abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101326293
quote:
4s.gif Op zondag 28 augustus 2011 22:10 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb hier ook een paar keer gepost en eens in de zoveel tijd lurk ik nog eens even mee, maar wat is dit topic verschrikkelijk geworden zeg.
Waar je hier voorheen altijd terecht kon om even een schop onder je kont te krijgen of een knuffel is het nu een persoonlijk bashtopic geworden. Mensen die blijkbaar wat verder zijn in hun verwerking dan anderen vinden het opeens nodig om hoog van de toren te blazen en de ander voor ziek, gestoord en slap uit te maken? Jammer om te zien dan de KLB en ONZ mentaliteit hier ook is toegeslagen.
Het is een kunst om mensen te helpen verder te komen ipv ze af te maken en voor gestoord te slijten. Niet iedereen verwerkt een ex en de periode daarna op dezelfde manier en in hetzelfde tempo en dát is juist het mooie van dit topic dat je je veilig voelt om je verhaal te doen en dat je ook wel eens niet te horen krijgt wat je wil horen, maar dat dat op een respectvolle manier gebeurt.
Als we allemaal zo geweldig waren in het loslaten van onze ex, zou er hier niet gepost worden, dan zou dit topic niet eens hoeven te bestaan. Het zijn niet alleen de mensen die hier posten die meelezen, maar ik denk dat er heel veel andere mensen ook meelezen en troost en herkenning uithalen. Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar mij vergaat de zin totaal als ik zie hoe hier de laatste tijd tot in het belachelijke op elkaar wordt gereageerd. Ga zo door en niemand durft meer iets te posten en dan kan het topic opgedoekt worden..
QFT.

En Mind_Clansell; Wij 'oudgedienden' hebben allemaal wel zo onze sores meegemaakt. Probeer dat nu eens goed te verwerken en niet - blijkbaar? - af te reageren op anderen hier. Ik zeg bewust afreageren want zo komt het af en toe wel op mij over wat je doet.

Bij je ex lurken op FB is geen ziekelijk gedrag maar normaal gedrag als je uit elkaar bent. Het wordt ziekelijk als je dat na lange tijd nog zou doen. (wtf een programmatje waarmee je zou kunnen zien wie er op je fb kijkt? die geruchten gaan al een tijdje de ronde maar nog nooit wat van gezien).

Laten we het idd opbouwend houden hier en niet gaan dashen of eigen frustraties gaan botvieren.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_101332172
quote:
4s.gif Op zondag 28 augustus 2011 22:10 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb hier ook een paar keer gepost en eens in de zoveel tijd lurk ik nog eens even mee, maar wat is dit topic verschrikkelijk geworden zeg.
Waar je hier voorheen altijd terecht kon om even een schop onder je kont te krijgen of een knuffel is het nu een persoonlijk bashtopic geworden. Mensen die blijkbaar wat verder zijn in hun verwerking dan anderen vinden het opeens nodig om hoog van de toren te blazen en de ander voor ziek, gestoord en slap uit te maken? Jammer om te zien dan de KLB en ONZ mentaliteit hier ook is toegeslagen.
Het is een kunst om mensen te helpen verder te komen ipv ze af te maken en voor gestoord te slijten. Niet iedereen verwerkt een ex en de periode daarna op dezelfde manier en in hetzelfde tempo en dát is juist het mooie van dit topic dat je je veilig voelt om je verhaal te doen en dat je ook wel eens niet te horen krijgt wat je wil horen, maar dat dat op een respectvolle manier gebeurt.
Als we allemaal zo geweldig waren in het loslaten van onze ex, zou er hier niet gepost worden, dan zou dit topic niet eens hoeven te bestaan. Het zijn niet alleen de mensen die hier posten die meelezen, maar ik denk dat er heel veel andere mensen ook meelezen en troost en herkenning uithalen. Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar mij vergaat de zin totaal als ik zie hoe hier de laatste tijd tot in het belachelijke op elkaar wordt gereageerd. Ga zo door en niemand durft meer iets te posten en dan kan het topic opgedoekt worden..
^O^
pi_101332270
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 13:42 schreef Bombshell het volgende:
Ik word gek van mezelf omdat ik telkens haar facebook ga bekijken. Verwijderen is geen optie dat vind ik nogal zwak overkomen. Ik heb verder ook echt geen een zak te doen.. ;(
Dit doet echt bijna iedereen in het begin. Maar geloof me dat slijt, op een gegeven moment is de dag voorbij en heb je geen één keer gekeken. Dat is het yes moment.

@Mint, ben hier niet om mensen het leven zuur te maken, dus vertel wat we voor je kunnen betekenen. Waarom ben je zo boos, ben je je ex nog aan het verwerken ? Oprechte interesse. :)
pi_101341714
Ach, FB checken van je ex-lief is niet direct stalken. Ik bekijk die van mijn ex ook wel, kijken hoe het met haar gaat en zo. Ze werkt in het buitenland en was dit weekend in NY. Nu wilde ik wel even op de hoogte blijven ivm 'Irene'. Sterker nog, op dit moment hebben we een wall-conversatie. Het is maar net op wat voor manier je met elkaar omgaat, ook hoe je uit elkaar gegaan bent. Jezelf 'pijnigen' door constant haar foto's te bekijken, overal wat achter zoeken... Nee, dat is dom! Maar hey, niet onbegrijpelijk ;) Dit topic was inderdaad lekker voor de schop onder de reet, advies en wellicht een beetje gallen. Nu gaat het nergens heen...
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_101344891
Ben er net achter gekomen dat mijn ex van morgen 2 weken geleden ook alweer een nieuwe vriend heeft. Ik neem haar niks kwalijk ofzo maar vind het toch wel gek dat ze er nu alweer aan toe is, ik moet er niet aan denken om meteen alweer in een nieuwe relatie te stappen. (ik weet trouwens ook niet hoe serieus haar nieuwe relatie te nemen is)
  maandag 29 augustus 2011 @ 21:14:15 #231
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_101347221
Tja, sommigen vullen de leegte op met een rebound.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_101353227
Dat ze het zelf uitmaken en dan nog het lef hebben een rebound te nemen,
omdat hij/zij het toch maar een beetje stil vindt zo. :')

Alles leuk en aardig, maar gaat mijn eer te boven. :{w

[ Bericht 0% gewijzigd door trekeennummertje op 29-08-2011 23:08:41 ]
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 23:10:22 #233
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_101354167
Dat zijn niet per se rebounds, die nieuwe vlam speelt al langer voordat het uit was. Iets met oude en nieuwe schoenen..
What can change the nature of a man?
pi_101364213
Ik bekijk de FB van mijn ex ( haast ) nooit meer, maar aan het begin ook wel veel hoor..
Je schiet er alleen zo weinig mee op, en je gaat je er alleen maar kutter door voelen...

Maargoed ik kan inmiddels denk ik wel zeggen dat ik 99,9 % over mijn ex heenben.. De eerste periode dat het uitwas ( maanden lang ) had ik echt alleen meer (te ) positieve gevoelens voor haar dat ik dingen dacht van '' wat een super meid was het toch, ik zal nooit slechte dingen over haar gaan zeggen'', als mensen iets flauws over haar zeiden dan nam ik het voor haar op ookal sprak ik haar nooit meer..
Daarna kwamen een paar maandjes van het tegenovergestelde, dat ik alleen liep te zeggen dat ze in de stront kon vallen en zei dat ik totale schijt aan haar had ( waaruit dus alleen maar blijkt dat je dit niet hebt :9 ) Dat is denk ik de periode dat ik pas ging beseffen dat mijn hoop nutteloos was en dat het echt niets meer ging worden..
Maar nu (eindelijk) is het gewoon okay, heb een leuke tijd gehad met haar, en het is een prima meid eigenlijk, niets minder maar ook niets meer...

Heb haar in de afgelopen 7 maanden ook echt maar 3 keer gezien en een keer kort gesproken, terwijl we in dezelfde woonplaats lopen. Dat vind ik nog steeds vreemd hoe zoiets gaat en als ik haar zie voel ik me altijd nog wel even een beetje nerveus oid, maar daarbuiten denk ik eerlijk gezegd af en toe nog wel eens aan haar, maar doet het me geen pijn of verdriet meer...
pi_101365183
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 22:53 schreef trekeennummertje het volgende:
Dat ze het zelf uitmaken en dan nog het lef hebben een rebound te nemen,
omdat hij/zij het toch maar een beetje stil vindt zo. :')

Alles leuk en aardig, maar gaat mijn eer te boven. :{w
Ik heb het zelf uitgemaakt omdat het gewoon niet meer ging maar dat ze zo snel al vervanging voor me heeft gevonden doet toch wel iets met me, en oja we hebben ook een zoontje van 2 samen
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:05:32 #236
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_101365391
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:56 schreef undissputed het volgende:

[..]

Ik heb het zelf uitgemaakt omdat het gewoon niet meer ging maar dat ze zo snel al vervanging voor me heeft gevonden doet toch wel iets met me, en oja we hebben ook een zoontje van 2 samen
Mijn ex had na 3 weken al een nieuwe vriend, tenminste dat hoorde ik. Maar of ik het moet geloven?

Ik kijk btw nooit meer op haar facebook of andere dingen, heb sinds dat het uitging ook niks meer direct van haar vernomen, 6 weken geleden ging het uit.

Ik ga er ook niet meer van uit dat ik ooit nog wat zal horen, wat ik wel een hele rare gedachte vind. Niet eens even vragen hoe het gaat ofzoiets.

Echt aan alles mensen de gouden tip! Verwijder alle contact mogelijkheden, dan gaat het vergeten je veel beter af.

Life goes on!
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:48:06 #237
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_101370568
Ben blij dat ex geen Facebook, hyves, MSN etc heeft. Alleen linked in maar daar kijk ik überhaupt nooit.

Contantmogelijkheden verwijderen is idd het beste, maar niet altijd makkelijk. Ik heb zelf niks verwijderd, toch geen behoefte aan contact. Heb alleen zijn contactmogelijkheden ingeperkt :D gnagna

En ik ben er ook voor om niet te bashen hier. Kan altijd nog in singles ofzo, of idd onz en klb.

@dp: hoe ging het gisteren met je ex?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_101376712
Ik kwam toevallig via via op facebook tegen dat mijn oude ex inmiddels getrouwd is en kinderen heeft. Om de een of andere reden word ik daar depri van.

Ik ga weer oude herinneringen op zitten rakelen. Beetje onzinnig na een jaar of 8 |:( Ik heb ook het gevoel alsof ik stil sta, ik ben momenteel al een hele tijd single en iedereen op mij heen heeft een relatie of kinderen etc.

Nu kan ik niet helemaal peilen of ik nu nog gevoelens voor haar heb of dat het gewoon een combinatie van andere factoreren is.

Ik weet dat je er geen tijd aan kan hangen maar het is toch neit gezond om na zoveel jaar nog een soort van gemis te voelen?
pi_101380789
Zal denk komen omdat je zelf al een hele tijd single ben anders had het je minder geboeid denk ik..
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:53:44 #240
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_101401662
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:48 schreef Murmeli het volgende:

@dp: hoe ging het gisteren met je ex?
Tja, elkaar een tijd niet gezien, maar was eigenlijk meteen weer heel gezellig. Ik heb expres niets over "ons" gezegd, maar er gewoon een leuke dag van gemaakt, geluncht, gewinkeld en een filmpje gepakt. het bal bij haar laten liggen, bal pakte ze wel aan, veel geknuffel, kusjes lief doen e.d. Ze bleef slapen (ik woon vlak bij haar werk) Hele nacht lepeltje lepeltje, iets wat we toen het "aan" was nooit lang volhielden.. op de dag zelf zijn er alweer 2 afspraken gemaakt voor de komende weken... dus ik kijk he nog even aan. Ik kan er nu tenminste mee omgaan en schiet niet meer in de stress om alles..dus zie wel waar het schip strand... Is nu meer of ik aan het daten ben met een leuk meisje dan geforceerd met mijn ex bezig zijn.

Crosspost: ADHD psych had aangeven dat ze haar ook wel wou spreken voor mij adhd onderzoeken, en omdat dat haar misschien zou helpen..Dit vond ze een goed idee, dus gaat ze binnenkort met "mijn psych" praten..
pi_101431032
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:53 schreef DuracellPower het volgende:

[..]

Tja, elkaar een tijd niet gezien, maar was eigenlijk meteen weer heel gezellig. Ik heb expres niets over "ons" gezegd, maar er gewoon een leuke dag van gemaakt, geluncht, gewinkeld en een filmpje gepakt. het bal bij haar laten liggen, bal pakte ze wel aan, veel geknuffel, kusjes lief doen e.d. Ze bleef slapen (ik woon vlak bij haar werk) Hele nacht lepeltje lepeltje, iets wat we toen het "aan" was nooit lang volhielden.. op de dag zelf zijn er alweer 2 afspraken gemaakt voor de komende weken... dus ik kijk he nog even aan. Ik kan er nu tenminste mee omgaan en schiet niet meer in de stress om alles..dus zie wel waar het schip strand... Is nu meer of ik aan het daten ben met een leuk meisje dan geforceerd met mijn ex bezig zijn.

Crosspost: ADHD psych had aangeven dat ze haar ook wel wou spreken voor mij adhd onderzoeken, en omdat dat haar misschien zou helpen..Dit vond ze een goed idee, dus gaat ze binnenkort met "mijn psych" praten..
Zo heb je het goed aangepakt. Niks geen oude vissen uit de sloot halen (als dat überhaupt een gezegde is, geen idee, klonk wel grappig), als zij er behoefte aan heeft kan je erover praten, maar anders: waarom zou je? Dan gaat het veels te geforceerd overkomen, wat een beklemd gevoel bij iemand geeft. Dat is trouble, trouble, trouble. Tot nu toe in ieder geval goed gedaan. ^O^
pi_101432058
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:49 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Zo heb je het goed aangepakt. Niks geen oude vissen uit de sloot halen (als dat überhaupt een gezegde is, geen idee, klonk wel grappig), als zij er behoefte aan heeft kan je erover praten, maar anders: waarom zou je? Dan gaat het veels te geforceerd overkomen, wat een beklemd gevoel bij iemand geeft. Dat is trouble, trouble, trouble. Tot nu toe in ieder geval goed gedaan. ^O^
Vroeg of laat moet het toch ter sprake komen..
  donderdag 1 september 2011 @ 09:27:53 #243
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_101440494
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:08 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Vroeg of laat moet het toch ter sprake komen..
Het is al 1000x besproken, vertrouw mij, alles is gezegd. Ook worden er dingen anders gedaan door beide partijen..probeer nu langzaam weer wat op te bouwen
  donderdag 1 september 2011 @ 09:59:48 #244
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_101441046
Veel succes DuracellPower, volgens mij ben je op de goede weg bezig. :Y
pi_101515723
Even een vraagje aan jullie...

Meisje waar ik nu al sinds ongeveer eind mei mee aan het scharrelen bent, begint het allemaal wat serieuzer met mij aan te pakken...
Het is echt een schat van een meid, en ik hoor ook vaak via via dat ze het over mij heeft. Over whatsapp stuurt ze hele verhalen en het gebeurt zelden dat ze niet binnen 5 minuten reageert..

Ook wil ze dat ik haar ouders ontmoet, haar gezin thuis schijnt al helemaal over mij ingelicht te zijn.
Er is echter een ding waar ik toch wel mijn twijfels over heb, en dat is haar ex - vriend. Zij hebben 4 jaar een relatie gehad. Hij woonde helemaal in maastricht en zij vlak bij mij in Amsterdam. Dit is ongeveer een jaar geleden uitgegaan en naar mijn weten spreken ze elkaar ook nooit meer...

Maar als we samen zijn dan valt de naam van haar ex vriend nog regelmatig. Nu is 4 jaar natuurlijk ook niet niets, en het overgrote deel van wat ze de laatste jaren heeft meegemaakt was met hem en je moet natuurlijk toch ook iets te vertellen hebben, maar ik zat er net eens even over na te denken en ik weet precies wat zijn hobby's zijn, wat voor auto hij had, hoe zijn ouders heten, dat zijn vader loodgieter was etc etc etc...

Laat ik even voorop stellen : ik ben graag een luisterend oor voor haar, maar ik vraag me toch af of zoiets nu eigenlijk normaal is om met een nieuwe ''scharrel'' te bespreken. Zouden jullie zeggen van ja, ze heeft een lange periode meegemaakt met hem dus logisch dat je een en ander over hem hoort, of zouden jullie dit persoonlijk niet doen als je geen gevoelens meer hebt? Tevens valt me op dat ze omgekeerd nooit eens naar mijn ex oid vraagt, al voel ik nogmaals niet de drang om dit aan haar te vertellen oid...

Met andere woorden : In woord en daad doet ze heel lief tegen me, ze wil altijd afspreken en ze is heel voorkomend en wil het voor mij zo leuk mogelijk maken.. Maar ze lijkt niet echt persoonlijk geinteresseerd oid.. Ik vraag wel naar haar, haar hobby's haar ouders gezin en zelfs als ze over haar ex begint luister ik braaf, en ze vertelt over alles honderduit maar ze vraagt nooit eens iets aan mij...
Laatst had ze het over een vrij serieus onderwerp dat ze een probleem had gehad met haar zus en hoe ze dat op wou lossen. Ik daarop gereageerd en daarna gaf ik een situatie die ik ooit had en dan reageert ze heel vreemd met zon kinderlijk stemmetje '' Ah gossie tochh kusjekusjekusje'' :?

[ Bericht 9% gewijzigd door JiggyJ op 03-09-2011 00:57:15 ]
pi_101516016
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:50 schreef JiggyJ het volgende:
Even een vraagje aan jullie...

Meisje waar ik nu al sinds ongeveer eind mei mee aan het scharrelen bent, begint het allemaal wat serieuzer met mij aan te pakken...
Het is echt een schat van een meid, en ik hoor ook vaak via via dat ze het over mij heeft. Over whatsapp stuurt ze hele verhalen en het gebeurt zelden dat ze niet binnen 5 minuten reageert..

Ook wil ze dat ik haar ouders ontmoet, haar gezin thuis schijnt al helemaal over mij ingelicht te zijn.
Er is echter een ding waar ik toch wel mijn twijfels over heb, en dat is haar ex - vriend. Zij hebben 4 jaar een relatie gehad. Hij woonde helemaal in maastricht en zij vlak bij mij in Amsterdam. Dit is ongeveer een jaar geleden uitgegaan en naar mijn weten spreken ze elkaar ook nooit meer...

Maar als we samen zijn dan valt de naam van haar ex vriend nog regelmatig. Nu is 4 jaar natuurlijk ook niet niets, en het overgrote deel van wat ze de laatste jaren heeft meegemaakt was met hem en je moet natuurlijk toch ook iets te vertellen hebben, maar ik zat er net eens even over na te denken en ik weet precies wat zijn hobby's zijn, wat voor auto hij had, hoe zijn ouders heten, dat zijn vader loodgieter was etc etc etc...

Laat ik even voorop stellen : Ik voel helemaal niet de behoefte om al mijn sores over mijn ex bij haar uit te strooien, en ik ben graag een luisterend oor voor haar, maar ik vraag me toch af of zoiets nu eigenlijk normaal is om met een nieuwe ''scharrel'' te bespreken. Zouden jullie zeggen van ja, ze heeft een lange periode meegemaakt met hem dus logisch dat je een en ander over hem hoort, of zouden jullie dit persoonlijk niet doen als je geen gevoelens meer hebt? Tevens valt me op dat ze omgekeerd nooit eens naar mijn ex oid vraagt, al voel ik nogmaals niet de drang om dit aan haar te vertellen oid...

Met andere woorden : In woord en daad doet ze heel lief tegen me, ze wil altijd afspreken en ze is heel voorkomend en wil het voor mij zo leuk mogelijk maken.. Maar ze lijkt niet echt persoonlijk geinteresseerd oid.. Ik vraag wel naar haar, haar hobby's haar ouders gezin en zelfs als ze over haar ex begint luister ik braaf, en ze vertelt over alles honderduit maar ze vraagt nooit eens iets aan mij...
Laatst had ze het over een vrij serieus onderwerp dat ze een probleem had gehad met haar zus en hoe ze dat op wou lossen. Ik daarop gereageerd en daarna gaf ik een situatie die ik ooit had en dan reageert ze heel vreemd met zon kinderlijk stemmetje '' Ah gossie tochh kusjekusjekusje'' :?
Ik denk dat die eigenlijk nog in de verwerkingsfase zit en eigenlijk nog gevoelens voor hem heeft. En waarschijnlijk moeite heeft met alleen zijn en dus zo een relatie probeert te forceren
pi_101516156
Hmm toen ik nog in de verwerkingsfase zat had ik absoluut geen behoefte aan een andere meid dan mijn ex, en om mezelf nu nog een rebound te noemen na meer dan een jaar?

Maar heb inderdaad wel een sterk vermoeden dat, mocht het wat worden tussen ons en die vriend komt opeens met de boodschap : Ik wil je terug, dat ik dan binnen no time aan de kant sta...

Maargoed zie er maar eens achter te komen of dit zo is... Als ik het aan haar vraag is het natuurlijk van neee natuurlijk niet jij bent veel leuker bla bla, maar als het puntje bij paaltje komt is niets zeker...
Vind het enerzijds wel zonde om dit te laten lopen terwijl ik niet zeker ben hoe de vork in de steel zit, anderzijds wil ik er wel alles aan doen om te voorkomen dat ik het spreekwoordelijke vijfde wiel aan de wagen ben want daar voel ik me eerlijk gezegd ook een beetje te goed voor...
pi_101517499
Vragen... Praten dus. Echt, je kunt haar er gewoon op wijzen dat je het niet leuk vind dat ze telkens over haar ex begint.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
  zaterdag 3 september 2011 @ 08:52:28 #249
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_101519911
Dan moet je er voor zorgen dat ze niet meer aan die vriend denkt...
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_101577823
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:16 schreef JiggyJ het volgende:
Maargoed ik kan inmiddels denk ik wel zeggen dat ik 99,9 % over mijn ex heenben..
....
Maar nu (eindelijk) is het gewoon okay, heb een leuke tijd gehad met haar, en het is een prima meid eigenlijk, niets minder maar ook niets meer...
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:16 schreef JiggyJ het volgende:
maar daarbuiten denk ik eerlijk gezegd af en toe nog wel eens aan haar,
Uit dit topic:

quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 15:04 schreef JiggyJ het volgende:
Bij mij is het inmiddels bijna anderhalf jaar uit, en ik moet ergens tot mijn schaamte bekennen dat er tot op de dag van vandaag nog geen dag is geweest dat ik niet aan haar heb gedacht...
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 15:04 schreef JiggyJ het volgende:
Over 2 weken is ze jarig en stiekem betrapte ik mezelf erop dat ik er zelfs een beetje naar uitkijk omdat ik dan weer contact met haar op kan nemen :P
Je houdt dus niet alleen jezelf maar ook dat meisje waar je mee scharrelt voor de gek. Haha en dan haar ex-vriend als reden noemen dat je twijfels hebt, terwijl je zelf duidelijk nog de grootste moeite hebt met de breuk tussen jou en je ex.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mint_Clansell op 05-09-2011 00:01:53 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')