gaan ze een park platgooien voor huizen? Triestquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oja, daar zat mijn school tot nu toe, naast de zusterflat midden in het park. Meest geweldige locatie die ik ooit voor een school heb gezien, maar de Leidse gemeenteraad is dom en gaat het park volbouwen met huizenWaar zit het Wellant dan ergens? Ik ken wel Duinzicht en Da Vinci.
[..]
Ik ken de Wissel alleen maar qua naam, ik heb geen idee wat voor figuren daar zitten. Het is niet zo alsof ik iedere gozer van het speciaal onderwijs ken.
Wat zijn je andere twee keuzes dan? Trouwens niet haten op ADHD'ers, ben er zelf één. Maar ik kan het onder controle houden zonder medicatie gelukkig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:43 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
gaan ze een park platgooien voor huizen? Triestwellant zit in oegstgeest beetje tegen warmond aan, is een vmbo-school met zogenaamd 'vmbo-groen' we moeten dingen doen zoals hokken schoonmaken en koeien scheren :| maar ik had vmbo basis advies en had maar keus uit 4 scholen dusja
de wissel is een soort lwoo maar dan voor basisonderwijs waar iedereen een veel te laag schooladvies krijgt ik kreeg basis terwijl ik nu naar 3t mag maar ga kijken of ik 3havo op proef mag doen
jammer genoeg zaten er ook zwaar autisten adhdk'ers en zelfs verstandelijk gehandicapten op de wissel
:(
andere twee keuzes van scholen? Hier heb je (in leiden) voor vmbo alleen da vinci lammenschans, bona boerhaavelaan en visser zuidwest. Maar bona is de asoschool van leiden, visser was een paar jaar terug veel dingen met rascisme en davinci zou naar een enorm gebouw gaan wat ik niet wilde dus dan maar wellant. Ik heb ook niks tegen adhders wel tegen mensen die doen alsof ze dat hebben en dat goed proberen te praten door te zeggen dat ze adhd hebben, zulke mensen heb je op de wissel zat. Ook zogenaamde gillesde tourette die achter de kassa zittenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat zijn je andere twee keuzes dan? Trouwens niet haten op ADHD'ers, ben er zelf één. Maar ik kan het onder controle houden zonder medicatie gelukkig.
Oh, maar fakers zijn altijd irritant. Bij mij op school zijn er van die types die de hele tijd roepen: 'Ik heb geen autisme'quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:50 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
andere twee keuzes van scholen? Hier heb je (in leiden) voor vmbo alleen da vinci lammenschans, bona boerhaavelaan en visser zuidwest. Maar bona is de asoschool van leiden, visser was een paar jaar terug veel dingen met rascisme en davinci zou naar een enorm gebouw gaan wat ik niet wilde dus dan maar wellant. Ik heb ook niks tegen adhders wel tegen mensen die doen alsof ze dat hebben en dat goed proberen te praten door te zeggen dat ze adhd hebben, zulke mensen heb je op de wissel zat. Ook zogenaamde gillesde tourette die achter de kassa zitten
op leokanner worden toch alleen autisten toegaletan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, maar fakers zijn altijd irritant. Bij mij op school zijn er van die types die de hele tijd roepen: 'Ik heb geen autisme'Zo harde faal
Maar Da Vinci heeft toch meerdere locaties? Dat hoorde ik van een oud-klasgenoot van mij die daar heen is gegaan. Hij ging naar een kleinere locatie.
Sorry, wist ik veel wat hij met klein bedoeldequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:01 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
op leokanner worden toch alleen autisten toegaletan?
Davinci heeft
- lammenschansweg (800? Leerlingen) voor alle soorten vmbo
- kagerstraat (1000???) Leerlingen tl - havo - vwo
- noachstraat, ook wel leonardocollege. 800 leerlingen ofzo, voor tl havo en vwo en het is vooral een sportieve school
Wrs bedoelde die leonardo?
ja als ik havo mag proberen kan ik maar rijnlands oegstgeest, maar dat is een hele elitaire school en de leiding daar is rascist, mensen die nederlands zijn schijnen nooit problemen te krijgen en mensen die buitenlands zijn om de kleinste dingen wel, ik wil daarom daar niet heen. En rijnlands sassenheim ken ik niet is ook wat te ver weg. Ik ga waarschijnlijk naar het adelbert in wassenaar want de scholen in leiden zijn 3x niks. En als die vol zit dan maar davinci kagerstraat ofzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry, wist ik veel wat hij met klein bedoeldeIk dacht klein vergeleken met mij school en mijn school heeft maar 300 leerlingen. Maar je kan toch ook naar het Rijnlands is Sassenheim of Oegstgeest?
En ja, op mijn school worden alleen maar autisten toegelaten, daarom falen de fakers ook
Dat ze de verkeerde diagnose hebben enzo, maar stel je nog een paar vragen en dan raken ze zo diep in ontkenning dat ze niet meer weten wat ze moeten zeggenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:08 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ja als ik havo mag proberen kan ik maar rijnlands oegstgeest, maar dat is een hele elitaire school en de leiding daar is rascist, mensen die nederlands zijn schijnen nooit problemen te krijgen en mensen die buitenlands zijn om de kleinste dingen wel, ik wil daarom daar niet heen. En rijnlands sassenheim ken ik niet is ook wat te ver weg. Ik ga waarschijnlijk naar het adelbert in wassenaar want de scholen in leiden zijn 3x niks. En als die vol zit dan maar davinci kagerstraat ofzo.
Haha wat zeggen ze dan als je vraagt waarom ze op die school zitten?
rijnlands sassenheim is denk ik wel het beste van de 3 rijnlandsen, die in wassenaar is nog elitairder dan oegstgeest, alle niet-bekakte mensen uit wassenaar en voorschoten gaan daarom naar adelbert :S ik snap ook niet waarom oegstgeest ineens zo populair is als zelfs in het leids dagblad klachten staan over dat buitenlandse kinderen die daar gepest worden van school worden getrapt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat ze de verkeerde diagnose hebben enzo, maar stel je nog een paar vragen en dan raken ze zo diep in ontkenning dat ze niet meer weten wat ze moeten zeggenMaar Rijnlands Sassenheim is wel een goede school, heeft ook wel een beetje elitair imago maar ze zijn zeker niet racistisch. Ik weet alleen niet of het mogelijk is om vanaf een andere school vanaf vmbo-tl naar havo te stromen op hun school.
Het is Wassenaar, dat is sowieso een elitaire plaats, met Willen-Alexander en Maxima enzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:24 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
rijnlands sassenheim is denk ik wel het beste van de 3 rijnlandsen, die in wassenaar is nog elitairder dan oegstgeest, alle niet-bekakte mensen uit wassenaar en voorschoten gaan daarom naar adelbert :S ik snap ook niet waarom oegstgeest ineens zo populair is als zelfs in het leids dagblad klachten staan over dat buitenlandse kinderen die daar gepest worden van school worden getrapt.
Tsja verkeerde diagnose kan gebeuren, maar doen ze geen toelatingstest op leokanner dan?
hahahahaaha wat een zielige mensen dan. In leiden heb je ook zo'n school de delta, een opdc, daar zitten niet perse kinderen die iets hebben ofzo maar wel allemaal ontkennen met waarom ze daar zitten (meestal door gedrag) en dat zijn meestal ook de mensen die niet na 2 of 3 jaar naar een andere school gaan maar verplicht daar moeten blijven, ook echt bijna altijd jongensquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is Wassenaar, dat is sowieso een elitaire plaats, met Willen-Alexander en Maxima enzo.
En ik snap ook niet waarom Oegstgeest zo populair is, lijkt me nou niet echt een goede school.
Wij hebben een orthopedagoog en die kijkt iedereens dossier in en bepaald of iemand wordt toegelaten of niet. Maar bij sommige kinderen is het inderdaad zo dat de diagnose mis is en kan ook de hele tijd veranderen, want autisme heeft veel raakvlakken met andere stoornissen. Maar de fakers zijn meestal van die types die echt bijna stereotype autist zijn. Ze hebben drie outfits die ze echt 4 jaar geleden hebben gekocht, kunnen er niet tegen als hun structuur wordt verbroken, maken geen oogcontact en praten monotoon. Dat zijn dus de zwaardere autisten.
Mijn school heeft ook een nog een locatie in Sassenheim, genaamd P.C. Hooftschool en daar zitten de zware zmok'ers en dan komen die ook bij mij op school examen doen. Komt er een klas binnen waarvan de helft in Teylingereind zit of heeft gezetenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:41 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
hahahahaaha wat een zielige mensen dan. In leiden heb je ook zo'n school de delta, een opdc, daar zitten niet perse kinderen die iets hebben ofzo maar wel allemaal ontkennen met waarom ze daar zitten (meestal door gedrag) en dat zijn meestal ook de mensen die niet na 2 of 3 jaar naar een andere school gaan maar verplicht daar moeten blijven, ook echt bijna altijd jongens
teylingereind is toch een jeugdgevangenis in sassenheim? Wat moet je doen om in zo'n gevangenis te komen ahahahaha wat een school zeg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn school heeft ook een nog een locatie in Sassenheim, genaamd P.C. Hooftschool en daar zitten de zware zmok'ers en dan komen die ook bij mij op school examen doen. Komt er een klas binnen waarvan de helft in Teylingereind zit of heeft gezeten![]()
Teylingereind is inderdaad de jeugdgevangenis en die zijn ze nu ook aan het uitbreidenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:55 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
teylingereind is toch een jeugdgevangenis in sassenheim? Wat moet je doen om in zo'n gevangenis te komen ahahahaha wat een school zeg.je hebt in leiden dus een school, bona boerhaavelaan, en daar wordt je alleen geaccepteerd als je een sletje bent die met allemaal 4'n blijft zitten en zich ordinair kleedt enzo al die stomme kids uit gr 8 gingen daar dan ook heen -.-
visser het hooft kagerstraat schijnt een goede school te zijn maar gaat fuseren met bona die erg slecht bekend staat. Da vinci is ook wel goed maar probeert de examencijfers omhoog te krikken door veel mensen op een lager niveau te zetten. Stedelijk gymnasium is denk ik de beste maar alleen voor gymnasium.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Teylingereind is inderdaad de jeugdgevangenis en die zijn ze nu ook aan het uitbreidenallemaal voor die ontspoorde types. Zijn er eigenlijk wel goede scholen in Leiden naast de mijne?
Dan is Da Vinci nog je beste optie blijkbaar, of je moet ver willen fietsten en naar Rijnlands in Sassenheim gaan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:05 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
visser het hooft kagerstraat schijnt een goede school te zijn maar gaat fuseren met bona die erg slecht bekend staat. Da vinci is ook wel goed maar probeert de examencijfers omhoog te krikken door veel mensen op een lager niveau te zetten. Stedelijk gymnasium is denk ik de beste maar alleen voor gymnasium.
ik ga wrs naar adelbert in wassenaar die is niet zo elitair en heeft TL en HAVO dus als havo niet lukt kan ik op tl verder :p en nog te doen op de fiets. Pff zoveel scholen in leiden maar allemaal prut, op davinci en, nu nog??, visser na.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan is Da Vinci nog je beste optie blijkbaar, of je moet ver willen fietsten en naar Rijnlands in Sassenheim gaan?
Ik ken niemand die naar Adelbert gaat of is gegaan, maar misschien is het wel een goede school. Ik zou het niet weten, maar ik wens je sowieso succes, ben je al geaccepteerd dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:11 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ik ga wrs naar adelbert in wassenaar die is niet zo elitair en heeft TL en HAVO dus als havo niet lukt kan ik op tl verder :p en nog te doen op de fiets. Pff zoveel scholen in leiden maar allemaal prut, op davinci en, nu nog??, visser na.
bedankt :p ze zijn pas 15aug open maar officieel heeft mijn school ook geen tl, in plaats daarvan gemengd met een extra vak wat dan een tldiploma wordt, dus ik moet eigenlijk naar een andere school dus ik denk dat ik daarom makkelijker dan anderen erop komquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ken niemand die naar Adelbert gaat of is gegaan, maar misschien is het wel een goede school. Ik zou het niet weten, maar ik wens je sowieso succes, ben je al geaccepteerd dan?
Trouwens de enige echt goede school in Leiden is eigenlijk de universiteitDe hogeschool zuigt ook volgens mij broer, die is na één jaar overgestapt op de Haagse Hogeschool.
Nou, volgens mijn broer, die deed er bedrijfskunde, was de helft van de klas van die ongemotiveerde mensen en hij had een Engels lerares die geen Nederlands sprak, en die leraren waren stuk voor stuk rare, domme figuren en blijkbaar is de kwaliteit van het onderwijs van de Leidse Hogeschool gewoon heel laag. Ik vind het niet raar dat de helft van de klas ongemotiveerd was, de gemotiveerde mensen waren namelijk allang vertrokken richting Den Haag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:22 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
bedankt :p ze zijn pas 15aug open maar officieel heeft mijn school ook geen tl, in plaats daarvan gemengd met een extra vak wat dan een tldiploma wordt, dus ik moet eigenlijk naar een andere school dus ik denk dat ik daarom makkelijker dan anderen erop kom
Ja klopt ik hoor vaker over dat mensen uit leiden naar die hogeschool gaan aangezien die in leiden echt niks is. Ben er zelf nog nooit geweest hoor
haha ik ken een meisje dat op het roc zit en laboratorium doet maar op de hogeschool les krijgt. Zij is echt heel erg raar ziet er ook raar uit (heeft wel een tl diploma) en tegen iedereen zegt dat ze op de hogeschool zit, ja dan begrijp ik dat mensen zich gaan schamen als ze zeggen dat ze daar op school zittenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, volgens mijn broer, die deed er bedrijfskunde, was de helft van de klas van die ongemotiveerde mensen en hij had een Engels lerares die geen Nederlands sprak, en die leraren waren stuk voor stuk rare, domme figuren en blijkbaar is de kwaliteit van het onderwijs van de Leidse Hogeschool gewoon heel laag. Ik vind het niet raar dat de helft van de klas ongemotiveerd was, de gemotiveerde mensen waren namelijk allang vertrokken richting Den Haag.
Waarom in leiden op school als je in sassenheim woont?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:30 schreef Rezania het volgende:
Ik woon trouwens niet in Leiden, ben wel geboren in het LUMC. Zit ook al 5 jaar in Leiden op school en leef er praktisch, maar ik woon in Sassenheim. Dus voor mij is het de hele tijd heen en weer rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |