abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101285409
Ik word gek van mezelf omdat ik telkens haar facebook ga bekijken. Verwijderen is geen optie dat vind ik nogal zwak overkomen. Ik heb verder ook echt geen een zak te doen.. ;(
pi_101285518
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 13:42 schreef Bombshell het volgende:
Ik word gek van mezelf omdat ik telkens haar facebook ga bekijken. Verwijderen is geen optie dat vind ik nogal zwak overkomen. Ik heb verder ook echt geen een zak te doen.. ;(
Inderdaad proberen niet te doen. Als je haar nooit uit het oog verliest, verlies je haar ook niet uit het hart. Gewoon wanneer dat 'ik-wil-haar-facebook-checken' gevoel, of welke andere social media dan ook, opspeelt er gewoon dwars tegen in gaan en proberen je hoofd op iets anders te richten; ga desnoods met lekkere muziek het huis schoonmaken ofzo en dan keihard meezingen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101285589
Dwangmatig haar online activiteiten volgen is ook een vorm van stalken.
pi_101285793
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 13:48 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dwangmatig haar online activiteiten volgen is ook een vorm van stalken.
Ze heeft er zelf verder weinig last van lijkt me..
Echt irritant is het ga proberen meer tegen het gevoel in te gaan idd
pi_101285923
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 13:53 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Ze heeft er zelf verder weinig last van lijkt me..
Dat is niet het punt.

Van real life stalking kunnen mensen ook geen last hebben, dus daarom zou het maar moeten kunnen? :')

Blokkeer dat wijf toch, slapjanus. Facebook heeft één van de beste blokkeerfuncties in social networking.
pi_101286224
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 13:56 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Dat is niet het punt.

Van real life stalking kunnen mensen ook geen last hebben, dus daarom zou het maar moeten kunnen? :')

Blokkeer dat wijf toch, slapjanus. Facebook heeft één van de beste blokkeerfuncties in social networking.
Nee van real life stalking hebben mensen geen last.. Mensen waarderen het wel als iemand telkens bij hun huis staat en overal achtervolgt.
En nog schelden ook haha
pi_101286326
Lach maar, jij bent de stalker hier.
pi_101286454
Nee jij begrijpt de term stalken niet helemaal
pi_101288215
Attempts to gather information about the victim.
Cyberstalkers may approach their victim's friends, family and work colleagues to obtain personal information. They may advertise for information on the Internet, or hire a private detective. They often will monitor the victim's online activities and attempt to trace their IP address in an effort to gather more information about their victims.
pi_101293039
Echt weer die overdreven amerikanen als je regelmatig op iemands facebook kijkt ben je een stalker. Dan is de halve werled aan het stalken.. Maar fijn dat je er zoveel tijd aan besteed joh
  zondag 28 augustus 2011 @ 16:49:38 #211
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_101293130
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 16:47 schreef Bombshell het volgende:
Echt weer die overdreven amerikanen als je regelmatig op iemands facebook kijkt ben je een stalker. Dan is de halve werled aan het stalken.. Maar fijn dat je er zoveel tijd aan besteed joh
Je moet proberen afleiding te zoeken. Je schrijft dat je niets te doen hebt.. ga sporten, spreek met vrienden af, do something. Iets wat iig niets met haar te maken heeft.
There is a long line down from heaven.
pi_101299621
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 16:47 schreef Bombshell het volgende:
Praat je ziekelijke gedrag maar goed ja.
pi_101300846
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 19:25 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Wat een dramaqueen ben jij
  zondag 28 augustus 2011 @ 20:59:36 #214
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_101304587
Het maakt geen kloot uit of je ex er last van heeft of niet, je hebt jezelf er alleen maar mee als je talloze keren per dag haar FB gaat checken. Maar kom maar terug wanneer je volwassen bent en het aan durft om op een ander zwak over te komen.

En ja er zijn wel meer mensen die 10 keer per dag de FB van een ander checken maar het is toch heel anders als die persoon je ex is waar je overheen moet komen, oftewel beter kunt vermijden tot je er overheen bent.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_101309136
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 14:06 schreef Mint_Clansell het volgende:
Lach maar, jij bent de stalker hier.
Doe eens normaal.

Je checkt toch ook de facebook van andere mensen, als je er echt actief op bent. Lijkt me vrij normaal.

Anyway, verwijderen/blokkeren!
pi_101309217
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 19:25 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Jezus man. Dit is best normaal gedrag. Ik keek ook naar de facebook van mijn vriend en toen hij mijn ex werd, keek ik ook nog steeds. Simpel, veel mensen hebben daar last van als het net uit is.

Wat loop jij trouwens hier enkel mensen alleen maar af te katten. :') Behoorlijk sneu, antwoord constructief in plaats van mensen uit de tent te lokken met je overdreven frustraties.
pi_101309729
Ik heb hier ook een paar keer gepost en eens in de zoveel tijd lurk ik nog eens even mee, maar wat is dit topic verschrikkelijk geworden zeg.
Waar je hier voorheen altijd terecht kon om even een schop onder je kont te krijgen of een knuffel is het nu een persoonlijk bashtopic geworden. Mensen die blijkbaar wat verder zijn in hun verwerking dan anderen vinden het opeens nodig om hoog van de toren te blazen en de ander voor ziek, gestoord en slap uit te maken? Jammer om te zien dan de KLB en ONZ mentaliteit hier ook is toegeslagen.
Het is een kunst om mensen te helpen verder te komen ipv ze af te maken en voor gestoord te slijten. Niet iedereen verwerkt een ex en de periode daarna op dezelfde manier en in hetzelfde tempo en dát is juist het mooie van dit topic dat je je veilig voelt om je verhaal te doen en dat je ook wel eens niet te horen krijgt wat je wil horen, maar dat dat op een respectvolle manier gebeurt.
Als we allemaal zo geweldig waren in het loslaten van onze ex, zou er hier niet gepost worden, dan zou dit topic niet eens hoeven te bestaan. Het zijn niet alleen de mensen die hier posten die meelezen, maar ik denk dat er heel veel andere mensen ook meelezen en troost en herkenning uithalen. Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar mij vergaat de zin totaal als ik zie hoe hier de laatste tijd tot in het belachelijke op elkaar wordt gereageerd. Ga zo door en niemand durft meer iets te posten en dan kan het topic opgedoekt worden..
pi_101310393
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 22:03 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Jezus man. Dit is best normaal gedrag. Ik keek ook naar de facebook van mijn vriend en toen hij mijn ex werd, keek ik ook nog steeds. Simpel, veel mensen hebben daar last van als het net uit is.

Wat loop jij trouwens hier enkel mensen alleen maar af te katten. :') Behoorlijk sneu, antwoord constructief in plaats van mensen uit de tent te lokken met je overdreven frustraties.
Nee nee het is niet normaal heb ik net geleerd als je regelmatig iemand zijn facebook bekijkt (waar het voor bedoeld is) ben je een ziekelijke stalker!! :')
pi_101310843
Eens met Cactus.
pi_101317986
Helemaal mee eens ook.
pi_101318733
Hee Luxor. :*

Bombshell, als ik jou was zou ik wel uitkijken want je hebt nu programma's op Facebook waarop je kan kijken hoevaak iemand op jouw Facebook kijkt, en dan bedoel ik niet die neppe dingen maar je hebt ook 'n echte. Als jouw ex dat (mogelijk) doet en ze ziet dat, kan dat misschien wel creepy overkomen. Trouwens, als je iemand echt wilt vergeten is verwijderen (en blokkeren) wel het beste, anders blijf je doorgaan. Beetje streng voor jezelf zijn. :P

Maar het is wel ''normaal'' om vaak op de Facebook te kijken van iemand die jou bezighoud, dat wordt met de tijd (als het goed is) minder en anders maar verwijderen/blokkeren. Om dat nou meteen te vergelijken met stalken is simpelweg trollerij. Stalken is iemand volgen en lastigvallen. En natuurlijk; dat de persoon er ook echt last van heeft.
  maandag 29 augustus 2011 @ 01:49:01 #222
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_101319533
Gezellige boel weer. Het zal door het rotweer komen. Merk je toch dat mensen sneller gepikeerd zijn. :')
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  maandag 29 augustus 2011 @ 09:10:41 #223
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_101322482
oudjes lezen mee :)

(ondanks het "rotweer")
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  maandag 29 augustus 2011 @ 09:14:01 #224
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_101322531
Zal ik dan ff ontopic gaan O-) Ex 2 maanden niet gezien (op mijn verzoek) Ze komt zo langs, ben benieuwd. Ben nog steeds gek op haar, maar sta nu weer wat meer op een afstand, en reken nergens op.(probeer ik dan) Als dit weer een emotionele achtbaanrit word, was het de laatste keer...
pi_101322674
Wel toevallig dit over Facebook. Heb me goddomme bijna een half jaar ingehouden om maar iets van haar aan te klikken (verder al lang geblokkeerd en verwijderd) kan ik me nu opeens niet meer inhouden omdat ze sinds tijden weer reageert op een gezamelijke vriend en begin allemaal foto's door te kijken die nog wel zichtbaar zijn. En ja hoor, een heel stel met die lul van een vriendje erbij....hechtingsproblematiek mijn reet, bij hem is ze wel het vrolijke vriendinnetje. Jeezus hoe stom kan je zijn, ik weet dat ik me hier klote onder ging voelen en dan toch uit nieuwsgierigheid klikken he.....niet te geloven. En ook niet te geloven dat die trut nog steeds zoveel invloed heeft op mijn stemming...aaaargh (frustratiemodus /uit)

Sterkt me iig weer enorm om absoluut nog geen contact op te gaan nemen. Ben er er echt nog niet genoeg over heen.
Hope is the first step on the road to dissapointment
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')