abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101221235
hai mint,ik ben de vriendin van mc.we hebben bij deze besloten dat we lekker de pot gaan uihangen.zal je ook wel geirriteerd van worden,maar dat interesseert ons geen ene reet.
je zou is niet zo zwaar op dingen moeten ingaan,dat zou het leven wat makkelijker maken.
enjoy the moment.dus bij deze bemoei je er niet mee,want je begrijpt er geen snars van.

groet kim en mc
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:28:13 #177
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_101221440
hihihihihi
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_101221669
Effe quoten voordat ie weg is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:21 schreef missconfessions het volgende:
hai mint,ik ben de vriendin van mc.we hebben bij deze besloten dat we lekker de pot gaan uihangen.zal je ook wel geirriteerd van worden,maar dat interesseert ons geen ene reet.
je zou is niet zo zwaar op dingen moeten ingaan,dat zou het leven wat makkelijker maken.
enjoy the moment.dus bij deze bemoei je er niet mee,want je begrijpt er geen snars van.

groet kim en mc
Wat the... Wat heeft jullie sexuele geaardheid nou weer met dit topic te maken?? :')

Magoe, dat bedoel ik dus, steeds met totaal loze argumenten komen die verder niks met de zaak van doen hebben. Overigens is het verward zijn over de sexuele geaardheid ook een borderline-trekje:

Identity disturbance is a multifaceted construct that distinguishes patients with borderline personality disorder from other patients. Some of its components are related to a history of sexual abuse, whereas others are not. Identity disturbance appears to be characteristic of borderline patients whether or not they have an abuse history.

En 'kim', als mevrouw confessions gewoon eens normaal antwoord zou geven dan zou er niks aan de hand zijn. Ik begrijp er kennelijk geen snars van, dus ik nodig haar bij deze uit om het me uit te leggen hoe de vork dan wel in de steel zit.

In ieder geval wens ik jullie beiden veel succes met jullie prille relatie. Ik ben niet bevooroordeeld jegens gevoelens voor hetzelfde geslacht. :)
pi_101221682
Haha Nice! Succes dames! :')
pi_101221752
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:21 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ik heb ze werkelijk waar nog nooit ontmoet :( Begin er een beetje frusti van te raken....
(leuk detail: die gozer is gewoon fucking 10 jaar ouder en nóg een klein kind :( )
Ze lopen er vast wel.. Misschien zoek je op de verkeerde plaatsen?
Komt allemaal vast goed. ;)
pi_101221832
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:34 schreef Mint_Clansell het volgende:
Wat the... Wat heeft jullie sexuele geaardheid nou weer met dit topic te maken?? :')

Magoe, dat bedoel ik dus, steeds met totaal loze argumenten komen die verder niks met de zaak van doen hebben. Overigens is het verward zijn over de sexuele geaardheid ook een borderline-trekje:

Identity disturbance is a multifaceted construct that distinguishes patients with borderline personality disorder from other patients. Some of its components are related to a history of sexual abuse, whereas others are not. Identity disturbance appears to be characteristic of borderline patients whether or not they have an abuse history.

En 'kim', als mevrouw confessions gewoon eens normaal antwoord zou geven dan zou er niks aan de hand zijn. Ik begrijp er kennelijk geen snars van, dus ik nodig haar bij deze uit om het me uit te leggen hoe de vork dan wel in de steel zit.

In ieder geval wens ik jullie beiden veel succes met jullie prille relatie. Ik ben niet bevooroordeeld jegens gevoelens voor hetzelfde geslacht. :)
Beetje chillaxen, als je weet dat je gelijk hebt waarom probeer je die dan te halen want die krijg je sowieso niet. :)

Anyway, ik begin hier inmiddels een oudje te worden. :')

Kwam gister mijn ex tegen voor het eerst na een aantal maanden. Hij stond ongeveer een meter voor me, in de rij. Leuk is anders maar ik voelde er weinig bij. Het liefst had ik gewoon gedaan alsof hij niet meer bestond maar binnen zag ik hem gelukkig toch niet. :)

Wel maf idee dat die gozer, die echt een vreemde voor me is, ik herken alleen maar zijn uiterlijk.. bij mij in bed heeft gelegen enzo. :')
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:40:05 #182
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_101221841
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:21 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ik heb ze werkelijk waar nog nooit ontmoet :( Begin er een beetje frusti van te raken....
(leuk detail: die gozer is gewoon fucking 10 jaar ouder en nóg een klein kind :( )
Ik kom jou ook overal tegen! ;)

Enne... niet generaliseren he! :p
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:42:26 #183
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_101221916
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:40 schreef DuracellPower het volgende:

[..]

Ik kom jou ook overal tegen! ;)

Enne... niet generaliseren he! :p
heej man stuiterballie! wat doe jíj hier nou weer? ;)

ik zeg niet dat ze niet bestaan he :P ik kom ze alleen niet tegen. Blijkbaar val ik op de verkeerde.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:45:32 #184
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_101222015
Mint Clansell kan dan nogal bot uit de hoek komen, ik vind de reactie van missconfessions ook niet getuigen van enige volwassenheid door steeds de lat ergens anders te leggen en te roepen dat hij zich er niet mee moet bemoeien omdat Mint het niet zou begrijpen. Leg het hem dan uit, zodat hij geen, schijnbaar vervelende vragen voor missconfessions, meer hoeft te stellen? Je kan niet verwachten van iemand in dit topic dat hij of zij niet meer mag reageren omdat diegene zijn of haar replies vervelend vindt. Zo werkt het topic nou eenmaal niet.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_101222289
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:45 schreef goofy_goober het volgende:
Mint Clansell kan dan nogal bot uit de hoek komen, ik vind de reactie van missconfessions ook niet getuigen van enige volwassenheid door steeds de lat ergens anders te leggen en te roepen dat hij zich er niet mee moet bemoeien omdat Mint het niet zou begrijpen. Leg het hem dan uit, zodat hij geen, schijnbaar vervelende vragen voor missconfessions, meer hoeft te stellen? Je kan niet verwachten van iemand in dit topic dat hij of zij niet meer mag reageren omdat diegene zijn of haar replies vervelend vindt. Zo werkt het topic nou eenmaal niet.
Goofy, lees dan maar even terug, want ik heb wel degelijk antwoord gegeven, maar hij blijft maar door gaan. Nogmaals, ik vroeg me alleen af hoe het gaat met die jongen, helemaal niet de bedoeling om contact te zoeken. Het was meer een open vraag of anderen dat ook wel eens hebben? Dat hij nou als een gefrustreerde idioot alles uit zijn verband trekt, vind ik jammer.
pi_101222649
mint,het gaat erom dat je het totaal uit zijn verband rukt.alsof zij hem heel de tijd stalkt.
totaal niet aan de orde.heb even al je berichten gelezen ,maar jij ben de gene die gefrustreerd reageerd.en waarom zou een een jongen niet op een oudere vrouw kunnen vallen.
alsof een vrouw die 3 kinderen heeft gebaard (en uitgezakt is zoals jij zei)niet aantrekkelijk is.
het gaat om gevoel.dus vind jou opmerkingen ongepast en hatelijk.ze vraagt zich alleen af hoe het met hem is,omdat het toch een fase in je leven is geweest en leuke tijd hebben gehad.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 17:20:05 #187
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_101223048
Is het belangrijk om deze discussie nog voort te zetten? Ik vind het nu wel erg raar en off topic worden.
pi_101223170
indd klaar ermee.
pi_101223368
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Beetje chillaxen, als je weet dat je gelijk hebt waarom probeer je die dan te halen want die krijg je sowieso niet. :)

Anyway, ik begin hier inmiddels een oudje te worden. :')

Kwam gister mijn ex tegen voor het eerst na een aantal maanden. Hij stond ongeveer een meter voor me, in de rij. Leuk is anders maar ik voelde er weinig bij. Het liefst had ik gewoon gedaan alsof hij niet meer bestond maar binnen zag ik hem gelukkig toch niet. :)

Wel maf idee dat die gozer, die echt een vreemde voor me is, ik herken alleen maar zijn uiterlijk.. bij mij in bed heeft gelegen enzo. :')
Oudjes? Nee, er zijn er nog wel meer die af en toe even komen kijken ;)
Ik vind het wel goed van je dat zo weinig gevoel bij je ex hebt, op zo'n moment. Lijkt me een goed teken. :)
Ik heb mijn ex al maanden niet meer gezien, en dat wil ik ook graag zo houden. Ik heb er ook niet zo'n behoefte aan om haar nog tegen te komen of te 'moeten' spreken.
pi_101223787
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 17:34 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Oudjes? Nee, er zijn er nog wel meer die af en toe even komen kijken ;)
Ik vind het wel goed van je dat zo weinig gevoel bij je ex hebt, op zo'n moment. Lijkt me een goed teken. :)
Ik heb mijn ex al maanden niet meer gezien, en dat wil ik ook graag zo houden. Ik heb er ook niet zo'n behoefte aan om haar nog tegen te komen of te 'moeten' spreken.
Haha, mooi. ;)

Inderdaad, ik heb daar ook geen behoefte aan maar ik moet er maar aan wennen dat ik hem 1 keer in de paar maanden een keer zie. Was wel even trillerig. :@
pi_101229926
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 17:34 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Oudjes? Nee, er zijn er nog wel meer die af en toe even komen kijken ;).
/puts his hand up. Hi Mr.Myst. ;)
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 23:02:41 #192
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_101237393
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:42 schreef Murmeli het volgende:

[..]

heej man stuiterballie! wat doe jíj hier nou weer? ;)

ik zeg niet dat ze niet bestaan he :P ik kom ze alleen niet tegen. Blijkbaar val ik op de verkeerde.
Ik heb ook een ex O-) Niet zo een last meer van....lees de laatste tijd alleen mee, is een interessant topic ;)
pi_101239928
* oudje nog steeds mee leest :+
pi_101239968
* oudje, leest net weer mee
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_101241456
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 23:59 schreef Pan.da het volgende:
* oudje, leest net weer mee
Jou ken ik inderdaad nog van heél vroeger. :P Gek genoeg blijf ik dit ook een interessant topic vinden.

@ LuxorBeetroots: Erg vreemde situatie, kan ik me voorstellen, maar je hebt het goed gedaan zeg! Trots is een groot woord, maar vind het wel toppie van je. ^O^
pi_101255070
Vis een optie?
pi_101267357
Hier ook een oudje! Lees nog wel mee ;) post soms maar niet heel vaak meer..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_101267442
Ben je over je ex heen Joyce?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_101280494
Eindelijk kan ik daar echt ja op antwoorden :)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_101280727
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 09:37 schreef J0ycie88 het volgende:
Eindelijk kan ik daar echt ja op antwoorden :)
Ik ook ^O^
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')