zo`n staart dan kan veroorzaken. (ik zeg niet dat het ook echt zo is)
pi_100886970
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_100887064
quote:
Ja en er dan nog een staart bij bedenken tot aan de aarde.
pi_100887433
quote:
And, I just found out last night - per Newsweek August 15, 2011 Anno Domini - that not only is Obama on vacation but so are the Presidents of Germany, France, Italy and England (i.e. Prime Ministers etc). Five of the most Powerful Politicians on the Planet, along with the Pope, on 'vacation' at exactly the same time - and those are just the ones we know about...

Obama, Merkel, Sarkozy, Cameron, Napolitano, NASA and the Pope...

Remember, too, that the pope recalled all of his top cardinals, worldwide, to be back at home base on the 17th.
:D
pi_100887553
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 10:16 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Maar het is niet onmogelijk! en denk eens na wat zo`n staart dan kan veroorzaken. (ik zeg niet dat het ook echt zo is)
Het is wel degelijk onmogelijk. De staart is ijler dan het ijlste vacuüm dat wij op aarde kunnen creëren, die richt geen schade aan.

Als kometen "elektrisch geladen" zijn (wat bedoel je daar overigens precies mee?), hadden we dat kunnen waarnemen. Ook een magnetisch veld van kometen zouden we hebben waargenomen. Kometen zijn bij uitstek geschikt om het effect van de zonnewind te bestuderen juist omdat ze geen magnetisch veld hebben.
pi_100887877
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 10:39 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Het is wel degelijk onmogelijk. De staart is ijler dan het ijlste vacuüm dat wij op aarde kunnen creëren, die richt geen schade aan.

Als kometen "elektrisch geladen" zijn (wat bedoel je daar overigens precies mee?), hadden we dat kunnen waarnemen. Ook een magnetisch veld van kometen zouden we hebben waargenomen. Kometen zijn bij uitstek geschikt om het effect van de zonnewind te bestuderen juist omdat ze geen magnetisch veld hebben.
Je snapt niet wat ik bedoel.
pi_100887905
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 10:51 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Je snapt niet wat ik bedoel.
Misschien kun je het dan uitleggen zodat ik het snap.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 10:52:47 #225
8372 Bastard
Persona non grata
pi_100887910
quote:
Ah gelukkig anders had ik mij als een spuit elf gevoeld, wilde die link net posten. :D

Maar wat is het? En is het gevaarlijk?
The truth was in here.
pi_100888025
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 10:52 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ah gelukkig anders had ik mij als een spuit elf gevoeld, wilde die link net posten. :D

Maar wat is het? En is het gevaarlijk?
Nee, het is niet gevaarlijk, kan wel heel vervelend zijn.

Het is een opname uit ISWA, een computersysteem om het ruimteweer te voorspellen en in beeld te brengen. Een soort buienradar voor de ruimte zeg maar. Je kunt het ook installeren op je pc of je I-phone als je dat leuk vindt. Klik hier voor meer informatie.

[ Bericht 4% gewijzigd door AVerstraten op 18-08-2011 11:12:00 ]
  donderdag 18 augustus 2011 @ 10:58:17 #227
8898 Darklight
pi_100888060
Hoe laat is die persco hier? Gaat trouwens over zonnestormen
  donderdag 18 augustus 2011 @ 11:00:05 #228
8372 Bastard
Persona non grata
pi_100888120
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 10:56 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Nee, het is niet gevaarlijk. Het is een opname uit ISWA, een computersysteem om het ruimteweer te voorspellen en in beeld te brengen. Een soort buienradar voor de ruimte zeg maar. Je kunt het ook installeren op je pc of je I-phone als je dat leuk vindt. Klik hier voor meer informatie.
Ok.. maar dan komt er dus een flinke onweersbui aan, of hebben we wel vaker dit soort neerslag?
The truth was in here.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 11:01:02 #229
8898 Darklight
pi_100888147
quote:
Increasing solar activity and the threat that coronal mass ejections (CME) pose to Earth has prompted NASA to convene a news briefing at its Headquarter building in Washington on Thursday afternoon.
http://www.myweathertech.(...)rsday-in-washington/
pi_100888176
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 10:58 schreef Darklight het volgende:
Hoe laat is die persco hier? Gaat trouwens over zonnestormen
1800 GMT.
Dit was toch te verwachten? NASA doet al een tijd onderzoek naar de effecten op aarde van de zonneactiviteiten, om informatie te verkrijgen over hoe de technische installaties op en rond de aarde optimaal te beschermen.

[ Bericht 13% gewijzigd door AVerstraten op 18-08-2011 11:08:29 ]
pi_100888396
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:00 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ok.. maar dan komt er dus een flinke onweersbui aan, of hebben we wel vaker dit soort neerslag?
We hebben net een hele zware gehad maar die zat aan de andere kant van de zon, van ons af. En ja, de zon heeft regelmatig van dit soort uitbarstingen, hier meer informatie.
pi_100888734
http://nl.wikipedia.org/wiki/Komeet
En wat gebeurt er als deze plasma staart los laat en de aarde raakt?
  donderdag 18 augustus 2011 @ 11:23:01 #233
8898 Darklight
pi_100888795
Paar dagen geleden was er een grote
pi_100889310
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:21 schreef Truthfinder7 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Komeet
En wat gebeurt er als deze plasma staart los laat en de aarde raakt?
Die gaat dan mogelijk een eigen rondje draaien. Ieder jaar in augustus gaat de aarde door een meteorenzwerm (de Perseïden) - of beter gezegd, een wolk van stof- en gasdeeltjes - bestaande uit de staart van de komeet Swift-Tuttle. De staart is losgeraakt van de komeet en draait nu op zichzelf in ons zonnestelsel rond. Elk jaar in november hebben we de Leoniden, bestaande uit de staart van de komeet Temple-Tuttle. De Orioniden in oktober zijn het restant van de komeet Halley. Er zijn er nog meer, maar dit zijn de bekendste. Er gebeurt nooit iets.

[ Bericht 1% gewijzigd door AVerstraten op 18-08-2011 11:56:57 ]
pi_100889331
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:23 schreef Darklight het volgende:
Paar dagen geleden was er een grote
[ [url=http://sohowww.nascom.nasa.gov/data/LATEST/current_c2small.gif]afbeelding[/url] ]
Dat is toch schitterend en heel indrukwekkend om te zien!
pi_100890090
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:37 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Dat is toch schitterend en heel indrukwekkend om te zien!
Als Venus in dit geval, de aarde was geweest, hadden we dan de grootste BBQ allertijden?
pi_100891222
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:36 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Die gaat dan mogelijk een eigen rondje draaien. Ieder jaar in augustus gaat de aarde door een meteorenzwerm (de Perseïden) - of beter gezegd, een wolk van stof- en gasdeeltjes - bestaande uit de staart van de komeet Swift-Tuttle. De staart is losgeraakt van de komeet en draait nu op zichzelf in ons zonnestelsel rond. Elk jaar in november hebben we de Leoniden, bestaande uit de staart van de komeet Temple-Tuttle. De Orioniden in oktober zijn het restant van de komeet Halley. Er zijn er nog meer, maar dit zijn de bekendste. Er gebeurt nooit iets.
Als deze plasma staart schoon is verwacht ik dat er niets gebeurt.
Maar ik sta er ook bij stil dat Elenin nog in stukken kan breken, en dan is het niet te voorspellen wat er dan gaat gebeuren (in welke richting deze brok stukken zullen gaan)
pi_100892019
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 12:28 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Als deze plasma staart schoon is verwacht ik dat er niets gebeurt.
Maar ik sta er ook bij stil dat Elenin nog in stukken kan breken, en dan is het niet te voorspellen wat er dan gaat gebeuren (in welke richting deze brok stukken zullen gaan)
Ook de plasmastaart of gasstaart is zo ijl dat er geen schade van te verwachten valt.

Als de komeet in stukken breekt, zullen die brokken gewoon hun baan (d.w.z. die van de komeet) vervolgen. Aangezien de komeet niet op de aarde afkomt hebben wij ook van eventuele brokstukken niets te vrezen.
pi_100893361
@AVerstraten, dat jij alles wat NASA zegt als zoete koek slikt is wel gebleken.
Ik zelf doe dat niet! ik ga meer af op alternatieve bronnen, en wat die ufo`s bij de zon betreft zijn dat geen pixels volgens mij. Wat zou er gebeuren als NASA toe zou geven dat het wel ufo`s zijn of ruimte schepen, paniek zou het gevolg zijn en dan heb ik het nog niet over de geloven hier op aarde.
En jij gelooft natuurlijk ook niet dat we bezocht worden door een of meerdere buiten aardse beschaving(en)?
En wat Elenin betreft wel eens gehoord van piëzo-elektriciteit? dat is als een steen onder grote druk staat, en genoeg ijzer bevat. En reken maar dat Elenin onder grote druk staat als hij 4-5 km in diameter is en genoeg ijzer bevat.

[ Bericht 8% gewijzigd door Truthfinder7 op 18-08-2011 14:18:07 ]
pi_100894670
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 13:56 schreef Truthfinder7 het volgende:
@AVerstraten, dat jij alles wat NASA zegt als zoete koek slikt is wel gebleken.
Bedankt "Thruth"finder. Zoek het verder maar uit en veel succes met je zoektocht naar de waarheid.
pi_100894828
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:26 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Bedankt "Thruth"finder. Zoek het verder maar uit en veel succes met je zoektocht naar de waarheid.
Ik vond het wel een leuke discussie!
Jammer dat jij het negatief opvat.
pi_100894915
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:30 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Ik vond het wel een leuke discussie!
Jammer dat jij het negatief opvat.
Als jij 1) ervan uitgaat dat alles wat NASA zegt, gelogen is en 2) ervan uitgaat dat ik alleen NASA maar napraat, kan er geen sprake zijn van een discussie, want dan geloof je per definitie niets van wat ik zeg en verspil ik dus hier mijn tijd.
pi_100895145
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:32 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Als jij 1) ervan uitgaat dat alles wat NASA zegt, gelogen is en 2) ervan uitgaat dat ik alleen NASA maar napraat, kan er geen sprake zijn van een discussie, want dan geloof je per definitie niets van wat ik zeg en verspil ik dus hier mijn tijd.
Zeg ik ergens dat ik niets geloof in wat jij hier schrijft? Ik zeg alleen dat ik niet alles van de NASA geloof en dat ze informatie achter houden, en dat de NASA een instantie is van de Amerikaanse regering. Ik had overigens gezegd dat ik jou wel serieus neem.
pi_100895625
Nou, je post van even voor 14 uur vandaag lees ik toch wel als dusdanig, hoor. Misschien druk je je wat ongelukkig uit.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_100895846
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:50 schreef Maurice76 het volgende:
Nou, je post van even voor 14 uur vandaag lees ik toch wel als dusdanig, hoor. Misschien druk je je wat ongelukkig uit.
Bedoel je mij daarmee, wees eens iets specifieker.
http://www.thunderbolts.i(...)9_NASAs_elephant.htm

http://endgametime.wordpress.com/comet-elenin-let-their-be-light/

Het lijkt mij duidelijk dat ze meer onderzoek moeten doen naar kometen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Truthfinder7 op 18-08-2011 17:24:07 ]
pi_100901983
quote:
Ja. Lees je post maar eens terug en probeer je eens voor te stellen hoe die op iemand anders overkomt :).
pi_100902431
Ik neem in ieder geval geen onzin in de mond.
En ik kleineer ook niemand door zijn of haar post onzin te noemen.
En nu beledig ik hem door te zeggen dat hij alles slikt wat NASA zegt? kom op zeg.

[ Bericht 35% gewijzigd door Truthfinder7 op 18-08-2011 17:31:55 ]
pi_100905476
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 17:23 schreef Truthfinder7 het volgende:
Ik neem in ieder geval geen onzin in de mond.
En ik kleineer ook niemand door zijn of haar post onzin te noemen.
En nu beledig ik hem door te zeggen dat hij alles slikt wat NASA zegt? kom op zeg.
Nou, daar zijn de meningen al een goed aantal posts over verdeeld :P

In zoverre wel, dat hij blijk geeft van kennis en verstand van zaken. Hij kauwt niet zomaar wat na, maar denkt er over na en zoekt dingen op & uit. Dat zijn bevindingen vaak stroken met die van de Nasa, betekent niet dat hij het klakkeloos als zoete koek slikt.
pi_100906709
De voetknechten doen hun werk ook weer.. }:|
Hoe stelliger er door 'wetenschappers' wordt beweerd dat er van Elenin niets te vrezen valt..des te sterker ga ik geloven in het tegendeel..
pi_100907273
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:14 schreef Maron het volgende:
De voetknechten doen hun werk ook weer.. }:|
Jij ook bedankt.
quote:
Hoe stelliger er door 'wetenschappers' wordt beweerd dat er van Elenin niets te vrezen valt..des te sterker ga ik geloven in het tegendeel..
Je baseert je oordeel dus niet op de inhoud van wat er gezegd wordt maar uitsluitend op wie het zegt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')