SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Trustenquote:
Nog anderhalve krat staan, maar dat gaat niet op.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik ook nog niet, nog genoeg te zuipe en te roken
Ik ben net thuis van t werk. Voor 2 uur slaap ik sowieso nog nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik ook!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
waarom draai je het danquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd helemaal niet van dit nummer.
komop we gaan effe dansenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Kom dichter bij Utreg wonen, dan help ik welquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog anderhalve krat staan, maar dat gaat niet op.
Mevrouw Mirne voor jou.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wat een gezelligheid hier. Alleen outkast is een engerd. Maar wel strak
O hai Myrne
Het is ook niet echt zo dat je er mij een groot plezier mee doet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Echtwel, als ge maar doorzuiptquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog anderhalve krat staan, maar dat gaat niet op.
Lief meissiequote:
Ik is niet eng.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
O hai Myrne
Of jij dichter bij Zwolle.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kom dichter bij Utreg wonen, dan help ik wel
oh ik ben niet de enige die myrne zegtquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
O hai Myrne
W44r0m pr44t Juh Br33z4h? Sl3tj3quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik is niet eng.![]()
![]()
.
All1 een beetje raar!![]()
![]()
![]()
Paniek omdat ik nog geen nummer klaargezet had en het vorige al afgelopen wasquote:
ik wil ook in. Giecheltrutje samen met c_aquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:59 schreef Driepink het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
Ik wil ook in de lijstzoiets van: de keren dat hij draait blaast hij je hele set aan gort
Ik heb hier denk nog voor een euro of 100 aan statiegeld liggen, wie t komt ophalen mag de helft ervan hebbenquote:
Heuy 3pink.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:59 schreef Driepink het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
Ik wil ook in de lijstzoiets van: de keren dat hij draait blaast hij je hele set aan gort
Sorry, verplichtingen in het westlandquote:
Mirne, Myrne, Myraela, Myrnaela, Mir, ik heb ze allemaalquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ik ben niet de enige die myrne zegt
Ja dat wel, maar.....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:00 schreef Karzai het volgende:
dit is toch een klassieker van de bovenste plank, echt back to the days
Ik ben toch jou Br33z4h Sl3tj3...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
W44r0m pr44t Juh Br33z4h? Sl3tj3
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben toch jou r33z4h Sl3tj3...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Paniek omdat ik nog geen nummer klaargezet had en het vorige al afgelopen was. Deze zat het eerst onder mijn muis
.
quote:
klopt, maar dat betekent niet dat je mag praten waar ik bij benquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben toch jou r33z4h Sl3tj3...
Historischquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heuy 3pink.
Wel passend ja!![]()
Oh en jij hebt gewoon de enoge klacht veroorzaakt met je bazen show!
Wheheheh dat heb ik ook wel eensquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Paniek omdat ik nog geen nummer klaargezet had en het vorige al afgelopen was. Deze zat het eerst onder mijn muis
.
quote:
En gister wilde je dat juist zo graag.....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
[..]
klopt, maar dat betekent niet dat je mag praten waar ik bij ben
Vrouwen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En gister wilde je dat juist zo graag.....![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:02 schreef Myraela het volgende:
Kijk, die outpost en kaagee zijn dus voorbeelden van enge homo's. Om even op dat onderwerp terug te komen.
Tijdens een radioshow moet je pratenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En gister wilde je dat juist zo graag.....![]()
Outpost is geen homo toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:02 schreef Myraela het volgende:
Kijk, die outpost en kaagee zijn dus voorbeelden van enge homo's. Om even op dat onderwerp terug te komen.
Ik ben heul niet eng!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:02 schreef Myraela het volgende:
En wat willen homo's? Volgende keer niet klagen dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:02 schreef Myraela het volgende:
outpost is zo'n wanhopige homo die alles wil doen en iedereen wil pakken voor een beetje aandacht.. 1tje die goed is voor loverboys.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:02 schreef Myraela het volgende:
Beetje zelfkennis doet pijn maar is wel goed lieverdquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
outpost is zo'n wanhopige homo die alles wil doen en iedereen wil pakken voor een beetje aandacht.. 1tje die goed is voor loverboys.
kg is juist het misbruik type.. die ruikt de wanhoop en angst en gebruikt dat zoals het hem uitkomt
[..]
outpost is zo'n wanhopige homo die alles wil doen en iedereen wil pakken voor een beetje aandacht.. 1tje die goed is voor loverboys.
kg is juist het misbruik type.. die ruikt de wanhoop en angst en gebruikt dat zoals het hem uitkomt
Hij rookt menthol.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja Kapitein is dan idd t schoolvoorbeeld van een wijf..![]()
Wie bukt er nou voor wie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja Kapitein is dan idd t schoolvoorbeeld van een wijf..![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Tijdens een radioshow moet je pratenDaar luister ik voor, of denk je dat ik die meuk die jij muziek noemt leuk vind?
Homo's willen ontvangen, ik zal wel mijn voorbind meenemen de volgende keer. Goede tip.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En wat willen homo's? Volgende keer niet klagen dus
En toen was je opeens niet jong meer?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen was ik al van de basisschool af
Is ik echt zo eng?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Beetje zelfkennis doet pijn maar is wel goed lieverd
Inderdaadquote:
niet genoeg breezers van outpost gehad dat je zo gemeen tegen hem doetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Homo's willen ontvangen, ik zal wel mijn voorbind meenemen de volgende keer. Goede tip.
Wie is bij jullie eigenlijk de Bitch, en wie de Butch ?quote:
Toffe tijd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben al heul lang oud
Maarqua muziek heb ik veel met de 80's
Niet gemeen.. ik lees de posts in dit topic.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
niet genoeg breezers van outpost gehad dat je zo gemeen tegen hem doet
Scherp, Knetter +1quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Niet gemeen.. ik lees de posts in dit topic.
outpost reageert op bijna elke post van kg.. en kg reageert enkel met bukken kreng.. maar dan wat liever gezegd
Fuck.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Deal. Alleen de manier van gebruik laten we over aan de sterkste op dat moment
scherp, wat hebben jullie daarop te zeggen herenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Niet gemeen.. ik lees de posts in dit topic.
outpost reageert op bijna elke post van kg.. en kg reageert enkel met bukken kreng.. maar dan wat liever gezegd
fixed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
scherp, wat hebben jullie daarop te zeggen dame en eckte man
mmmmmmmommmmm mmmmmmmmommmmmmquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
scherp, wat hebben jullie daarop te zeggen heren
Helemaal met je eens. Die versie is zo enorm mooiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:06 schreef Symphonic het volgende:
had je niet de versie van Chrissy Hinde kunnen draaien
Captain Hindsightquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:06 schreef Symphonic het volgende:
had je niet de versie van Chrissy Hinde kunnen draaien
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fuck.Dat is niet eerlijk. En jij hebt geen voorbind nodig.
Zoiets dacht ik ook al.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fuck.Dat is niet eerlijk. En jij hebt geen voorbind nodig.
Kijk, Myr snapt hetquote:
Noes. Volgens mij is 1 al meer dan genoeg hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Het leven is niet eerlijk en ik heb maar 1 lul dus een beetje hulp mag best
Een kleintje dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Noes. Volgens mij is 1 al meer dan genoeg hoor.
Voorkeur voor een ingang? Dan neem ik de anderequote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Voorkeur voor een ingang? Dan neem ik de andere
Mag ik daar nog even over nadenken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik kan zeggen dat je erg bescheiden bent.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En vooral niet directquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan zeggen dat je erg bescheiden bent.
Ja hoor, ik heb toch al beslotenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mag ik daar nog even over nadenken.
Dank jequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan zeggen dat je erg bescheiden bent.
zeg gewoon doe de zij ingang maar, dan weet ie het niet meerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mag ik daar nog even over nadenken.
Stoma!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zeg gewoon doe de zij ingang maar, dan weet ie het niet meer
Moet ik al bang worden dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb toch al besloten
[..]
Dank je
Nogmaals dankquote:
Dat gaat oorpijn wordenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja nee, dan krijg ik helemaal niets straks.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sowieso niet, je weet nu dat ik behalve echte man ook lief benquote:
Godverquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nogmaals dank
[..]
Dat gaat oorpijn worden
Niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:12 schreef Symphonic het volgende:
Phil....
Ik ben d'r niet zo heel erg fan van
Ik win altijdquote:
ik draai nog een zwarequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik win altijdIk rook menthol
homootjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Bwhehehehehehehehequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Sowieso niet, je weet nu dat ik behalve echte man ook lief ben
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Een echte bouwvakker jaquote:
dan lig je met je hoofd naar het voeteneindquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Vrouwen die niet roken
Smaken beter
Of zij, kan ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan lig je met je hoofd naar het voeteneind
Nee, een vrouw moet zelf hoger komenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan lig je met je hoofd naar het voeteneind
Ditquote:
Homoquote:
Daar kun jij je mee identificeren he, ouwe oldtimerquote:
rnp?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:21 schreef Zokunen het volgende:
Iemand nog een leuke rnp kloon naam? :S
Jups!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daar kun jij je mee identificeren he, ouwe oldtimer
Sjaak echtscheiding.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:21 schreef Zokunen het volgende:
LinkeJapiequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:21 schreef Zokunen het volgende:
zeer treffend jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Past bij het weer, here comes the rain again.
huilie_huiliequote:
Helaas wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Past bij het weer, here comes the rain again.
Die laatste.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
huilie_huilie
kweetutnie
halpmi
coolieniezocool
Kan wel hoor, neuken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Had ik maar een soa, excuus om iedereen te bellen
Want je bent later pas een scharminkel met zacht stemmetje en fout kapsel geworden? Of kwam je daar pas later achter?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:24 schreef Karzai het volgende:
ik ben Engelse pop muziek pas later gaan waarderen, vond het altijd van die scharminkels met zachte stemmetjes en foute kapsels, niet iets waar ik mij mee wil identificeren
quote:
dan bel je toch gewoon iedereen om te vertellen dat je het niet hebt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Had ik maar een soa, excuus om iedereen te bellen
graag, pak je even de trein?quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:23 schreef Symphonic het volgende:
en dan hierna "Op de Camping" van Ome henk
Dat zal vertrouwen wekkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan bel je toch gewoon iedereen om te vertellen dat je het niet hebt?
dat is niet aan te radenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
graag, pak je even de trein?
Waarom zou zij de trein moeten doen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
nee het kan me allemaal geen reet meer schelen, ik geniet nu van het levenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Want je bent later pas een scharminkel met zacht stemmetje en fout kapsel geworden? Of kwam je daar pas later achter?
Meer een redelijk diep dipje.quote:
- ik heb geen druiperquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb al moeite met een fatsoenlijke lul, een trein gaat wat ver hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Omdat ik niet mag rijden als ik gedronken hebquote:
Morgen met een uzi op beursplein 5?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:26 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Meer een redelijk diep dipje.
Ben ff klaar met alles.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al moeite met een fatsoenlijke lul, een trein gaat wat ver hoor.
Ik bedoelde dat als kloon.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:26 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Meer een redelijk diep dipje.
Ben ff klaar met alles.
Ah nu is het opeens fatsoenlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al moeite met een fatsoenlijke lul, een trein gaat wat ver hoor.
Nah als ik iemand wat aan zou doen zou het enkel mezelf zijn.quote:
Dat is niet zo spectaculair.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:28 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nah als ik iemand wat aan zou doen zou het enkel mezelf zijn.
Heb ik 1 keer gedaan naar een exquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. "Hoi! Ja, ik moet even bellen ivm met een soa... ik heb er geen! Doei"
Wat een trut kun je zijn!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb ik 1 keer gedaan naar een ex
was net een week uit.. ik bel op dat ik wat moeilijks moet vertellen...
whehe...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:28 schreef Myraela het volgende:
"Hoi, je had je nummer gegeven 3 weken terug in de kroeg waar we in de WC hadden geneukt"
"Klopt, je had nooit meer gebeld"
"Nee, maar nu wel. "
"Okay, tof, hoe gaat het met je."
"Kut, ik heb aids."
kloptquote:
Stel dat jij dat telefoontje krijgt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kloptik vond het wel grappig toen.. hij niet zo
Ik had het niet over jou. Dat is meer dan fatsoenlijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah nu is het opeens fatsoenlijkweg minderwaardigheidscomplex
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:28 schreef Myraela het volgende:
"Hoi, je had je nummer gegeven 3 weken terug in de kroeg waar we in de WC hadden geneukt"
"Nee, maar nu wel. "
"Kut, ik heb aids."
Jij hebt wel hoge verwachtingen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:29 schreef Driepink het volgende:
Zo, eens kijken of dit nog een beetje een intelligent gesprek gaat worden
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:29 schreef Zokunen het volgende:
Oh en dit is gewoon ff een dip, morgen ben ik gewoon weer gewoon.
Dankquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou. Dat is meer dan fatsoenlijk.
Niet alsof ik jouw piemel heb gezien, voordat mensen rare dingen denken enzo.
Weinig kans!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:29 schreef Driepink het volgende:
Gayseksquote:
Wat is NTS-muziekquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Erik, zou jij uit je plaat gaan in een fabriek waar ze stiekem feesten houden en NTS NTS NTS NTS!!!! muziek draaien en je net als alle andere gespierde gays in ontblote borstkas moet lopen?
Ohaiquote:
Ik vind van wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Klopt klopt, wordt er trouwens nog beetje leuke muziek gedraait of niet?
Hier?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:29 schreef Driepink het volgende:
ik zou dat later best grapsig vinden.. als het wel tijden het telefoon gesprek verteld wordt.quote:
van die boemboemboem-zooiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is NTS-muziek? En ik word sowieso nergens vrolijk waar ik met ontbloot bovenlijf moet lopen en al helemaal niet tussen de gespierde gays
.
Jah was daar toen ook, je had nummer opgeschreven een bierviltje, had hem hier voor op de bar liggen, maar toen ik ff ging lopen heeft denk iemand van t personeel da viltje wegehaald, balenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:28 schreef Myraela het volgende:
"Nee, maar nu wel. "
"Kut, ik heb aids."
quote:
Dat is nog kloteriger.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zou dat later best grapsig vinden.. als het wel tijden het telefoon gesprek verteld wordt.
mijn laatste ex heeft dat nl geflikt.. maar het niet verteld dat t een grapje was..
Dan nee, daar word ik ook niet vrolijk vanquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:31 schreef Driepink het volgende:
Jongens, iedereen weet dat je menthol moet roken als je echt een homo wilt zijn. punt.
Dat, krijg je zo'n jankwurm van enzo.quote:
voor vrouwen chlamydia.. kunnen ze echt gek van worden.. geestelijkquote:
Gaan we klappen ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is nog kloteriger.
Moe'k 'm sloan voor je?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb net iemand verteld dat ik een soa heb
quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan nee, daar word ik ook niet vrolijk van.
Neu.. heb hem terug gepaktquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is nog kloteriger.
Moe'k 'm sloan voor je?
Ik ben niet zo mepperig in het echt hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Gaan we klappen ?![]()
Ik wil daar ook bij zijn
Gelukkig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Neu.. heb hem terug gepakt
Over de Luiers nog maar niet gesprokenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat, krijg je zo'n jankwurm van enzo.
Nou zeg, ik vond dat je best goed reageerdequote:
een bierbuik is ook niet alles hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
voor vrouwen chlamydia.. kunnen ze echt gek van worden.. geestelijken onvruchtbaar dacht ik ook
heb je hem de rekening van het Kinderdagverblijf gestuurd?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Neu.. heb hem terug gepakt
Erikquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:34 schreef Driepink het volgende:
Wie draait er? Ben te lui om die radio site te openen, hij staat namelijk al open.
Ik blijf bij mijn standpunt, maar de youtube was wel lachenquote:
Echt he, brrrrr.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat, krijg je zo'n jankwurm van enzo.
Joa dat welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn standpunt, maar de youtube was wel lachen.
Whahahahahahaha (ik moest hard op lachen!)quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nou zeg, ik vond dat je best goed reageerdeValt me tegen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:34 schreef Driepink het volgende:
Wie draait er? Ben te lui om die radio site te openen, hij staat namelijk al open.
Als ik een baby aankijk moet die altijd huilenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kinderen zijn tof
ik ben er nog steeds blij mee
fixed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kinderen van anderenzijn tof
die kan je namelijk weer teruggeven als ze beginnen te huilen
Zal best mooi zijn om een kind te krijgen, maar van mij hoeft het nog ff nietquote:
Oh ik zal even opletten op jou active postsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:35 schreef Myraela het volgende:
Als ik een SOA heb open ik gewoon een topic op FOK!, dan weten al mijn neukertjes het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |