abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100646873
Was ook wel een mooie tijd toch Juud als ze vanaf half 3 had geslapen :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_100647404
MP, zit Sarah ook overal onder vast? Ik moet Puck telkens onder de kast en eettafelstoelen vandaan vissen :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_100647527
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 17:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
MP, zit Sarah ook overal onder vast? Ik moet Puck telkens onder de kast en eettafelstoelen vandaan vissen :D
:Y
pi_100648677
En piepen dat ze niet onder de stoelen door past. Hier ook alles in de achteruit zo wel liggend als zitten al heeft ze nu wel door dat ze zich om kan draaien dat scheelt!
pi_100654778
Sarah doet het ook in de box achteruit en dan met de beentjes tussen de spijlen en vervolgens krijsen omdat ze geen kant meer op kan...
pi_100656416
Zo lag Sofie vorige week te spelen

Ik dacht dat ze wel zou piepen als ze het zat was, maar ze wurmde zichzelf er zo uit O+
*poef* nu is het weg
pi_100656768
Ow ik ben fan van Sofie met haar blauwe ogen O+
pi_100660139
Daar ben ik weer eens... :@ Nog 1,5 week en wij mogen uit dit topic verkassen! Deze week ga ik me maar eens over het feestje buigen. Hebben jullie nog tips? :)

We hebben al wel kleertjes gekocht en een kado uitgezocht. Van ons krijgt ze deze poppenkar:

pi_100660337
Is je meisje alweer bijna 1?? De tijd gaat snel!!
Wat een leuke poppenkar.
Ik wil deze voor sofie haar verjaardag.
*poef* nu is het weg
pi_100660694
Gave eerte verjaardagskado's Cantare en KJ!!

Ik heb voor Sarah ook al wat uitgezocht, nou ja ik kwam het online tegen vond het leuk en heb het opgeslagen! Omdat ik nu al weet dat het tegen die tijd lastig word om iets te bedenken ;)

pi_100661074
Leuke kado's! Wij hebben ook over zo'n loopkar nagedacht, maar E krijgt nu van mijn schoonouders een loopfiets, we hebben deze getipt:

We zijn trouwens net terug van vakantie (toch nog een excuus voor het weinige posten) ;). Hier een paar foto's:

Bij alle stops mocht E even achter het stuur, mooi dat ze het vond :D

Het zomerplaatje zoals ik het zo gehoopt had O+ O+ O+

Kleine observator, elke ochtend moest ze uitgebreid uit het raam kijken :)

pi_100661571
Cantare wat is jou meisje toch een mooierd!! En wat een gave loopfiets is dat :)
pi_100661818
Cantare, wat is E al groot, en leuk O+ O+
*poef* nu is het weg
pi_100662019
ja he? O+

En groot, zeker! We verbaasden er ons vandaag samen over hoe ze in 3 weken vakantie alweer groter geworden was. Ze kwam nu met haar oogjes boven de box uit. ;) En voor de grap stond ze ineens maar even (3 tellen) los. :o Ze krijgt er ook alweer nieuwe tandjes bij, het worden er onder nu 4.

En ik vind het ook zo leuk, zo'n "grote" dochter. Ik denk vaak "wanneer went het nou, wanneer wordt het nou minder geweldig, wanneer komt nou dat 'was je nog maar klein'-moment?" Maar dat moment komt gewoon maar nooit. We genieten echt met volle teugen. :)
pi_100671273
Elise, wat ben je toch een knapperd! O+

Leuk, al die verjaardagscadeaus. We hebben die voor Anne ook al gekocht. Ze krijgt een loopbakfiets, nu in de aanbieding bij Kruidvat :)

pi_100671576
Die is ook echt zo leuk Fannetje. Sofie heeft deze al van haar opa en oma gekregen. Nu vind mijn man dat ze dus die bakfiets niet nodig heeft. (het is ook niet zo heel handig hier in de flat)
*poef* nu is het weg
pi_100671621
Snel verhuizen dan! ;)
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 12:30:10 #168
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_100673059
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:54 schreef Cantare het volgende:
ja he? O+

En groot, zeker! We verbaasden er ons vandaag samen over hoe ze in 3 weken vakantie alweer groter geworden was. Ze kwam nu met haar oogjes boven de box uit. ;) En voor de grap stond ze ineens maar even (3 tellen) los. :o Ze krijgt er ook alweer nieuwe tandjes bij, het worden er onder nu 4.

En ik vind het ook zo leuk, zo'n "grote" dochter. Ik denk vaak "wanneer went het nou, wanneer wordt het nou minder geweldig, wanneer komt nou dat 'was je nog maar klein'-moment?" Maar dat moment komt gewoon maar nooit. We genieten echt met volle teugen. :)
Ik word helemaal emo van je meisje en je post... O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_100673280
Oh Cantare, wat is het een mooi meisje zeg! O+

Wij zijn gisteren een dagje naar Blijdorp geweest met zijn drietjes. En alles wás interessant! En dan denk je dat kindjes van 3 maanden daar nog niet mee bezig zijn......

pi_100686082
Leuke foto's cantare! Wat is het toch een prachtig meisje om te zien zeg.

Leuke cadeau's allemaal. Wij hebben deze op het oog, voor volgende maand :')
pi_100686735
Ik heb pas zoiets flink in de aanbieding gekocht voor Jelle's verjaardag of voor sinterklaas. Scheelde zoveel dat het ik het niet kon laten liggen ;)

Hier hebben we al een wheelybug, houten blokkenkar en een loopvliegtuig, dus daar ga ik verder niet meer naar kijken ;) Alhoewel die bakfiets wel erg leuk is :X
pi_100687444
Leuk al die verjaardagpraat. Hier nog maar 2,5 dag. Het gaat zo snel. Yaro krijgt van ons deze:

Even getest en hij wilde er al niet meer uit. Hij moet nog heel even geduld hebben.
pi_100690414
Haha Yaro gaaf!! Jaël heeft zoiets ook voor haar eerste verjaardag gehad :)

En Danic ik schrok van je foto, wat is er met je baby gebeurt, wat lijkt ze daar groot en wijs!

Hier gaat alles gewoon zijn gangetje. En oude mensen snappen niets van baby's... Was vandaag op verjaardag bij mijn oudtante en tot twee keer toe tegen Sarah, ach wat een leuk kereltje :X het is een meisje hoor!!! Ow nou dat kun je tegenwoordig aan de kleertjes ook niet meer zien he...
pi_100692105
Noa24 en Fannetje, waar halen jullie die? Zijn leuk!

Die fietsjes lijken mij eigenlijk niks, heb er een keer met m'n stiefbroertje een ind mee gewandeld en vond het toch irritant,haha
Hij vond het zelf wel geweldig hoor.

Nou, wat een wijsneus Danic!!! Klinkt leuk,dagje dierentuin!

Wat beschrijf je dat lief Cantare!

Die Sofie onder de box, wat grappig!

Gratis tip van mij: Leer je baby niet hoe het lichtknopje werkt....................
pi_100692166
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 20:27 schreef As1981 het volgende:
Leuk al die verjaardagpraat. Hier nog maar 2,5 dag. Het gaat zo snel. Yaro krijgt van ons deze:
[ afbeelding ]
Even getest en hij wilde er al niet meer uit. Hij moet nog heel even geduld hebben.
wij ehbben de roze versie.. Tess vindt 'm nog steeds geweldig!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 22:35:21 #176
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_100692650
*Pronk*

Eerste verjaardag, dat is nog ver van mijn bed show....
Zo bakfiets hebben wij ook, in het blauw, kraamcadeau was dat. Bovenstaande foto is vnvnd gemaakt als bedankje.

Voor haar eerste verjaardag zou ik zo'n poppenwagen wel heel tof vinden. Mooie dingen hebben ze op die site. Al vind ik een wishbonebike ook wel enorm tof, maar wel heel veel geld.

Mijn mupke is enorm lief en makkelijk momenteel. Slaapt uren aan een (overdag dan), speelt, lacht en kletst. Ze zit goed in haar vel en dat is aan alles te merken. 's Nachts wel vaak twee keer drinken, maar daarna ook meteen lekker slapen, dus dat neem ik voorlopig voor lief. :)
pi_100693077
Lientje O+

Ik vermoed dat er binnenkort weer een tandje aan komt, veel kwijlen hier.

En vanavond maar eens meloen geprobeerd n.a.v. post van Vanyel van van de week, groot succes hier ^O^ maar paar stukjes in de koelkast gedaan voor morgen, want de meloen was wel erg lekker :9~ en nu op ;)
Peer en banaan zijn ook erg geliefd. Broccoli, boontjes, worteltjes en aardappel nog niet zo erg. Broodkorst wel, stukjes brood nog niet echt, rijstwafel vind hij ook erg lekker.
Van de week maar eens in het schema kijken wat hij nog meer kan krijgen.

We hebben trouwens ook een oplossing gevonden voor 1 van de medicijnen die hij 2x per dag moet krijgen, maar onwijs vies vind. Op advies van de apotheek doe ik er nu een klein beetje diksap doorheen (aangelengd met water) zodat het anders smaakt. Tot nu toe blijft er meer binnen dan anders, hij werkt het er anders gewoon gelijk uit. Beetje jammer van het idee van de kuur dan zeg maar (lange antibiotica kuur). Het is ook best een hoeveelheid hoeveel hij binnen moet krijgen van die kuur, 3,6 ml per keer. Maar goed, zo gaat het wat beter, alhoewel ik nog niet zo'n fan ben van sap geven nu, maar de medicijnen moeten toch ook naar binnen.

Verder hebben we de afspraak gemaakt voor de zweettest (begin september) en tegelijk bloedprikken. De uitslag krijgen we dan een week later ongeveer
pi_100693417
Wat hier een regelrechte hit is is nectarine. Van het schema mogen die pas vanaf 9 maanden maar ik had ze liggen en heb het gewoon maar geprobeerd. Met succes dus, ze slobbert zo een hele naar binnen! Tomaat blijft hier heel populair, courgette, boontjes en komkommer ook. Broccoli wat minder, ik word zelf ook een beetje simpel van die kleine bloemetjes bij het opruimen ;( .
Heerlijk, dat bijvoeden, ik kan enorm genieten van de geluidjes die ze maakt als ze het heel lekker vindt O+

Succes met de onderzoeken, lijkt me niks leuk! En gelukkig gaan de medicijnen makkelijker met diksap.
pi_100693736
Owja, tomaat heb ik ook geprobeerd, vond hij best lekker geloof ik. Komkommer vond hij nog niet echt wat

En inderdaad, broccoli opruimen :X
En rijstwafel plakt zo heerlijk aan de vloer }:|

Weet je wat het is met die onderzoeken, je ondergaat het ook maar gewoon. Ik moest van de week denken aan de sterkte wensen en de schrik reacties voor Mignonne en haar oudste die ook de zweettest moet ondergaan en toen drong eigenlijk pas tot me door dat het ook kan inhouden. En eigenlijk drinkt het nog niet echt door. Moeilijk uit te leggen geloof ik.

Gelukkig gaat het nu best goed met hem, eindelijk gewoon eens niet benauwd en dat is al erg fijn! Al blijven z'n oortjes wel wat gevoelig geloof ik, daar blijft hij toch wat aan trekken
pi_100693945
Rijstwafel, brrr :X
Ik heb vandaag een geprakte banaan gegeven. Het voeren is meer werk, maar het opruimen beduidend minder.

Ik snap wel wat je zegt m.b.t. de onderzoeken, je zit er zelf middenin. Ik vind het wel heftig klinken als buitenstaander in ieder geval. Heerlijk dat hij nu niet benauwd is, zo akelig is dat! Hopelijk blijven z'n oortjes verder rustig. Silke trekt trouwens ook vaak aan haar oortjes, dan is ze moe :)
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 23:26:26 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100694682
Hier heeft ook al iemand een verjaardagscadeautje gehad vandaag, gewoon een maand voor m'n verjaardag *O*
En Soneal vindt het helemaal geweldig O+

Voor Soneal hebben we al ruim een jaar een Wishbonebike O+ in gedachten voor z'n eerste verjaardag, tijd genoeg gehad om te sparen, dus moet kunnen ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_100696196
hahaha Juud zo'n foto heb ik ook van oudste :D

Mrien :*
wanneer moeten jullie?
Ik weet precies wat je bedoelt hoor. Ik moest wel even bijkomen toen de kinderarts dat zei, maar gut t mens ziet dagelijks doodzieke kinderen dus ze bracht het zo casual over mijn op het oog gezonde kind dat ik er eerst niet echt veel waarde aan hechtte. Als je er zo inzit dan onderga je het allemaal wat meer gelaten.
Wanneer moeten jullie?
Heel veel sterkte en ik denk aan jullie, t is gewoon niks leuk, je wilt niet met je kind hoeven slepen van dokter naar onderzoek naar dokter.
:)
pi_100704277
Wat is die zweettest precies voor test dan?

Meloen is top :) We hebben hier nu watermeloen en cantaloupe gehad en allebei waren ze een hit. Gister heeft ze voor het eerst druif geproefd. ivm dat vel hield ik ze vast, maar dat was met gevaar voor eigen vingers.
Van nectarine kreeg Dottir een spuugtsunami, dat doen we niet meer.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 14 augustus 2011 @ 07:44:04 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100704303
Tegen plakzooi op de vloer hebben we bij de eettafel zo'n Ikea ding liggen wat eigenlijk bedoeld is om krassen van een bureaustoel op laminaat te voorkomen en voor eten op andere plekken heb ik een meter tafelzeil gekocht.

Oh, en als ik een bakje of bordje met stukjes geef dan is het prop, prop, prop, maar als ik een bordje met stukjes neerzet en iedere keer een stukje op een vork prik dan laat hij de vork liggen tot hij z'n mond leeg heeft :')
Met een vork is ook een stuk schoner eten trouwens :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_100705276
Ik vraag me ook af wat die zweettest in houdt?
pi_100705318
@Troeta: Bij Kruidvat. Online is 'ie uitverkocht, maar in de winkel waar ik was hadden ze er nog wel een paar. ¤34,99!
pi_100706242
arme jelle toch nog steeds onderzoeken. ik heb ook geen idee wat een zweettest inhoudt.

ik heb vandaag de luiers maat 1 gewissedl voor maat 2. Ze kreeg 's nachts al een poos een 2 maar nu ook maar overdag anders komen die ook nooit op.
En zo zielig vanmorgen tijdens de fles was ze aan het persen en nu had ze echt harde keuels ipv de diarree die ze tot eergisteren had.
pi_100706276
bij de zweettest krijgen kindjes een bandje om de pols waarop zweet wordt opgevangen in een of andere teststrip. Daar wordt dan het zoutgehalte van het zweet mee bepaald.
De test dient om taaislijmziekte of cystic fybrosis uit te sluiten of op te sporen.
  zondag 14 augustus 2011 @ 11:29:31 #189
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_100706282
OK, wie zet er een rem op mijn dochter? Sinds vanmorgen kruipt ze ipv tijgeren (alleen als ze snel wil tijgert ze nog) en daarnet wil ik haar uit bed halen en zie ik gewoon dat ze zich optrekt tot staan! :o
Het ziet er ook nog eens niet uit, zo'n mupje van nog geen 65cm en dan al kruipen en staan...
pi_100706325
woah SS :o wat gaat ze hard!

hier trouwens een puntje van een tandje door en 38.7; ik voel er nog een bobbel naast dus volgens mij gooit ze net als haar zus alles tegelijk eruit :')
pi_100706490
Heel herkenbaar Mrien! V heeft morgen zijn hersentest ;(
En je ondergaat het gewoon en dan ineens besef je wat het eigenlijk is.
Ik vraag me af hoe ze dat willen doen want ze willen dat die een uur slaapt tijdens de test.. :|W
  zondag 14 augustus 2011 @ 11:47:22 #192
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100706615
Darn, dat zijn nogal pittige zaken dames :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_100706648
succes morgen met V pvoes
wat gaat ze snel Sugarsnap
  zondag 14 augustus 2011 @ 11:51:13 #194
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_100706706
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 11:47 schreef Leandra het volgende:
Darn, dat zijn nogal pittige zaken dames :*
Dus dat...
Ik moet er allemaal niet aan denken. ;(
pi_100706768
quote:
2s.gif Op zondag 14 augustus 2011 11:41 schreef Pvoesss het volgende:
Dat klinkt minstens zo naar als die zweettest.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_100706903
quote:
2s.gif Op zondag 14 augustus 2011 11:41 schreef Pvoesss het volgende:
En je ondergaat het gewoon en dan ineens besef je wat het eigenlijk is.
Ik vraag me af hoe ze dat willen doen want ze willen dat die een uur slaapt tijdens de test.. :|W
Jeetje! Een uur is erg lang, zeker voor V geloof ik of niet? Heel veel sterkte en succes voor morgen!

Wat mignonne zegt over de zweettest. Duurt begreep ik een uur en als er dan nog niet genoeg opgevangen is moet je nog een uur wachten.
5 september hebben we die test mignonne. Dan pas vanwege het bloedprikken dat we dan gelijk doen

Wat gaat ze vreselijk snel sugarsnap!

En Ean uit maatje 1, wat klinkt dat nog inimini. Maar klinkt goed!
pi_100707442
Pff, die ziekenhuisbezoeken zijn niet om vrolijk van te worden... Mrien,Mignonne en Pvoesss, veel sterkte!

Pvoesss, ik ben hier niet zoveel, dus zou je misschien nog eens willen vertellen wat er bij V onderzocht gaat worden?
pi_100707935
Ik heb het hier geloof ik nooit echt neergezet dus niet iedereen weet het

Maar V heeft eind juni dus een hersenvlieontsteking gehad.
Hij was ineens super apatisch en had al een bolle fontanel dus ik naar de HAP.
Daar aangekomen direct naar de Spoed eisende hulp.. ze schrokken zo bleek en ziek dat die er uit zag. Direct bloed geprikt infuus er in en urine op gevangen. En voor ik het wist had die ook een ruggenprik te pakken.. En hij maar roepen om mama..

Daarna keeltest, 3 keer bloedtesten, 3 urine testen daarna ontlasting getest.
Het hersenvocht wat ze hadden afgetapt moest ook nog onderzocht worden
Na klein weekje in het ziekenhuis mochten we naar huis.
Het was een virale hersenvliesontsteking en het virus zat niet alleen in zijn hersenvocht maar werd echt overal gevonden,

Heel zwaar gehad hij heeft nog weken lang gehuild van de pijn.
Had een groeistop en dronk en at heel slecht.

Bij de nacontrole werd ik ineens doorgestuurd naar het kinderziekenhuis om zijn oren te onderzoeken. 1 van de meest voorkomende schade bij hersenvliesontsteking is gehoorproblemen en doofheid.
Bij het kinderziekenhuis was de buitenkant van zijn gehoorgang in orde..
Maar de arts wilde even kijken of de hersenverwerking ook wel in orde is.

Dat gaan ze morgen dus onderzoeken
pi_100708470
och pvoesss, je kleine prul in het ziekenhuis :* het zou niet moeten mogen.
sterkte alvast voor morgen. En als je nu al weet dat slapen hem niet gaat worden, is een roesje dan geen optie? of beinvloedt dat de uitkomsten van de scan?
pi_100708528
Een roesje kan niet, hoe dat zit weet ik eigenlijk niet echt :@
pi_100708617
quote:
2s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:59 schreef Pvoesss het volgende:
Een roesje kan niet, hoe dat zit weet ik eigenlijk niet echt :@
ah okay, ja ik weet t ook niet hoor, ik roep ook maar wat :+
maar ik kan me voorstellen dat dat de meting beinvloedt ofzo waardoor het helemaal nutteloos zou zijn.

In slaap voeden dan maar en hopen dat ie doorslaapt.
pi_100708652
Pvoesss :* Wat heftig! (en een roesje is een gemanipuleerde manier van slapen dus dat heeft een andere invoed op de hersentjes denk ik...)

Mignonne en Mrien ook al zoveel ziekenhuis bezoeken :*

En dan loop ik te klagen over reflux en een piepend meisje... Gelukkig gaat het nu echt heel goed :)

SS wat gaat Eline hard!!

En FR jou meisje volledig in maatje 2 luiers *O*
pi_100708758
Wat zielig Pvoess!
pi_100708846
Och arme V. En arme mama. Wat een schrik zeg! Heel veel sterkte!

Soneal, wat zit ie daar als een echte prins!

Ean al in maat 2 luiers, die gaat ook hard!

Jullie ook veel sterke, Mrien en Mignonne!

Zo, die Eline gaat snel! Die van mij doet nog geen van alle.

Hier een meisje die het prima doet! Alleen J. Haar vader heeft slijmbeursontsteking in zijn elleboog. Best lastig om nu voor Bien te zorgen dus.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_100709376
Pvoess, wat heftig zeg. Echt een nachtmerrie als ik het zo hoor. Hopelijk heeft hij er niets aan over gehouden. Sterkte allebei morgen!

Troeta, de loopkar/zitkar/vormenstoof koe is via verschillende webshops te koop. Waaronder bij www.ikenik.nl, maar er zijn verschillende sites met ook echt verschillende prijzen. Ik heb de kar nog niet gekocht, omdat ik nog even goed wou uitzoeken waar die het goedkoopste is ;)
  zondag 14 augustus 2011 @ 13:33:49 #206
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_100709714
Pvoesss, wat heftig! Ik heb zelf ook een hersenvliesontsteking gehad bij 9 maanden oud. En inderdaad een gehoorbeschadiging eraan overgehouden. Ik wens je alle sterkte om dit te verwerken. Bij mijn ouders zit het nog steeds heel diep dat het toen zo slecht met me ging.
pi_100711286
Och Pvoess, het is ook nogal wat allemaal. Hopelijk zijn de onderzoeken gauw achter de rug en blijkt alles gewoon oké te zijn.

Sugarsnap, Eline gaat inderdaad snel!

Het was hier ook een dag van eerste keren. Net als bij de jongste van mignonne is hier het eerste tandje door:

En Lena heeft haar eerste boterham gehad, die er prima inging.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_100711416
och jeetje pvoess, ik ad wel meegekregen dat er wat was, maar dat het zo heftig was.. :*

Ook hier was het gister een dag van de eerste keer. De eerste keer samen fietsen :D

*poef* nu is het weg
pi_100711794
Wat zit ze parmantig, KJ! Vond ze het leuk? (En jemig, wat lijkt ze op je!)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_100712082
Ze vond het geweldig. (ik ook :D)
Ze zit nog niet los, maar ze heeft daar gewoon geen zin in. In de stoel zit ze goed (ikea en stokke) en pas had ik haar in een wasmand gezet (even in de keuken) en toen zat ze zo zonder steun.
Ze heeft gewoon geen zin om te zitten. Kruipen/tijgeren en alles ontdekken is zoveel leuker.

Vanmiddag gaan we naar een familiefeest. N is nu die kant op, Sofie en ik gaan als Sofie geslapen heeft. Ik neem de Bondolino maar mee. Kan ze mooi de boel vanuit daar de boel bekijken.
*poef* nu is het weg
pi_100712168
Oh dat fietsen, heerlijk! O+ Ik kan echt niet wachten :D wel nog even een fietsstoeltje voor oudste scoren. Binnenkort de kringloop eens checken hier.

Lena das een heel echt tandje! *O*
hier is het alleen te voelen/horen als je er iets metaals (een lepeltje oid) overheen haalt. Was ooit een tip van Kersjes geloof ik, voor als je twijfelde :D Ik zie wel een heeeeel klein puntje wit maar het moet nog wel een stukje omhoog allemaal haha
pi_100712172
Pvoesss, mijn man was ouder (4 of 5 geloof ik) toen ie virale hersenvliesontsteking gehad heeft. Hij heeft daarna extra controles gehad van oor en ogen, maar heeft er niets aan overgehouden. Zijn ene oog ziet wel minder, maar het andere compenseert en de vraag is ook of dat daar vandaan komt of gewoon aangeboren is. Ik hoop dat het bij jullie ook erg mee gaat vallen!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_100713685
:* voor alle kleintjes die van die ellendige ziekenhuisbezoekjes hebben. Hopelijk valt het bij iedereen mee.

Maar dan ook gelijk een *O* voor alle eerste keren. Het gaat allemaal zo hard en het blijft zo leuk.
pi_100714666
Niet helemaal de eerste keer, maar Dottir zegt steeds bda bda bda en dat klinkt zo poppig O+

Wat ze vanmorgen wel voor het eerst deed is doelgericht rollen. Niet meer alleen van rug naar buik, maar doorrollen tot ze bij het gewenste object is. Trotse blik erbij :D
pi_100716325
Jeetje Pvoesss, ik had daar helemaal niks van meegekregen. Wat heftig zeg. Die foto's, vooral die eerste... je arme mannetje! Hopelijk heeft hij er niets aan overgehouden.

En een *O* voor alle tandjes, eerste boterhammen, eerste keer op de fiets enz.
pi_100716348
pvoess wat een naar verhaal en wat klint die test naar zeg.
Ik ga duimen voor een goede uitslag.
pi_100717528
FR, hoe is het eigenlijk met jouw kleine meisje? Lacht ze al? Heb je wat nieuwe foto's?
  zondag 14 augustus 2011 @ 17:01:47 #218
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_100718972
pvoesss, wat een verhaal! succes :*
een jeej voor alle succesverhalen *O*
en een knuffel voor iedereen die het nodig heeft *;
Woensdag voor het eerst naar mijn werk gegaan, en dus een volledige dag op de opvang voor Larissa. Gisteren was papa aan de beurt, en kon hij aan de slag met de flesjes (ik werk ook op zaterdag). Ging allemaal goed, dus ben erg blij O+
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:15:36 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100723807
Pvoesss, wat moet dat enorm schrikken zijn geweest...
Heel veel succes morgen :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_100724401
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 16:23 schreef Fannetje het volgende:
FR, hoe is het eigenlijk met jouw kleine meisje? Lacht ze al? Heb je wat nieuwe foto's?
Ze lacht al een poosje maar krijg het niet op de foto
Ze speelt nu ook met de mobile

foto's komen morgen ze ligt nu tegen mij aan te slapen dus kan niet opstaan
pi_100730096
Pff, onvervalste regeldag hier. De hele dag een plakbaby die vrijwel elk losgekoppeld moment dreinerig was. Nu eindelijk in bed en mijn borsten voelen nu al voller. Hopelijk houdt ze het vannacht vol op de laatste monstersessie.
pi_100735979
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 15:26 schreef Vanyel het volgende:
Niet helemaal de eerste keer, maar Dottir zegt steeds bda bda bda en dat klinkt zo poppig O+

Wat ze vanmorgen wel voor het eerst deed is doelgericht rollen. Niet meer alleen van rug naar buik, maar doorrollen tot ze bij het gewenste object is. Trotse blik erbij :D
Jaaa! dat doet mijnes ook! Oh wat schetig is dat toch he? Filmpjes van maken hoor, zo lief <3
en hoe je dan zelf ook als een klapjosti mee zit te bda bda bda-en in de hoop dat ze het nog vaker zegt :') :D

Wel beetje jammer van de regeldag, hopelijk snel voorbij.
Denk je dat t aan je nieuwe voedingsschema/hoeveelheid ligt? of gewoon een 6-maanden-regeldag?
pi_100748190
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:38 schreef mignonne het volgende:

[..]

Jaaa! dat doet mijnes ook! Oh wat schetig is dat toch he? Filmpjes van maken hoor, zo lief <3
en hoe je dan zelf ook als een klapjosti mee zit te bda bda bda-en in de hoop dat ze het nog vaker zegt :') :D

Wel beetje jammer van de regeldag, hopelijk snel voorbij.
Denk je dat t aan je nieuwe voedingsschema/hoeveelheid ligt? of gewoon een 6-maanden-regeldag?
:@

Ik denk een combi. Ze had volgens mij echt niet te weinig gehad, maar toch binnen 3 uur eerst 3 kwartier aan de borst, dan de korsten van anderhalve boterham en dan weer borst willen... Heerlijke dag.
pi_100748390
sterkte pvoesss.
alle nieuwe voedingen en medicijnen ten spijt heeft Evan (en wij ook) een zwaar weekend gehad. Veel last van reflux, krampjes en harde ontlasting. Hij heeft overdag dan ook geen van beide dagen geslapen.

Daar bovenop krijgt hij vandaag ook nog z'n eerste inentingen....arme jongen...
  maandag 15 augustus 2011 @ 07:50:11 #225
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_100748633
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 07:16 schreef cleany het volgende:
sterkte pvoesss.
alle nieuwe voedingen en medicijnen ten spijt heeft Evan (en wij ook) een zwaar weekend gehad. Veel last van reflux, krampjes en harde ontlasting. Hij heeft overdag dan ook geen van beide dagen geslapen.

Daar bovenop krijgt hij vandaag ook nog z'n eerste inentingen....arme jongen...
Brrrr.. succes! Morgen krijgt Larissa de 2e set inentingen :X
Voel mij trouwens erg rot tegenover de kinderopvang:
Larissa is pas afgelopen woensdag voor het eerst gegaan i.v.m. bronchitus
En vandaag kan ik haar niet brengen i.v.m. buikloop bij mijzelf :N
Gaat lekker hier :P

[ Bericht 19% gewijzigd door The_Tankgirl op 15-08-2011 07:59:15 ]
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')