Dan moet je het haar niet gevenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:26 schreef MamaPurk het volgende:
Sarah slobbert net zo een stuk broodkorst naar binnenDaar is mama echt nog niet aan toe!
Das waar maar ze pakte het zelfquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dan moet je het haar niet geven![]()
Mijn schoonzus zat gisteren met verbazing te kijken wat voor stukken Puck weg werkt. Neef van 12 maanden lukt dat dus nog steeds niet. En schoonvader sloeg op tilt toen er een stuk tomaat bleef hangen.
Dat soort dingen kijk ik ook zo naar uit. Het is echt zo he, dat kleine is superschattig, maar als ze weer iets groter zijn en nieuwe dingen leren, das ook zo leuk...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:58 schreef MamaPurk het volgende:
Fijn dat het zo lekker gaat met het voeden Juud en dat Lientje het er zo goed op doet!
Spannend zo een verjaardag, maar komt vast goed
Sarah schuift hier op haar buik in zijn achteruit de hele huiskamer door
Ja Juud dat is echt waar!! Dat kleine is lief en schattig, maar het wordt echt alleen maar leukerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:01 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat soort dingen kijk ik ook zo naar uit. Het is echt zo he, dat kleine is superschattig, maar als ze weer iets groter zijn en nieuwe dingen leren, das ook zo leuk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |