abonnement Unibet Coolblue
pi_100478620
Het schijnt dat mijn voormalige zwager een bekende Leidenaar is.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_100478857
quote:
2s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:10 schreef DevilsWhore het volgende:
Het schijnt dat mijn voormalige zwager een bekende Leidenaar is.
Oja, wie dan?

Hoe komt het trouwens dat Armin van Buuren niet in de OP in het lijstje van bekende personen uit Leiden staat? Hij is 's werelds beste dj en internationaal bekend, hij is zelfs onderscheidde door de burgemeester van Leiden. Blijkbaar is hij een persoon waar Leiden trots op kan zijn.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100480173
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:14 schreef Rezania het volgende:

[..]

Oja, wie dan?

Hoe komt het trouwens dat Armin van Buuren niet in de OP in het lijstje van bekende personen uit Leiden staat? Hij is 's werelds beste dj en internationaal bekend, hij is zelfs onderscheidde door de burgemeester van Leiden. Blijkbaar is hij een persoon waar Leiden trots op kan zijn.
Een gehandicapte gast die altijd rondfietst en bij de brugwachter zit :')
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 8 augustus 2011 @ 21:45:52 #254
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_100480689
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:16 schreef Rezania het volgende:
Weet iemand of lopen vanaf Cesar Franckstraat naar Leiden Centraal een beetje te doen valt? Of kan ik dan gewoon beter de bus nemen?
Je kan ook naar NS station de Vink lopen en daar de trein naar CS
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_100481154
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:45 schreef Stefan het volgende:

[..]

Je kan ook naar NS station de Vink lopen en daar de trein naar CS
Kost dat dan niet meer tijd dan gewoon de bus nemen? Of komt de bus sowieso langs de Vink?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100481365
quote:
2s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:37 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Een gehandicapte gast die altijd rondfietst en bij de brugwachter zit :')
Oh, mijn economieleraar dus :P Die gozer is echt zo'n grote faal :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100481478
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:55 schreef Rezania het volgende:

[..]

Oh, mijn economieleraar dus :P Die gozer is echt zo'n grote faal :')
Nee, die niet. :')
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 8 augustus 2011 @ 21:57:09 #258
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_100481481
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:52 schreef Rezania het volgende:

[..]

Kost dat dan niet meer tijd dan gewoon de bus nemen? Of komt de bus sowieso langs de Vink?
Check googlemaps, je hebt een bus en treinstation bij de Vink, voor jou een paar straten lopen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_100481685
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef Stefan het volgende:

[..]

Check googlemaps, je hebt een bus en treinstation bij de Vink, voor jou een paar straten lopen
Oh, dat valt nog wel te doen ja. Nou ja, kijk wel zodra school weer begint.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100482659
Weet iemand trouwens nog waar je betaalbaar en lekker kan lunchen in Leiden centrum?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100482974
quote:
2s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:37 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Een gehandicapte gast die altijd rondfietst en bij de brugwachter zit :')
die met die tanden? O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_100483050
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:18 schreef Mirjam het volgende:

[..]

die met die tanden? O+
Ja, die.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_100483137
quote:
2s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:20 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ja, die.
Ik heb hem nog nooit gezien, waar fietst hij meestal?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100483564
Lunchen: francobolli, noroc, t koffiehuisje, van engelen, koetshuys, la place op t dak van v en d, burgerzaken ....
Kwak
pi_100483736
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:28 schreef kwakz0r het volgende:
Lunchen: francobolli, noroc, t koffiehuisje, van engelen, koetshuys, la place op t dak van v en d, burgerzaken ....
Oke, ik zal ze eens een keer proberen, bedankt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100483951
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:22 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik heb hem nog nooit gezien, waar fietst hij meestal?
Geen idee eigenlijk :') Sowieso door het centrum en in Noord..
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_100484721
quote:
2s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk :') Sowieso door het centrum en in Noord..
Nou, ik ga eens opletten :)
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 8 augustus 2011 @ 23:45:49 #268
351438 DolfijntjesLove
Haan33 is een beest
pi_100488286
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 09:41 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Als je aan de Hooigracht of aan het Kooiplein komt te werken ben je niet van je 'buitenlanders' af hoor :') Werken daar ook vooral Turkse en Marokkaanse jongens en meiden.
ik ben wel wat gewend hoor ;) maar ik ken meer "kutnederlanders" dan buitenlanders duss
heeyy ik ben een meisje 17 jaar woon in leiden en houd van music internet my friends boys en cola light
  maandag 8 augustus 2011 @ 23:47:49 #269
351438 DolfijntjesLove
Haan33 is een beest
pi_100488396
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:16 schreef Rezania het volgende:
Weet iemand of lopen vanaf Cesar Franckstraat naar Leiden Centraal een beetje te doen valt? Of kan ik dan gewoon beter de bus nemen?
haha daar komt die leo kanner toch? Maar station de vink is het dichtste vij daar en dan 10 min lopen denk ik
heeyy ik ben een meisje 17 jaar woon in leiden en houd van music internet my friends boys en cola light
pi_100488896
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2011 23:47 schreef DolfijntjesLove het volgende:

[..]

haha daar komt die leo kanner toch? Maar station de vink is het dichtste vij daar en dan 10 min lopen denk ik
Oh nee, ik ben betrapt :P Ben inderdaad een autist ja. Gelukkig wel hoogfunctionerend en hebben ze me voor het grootste deel normaal weten te maken op die school in 5 jaar. Tenminste normaal vergeleken met de brugpieper, echt een ontspoord zooitje :P
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 00:00:41 #271
351438 DolfijntjesLove
Haan33 is een beest
pi_100489066
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 23:57 schreef Rezania het volgende:

[..]

Oh nee, ik ben betrapt :P Ben inderdaad een autist ja. Gelukkig wel hoogfunctionerend en hebben ze me voor het grootste deel normaal weten te maken op die school in 5 jaar. Tenminste normaal vergeleken met de brugpieper, echt een ontspoord zooitje :P
ahahaha oke mijn OUDE school is vlakbij die in oegstgeest en daar praat iedereen steeds over xD weet niet of die andere leo kanner college ook zo'n downerschool is als oegstgeest?
heeyy ik ben een meisje 17 jaar woon in leiden en houd van music internet my friends boys en cola light
pi_100489654
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:00 schreef DolfijntjesLove het volgende:

[..]

ahahaha oke mijn OUDE school is vlakbij die in oegstgeest en daar praat iedereen steeds over xD weet niet of die andere leo kanner college ook zo'n downerschool is als oegstgeest?
Nou, je hebt drie Leo Kanners rond Leiden. Ik zit op het Leo Kannercollege, dat is voor havo en vwo en we hebben ook nog bovenbouw vmbo-tl maar daar mogen alleen kinderen heen die een kans hebben door te stromen naar het havo. Ze komen namelijk van andere locatie's waar ze al vmbo-tl doen. Het is een redelijk normale school, alleen wat klein en een vast schema. Ook veel leraren, 1 op 7, maar dat is standaard op alle Kanners. Er zijn alleen een paar rare brugpiepers die zich binnen twee jaar normaal gedragen.

Dan heb je ook nog twee Leo Kannerscholen. De SO (speciaal onderwijs) en de VSO (voorgezet speciaal onderwijs) locatie's. Het SO is naast het Curium in Oegstgeest en daar heb ik nooit gezeten en weet ik ook weinig van. De VSO locatie of Hazenboslaan zoals wij het noemen ken ik wel. Die domme figuren komen namelijk altijd bij ons examen doen, omdat de gymzaal namelijk niet gebruikt kan worden. Blijkbaar wordt de structuur van het schema dan verbroken en daar kunnen de brugpiepers van die locatie niet mee omgaan. Maar dan komen ze bij ons en proberen ze helemaal slim te doen, gaan ze allemaal termen gebruiken die wij echt allang kunnen. En dan ga ik met mijn klasgenoten natuurkunde bespreken en dan gaan die vmbo'ers de hele tijd: hu? wat? :P

Maar mijn locatie is wel zo'n beetje de normaalste locatie, wij hebben ook de beste leraren van die alle Kanners :P En wij hebben de beste natuurkunde leraar ooit, die vent is goud en heeft een hart voor het vak. Meest geweldige leraar ooit, nooit huiswerk, alles wordt gewoon in de klas behandeld. Het gemiddelde eindexamennatuurkundecijfer van mijn havo-klas was dan ook een 8,9. Maarja, mijn locatie is goud, de rest is pauper, zo is het gewoon :P

Maar wat ben jij goed op de hoogte dan? Ken je iemand die op mijn school zit ofzo?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 00:27:37 #273
351438 DolfijntjesLove
Haan33 is een beest
pi_100490357
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:11 schreef Rezania het volgende:

[..]

Nou, je hebt drie Leo Kanners rond Leiden. Ik zit op het Leo Kannercollege, dat is voor havo en vwo en we hebben ook nog bovenbouw vmbo-tl maar daar mogen alleen kinderen heen die een kans hebben door te stromen naar het havo. Ze komen namelijk van andere locatie's waar ze al vmbo-tl doen. Het is een redelijk normale school, alleen wat klein en een vast schema. Ook veel leraren, 1 op 7, maar dat is standaard op alle Kanners. Er zijn alleen een paar rare brugpiepers die zich binnen twee jaar normaal gedragen.

Dan heb je ook nog twee Leo Kannerscholen. De SO (speciaal onderwijs) en de VSO (voorgezet speciaal onderwijs) locatie's. Het SO is naast het Curium in Oegstgeest en daar heb ik nooit gezeten en weet ik ook weinig van. De VSO locatie of Hazenboslaan zoals wij het noemen ken ik wel. Die domme figuren komen namelijk altijd bij ons examen doen, omdat de gymzaal namelijk niet gebruikt kan worden. Blijkbaar wordt de structuur van het schema dan verbroken en daar kunnen de brugpiepers van die locatie niet mee omgaan. Maar dan komen ze bij ons en proberen ze helemaal slim te doen, gaan ze allemaal termen gebruiken die wij echt allang kunnen. En dan ga ik met mijn klasgenoten natuurkunde bespreken en dan gaan die vmbo'ers de hele tijd: hu? wat? :P

Maar mijn locatie is wel zo'n beetje de normaalste locatie, wij hebben ook de beste leraren van die alle Kanners :P En wij hebben de beste natuurkunde leraar ooit, die vent is goud en heeft een hart voor het vak. Meest geweldige leraar ooit, nooit huiswerk, alles wordt gewoon in de klas behandeld. Het gemiddelde eindexamennatuurkundecijfer van mijn havo-klas was dan ook een 8,9. Maarja, mijn locatie is goud, de rest is pauper, zo is het gewoon :P

Maar wat ben jij goed op de hoogte dan? Ken je iemand die op mijn school zit ofzo?
nee ik ken niemand maar mensen op mn school praten erover en ik hoor weleens verhalen vanandere scholen met jaa er is weer een leo kannertje naar onze school toe ;p en ik had iets gehoord over een asielzoekerscentrum enzo dat daar een leo kanner weggaat. Ik zat namelijk op wellant, naja zit nog eig, maar ga tl of havo op een andere school naar.
heeyy ik ben een meisje 17 jaar woon in leiden en houd van music internet my friends boys en cola light
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 00:29:28 #274
351438 DolfijntjesLove
Haan33 is een beest
pi_100490435
Ik zat trouwens ook op de wissel als je dat kent (de vrije school weet niet hoe met dyslectie te gaan voordat je rare dingen denkt) en daar gingen ook weleens mensen naar die in oegstgeest toe, en dat zijn meestal aparte figuren :')
heeyy ik ben een meisje 17 jaar woon in leiden en houd van music internet my friends boys en cola light
pi_100490688
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:27 schreef DolfijntjesLove het volgende:

[..]

nee ik ken niemand maar mensen op mn school praten erover en ik hoor weleens verhalen vanandere scholen met jaa er is weer een leo kannertje naar onze school toe ;p en ik had iets gehoord over een asielzoekerscentrum enzo dat daar een leo kanner weggaat. Ik zat namelijk op wellant, naja zit nog eig, maar ga tl of havo op een andere school naar.
Oja, daar zat mijn school tot nu toe, naast de zusterflat midden in het park. Meest geweldige locatie die ik ooit voor een school heb gezien, maar de Leidse gemeenteraad is dom en gaat het park volbouwen met huizen :') Waar zit het Wellant dan ergens? Ik ken wel Duinzicht en Da Vinci.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:29 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Ik zat trouwens ook op de wissel als je dat kent (de vrije school weet niet hoe met dyslectie te gaan voordat je rare dingen denkt) en daar gingen ook weleens mensen naar die in oegstgeest toe, en dat zijn meestal aparte figuren :')
Ik ken de Wissel alleen maar qua naam, ik heb geen idee wat voor figuren daar zitten. Het is niet zo alsof ik iedere gozer van het speciaal onderwijs ken.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')