Of zij, kan ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan lig je met je hoofd naar het voeteneind
Nee, een vrouw moet zelf hoger komenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan lig je met je hoofd naar het voeteneind
Ditquote:
Homoquote:
Daar kun jij je mee identificeren he, ouwe oldtimerquote:
rnp?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:21 schreef Zokunen het volgende:
Iemand nog een leuke rnp kloon naam? :S
Jups!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daar kun jij je mee identificeren he, ouwe oldtimer
Sjaak echtscheiding.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:21 schreef Zokunen het volgende:
LinkeJapiequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:21 schreef Zokunen het volgende:
zeer treffend jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Past bij het weer, here comes the rain again.
huilie_huiliequote:
Helaas wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Past bij het weer, here comes the rain again.
Die laatste.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
huilie_huilie
kweetutnie
halpmi
coolieniezocool
Kan wel hoor, neuken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Had ik maar een soa, excuus om iedereen te bellen
Want je bent later pas een scharminkel met zacht stemmetje en fout kapsel geworden? Of kwam je daar pas later achter?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:24 schreef Karzai het volgende:
ik ben Engelse pop muziek pas later gaan waarderen, vond het altijd van die scharminkels met zachte stemmetjes en foute kapsels, niet iets waar ik mij mee wil identificeren
quote:
dan bel je toch gewoon iedereen om te vertellen dat je het niet hebt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Had ik maar een soa, excuus om iedereen te bellen
graag, pak je even de trein?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |