Speciaal onderwijs, ik heb namelijk PDD-NOS en ADHD en het speciaal onderwijs in Sassenheim is alleen voor de echt ontspoorde types, en ik ga ook naar de enige speciale school in de gehele omgeving die havo/vwo aanbied. Dus daarom zit ik in Leiden op school.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom in leiden op school als je in Sassenheim woont?
Maak er een spannend verhaal van.. laatst post
Dat betekend dat we sowieso vrij zijn, wees blijquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:35 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Het is trouwens echt idioot dat er al sinds juni bordjes in de haarlemmerstraat hangen over 3 oktober
Jeetje, de tijd vliegt echt serieus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:35 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Het is trouwens echt idioot dat er al sinds juni bordjes in de haarlemmerstraat hangen over 3 oktober
Nico Dijkshoorn is amsterdammer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:37 schreef kingtoppie het volgende:
Nico dijkhoorn en armin van buuren mogen er wel tussen ja
Als je al jaren in Leiden woont, telt dit dan niet als Leidenaar? Of gaat het echt om 'afkomst'?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:43 schreef svann het volgende:
[..]
Nico Dijkshoorn is amsterdammer.
Vijf dagen 3 oktober lijkt me een beetje teveel van het goede!
Dan mogen Wipneus en Pim er ook wel in.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:51 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Als je al jaren in Leiden woont, telt dit dan niet als Leidenaar? Of gaat het echt om 'afkomst'?
Ja maar Dijkshoor woont in Leiden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:43 schreef svann het volgende:
[..]
Nico Dijkshoorn is amsterdammer.
Vijf dagen 3 oktober lijkt me een beetje teveel van het goede!
Op maandag zijn de grote officiele dingen zoals de reveille, het uitdelen van haring en wittebrood, de grote optocht, de hutspotmaaltijd en het vuurwerk. De Taptoe is op zaterdag denk ik. De kermis is van vrijdagmiddag tot en met maandag en verder alle dagen live muziek en heul veul bierquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:58 schreef JDx het volgende:
Wanneer is het grootste feest dan, op 3 oktober zelf? Die maandag?
Zo gezellig dat je en week lang moeite gaat krijgen om de slaap te vattenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:38 schreef JDx het volgende:
En andere dranken neem ik aan
Breestraat ook gezellig? Kan ik lekker uit mn raam hangen met een fles aan de mond
Breestraat valt wel mee hoor. Snachts is t er gewoon rustig. Haarlemmerstraat heb je meer last.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:04 schreef JeMoeder het volgende:
Volgens mij is het dit jaar van 1-5okt.
[..]
Zo gezellig dat je en week lang moeite gaat krijgen om de slaap te vattenVolgens mij kan je zelfs stellen dat je 5 dagen wakker gaat blijven
Ik vind 2 oktober leuker, dan gaat t feest ook de hele nacht door, 3 oktober is het na het vuurwerk afgelopen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:58 schreef JDx het volgende:
Wanneer is het grootste feest dan, op 3 oktober zelf? Die maandag?
GEWELDIG!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:04 schreef JeMoeder het volgende:
Volgens mij is het dit jaar van 1-5okt.
[..]
Zo gezellig dat je en week lang moeite gaat krijgen om de slaap te vattenVolgens mij kan je zelfs stellen dat je 5 dagen wakker gaat blijven
Helemaal kapot dus, die maandag!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik vind 2 oktober leuker, dan gaat t feest ook de hele nacht door, 3 oktober is het na het vuurwerk afgelopen.
Als hij vlak bij het stadhuis of minerva woont dan kan je het wel vergeten met je rust. Aan de Oude Rijn zal het ook wel feest zijn (woon ik), recht achter de Haarlemmerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Breestraat valt wel mee hoor. Snachts is t er gewoon rustig. Haarlemmerstraat heb je meer last.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:45 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik sta er trouwens helemaal niet tussen, faal.
ik ken wel een paar hele leuke docenten op t bonaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:50 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
andere twee keuzes van scholen? Hier heb je (in leiden) voor vmbo alleen da vinci lammenschans, bona boerhaavelaan en visser zuidwest. Maar bona is de asoschool van leiden, visser was een paar jaar terug veel dingen met rascisme en davinci zou naar een enorm gebouw gaan wat ik niet wilde dus dan maar wellant. Ik heb ook niks tegen adhders wel tegen mensen die doen alsof ze dat hebben en dat goed proberen te praten door te zeggen dat ze adhd hebben, zulke mensen heb je op de wissel zat. Ook zogenaamde gillesde tourette die achter de kassa zitten
op bona boer? zat er nooit maar ken er wel mensenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ken wel een paar hele leuke docenten op t bona
maar serieus, er is daar wel heel veel verbeterd met een nieuwe schoolleiding en goeie nieuwe docenten
oh en ik HAAT 3 oktoberw /gargamel
Wat is er mis met Gargamel dan? Smurfen zijn veel irritanter dan hemquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ken wel een paar hele leuke docenten op t bona
maar serieus, er is daar wel heel veel verbeterd met een nieuwe schoolleiding en goeie nieuwe docenten
oh en ik HAAT 3 oktoberw /gargamel
WoW is niet de grondlegger van /codes hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:34 schreef kwakz0r het volgende:
/gargamel betekent "einde uitspraak van gargamel" (wel eens WoW gespeeld? ik niet, maar daar komt dat /care /dance etc. wel vandaan)
nee, maar het gebruik op deze manier wel toch? ik had ook kunnen zeggen "m'n html tag voor gargamel sluit ik af door /gargamel te zeggen"....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:47 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
WoW is niet de grondlegger van /codes hoor
Hmmm, als zelfs 'normale' mensen het al druk vinden en het duur is ga ik misschien toch maar niet, dan maar een dagje pretpark ofzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, maar het gebruik op deze manier wel toch? ik had ook kunnen zeggen "m'n html tag voor gargamel sluit ik af door /gargamel te zeggen"....
@Rezania: ik ben geen autist en is vind het echt veel te druk... de kermis is wel heel groot, overdag veel beter te doen dan 's avondsdat wel. overigens ook heeeel erg duur.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:51 schreef JeMoeder het volgende:
Als je al jaren in Leiden woont, telt dit dan niet als Leidenaar? Of gaat het echt om 'afkomst'?
Wist ik niet. Dan hoort hij er natuurlijk ook in.quote:
t is wel leuk als je een beetje op tijd bent en even een leuke zuurstok ofzo gaat kopen. je moet alleen niet gaan op de feestavond (2 oktober, of dit jaar 1 okt?)quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hmmm, als zelfs 'normale' mensen het al druk vinden en het duur is ga ik misschien toch maar niet, dan maar een dagje pretpark ofzo.
Centrum dacht ik!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef svann het volgende:
[..]
[..]
Wist ik niet. Dan hoort hij er natuurlijk ook in.
Dacht dat hij in Leidse rijn ofzo woonde. In welke wijk woont hij?
Zuurstok haal ik wel gewoon bij de Jamin als het te druk wordtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
t is wel leuk als je een beetje op tijd bent en even een leuke zuurstok ofzo gaat kopen. je moet alleen niet gaan op de feestavond (2 oktober, of dit jaar 1 okt?)
Nieuw Leyden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef svann het volgende:
[..]
[..]
Wist ik niet. Dan hoort hij er natuurlijk ook in.
Dacht dat hij in Leidse rijn ofzo woonde. In welke wijk woont hij?
scoor ze in Brussel, daar wordt je doodgegooid met die krengen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:11 schreef Mirjam het volgende:
ik ben op zoek naar cvan die ouderwetse witte gehaakte tafelkleedjes, wat groter formaat.
kennen jullie iemand die die dingen nog heeft liggen en er van af wil?
zoiets dus:
[ afbeelding ]
kringloop ben ik al geweest, niet geslaagd
en ik maar denken dat Armin uit Leiderdorp komt,.... (en daarvoor uit Koudekerk)quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:35 schreef Rezania het volgende:
Even uit het vorige topic:
[..]
Speciaal onderwijs, ik heb namelijk PDD-NOS en ADHD en het speciaal onderwijs in Sassenheim is alleen voor de echt ontspoorde types, en ik ga ook naar de enige speciale school in de gehele omgeving die havo/vwo aanbied. Dus daarom zit ik in Leiden op school.
Trouwens Armin van Buuren staat nog steeds niet in de OP! Hij is de best bekende levende Leienaar!
ik zoek d'r 1 voor weinig of niksquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:07 schreef RSie het volgende:
[..]
scoor ze in Brussel, daar wordt je doodgegooid met die krengen.
kan je er gelijk een weekendje weg van maken.
Armin komt ook uit Leiderdorp.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:16 schreef RSie het volgende:
[..]
en ik maar denken dat Armin uit Leiderdorp komt,.... (en daarvoor uit Koudekerk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |