Homo's willen ontvangen, ik zal wel mijn voorbind meenemen de volgende keer. Goede tip.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En wat willen homo's? Volgende keer niet klagen dus
En toen was je opeens niet jong meer?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen was ik al van de basisschool af
Is ik echt zo eng?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Beetje zelfkennis doet pijn maar is wel goed lieverd
Inderdaadquote:
niet genoeg breezers van outpost gehad dat je zo gemeen tegen hem doetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
outpost is zo'n wanhopige homo die alles wil doen en iedereen wil pakken voor een beetje aandacht.. 1tje die goed is voor loverboys.
kg is juist het misbruik type.. die ruikt de wanhoop en angst en gebruikt dat zoals het hem uitkomt
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
outpost is zo'n wanhopige homo die alles wil doen en iedereen wil pakken voor een beetje aandacht.. 1tje die goed is voor loverboys.
kg is juist het misbruik type.. die ruikt de wanhoop en angst en gebruikt dat zoals het hem uitkomt
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Homo's willen ontvangen, ik zal wel mijn voorbind meenemen de volgende keer. Goede tip.
ik ben al heul lang oudquote:
Wie is bij jullie eigenlijk de Bitch, en wie de Butch ?quote:
Toffe tijd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben al heul lang oud
Maarqua muziek heb ik veel met de 80's
Niet gemeen.. ik lees de posts in dit topic.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
niet genoeg breezers van outpost gehad dat je zo gemeen tegen hem doet
Scherp, Knetter +1quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Niet gemeen.. ik lees de posts in dit topic.
outpost reageert op bijna elke post van kg.. en kg reageert enkel met bukken kreng.. maar dan wat liever gezegd
Fuck.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Deal. Alleen de manier van gebruik laten we over aan de sterkste op dat moment
scherp, wat hebben jullie daarop te zeggen herenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Niet gemeen.. ik lees de posts in dit topic.
outpost reageert op bijna elke post van kg.. en kg reageert enkel met bukken kreng.. maar dan wat liever gezegd
fixed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
scherp, wat hebben jullie daarop te zeggen dame en eckte man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |