abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100646873
Was ook wel een mooie tijd toch Juud als ze vanaf half 3 had geslapen :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_100647404
MP, zit Sarah ook overal onder vast? Ik moet Puck telkens onder de kast en eettafelstoelen vandaan vissen :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_100647527
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 17:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
MP, zit Sarah ook overal onder vast? Ik moet Puck telkens onder de kast en eettafelstoelen vandaan vissen :D
:Y
pi_100648677
En piepen dat ze niet onder de stoelen door past. Hier ook alles in de achteruit zo wel liggend als zitten al heeft ze nu wel door dat ze zich om kan draaien dat scheelt!
pi_100654778
Sarah doet het ook in de box achteruit en dan met de beentjes tussen de spijlen en vervolgens krijsen omdat ze geen kant meer op kan...
pi_100656416
Zo lag Sofie vorige week te spelen

Ik dacht dat ze wel zou piepen als ze het zat was, maar ze wurmde zichzelf er zo uit O+
*poef* nu is het weg
pi_100656768
Ow ik ben fan van Sofie met haar blauwe ogen O+
pi_100660139
Daar ben ik weer eens... :@ Nog 1,5 week en wij mogen uit dit topic verkassen! Deze week ga ik me maar eens over het feestje buigen. Hebben jullie nog tips? :)

We hebben al wel kleertjes gekocht en een kado uitgezocht. Van ons krijgt ze deze poppenkar:

pi_100660337
Is je meisje alweer bijna 1?? De tijd gaat snel!!
Wat een leuke poppenkar.
Ik wil deze voor sofie haar verjaardag.
*poef* nu is het weg
pi_100660694
Gave eerte verjaardagskado's Cantare en KJ!!

Ik heb voor Sarah ook al wat uitgezocht, nou ja ik kwam het online tegen vond het leuk en heb het opgeslagen! Omdat ik nu al weet dat het tegen die tijd lastig word om iets te bedenken ;)

pi_100661074
Leuke kado's! Wij hebben ook over zo'n loopkar nagedacht, maar E krijgt nu van mijn schoonouders een loopfiets, we hebben deze getipt:

We zijn trouwens net terug van vakantie (toch nog een excuus voor het weinige posten) ;). Hier een paar foto's:

Bij alle stops mocht E even achter het stuur, mooi dat ze het vond :D

Het zomerplaatje zoals ik het zo gehoopt had O+ O+ O+

Kleine observator, elke ochtend moest ze uitgebreid uit het raam kijken :)

pi_100661571
Cantare wat is jou meisje toch een mooierd!! En wat een gave loopfiets is dat :)
pi_100661818
Cantare, wat is E al groot, en leuk O+ O+
*poef* nu is het weg
pi_100662019
ja he? O+

En groot, zeker! We verbaasden er ons vandaag samen over hoe ze in 3 weken vakantie alweer groter geworden was. Ze kwam nu met haar oogjes boven de box uit. ;) En voor de grap stond ze ineens maar even (3 tellen) los. :o Ze krijgt er ook alweer nieuwe tandjes bij, het worden er onder nu 4.

En ik vind het ook zo leuk, zo'n "grote" dochter. Ik denk vaak "wanneer went het nou, wanneer wordt het nou minder geweldig, wanneer komt nou dat 'was je nog maar klein'-moment?" Maar dat moment komt gewoon maar nooit. We genieten echt met volle teugen. :)
pi_100671273
Elise, wat ben je toch een knapperd! O+

Leuk, al die verjaardagscadeaus. We hebben die voor Anne ook al gekocht. Ze krijgt een loopbakfiets, nu in de aanbieding bij Kruidvat :)

pi_100671576
Die is ook echt zo leuk Fannetje. Sofie heeft deze al van haar opa en oma gekregen. Nu vind mijn man dat ze dus die bakfiets niet nodig heeft. (het is ook niet zo heel handig hier in de flat)
*poef* nu is het weg
pi_100671621
Snel verhuizen dan! ;)
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 12:30:10 #168
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_100673059
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:54 schreef Cantare het volgende:
ja he? O+

En groot, zeker! We verbaasden er ons vandaag samen over hoe ze in 3 weken vakantie alweer groter geworden was. Ze kwam nu met haar oogjes boven de box uit. ;) En voor de grap stond ze ineens maar even (3 tellen) los. :o Ze krijgt er ook alweer nieuwe tandjes bij, het worden er onder nu 4.

En ik vind het ook zo leuk, zo'n "grote" dochter. Ik denk vaak "wanneer went het nou, wanneer wordt het nou minder geweldig, wanneer komt nou dat 'was je nog maar klein'-moment?" Maar dat moment komt gewoon maar nooit. We genieten echt met volle teugen. :)
Ik word helemaal emo van je meisje en je post... O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_100673280
Oh Cantare, wat is het een mooi meisje zeg! O+

Wij zijn gisteren een dagje naar Blijdorp geweest met zijn drietjes. En alles wás interessant! En dan denk je dat kindjes van 3 maanden daar nog niet mee bezig zijn......

pi_100686082
Leuke foto's cantare! Wat is het toch een prachtig meisje om te zien zeg.

Leuke cadeau's allemaal. Wij hebben deze op het oog, voor volgende maand :')
pi_100686735
Ik heb pas zoiets flink in de aanbieding gekocht voor Jelle's verjaardag of voor sinterklaas. Scheelde zoveel dat het ik het niet kon laten liggen ;)

Hier hebben we al een wheelybug, houten blokkenkar en een loopvliegtuig, dus daar ga ik verder niet meer naar kijken ;) Alhoewel die bakfiets wel erg leuk is :X
pi_100687444
Leuk al die verjaardagpraat. Hier nog maar 2,5 dag. Het gaat zo snel. Yaro krijgt van ons deze:

Even getest en hij wilde er al niet meer uit. Hij moet nog heel even geduld hebben.
pi_100690414
Haha Yaro gaaf!! Jaël heeft zoiets ook voor haar eerste verjaardag gehad :)

En Danic ik schrok van je foto, wat is er met je baby gebeurt, wat lijkt ze daar groot en wijs!

Hier gaat alles gewoon zijn gangetje. En oude mensen snappen niets van baby's... Was vandaag op verjaardag bij mijn oudtante en tot twee keer toe tegen Sarah, ach wat een leuk kereltje :X het is een meisje hoor!!! Ow nou dat kun je tegenwoordig aan de kleertjes ook niet meer zien he...
pi_100692105
Noa24 en Fannetje, waar halen jullie die? Zijn leuk!

Die fietsjes lijken mij eigenlijk niks, heb er een keer met m'n stiefbroertje een ind mee gewandeld en vond het toch irritant,haha
Hij vond het zelf wel geweldig hoor.

Nou, wat een wijsneus Danic!!! Klinkt leuk,dagje dierentuin!

Wat beschrijf je dat lief Cantare!

Die Sofie onder de box, wat grappig!

Gratis tip van mij: Leer je baby niet hoe het lichtknopje werkt....................
pi_100692166
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 20:27 schreef As1981 het volgende:
Leuk al die verjaardagpraat. Hier nog maar 2,5 dag. Het gaat zo snel. Yaro krijgt van ons deze:
[ afbeelding ]
Even getest en hij wilde er al niet meer uit. Hij moet nog heel even geduld hebben.
wij ehbben de roze versie.. Tess vindt 'm nog steeds geweldig!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')