ik doe t nog steeds bij oudste, ze wordt er helemaal wild vanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:05 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik tikte die drupjes zo in mijn kids mondje rechtstreeks vanuit 't flesje. Zo klein als ze waren, dat vonden ze toch wel lekker. Net kleine vogeltjes
ruikt een beetje naar anijs vind ik. Los druppelen is misschien wel een idee ja!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:05 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik tikte die drupjes zo in mijn kids mondje rechtstreeks vanuit 't flesje. Zo klein als ze waren, dat vonden ze toch wel lekker. Net kleine vogeltjes
We zijn eind november gestopt met flesvoeding en 12 januari is er bloed bij haar afgenomen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:30 schreef mefke79 het volgende:
mignonne, toen dat tekort bij je oudste werd geconstateerd, dronk ze toen nog flesvoeding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
Door jou ben ik het gaan geven. Trouw elke ochtend 2 druppels (andere dan davitamon dus, waar de dosering 10 druppels is tegenwoordig) En Jen een kauwtabletje.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik doe t nog steeds bij oudste, ze wordt er helemaal wild van<3
En idd, dat verhaal met vit. D. ik was er altijd heel sceptisch over, om precies de redenen die Troeta aangeeft. Mijn kind kwam ruim meer dan 15 minuten onbedekt buiten per dag, ze at goed en voldoende en toch had ze een flink vit. D tekort toen er bloed geprikt werd. Haar verdere vitamine-gehalte was wel keurig in orde (wat blijkbaar ook niet altijd zo is op die leeftijd), maar de vitamine D. bleef erg achter.
De situatie met mijn kind hoeft niet typerend te zijn voor ALLE kindjes natuurlijk, maar die richtlijn is er niet voor niets natuurlijk, daar is echt wel onderzoek naar gedaan. Ik schrok er in ieder geval wel van dat een tekort, ondanks goede voeding en buitenzijn, zo makkelijk opgelopen wordt. En de gevolgen van een langdurig tekort aan vit. D zijn het wat mij betreft niet waard om nou eigenwijs te gaan doen over een stel druppeltjes.
Hahaha, lief... dank je welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:20 schreef Leandra het volgende:
Olivia groeit prachtig Isis![]()
En geen zorgen dat je niet voldoende meepost, het is gewoon druk met zo'n kleintje, ook als je geen zorgen hebt over voeding, ontlasting en af en toe eens samen heel hard moet huilen.
Komt allemaal wel goed
Wat geweldig!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kijk Puck eens muzikaal zijn![]()
Dat van pffrrrt doet Sofie ook graag. Vooral met een mond vol eten. Of de mond vol melk. Het is een tijdje weggeweest, maar ze begon er van de week weer meequote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:13 schreef Sugarsnap het volgende:
Whaah, wat goed van Geert!wat een lief stemmetje heeft hij ook.
Eline babbelt nog niet zoveel. Wel doet ze 'sputteren' (tong uitsteken en dan pffffrrrrt), het liefste met een mond vol bruine bonen prut natuurlijk. Ook borstvoeding pfffrrrrt lekker, alleen de tepel erbij werkt niet.
Vitamine D moet ik ook maar naast haar medicijnen gaan zetten, vergeet het veel te vaak. J. heeft ook een vitamine D tekort (komt door zijn reuma) en moet eens per maand een hoge dosis innemen. Bram krijgt een multivitamine beertje elke dag.
Dan moet je het haar niet gevenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:26 schreef MamaPurk het volgende:
Sarah slobbert net zo een stuk broodkorst naar binnenDaar is mama echt nog niet aan toe!
Das waar maar ze pakte het zelfquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dan moet je het haar niet geven![]()
Mijn schoonzus zat gisteren met verbazing te kijken wat voor stukken Puck weg werkt. Neef van 12 maanden lukt dat dus nog steeds niet. En schoonvader sloeg op tilt toen er een stuk tomaat bleef hangen.
Dat soort dingen kijk ik ook zo naar uit. Het is echt zo he, dat kleine is superschattig, maar als ze weer iets groter zijn en nieuwe dingen leren, das ook zo leuk...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:58 schreef MamaPurk het volgende:
Fijn dat het zo lekker gaat met het voeden Juud en dat Lientje het er zo goed op doet!
Spannend zo een verjaardag, maar komt vast goed
Sarah schuift hier op haar buik in zijn achteruit de hele huiskamer door
Ja Juud dat is echt waar!! Dat kleine is lief en schattig, maar het wordt echt alleen maar leukerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:01 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat soort dingen kijk ik ook zo naar uit. Het is echt zo he, dat kleine is superschattig, maar als ze weer iets groter zijn en nieuwe dingen leren, das ook zo leuk...
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
MP, zit Sarah ook overal onder vast? Ik moet Puck telkens onder de kast en eettafelstoelen vandaan vissen
Ik word helemaal emo van je meisje en je post...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:54 schreef Cantare het volgende:
ja he?
En groot, zeker! We verbaasden er ons vandaag samen over hoe ze in 3 weken vakantie alweer groter geworden was. Ze kwam nu met haar oogjes boven de box uit.En voor de grap stond ze ineens maar even (3 tellen) los.
Ze krijgt er ook alweer nieuwe tandjes bij, het worden er onder nu 4.
En ik vind het ook zo leuk, zo'n "grote" dochter. Ik denk vaak "wanneer went het nou, wanneer wordt het nou minder geweldig, wanneer komt nou dat 'was je nog maar klein'-moment?" Maar dat moment komt gewoon maar nooit. We genieten echt met volle teugen.
wij ehbben de roze versie.. Tess vindt 'm nog steeds geweldig!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:27 schreef As1981 het volgende:
Leuk al die verjaardagpraat. Hier nog maar 2,5 dag. Het gaat zo snel. Yaro krijgt van ons deze:
[ afbeelding ]
Even getest en hij wilde er al niet meer uit. Hij moet nog heel even geduld hebben.
Dus dat...quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:47 schreef Leandra het volgende:
Darn, dat zijn nogal pittige zaken dames
Dat klinkt minstens zo naar als die zweettest.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:41 schreef Pvoesss het volgende:
Heel herkenbaar Mrien! V heeft morgen zijn hersentest![]()
Jeetje! Een uur is erg lang, zeker voor V geloof ik of niet? Heel veel sterkte en succes voor morgen!quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:41 schreef Pvoesss het volgende:
Heel herkenbaar Mrien! V heeft morgen zijn hersentest![]()
En je ondergaat het gewoon en dan ineens besef je wat het eigenlijk is.
Ik vraag me af hoe ze dat willen doen want ze willen dat die een uur slaapt tijdens de test..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |