Ik denk het wel, zelf soortgelijke situatie meegemaakt..quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:12 schreef hopelesslost het volgende:
Is dit normaal? Lotgenoten evt? Wat kan ik doen om het mijzelf gemakkelijker te maken te leven met deze situatie?
Nou omdat we allebei nog goed met elkaar kunnen praten over dingen. Daarbij ben ik een persoon die veel te lief ingesteld is, en haar maar wat graag onder mijn vleugel neem als ze weer eens ergens problemen mee heeft. Misschien verkeerd voor mezelf om het te doen, maar voor mij voelt het aan als het enige juiste wat ik kan doen. Misschien geeft het haar een egoboost inderdaad, maar ze is toch ook nog wel afhankelijk van me omdat ze in feite eigenlijk niemand heeft om dingen mee te bespreken, behalve haar beste vriendin. En aangezien die vriendin nogal "dom" is heeft ze daar over het algemeen dus weinig aan. Ze weet dat ik haar op dat gebied zeer goed kan helpen en is me daar ook enorm dankbaar voor. En ergens vind ik het wel fijn om te weten dat ik onmisbaar ben voor haar op dat gebied, en hetgene wat ik voor haar was ook niet zo snel weer kan vinden. Aangezien zij nog altijd vrijgezel is, en keer op keer gigantisch teleurgesteld wordt door andere jongens.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:25 schreef hopelesslost het volgende:
@ Derptiedurp; Erg heftige ervaring vind ik zelf. Ik heb zo'n 3 jaar gehad met haar. Ik heb op het begin mezelf voorgehouden dat het wel goed kwam, haar zo goed als gestalkt en geprobeerd te voorkomen dat ze met die andere jongen ging. Zo zag ik haar als het ware voor mijn ogen werden afgepakt en in bed gepraat door die andere jongen.
Waarom heb jij eigelijk nog contact met je ex? Zo te horen doet het je pijn en wil zij helemaal niks meer. Wellicht geeft het haar een ego-boost als jij op haar contact-pogingen ingaat?
Waren wij ook van plan, om incidenteel contact te houden om elkaar te laten weten hoe het gaat. Maar daar doet haar nieuwe vriend jammer genoeg moeilijk over :S. Kreeg begin juli op mijn verjaardag nog wel een smsje gehad, ze zou langskomen maar dat mocht dus niet. Heb deze week maar weer eens ge'smst hoe het ging, geen antwoord terug gekregen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:52 schreef oink_oink het volgende:
Ik heb 4 ex-vriendinnen en die zijn alle vier nog heel intieme vrienden van me, we chatten, smsén of bellen regelmatig, ze zijn als zussen voor me. nog nooit ruzie gehad etc. alleen met alle vier besloten dat we onze eigen weg wilden, maar altijd de goede verstandhouding gehouden. 2 hebben een nieuwe vriend en 1 is er inmiddels getrouwd, maar we blijven contact houden. Ben daar best wel blij om eigenlijk. De oude vrienden hebben ook de meeste rechten wat mij betreft, je hebt samen heel speciale heririnneringen tenslotte.
Ja daag.. dan zou ik er 4 jaar over moeten doen ofzo.quote:Op maandag 29 augustus 2011 06:44 schreef RedDevil085 het volgende:
De "vuistregel" is volgens mij dat het de helft van de duur van jullie relatie duurt voordat je er enigszins over heen bent.
Ik denk ook nog steeds aan mijn ex waarmee ik 3 jaren mee heb gedeeld, het is nu 5 maand uit. Dat hierboven komt me behoorlijk bekend voor en ik ben echt zo benieuwd hoe het nu met haar is en of ze gelukkig is etc.. Ze wou geen conctact meer hebben nadat we hadden besloten niet verder te gaan; omdat het voor haar te pijnlijk is en ze dan weer aan mij word herinnerd en het haar verdriet doet. Het laatste dat ik via via gehoord heb was vlak na het uitgaan; dat ze super verdrietig was en dat doet me ook echt nog steeds pijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:12 schreef hopelesslost het volgende:
Toch; ik ben haar nogsteeds niet vergeten. Ik denk elke dag nog aan haar, of ze gelukkiger is, of het ook al speeldde toen ik nog met haar had, wat ik wellicht fout heb gedaan, maar ook aan hoe het was met haar, wat we hebben meegemaakt enzovoort (gister zelfs gedroomdik weet het, erg...). Door hierover na te denken krijg ik erg de neiging contact te zoeken met haar omdat ik haar mis terwijl zij helemaal nergens (wellicht; meer) moeite mee schijnt te hebben en ik ook zeker weet dat zij geen contact gaat zoeken met mij.
Is dit normaal? Lotgenoten evt? Wat kan ik doen om het mijzelf gemakkelijker te maken te leven met deze situatie?
Thanks iedereen.
Ik ben gelukkig met mijn huidige vriend, en als ik even realistisch nadenk weet ik ook dat het goed is dat het uit is. We waren allebei gevoelig ingesteld, dus trokken we elkaar in vervelende periodes naar beneden en dat was gewoon niet gezond. Ondanks dat, zal ik net als jij nu zegt, altijd van hem houden in zekere zin. Hij was heel belangrijk in mijn leven in die periode, en ik denk ook dat dat prima is. Je hoeft je ex immers niet te vergeten toch? In die periode in je leven was je ex belangrijk voor je, en dat is óók een deel van jouw leven geweest en dus hoort dat ook in je herinneringen, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:25 schreef hopelesslost het volgende:
@ Miss Wiggles; Zoals je het verteld heb je ongeveer dezelfde situatie doorstaan als ik nu in zit. Aangezien je nogsteeds aan hem denkt, in hoeverre ben je gelukkig met je huidige vriend? Dit vind ik lastig, want ik weet zeker, als ik een nieuwe vriendin krijg, blijft ze me altijd bij staan. Hoeveel pijn ze me heeft gedaan en hoe slecht het klinkt, ik blijf van haar houden, eenzijdig, want zij heeft nu dus al 3 maanden met een ander.
Niet. Het is allemaal al heftig in je hoofd, je gaat alleen maar meer aan haar denken op die manier. Tegen de tijd dat je geen emoties meer voelt als je stil staat bij haar, dán kun je eens contact opnemen.quote:Op zondag 4 september 2011 02:59 schreef hopelesslost het volgende:
Daar ben ik weer![]()
Ik zit een beetje met een dilemma. Ik zit namelijk erg met de gedachte hoe het met haar zou gaan. Of ze nogsteeds met die jongen zit enzovoort... Dus ik wil graag weer in contact komen met haar. Aan de andere kant denk ik wel dat dit het process van "overheenkomen" vertraagt omdat ik haar dan weer zie en ik eigelijk daar helemaal geen reden voor heb omdat ze me zo vies heeft behandeld tijdens de breakup.
Naja.. Wel of niet doen? Tips?
Nooit dus.quote:Op zondag 4 september 2011 03:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Niet. Het is allemaal al heftig in je hoofd, je gaat alleen maar meer aan haar denken op die manier. Tegen de tijd dat je geen emoties meer voelt als je stil staat bij haar, dán kun je eens contact opnemen.
Een vriendin van me zei dat de tijd die het je kost om over iemand heen te komen ongeveer net zo lang is als de tijd dat je samen was. Geen gouden regel maar dat zou best kunnen ongeveer. Ik ben ook echt wel over m'n ex heen, maar vind het nog steeds wat vervelend om haar tegen te komen. En da's ongeveer 2.5 jaar geleden uitgegaan.quote:
Niet nooit, maar het duurt lang. En dan ga je voor de fijne ex-sexquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |