Ik lees dat je je afvraagt hoe het maar haar gaat, begrijpelijk, maar probeer niet teveel in je gedachten bij haar te zijn. Stop met het kijken of haar facebook, verwijder haar van msn/skype eventueel. Dit versnelt het verwerkinsprocess naar mijn idee...quote:Op zondag 4 september 2011 12:19 schreef hopelesslost het volgende:
Haha dat liedje, idd..![]()
Okee niet doen dus totdat ik er helemaal overheen ben, wat volgens Catbert over 2 jaar en 9 maanden is?
Ik moet wel zeggen dat het allemaal iets beter begint te gaan, maar ik denk nogsteeds veel te veel aan haar. Of ze nog met die jongen samen is, hoe het gaat, of ze haar school gaat halen, want hierbij hielp ik ook vaak, enzovoort.
Die gedachte is inderdaad erg maf.. Het meisje te zien waarmee je zon lange tijd alles mee deed, maar da met een ander..quote:Op zondag 4 september 2011 15:04 schreef JiggyJ het volgende:
Bij mij is het inmiddels bijna anderhalf jaar uit, en ik moet ergens tot mijn schaamte bekennen dat er tot op de dag van vandaag nog geen dag is geweest dat ik niet aan haar heb gedacht...
De ''pijn'' is natuurlijk wel een stuk dragelijker geworden, zo niet weg, maar er zit nog altijd wel iets. Je bent dus niet raar ofzo, 3 maanden is nog helemaal niet zo lang
Heb haar nu al in geen maanden meer gesproken, ergens aan het begin van dit jaar heeft ze me nog wel eens ge sms't hoe het met me gaat maar daar is het sindsdien wat betreft alle contact bij gebleven. Soms lijkt het juist wel eens dat hoe langer onze periode van geen contact duurt, hoe vreemder het allemaal voor mij lijkt te voelen, vooral als ik ergens op facebook oid weer eens een foto van haar tegenkom en me dan bedenk dat zij juist dat meisje was waar ik bijna een jaar lang alles mee deed, terwijl zijzelf alweer maandenlang in een nieuwe relatie zit..
Over 2 weken is ze jarig en stiekem betrapte ik mezelf erop dat ik er zelfs een beetje naar uitkijk omdat ik dan weer contact met haar op kan nemen
Ik heb dus al 3 maanden geen contactquote:Op zondag 4 september 2011 23:33 schreef Bombshell het volgende:
Haha heb ik ook dat mn ex over twee weken jarig is. Kan ik weer contact zoeken en proberen een gesprek op te starten.. Terwijl het uitloopt op niks.
Wat is nou de beste manier om met een ex om te gaan. Volgens mij kan je beter al het contact afkappen anders loopt het uit of frsutratie. Alleen lukt dat niet echt.
Als het 3 maanden uit is na een relatie van 2 jaar en 9 maanden is het niet zo gek dat je dat nog regelmatig bezighoudt. Dat is geen knop die je ff om kunt zetten. Zolang het verder geen grote impact heeft op je leven maakt dat ook niet uit.quote:Op zondag 4 september 2011 17:08 schreef goofy_goober het volgende:
Of je gaat gewoon eens verder met je leven en blijft niet hopeloos in het verleden hangen.
Ik heb met m'n ex nog een tijdje een soort sexrelatie gehad. Dan kreeg ik op vrijdagavond om 1 uur een SMSje met "ik mis je in m'n bed" en hoppa d'r op af. Leidt er alleen maar toe dat je later begint met 't verwerkingsproces.quote:Op zondag 4 september 2011 23:55 schreef hopelesslost het volgende:
Inderdaad... Hoe om te gaan met je ex... Niet? of... Vrienden? Tja... Sexrelatie klinkt wel erg aantrekkelijk
Aansluitend. Hebben bijna een half jaar aangemodderd en daarna alle contact verbroken. Was toen vervelend maar achteraf maar beter ook.quote:Op maandag 5 september 2011 16:15 schreef hopelesslost het volgende:
Na hoelange tijd was dat dan? Vrij snel achter de relatie of later?
Dat dus, ga in zo'n kort mogelijke tijd over 10 andere gleufdieren heen een vraag jezelf dan nog eens af of ze zo speciaal was.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:27 schreef Crutch het volgende:
Het is moeilijk, maar zorg gewoon voor voldoende afleiding, want iedere schrale troost dat het eventueel weer goed zou kunnen komen werkt averechts.
Ik heb al heel veel met vrienden erover gepraat, een maand lang bijna elke dag met iedereen zon beetje. Daar wil ik nu niet weer over beginnen...quote:Op maandag 12 september 2011 23:31 schreef Bentley. het volgende:
Ik kan je in ieder geval 1 tip geven: vooral omdat het nu net uit is met haar ex, en ze daar duidelijk veel verdriet over heeft, moet je echt geen contact opnemen. Ik betwijfel of ze daar op dit punt in haar leven op zit te wachten.
Buiten dat wil ik je sowieso de tip geven geen contact met haar op te nemen, als ze met je zou willen praten zou ze dat wel doen, zo niet dan niet. En dan kun jij niks anders dan dat besluit van haar kant te accepteren, hoe moeilijk dat ook kan zijn.
Probeer er anders met vrienden ofzo over te praten als het echt zo moeilijk voor je is.
Maar ik heb ervaring met een jongen waarmee ik het had uitgemaakt, die niet kon accepteren dat ik eigenlijk gewoon even rust wilde van hem, heeft uiteindelijk nog 1.5 jaar geduurd voordat hij me met rust liet, en dat heeft me 1.5 jaar lang verschrikkelijk in de weg gezeten.
Natuurlijk zeg ik niet dat je meteen zo bent als je 1x contact met haar opneemtmaar ik raad het gewoon erg af.
Succes!
Jij hebt helemaal geen idee wat er in haar omgaat. Heeft ze zelf waarschijnlijk niet eens. Het punt is, dat doet ook helemaal niet ter zake voor jou. Zorg voor jezelf, zonder haar deel erbij te nemen. Ik weet dat het lastig is, maar je moet goed voor jezelf zorgen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:52 schreef hopelesslost het volgende:
Ik dacht bij eerste instantie dat deze nieuwe jonge een rebound zou zijn omdat ze binnen een week al wat met hem had... Maarja, waarom heeft ze dan zon verdriet om hem.
Ja inderdaad, ik lach er wel om dat ze hem voor mij heeft gekozen terwijl het zon idioot is, maar zij is nog erger, want ze gaat gewoon verder met 'm want "hij heeft zoveel spijt"n was dronken..quote:Op woensdag 14 september 2011 16:26 schreef Ms.Wiggles het volgende:
Anders denk je gewoon, lol moet je haar zien, mij kwijt en niemand wil haar meer
Definitief gedaan sinds vanmiddag, ik heb haar facebook niet alleen verwijderd, want dat had ik al gedaan, maar ook geblokkeerd zodat ik ook niet meer KAN kijken.. Ook geen twitter-volger meer enzovoort. Misschien binnenkort wel een feest waar zij ook is, maarja... kijk gewoon over dr heen. Stel ze komt met die vent samen gaat het nog spannend worden.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:06 schreef undissputed het volgende:
Hou gewoon op met haar facebook te lezen enzo.. Want als je niet weet wat ze doet maakt het je ook niet uit
Dat ben ik niet eens met je. Misschien ben jij de uitzondering die de regel bevestigd, maar de meeste mensen kunnen hun gedachten verzetten. Telkens als je gedachten afdwalen die richting op, dan kun je hardop tegen jezelf zeggen: het is prima hoe het gegaan is, laat maar even zitten.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:16 schreef hopelesslost het volgende:
Ik zou mezelf inderdaad graag minder mindfucken, maar geloof niet daar controle over te hebben.
1) Waarom heb je het over haar leven met anderen?quote:Ik hoorde dat ze het hoogstwaarschijnlijk nog een keer met 'm gaat proberen ongeacht dat hij meerdere malen vreemd is gegaan.Had ik moeten proberen.
Werk eerst die woede weg voordat je verder gaat met je leven.quote:Kutwijf
Als je ze samen ziet moet je haar echt heel hard uitlachen. Bij een loser blijven die vreemd gaatquote:Op woensdag 14 september 2011 21:14 schreef undissputed het volgende:
Als je ze samen ziet kun je het beste gewoon doen alsof het je niets uitmaakt. Daar drama gaan starten schiet je ook niks mee op imo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |