quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
MP, zit Sarah ook overal onder vast? Ik moet Puck telkens onder de kast en eettafelstoelen vandaan vissen
Ik word helemaal emo van je meisje en je post...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:54 schreef Cantare het volgende:
ja he?
En groot, zeker! We verbaasden er ons vandaag samen over hoe ze in 3 weken vakantie alweer groter geworden was. Ze kwam nu met haar oogjes boven de box uit.En voor de grap stond ze ineens maar even (3 tellen) los.
Ze krijgt er ook alweer nieuwe tandjes bij, het worden er onder nu 4.
En ik vind het ook zo leuk, zo'n "grote" dochter. Ik denk vaak "wanneer went het nou, wanneer wordt het nou minder geweldig, wanneer komt nou dat 'was je nog maar klein'-moment?" Maar dat moment komt gewoon maar nooit. We genieten echt met volle teugen.
wij ehbben de roze versie.. Tess vindt 'm nog steeds geweldig!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:27 schreef As1981 het volgende:
Leuk al die verjaardagpraat. Hier nog maar 2,5 dag. Het gaat zo snel. Yaro krijgt van ons deze:
[ afbeelding ]
Even getest en hij wilde er al niet meer uit. Hij moet nog heel even geduld hebben.
Dus dat...quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:47 schreef Leandra het volgende:
Darn, dat zijn nogal pittige zaken dames
Dat klinkt minstens zo naar als die zweettest.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:41 schreef Pvoesss het volgende:
Heel herkenbaar Mrien! V heeft morgen zijn hersentest![]()
Jeetje! Een uur is erg lang, zeker voor V geloof ik of niet? Heel veel sterkte en succes voor morgen!quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:41 schreef Pvoesss het volgende:
Heel herkenbaar Mrien! V heeft morgen zijn hersentest![]()
En je ondergaat het gewoon en dan ineens besef je wat het eigenlijk is.
Ik vraag me af hoe ze dat willen doen want ze willen dat die een uur slaapt tijdens de test..
ah okay, ja ik weet t ook niet hoor, ik roep ook maar watquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:59 schreef Pvoesss het volgende:
Een roesje kan niet, hoe dat zit weet ik eigenlijk niet echt
Ze lacht al een poosje maar krijg het niet op de fotoquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:23 schreef Fannetje het volgende:
FR, hoe is het eigenlijk met jouw kleine meisje? Lacht ze al? Heb je wat nieuwe foto's?
Jaaa! dat doet mijnes ook! Oh wat schetig is dat toch he? Filmpjes van maken hoor, zo lief <3quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:26 schreef Vanyel het volgende:
Niet helemaal de eerste keer, maar Dottir zegt steeds bda bda bda en dat klinkt zo poppig
Wat ze vanmorgen wel voor het eerst deed is doelgericht rollen. Niet meer alleen van rug naar buik, maar doorrollen tot ze bij het gewenste object is. Trotse blik erbij
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
Jaaa! dat doet mijnes ook! Oh wat schetig is dat toch he? Filmpjes van maken hoor, zo lief <3
en hoe je dan zelf ook als een klapjosti mee zit te bda bda bda-en in de hoop dat ze het nog vaker zegt![]()
Wel beetje jammer van de regeldag, hopelijk snel voorbij.
Denk je dat t aan je nieuwe voedingsschema/hoeveelheid ligt? of gewoon een 6-maanden-regeldag?
Brrrr.. succes! Morgen krijgt Larissa de 2e set inentingenquote:Op maandag 15 augustus 2011 07:16 schreef cleany het volgende:
sterkte pvoesss.
alle nieuwe voedingen en medicijnen ten spijt heeft Evan (en wij ook) een zwaar weekend gehad. Veel last van reflux, krampjes en harde ontlasting. Hij heeft overdag dan ook geen van beide dagen geslapen.
Daar bovenop krijgt hij vandaag ook nog z'n eerste inentingen....arme jongen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |