Ik ben niet zo mepperig in het echt hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Gaan we klappen ?![]()
Ik wil daar ook bij zijn
Gelukkig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Neu.. heb hem terug gepakt
Over de Luiers nog maar niet gesprokenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat, krijg je zo'n jankwurm van enzo.
Nou zeg, ik vond dat je best goed reageerdequote:
een bierbuik is ook niet alles hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
voor vrouwen chlamydia.. kunnen ze echt gek van worden.. geestelijken onvruchtbaar dacht ik ook
heb je hem de rekening van het Kinderdagverblijf gestuurd?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Neu.. heb hem terug gepakt
Erikquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:34 schreef Driepink het volgende:
Wie draait er? Ben te lui om die radio site te openen, hij staat namelijk al open.
Ik blijf bij mijn standpunt, maar de youtube was wel lachenquote:
Echt he, brrrrr.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat, krijg je zo'n jankwurm van enzo.
Joa dat welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn standpunt, maar de youtube was wel lachen.
Whahahahahahaha (ik moest hard op lachen!)quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nou zeg, ik vond dat je best goed reageerdeValt me tegen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:34 schreef Driepink het volgende:
Wie draait er? Ben te lui om die radio site te openen, hij staat namelijk al open.
Als ik een baby aankijk moet die altijd huilenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kinderen zijn tof
ik ben er nog steeds blij mee
fixed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kinderen van anderenzijn tof
die kan je namelijk weer teruggeven als ze beginnen te huilen
Zal best mooi zijn om een kind te krijgen, maar van mij hoeft het nog ff nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |