Zekerquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Wij hebben het gewoon zelf gedaan; of nou ja, ik legde de stenen voor het grijpen en mijn eigen " vakman" deed de rest.![]()
Ligt toch behoorlijk strak vind ik...
Ll is toch ook wel enigzins handig?
We hebben niet alles zelf gedaan hoor (de haard wel toevalligquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:35 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriend heeft het ook zelf gedaan. Als ik zie wat jullie zelf in huis hebben gedaan, schat ik in dat dit ook wel moet lukken!![]()
Oh, en ik wil jullie haard!
We hebben bij Jan Groen alles voor binnen gehaald, top tent! Maar we waren er laatst voor wat plinten en meteen rondgekeken voor buiten, maar alleen vrij dure natuursteen gezien... Toch te vroeg, misschien? Was zo'n 4 weken geleden.quote:Op maandag 1 april 2013 17:58 schreef Gieliovd het volgende:
Beetje spuit elf gevoel krijg ik want ik ken je topic niet, maar je wilt in ZH tegels hebben..
Zelf vind ik Jan Groen in Bleiswijk een hele goede tent. Ik ben in de Outlet geslaagd voor vloertegels en marmer mozaïek, de witte wandtegels voor de badkamer heb ik elders gehaald. Ze hebben ook een fancy showroom en een opruimschuur.
Gat boren paal er in. Heeft de paal een afwijking als de waterpas er tegen zit zijde afschrapen met de paal en kijken. Alles waterpas dan boor je eventueel nog even wat dieper.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:54 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ja, maar waarom wordt dan die 10cm aangeraden voor 7cm palen terwijl er ook 8 cm grondboren zijn bijvoorbeeldmaar we hebben nu een 10cm gehuurd, zaterdag gaan we het zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |