Bron?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:43 schreef Kenju het volgende:
Dat van dat ziekenhuis schijnt overigens onzin te zijn.
De tv's daar vielen zeker nogal tegen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:43 schreef Kenju het volgende:
Paar grote schermen, maar ze kregen 1 van die schermen al niet echt los. Amateurs.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:43 schreef SpecialK het volgende:
Kijk ze eens een Ladbrokes open breken. Alsof daar iets te halen valt.
Die brumminghammers staan waarschijnlijk tegen de zwitserse ambassade te schoppen met de gedachte dat het het ziekenhuis is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:43 schreef Kenju het volgende:
Laten we het hopen. Ik kijk echt nergens meer van op.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:43 schreef Kenju het volgende:
Ik merk er helemaal niets van. Ik woon op zo'n 10 minuten van Dalston, maar hier is er niets aan de hand. Ik zag vandaag niet eens rook of zo. Het is een enorme stad. En het zijn inderdaad allemaal achterstandswijken, en allemaal voornamelijk zwarte wijken waar dit aan de gang is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:38 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Woont hier iemand in Londen? Zo ja, merk je er nu veel van? Of is het alleen maar in bepaalde (achterstands)wijken?
Zonde van die auto!quote:
Het leger? Tegen het volk?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:44 schreef havanagila het volgende:
Ik stop maar met kijken, word er ondertussen een beetje misselijk van, bah. Fingers crossed dat ze het morgenvroeg aan het leger overlaten en die relschoppers eens ouderwets hard aanpakken.
Gebruien de "Emperial standart" waarschijnlijk nogquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:43 schreef Tyr80 het volgende:
Het volume van de BBC player gaat tot 11
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Die brumminghammers staan waarschijnlijk tegen de zwitserse ambassade te schoppen met de gedachte dat het het ziekenhuis is.
Waarschijnlijk ook nog iemand die zelf geen belasting betaald.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:46 schreef yavanna het volgende:
'We're getting our taxes back'. Meisje welke met gestolen spullen liep.
Special brew for the win!quote:
Volgens mij was het originele bericht van Twitter afkomstig. Dat is, zeker bij zulke lopende dingen, nu niet echt een betrouwbaar iets.quote:
Ja tuurlijk haal Wilders er maar weer bijquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:46 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het leger? Tegen het volk?![]()
Wilderiaanse redenaties. Het leger is tegen de vijanden van de staat. Niet de onlusten onder het volk. Het volk is niet de vijand van de staat.
Zo vreemd zou ik het niet vinden, de UK heeft in Noord Ierland ook actief het leger tegen de eigen bevolking ingezet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:46 schreef Kenju het volgende:
[..]
Wilderiaanse redenaties. Het leger is tegen de vijanden van de staat. Niet de onlusten onder het volk. Het volk is niet de vijand van de staat.
Ik was er tot gisterochtend. Inderdaad niets te merken mbt de rellen van zaterdag op zondag. Maar Clapham Junction bijvoorbeeld is toch wel relatief dichtbij het centrum.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:46 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik merk er helemaal niets van. Ik woon op zo'n 10 minuten van Dalston, maar hier is er niets aan de hand. Ik zag vandaag niet eens rook of zo. Het is een enorme stad. En het zijn inderdaad allemaal achterstandswijken, en allemaal voornamelijk zwarte wijken waar dit aan de gang is.
En hoe wil je dit tuig dan op z'n plaats zetten? de politie krijgt er duidelijk geen grip op. F-16's erop af sturen of harriers is ietwat overkill, absoluut. Maar enige assistentie van het leger zodat er wat meer mankracht is om de orde te handhaven lijkt me geen overbodige luxe.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:46 schreef Kenju het volgende:
[..]
Nee, tenzij het volk zich kwalificeert als "vijand".quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:46 schreef Kenju het volgende:
[..]
Er was daarnet op SkyNews informatie over birmingham andersquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:47 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Volgens mij was het originele bericht van Twitter afkomstig. Dat is, zeker bij zulke lopende dingen, nu niet echt een betrouwbaar iets.
Als dat zo was, had BBC/Skynews/CNN/whatever dat wel overgenomen. Geen van allen melden ze iets over Birmingham of andere plaatsen atm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |