Hoop voor de kinders dat dat andere oliekoek is dan de l*l koek die ons hier soms door het strottenhoofd wordt geforceerd..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:21 schreef AVerstraten het volgende:
Ik ben nu even weg, oliekoeken bakken voor het avondeten.

Het gewoonlijke gelul... Geloof je ergens in en er gebeurt iets dan is het daar de schuld van, gebeurt er niet dan is datzelfde verschijnsel er de reden voor. Dus je wint altijd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:22 schreef Truthfinder7 het volgende:
@Bankfurt, sorry ik weet even niet wat je bedoelt, maar vertel ik ben benieuwd.

Zolang je er maar voldoende korrels zout bij neemt kan er niet echt veel misgaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:25 schreef Maron het volgende:
[..]
Hoop voor de kinders dat dat andere oliekoek is dan de l*l koek die ons hier soms door het strottenhoofd wordt geforceerd..
Eet smakelijk dough..

Wat heeft World Football League nou helemaal te maken met Truth (finder), en wie is er de schuld van als je ergens in gelooft in over wat er nou niet of wel uitkomt van talloze onduidelijke voorspellingen..Wat is hierbij te 'winnen'...?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:38 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Het gewoonlijke gelul... Geloof je ergens in en er gebeurt iets dan is het daar de schuld van, gebeurt er niet dan is datzelfde verschijnsel er de reden voor. Dus je wint altijd.
Tering, ik moet echt weer terug naar WFL...
 )
 )

quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:53 schreef boempa het volgende:
Apart schouwspel momenteel in de SOHO movie theater (LASCO C2 en C3)
 Gezien!
  Gezien! 

Dat is wat er staat: een testmissie van NASA naar een asteroïde om te kijken of het met de huidige middelen mogelijk is zo'n ding aan gruzelementen te blazen, mocht er ooit eentje op ramkoers met de aarde komen. Better be safe than sorry, zogezegd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:31 schreef GoudIsEcht het volgende:
Maar wat ies deeze: http://www.dailymail.co.u(...)-hurtling-Earth.html

quote:Komeet Elenin vormt geen bedreiging
Laatste update: 17 augustus 2011 10:30 info .AMSTERDAM - De op 10 december 2010 ontdekt komeet Elenin vormt geen bedreiging voor de aarde. Dat heeft het Amerikaanse ruimteagentschap NASA nog maar eens uitgelegd op een van zijn websites.
Foto: NU.nl/Allesoversterrenkunde.nl Over de komeet gaan al maandenlang de meest wilde geruchten. Het idee dat kometen brengers van onheil zijn, is niet nieuw. Ook vroeger werden deze kleine, ijzige hemellichamen met hun soms indrukwekkend lange staarten als veroorzakers van rampen en epidemieën gezien.
Rampenfilms en het internet hebben voor een nieuwe opleving in deze merkwaardige traditie gezorgd. Net als al haar vele voorgangers is komeet Elenin een ongevaarlijke passant, die op ruime afstand van de aarde blijft

Nee natuurlijk niet. MrMaverickstar is een totale idioot.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:51 schreef Truthfinder7 het volgende:
http://www.realistnews.ne(...)anets-mrmaverickstar
Kan dit echt waar zijn????

Op basis van Elenin? Of op basis van het laatste YouTube filmpje dat je linkte?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:48 schreef Truthfinder7 het volgende:
@AVerstraten, internet is geweldig, maar staat ook vol met angst zaaiende nep info.
Maar wat Nibiru betreft ben ik er nu wel van overtuigd dat die wel bestaat.

En mensen die dat geloven, dat er zomaar een planeet verdwijnt ;')quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:32 schreef AVerstraten het volgende:
Mercurius staat op het ogenblik in benedenconjunctie. Dat wil zeggen dat de planeet tussen de aarde en de zon door gaat. Vanaf de aarde is de planeet dan door de felle gloed van de zon onzichtbaar. Als Mercurius "achter" de zon langs gaat, heet dat bovenconjunctie.
Ik begrijp niet waar al die onzin op het internet vandaan komt.

Ik vind het ook moeilijk te bevatten dat men dat gelooft. Niemand vraagt zich dan ook af hoe dat in zijn werk zou moeten gaan, ik bedoel, hoe kun je er ongezien met een planeet vandoor gaan? Mercurius is met het blote oog zichtbaar, ik heb hem onlangs nog gezien, dus diefstal of verlies valt meteen op, bij ontelbaar veel mensen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:46 schreef Darklight het volgende:
[..]
En mensen die dat geloven, dat er zomaar een planeet verdwijnt ;')

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |