abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100708617
quote:
2s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:59 schreef Pvoesss het volgende:
Een roesje kan niet, hoe dat zit weet ik eigenlijk niet echt :@
ah okay, ja ik weet t ook niet hoor, ik roep ook maar wat :+
maar ik kan me voorstellen dat dat de meting beinvloedt ofzo waardoor het helemaal nutteloos zou zijn.

In slaap voeden dan maar en hopen dat ie doorslaapt.
:)
pi_100708652
Pvoesss :* Wat heftig! (en een roesje is een gemanipuleerde manier van slapen dus dat heeft een andere invoed op de hersentjes denk ik...)

Mignonne en Mrien ook al zoveel ziekenhuis bezoeken :*

En dan loop ik te klagen over reflux en een piepend meisje... Gelukkig gaat het nu echt heel goed :)

SS wat gaat Eline hard!!

En FR jou meisje volledig in maatje 2 luiers *O*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_100708758
Wat zielig Pvoess!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_100708846
Och arme V. En arme mama. Wat een schrik zeg! Heel veel sterkte!

Soneal, wat zit ie daar als een echte prins!

Ean al in maat 2 luiers, die gaat ook hard!

Jullie ook veel sterke, Mrien en Mignonne!

Zo, die Eline gaat snel! Die van mij doet nog geen van alle.

Hier een meisje die het prima doet! Alleen J. Haar vader heeft slijmbeursontsteking in zijn elleboog. Best lastig om nu voor Bien te zorgen dus.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_100709376
Pvoess, wat heftig zeg. Echt een nachtmerrie als ik het zo hoor. Hopelijk heeft hij er niets aan over gehouden. Sterkte allebei morgen!

Troeta, de loopkar/zitkar/vormenstoof koe is via verschillende webshops te koop. Waaronder bij www.ikenik.nl, maar er zijn verschillende sites met ook echt verschillende prijzen. Ik heb de kar nog niet gekocht, omdat ik nog even goed wou uitzoeken waar die het goedkoopste is ;)
  zondag 14 augustus 2011 @ 13:33:49 #206
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_100709714
Pvoesss, wat heftig! Ik heb zelf ook een hersenvliesontsteking gehad bij 9 maanden oud. En inderdaad een gehoorbeschadiging eraan overgehouden. Ik wens je alle sterkte om dit te verwerken. Bij mijn ouders zit het nog steeds heel diep dat het toen zo slecht met me ging.
pi_100711286
Och Pvoess, het is ook nogal wat allemaal. Hopelijk zijn de onderzoeken gauw achter de rug en blijkt alles gewoon oké te zijn.

Sugarsnap, Eline gaat inderdaad snel!

Het was hier ook een dag van eerste keren. Net als bij de jongste van mignonne is hier het eerste tandje door:

En Lena heeft haar eerste boterham gehad, die er prima inging.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_100711416
och jeetje pvoess, ik ad wel meegekregen dat er wat was, maar dat het zo heftig was.. :*

Ook hier was het gister een dag van de eerste keer. De eerste keer samen fietsen :D

*poef* nu is het weg
pi_100711794
Wat zit ze parmantig, KJ! Vond ze het leuk? (En jemig, wat lijkt ze op je!)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_100712082
Ze vond het geweldig. (ik ook :D)
Ze zit nog niet los, maar ze heeft daar gewoon geen zin in. In de stoel zit ze goed (ikea en stokke) en pas had ik haar in een wasmand gezet (even in de keuken) en toen zat ze zo zonder steun.
Ze heeft gewoon geen zin om te zitten. Kruipen/tijgeren en alles ontdekken is zoveel leuker.

Vanmiddag gaan we naar een familiefeest. N is nu die kant op, Sofie en ik gaan als Sofie geslapen heeft. Ik neem de Bondolino maar mee. Kan ze mooi de boel vanuit daar de boel bekijken.
*poef* nu is het weg
pi_100712168
Oh dat fietsen, heerlijk! O+ Ik kan echt niet wachten :D wel nog even een fietsstoeltje voor oudste scoren. Binnenkort de kringloop eens checken hier.

Lena das een heel echt tandje! *O*
hier is het alleen te voelen/horen als je er iets metaals (een lepeltje oid) overheen haalt. Was ooit een tip van Kersjes geloof ik, voor als je twijfelde :D Ik zie wel een heeeeel klein puntje wit maar het moet nog wel een stukje omhoog allemaal haha
pi_100712172
Pvoesss, mijn man was ouder (4 of 5 geloof ik) toen ie virale hersenvliesontsteking gehad heeft. Hij heeft daarna extra controles gehad van oor en ogen, maar heeft er niets aan overgehouden. Zijn ene oog ziet wel minder, maar het andere compenseert en de vraag is ook of dat daar vandaan komt of gewoon aangeboren is. Ik hoop dat het bij jullie ook erg mee gaat vallen!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_100713685
:* voor alle kleintjes die van die ellendige ziekenhuisbezoekjes hebben. Hopelijk valt het bij iedereen mee.

Maar dan ook gelijk een *O* voor alle eerste keren. Het gaat allemaal zo hard en het blijft zo leuk.
pi_100714666
Niet helemaal de eerste keer, maar Dottir zegt steeds bda bda bda en dat klinkt zo poppig O+

Wat ze vanmorgen wel voor het eerst deed is doelgericht rollen. Niet meer alleen van rug naar buik, maar doorrollen tot ze bij het gewenste object is. Trotse blik erbij :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_100716325
Jeetje Pvoesss, ik had daar helemaal niks van meegekregen. Wat heftig zeg. Die foto's, vooral die eerste... je arme mannetje! Hopelijk heeft hij er niets aan overgehouden.

En een *O* voor alle tandjes, eerste boterhammen, eerste keer op de fiets enz.
pi_100716348
pvoess wat een naar verhaal en wat klint die test naar zeg.
Ik ga duimen voor een goede uitslag.
pi_100717528
FR, hoe is het eigenlijk met jouw kleine meisje? Lacht ze al? Heb je wat nieuwe foto's?
  zondag 14 augustus 2011 @ 17:01:47 #218
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_100718972
pvoesss, wat een verhaal! succes :*
een jeej voor alle succesverhalen *O*
en een knuffel voor iedereen die het nodig heeft *;
Woensdag voor het eerst naar mijn werk gegaan, en dus een volledige dag op de opvang voor Larissa. Gisteren was papa aan de beurt, en kon hij aan de slag met de flesjes (ik werk ook op zaterdag). Ging allemaal goed, dus ben erg blij O+
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:15:36 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100723807
Pvoesss, wat moet dat enorm schrikken zijn geweest...
Heel veel succes morgen :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_100724401
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 16:23 schreef Fannetje het volgende:
FR, hoe is het eigenlijk met jouw kleine meisje? Lacht ze al? Heb je wat nieuwe foto's?
Ze lacht al een poosje maar krijg het niet op de foto
Ze speelt nu ook met de mobile

foto's komen morgen ze ligt nu tegen mij aan te slapen dus kan niet opstaan
pi_100730096
Pff, onvervalste regeldag hier. De hele dag een plakbaby die vrijwel elk losgekoppeld moment dreinerig was. Nu eindelijk in bed en mijn borsten voelen nu al voller. Hopelijk houdt ze het vannacht vol op de laatste monstersessie.
pi_100735979
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 15:26 schreef Vanyel het volgende:
Niet helemaal de eerste keer, maar Dottir zegt steeds bda bda bda en dat klinkt zo poppig O+

Wat ze vanmorgen wel voor het eerst deed is doelgericht rollen. Niet meer alleen van rug naar buik, maar doorrollen tot ze bij het gewenste object is. Trotse blik erbij :D
Jaaa! dat doet mijnes ook! Oh wat schetig is dat toch he? Filmpjes van maken hoor, zo lief <3
en hoe je dan zelf ook als een klapjosti mee zit te bda bda bda-en in de hoop dat ze het nog vaker zegt :') :D

Wel beetje jammer van de regeldag, hopelijk snel voorbij.
Denk je dat t aan je nieuwe voedingsschema/hoeveelheid ligt? of gewoon een 6-maanden-regeldag?
pi_100748190
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:38 schreef mignonne het volgende:

[..]

Jaaa! dat doet mijnes ook! Oh wat schetig is dat toch he? Filmpjes van maken hoor, zo lief <3
en hoe je dan zelf ook als een klapjosti mee zit te bda bda bda-en in de hoop dat ze het nog vaker zegt :') :D

Wel beetje jammer van de regeldag, hopelijk snel voorbij.
Denk je dat t aan je nieuwe voedingsschema/hoeveelheid ligt? of gewoon een 6-maanden-regeldag?
:@

Ik denk een combi. Ze had volgens mij echt niet te weinig gehad, maar toch binnen 3 uur eerst 3 kwartier aan de borst, dan de korsten van anderhalve boterham en dan weer borst willen... Heerlijke dag.
pi_100748390
sterkte pvoesss.
alle nieuwe voedingen en medicijnen ten spijt heeft Evan (en wij ook) een zwaar weekend gehad. Veel last van reflux, krampjes en harde ontlasting. Hij heeft overdag dan ook geen van beide dagen geslapen.

Daar bovenop krijgt hij vandaag ook nog z'n eerste inentingen....arme jongen...
  maandag 15 augustus 2011 @ 07:50:11 #225
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_100748633
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 07:16 schreef cleany het volgende:
sterkte pvoesss.
alle nieuwe voedingen en medicijnen ten spijt heeft Evan (en wij ook) een zwaar weekend gehad. Veel last van reflux, krampjes en harde ontlasting. Hij heeft overdag dan ook geen van beide dagen geslapen.

Daar bovenop krijgt hij vandaag ook nog z'n eerste inentingen....arme jongen...
Brrrr.. succes! Morgen krijgt Larissa de 2e set inentingen :X
Voel mij trouwens erg rot tegenover de kinderopvang:
Larissa is pas afgelopen woensdag voor het eerst gegaan i.v.m. bronchitus
En vandaag kan ik haar niet brengen i.v.m. buikloop bij mijzelf :N
Gaat lekker hier :P

[ Bericht 19% gewijzigd door The_Tankgirl op 15-08-2011 07:59:15 ]
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')