Wat is dit nu weer van een gespeculeer op die vraag van Jiggy?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk dat die eigenlijk nog in de verwerkingsfase zit en eigenlijk nog gevoelens voor hem heeft. En waarschijnlijk moeite heeft met alleen zijn en dus zo een relatie probeert te forceren
Klinkt herkenbaar, had ik in het begin ook dat het uit was, maar na een paar maanden trok die drang toch ook wel weg. Ik ben onderhand ook al een stuk of 8 maanden verder.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:46 schreef Bartinhoo het volgende:
Verder weinig meer met haar bezig hoor, maar toch zit ergens diep nog wel eens een drang om dit soort acties uit te halen kennelijk:P
Eens!quote:Op maandag 5 september 2011 02:50 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dat kan, maar gun jezelf wel de tijd om eroverheen te komen en dat lukt vaak alleen wanneer je zo min mogelijk contact hebt met elkaar. Later kun je kijken of vriendjes blijven erin zit. En misschien wil je dat dan niet eens meer.
Plaatsen met herinneringen zijn nooit fijn... Probeer er toch niet naar toe te gaan, want, logisch, je wordt er steeds opnieuw mee geconfronteerd. Ik fiets vanaf mijn huis naar de stad langs de plek waar ik voor het eerst zoende met men ex. Ik heb een poos gewoon om gefietstquote:Op donderdag 8 september 2011 12:13 schreef Bartinhoo het volgende:
Tja ik ben al meer dan een jaar verder, en het dagelijkse denken / urenlang malen over waarom het toch zo is gegaan en wat als.... dat is gelukkig wel weg, al heeft dat ook echt maaaanden geduurd...
Alleen dat af en toe zo' n een keer in de maand ofzo dat ik een dag niets te doen heb en vanuit het niets allemaal oude herinneringen zit op te halen en ineens zin heb om in de auto te stappen en langs haar huis te tijden ofzo of langs plekken waar ik alleen met haar kwam... Best triest natuurlijk maarja
In het begin kan het iniedergeval niet. Wellicht over een halfjaar/jaar als jullie over elkaar heen zijn, maar ook dan blijft het moeilijk hem met een ander te zien neem ik aanquote:Op maandag 5 september 2011 02:13 schreef Forever152 het volgende:
Helaas kom ik me hier ook aanmelden, zit er echt even compleet doorheen... vriend heeft het gisteren uitgemaakt na 2.5 jaar een relatie te hebben gehad...
Ik vroeg me af of het mogelijk is om vrienden te blijven na een relatie? Wij kunnen namelijk niet door één deur als vriendje en vriendinnetje, maar als vrienden doen de irritaties die we hadden er niet toe.
klopt inderdaad...quote:Op donderdag 8 september 2011 15:13 schreef hopelesslost het volgende:
[..]
Plaatsen met herinneringen zijn nooit fijn... Probeer er toch niet naar toe te gaan, want, logisch, je wordt er steeds opnieuw mee geconfronteerd. Ik fiets vanaf mijn huis naar de stad langs de plek waar ik voor het eerst zoende met men ex. Ik heb een poos gewoon om gefietst
En het schijnt dat als je ze niet gaat zoeken, je ze juist tegen gaat komen!quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:26 schreef hopelesslost het volgende:
Zeker waar inderdaad. Ik heb ook mijn vrienden een beetje laten zitten moet ik toegeven. Ik zag ze nauwelijks 1x per week... Gelukkig nu het uit is spreek ik ze weer regelmatig via sms en natuurlijk elk weekend.
Het heeft me wel geleerd dat je een bepaalde balans moet zoeken.
Het is natuurlijk waar dat echte vrienden voor altijd zijn en de relatie nog wel is stuk kan lopen. Zo zal ik in de toekomst als ik een relatie krijg, ook zeker veel met men vrienden doen. Wellicht komt ze een enkele keer mee, maar zelf heb ik er altijd een hekel aan als mensen hun vriendin meenemen. Ook kan je niet lekker jezelf zijn onder je vrienden, want je moet op haar "passen", tenminste, zo voel ik het.
Achteraf toch maar goed dat het uit is gegaan, want ik heb nu tenminste weer vrienden en maak meer plezier dan toen ik in de relatie zat. Alleen ja.... je mist wel de closure en het gevoel dat iemand van je houdt en je mist als je niet samen ermee bent.
Achja, er schijnen meer leuke vrouwen te zijn, dus we gaan het zien! Momenteel enjoying single life!
Fitness, sociaal bezig zijn (niet dat ik zeg dat je dat niet bent/doet) en af en toe lekker gek doen met vrienden. Veel lachen en brullen, gieren en doen en dan krijg je vanzelf het gevoel en de gedachte:"Hey, ik ben beter zonder haar af, heb het nog nooit zo leuk gehad".quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:49 schreef undissputed het volgende:
Hier is het bijna een maand uit, ik heb het zelf uitgemaakt maar ze spookt nog steeds vaak door mijn gedachten. Ik wil niet meer zoveel aan haar denken. Iemand tips?
Zoiets heeft grotendeels tijd nodig. Die eerste twee dingen zijn in ieder geval al goed van je.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:00 schreef undissputed het volgende:
fitness en veel met vrienden dingen doen dat doe ik ook wel maar als ik dan weer thuis ben dan dwalen mijn gedachtes toch vaak weer af naar haar, en dan krijg ik ook de neiging om contact met haar te zoeken.(niet dat ik dat ga doen maar het gevoel is toch irritant)
Was bij mij ook zo; ze had bij mij na 2 weken een relatie met een ander.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:21 schreef undissputed het volgende:
heb je gelijk in maar het is vooral de laatste 2 weken dat ik er toch nog wel mee zit, sinds ik erachter ben gekomen dat ze na een week alweer een ander had. maar ik denk dat het idd gewoon moet slijten.
Ik had er geen shit mee te maken volgens fok (ik klaagde erover), omdat uit uit is. Maar het knaagde wel heel erg aan me. ze kon uit respect toch wel even wachten d8 ik dan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:52 schreef undissputed het volgende:
Hoe ging jij daar op dat moment mee om dan? Ik heb haar gezegd dat ik het wel erg snel vind maar het haar niet kwalijk neem omdat ze zich niet meer aan mij hoeft te verantwoorden. Ze hoeft natuurlijk niet te weten dat ik het wel kut vind af en toe
Dan denk ik dat ze van haar nieuwe vriend niet met je om mag gaan. Veel mannen zijn veel te jaloers om een vrouw toe te laten om met mannen om te gaan, laat staan met exen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:56 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
klopt inderdaad...
Gelukkig is het inmiddels ook al zo lang geleden dat ik bij veel plekken niet eens meer aan haar moet denken.... Naar aanleiding van jouw post herrinnerde ik me inderdaad ook opeens weer waar mijn ex en ik voor het eerst zoende, maar bedacht me dat ik er de laatste tijd al best vaak langs ben gekomen zonder dat het in mn hoofd opkwam.. Gelukkig... aan het begin had ik dat nog wel...
Heb ook niet meer de pijn na ruim een jaar, of de drang dat ik haar graag snel weer wil zien ofzo... Maar wat wel blijft, is dat ik het wel heel vreemd vind hoe het eigenlijk tussen ons is gelopen...
Zij maakte het uit, maar dat was ook wel logisch eigenlijk.. Het liep gewoon eigenlijk vanaf het begin al niet lekker en de romantiek was ver te zoeken we gingen meer met elkaar om als broer en zus, het was absoluut geen gezonde relatie. Desalniettemin zijn we als hele goede vrienden uit elkaar gegaan, en heeft ze me na 2 maanden zelfs nog een aantal van haar meest persoonlijke geheimen verteld...
Maar van het ene op het andere moment was het klaar, na 8 maanden kreeg ze een nieuwe vriend, en als we elkaar zien zegt ze me altijd super lief gedag maar altijd lopen we wel snel door, en contact is er echt nooit meer, zelfs niet via FB, whatsapp oid...
Vraag me wel eens af of niemand van ons de eerste wil zijn die contact opneemt, of dat ze gewoon echt helemaal niets meer te maken wil hebben met me...
als het contact heel de tijd goed was en het is van de ene op de andere dag over op het moment dat zij een vriend heeft, lijkt het me aannemelijk dat hij (die nieuwe vriend dus) er wat mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:34 schreef Mint_Clansell het volgende:
Of ze hebben elkaar gewoon niks meer te melden.
Thanks, ga ik inderdaad misschien binnenkort maar eens vragen...quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:31 schreef Murmeli het volgende:
misschien verstandig om eens aan het nieuwe meisje te vragen waarom ze zich zo onderdanig opstelt dan?
Anders heb je inderdaad het risico dat ze dat jou op een gegeven moment gaat kwalijk nemen, terwijl ze er eigenlijk zelf mee is begonnen, en dan wegloopt.
Een beetje een gelijkwaardige relatie lijkt me beter voor jullie allebei
heb je de tekst hiervan? ik kan het niet verstaan? t is een of ander raar accent?????quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:39 schreef Octagon het volgende:
Speciaal voor Murmeli... al moet jij wel "zij" door "hij" vervangen, en omgekeerd
Het is Stabroeks, idd een dialect uit Vlaanderen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:06 schreef Murmeli het volgende:
heb je de tekst hiervan? ik kan het niet verstaan? t is een of ander raar accent?????
Er is toch niks met Belgen/Vlamingen mag ik hopenquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:55 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik gok dat 't een Vlaming is, zunne.
Dat kan echt wonderen doen, helemaal als je gewoon indenkt dat iedere vijand die je afmaakt je ex isquote:Op maandag 5 september 2011 23:39 schreef Forever152 het volgende:
Ben even een moordspel aan 't downloaden, kan ik me even uitleven...... heerlijk. Noem me gek, maar ik vind het even fijn. Even alle frustratie er uit schieten.
Hihi, dit kon ik wel volgenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:35 schreef Octagon het volgende:
[..]
Het is Stabroeks, idd een dialect uit Vlaanderen.
De lyrics vind je hier http://www.sweetslyrics.c(...)20Ongelukkig%20.html. Laat maar weten of hij begrijpbaar is, want de tekst is ook uitgeschreven in het dialect- anders vertaal ik hem wel ff.
[..]
Er is toch niks met Belgen/Vlamingen mag ik hopen
Als er echt geen kans meer is op herstel dan is meestal beter om geen contact meer te hebben. Op die manier word je alleen maar aan het lijntje gehouden.quote:Op zondag 11 september 2011 12:09 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
Mijn vriend heeft het net afgebroken, deze ochtend. Ik heb niet echt vriendinnen waar ik het bij kwijt kan..
Hij wil goede vrienden zijn.
We zijn op "goede" voet uit elkaar gegaan en hebben vanavond een afspraak op MSN. het dringt nog niet echt tot me door, ik zit in een soort roes, ik huil wel heel veel.
Ik denk dat je hetzelfde hebt wat ik ook heb gehad/nog heb. Mijn ex vriendin, was ook mijn eerste echte vriendin, na jaren scharrels te hebben gehad etc. Ik had echt het gevoel dat dit de ware zou zijn. We hadden al spullen voor samen wonen, hele besteksets, allerlei keukenapparatuur etc.quote:Op zondag 11 september 2011 12:32 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
Hij blijft zeggen dat het goed kan komen, maar wel op jaarbasis. Maar als ik zeg dat als hij dan een nieuw meisje vindt en ik helemaal kapot zou gaan, zegt hij "het leven gaat door"
Hij is mijn eerste echte liefde en ik hoop aan de ene kant dat we later zullen samenwonen, en alles, en aan de andere kant,a ls hij nou een vriendin krijgt help ik mijn eigen emotionele psyche naar de Filipijnen.
We hebben sinds februari 2010 een relatie gehad tot en met juli 2011, dus 2 maanden terug, ik heb nog geen nieuwe vriendin, helemaal nog niet aan toe.quote:Op zondag 11 september 2011 13:41 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
Hoelang zijn jullie uit elkaar en heb je na haar al een nieuwe vriendin gehad?
Of je nou genoeg van jezelf houdt of niet, het doet altijd pijn als iemand waar je om geeft uit je leven verdwijnt.quote:
Uiteraard, erg veel pijn. Ik doelde meer op de fouten in de relatie, en daar moet ik aan werken iig vanuit mijn kant gezien. Zij was/is ook niet perfect, en ik kan haar daar ook niet bij helpen. Iedereen moet zijn eigen problemen oplossen.quote:Op zondag 11 september 2011 14:39 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Of je nou genoeg van jezelf houdt of niet, het doet altijd pijn als iemand waar je om geeft uit je leven verdwijnt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |