Nee, slechts vreemdgaan met je eigen gevoelens, maar het mag; uit is uit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:11 schreef julia88 het volgende:
Vorige week is het uitgegaan tussen ons. En nu ben ik afgelopen weekend al met een ander geweest. Noem je dat ook vreemd gaan?
Voel me er best rot over, vooral dat ik nog van hem hou..
Het feit dat je nog van hem houdt en je er rot over voelt, geeft waarschijnlijk al aan waarom je bent vreemd gegaan. Dit heet volgens mij verwerking! Ik zou me er niet te druk over maken, je hebt gewoon verdriet en doet dan iets wat je normaal waarschijnlijk nooit had gedaan!quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:11 schreef julia88 het volgende:
Vorige week is het uitgegaan tussen ons. En nu ben ik afgelopen weekend al met een ander geweest. Noem je dat ook vreemd gaan?
Voel me er best rot over, vooral dat ik nog van hem hou..
Waar staat dat hij het heeft uitgemaakt?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:51 schreef J0ycie88 het volgende:
Hmm 1 ding is zeker ze is haar ex geen verantwoording schuldig hij maakte het namelijk uit..
De post voor goofyquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:35 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Waar staat dat hij het heeft uitgemaakt?
En toch heb je haar ooit heel leuk gevonden, misschien zelfs wel van haar gehouden, dat vergeten mensen vaak nadat ze uitelkaar zijn. Jammer, want je hebt toch iets moois met elkaar gedeeld!quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:28 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Yep maar alles bij elkaar heeft ze me nu meer pijn opgeleverd dan plezier.
Nou, doe mij maar zo'n veldje.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:48 schreef Wanderingwhy het volgende:
Nou @mc, nog even en ik zie je in een bloemetjesjurk met een flower-power gebaar ronddansen in een bloemenweide
Dan was je toch kennelijk niet wat ze had gehoopt, of ze heeft je gebruikt voor aandacht en seks.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:11 schreef JiggyJ het volgende:
Hmm vreemd,
Meisje waar ik het 3 dagen geleden in dit topic over had lijkt opeens wel van de
aardbodem verdwenen...
Was allemaal super gezellig, seks gehad op date geweest, ze liep me zowat helemaal platte bombarderen met sms'jes maar na mijn laatste sms 3 dagen geleden kreeg ik niets meer terug..
Sindsdien is ze nog wel vaak op whatsapp geweest kan ik zien.. Snap hier echt niets van, zij wou nog veel vaker afspreken... Van mij hoefde het niet allemaal zo enorm snel te gaan maar dat het contact nu al 3 dagen op zijn gat ligt vind ik naast verwarrend ook best jammer...
Heb haar nog wel een keertje gestuurd wat ze afgelopen weekend ging
doen, ze kwam meteen online op whatsapp toen ik haar stuurde om het te lezen, maar niets terug
Heb nu echt even het idee dat vrouwen onnavolgbaar zijn, de hele tijd af willen spreken, aansturen op seks, elke keer vlak voordat we afscheid nemen beginnen over "de volgende keer", me langdurig aankijken, bij haar thuis over me praten en opeens helemaal niets meer en ook geen antwoord... hmm
En heb je nu liefdesverdriet?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:11 schreef JiggyJ het volgende:
Hmm vreemd,
Meisje waar ik het 3 dagen geleden in dit topic over had lijkt opeens wel van de
aardbodem verdwenen...
Was allemaal super gezellig, seks gehad op date geweest, ze liep me zowat helemaal platte bombarderen met sms'jes maar na mijn laatste sms 3 dagen geleden kreeg ik niets meer terug..
Sindsdien is ze nog wel vaak op whatsapp geweest kan ik zien.. Snap hier echt niets van, zij wou nog veel vaker afspreken... Van mij hoefde het niet allemaal zo enorm snel te gaan maar dat het contact nu al 3 dagen op zijn gat ligt vind ik naast verwarrend ook best jammer...
Heb haar nog wel een keertje gestuurd wat ze afgelopen weekend ging
doen, ze kwam meteen online op whatsapp toen ik haar stuurde om het te lezen, maar niets terug
Heb nu echt even het idee dat vrouwen onnavolgbaar zijn, de hele tijd af willen spreken, aansturen op seks, elke keer vlak voordat we afscheid nemen beginnen over "de volgende keer", me langdurig aankijken, bij haar thuis over me praten en opeens helemaal niets meer en ook geen antwoord... hmm
Hebben we iets gemist?quote:en pas met het echte loslaten ging ook de pijn weg
Denk het...quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:34 schreef missconfessions het volgende:
@WW
[..]
Hebben we iets gemist?
Het komt me over dat je het allemaal nog teveel als een spelletje ziet. Wat door LBR al eerder gezegd is; ben je bewust van het effect wat jouw gedrag op de ander heeft. Daarbij is het nogal onnatuurlijk om zo de boot af te houden als je het juist wel wilt. Iets met "wie de bal kaatst kan 'm terug verwachten". Ga dat dan niet vreemd vinden als het gebeurd. Zij was juist diegene die open kaart speelde en jij zat weer keurig in de afwachtende en bijna cynische modus....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:13 schreef JiggyJ het volgende:
kan inderdaad
In principe komt het niet heel slecht uit hoor, want aanvankelijk was zij degene
die nogal hard van stapel liep... Haar moeder en zus zagen mij vorige week ergens lopen volgens haar...
Geen idee hoe ze weten wie ik ben en hoe ik er uberhaupt uitzie...
Verder had ze het er al over dat ik thuis bij haar kon komen eten als ik wou om de rest van haar familie te ontmoeten...
Dat begon mij toch al aardig serieus te klinken allemaal dus wat dat betreft ben ik wel blij dat ze nu wat afstandelijker doet... maakt haar voor mij eerlijk gezegd ook een stuk interessanter dan dat ze zo "makkelijk" te krijgen is...
Maar neemt nog niet weg dat ik haar plotse verandering wat betreft contact wat vreemd vind... Een paar uur geleden nam ze weer contact met me op maar na een paar berichtjes opeens weer een kortaf antwoord vanuit het niets
misschien heeft ze idd issues, misschien wil ze gewoon eens zien dat ik nu wat initiatief ga tonen... lets see
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste valt te begrijpen. Misschien ook gewoon even niet nog aandenken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:21 schreef JiggyJ het volgende:
@ WW, je hebt compleet gelijk...
Ik noem haar overigens ''het nieuwe meisje'' omdat ik het niet zo zie zitten om haar echte naam te gaan gebruiken, aangezien die nogal zeldzaam is, ivm herkenbaarheid enzo... Vond dit beter dan woorden als dushi en chickie
En of ik er niet aan toe ben, tja ik heb zelf eigenlijk niet eens een idee... Als ik met haar ben vind ik het leuk, en OBJECTIEF gezien is zij in elk opzicht leuker dan mijn ex... Niet om alsnog mijn ex een trap na te geven, maar feiten zijn dat deze meid hoger opgeleid, slanker, naar mijn mening knapper is..
Verder heb ik in die enkele ''scharreldates'' die ik met dit meisje heb gehad al diversere dingen gedaan dat met mijn ex, waarmee alles uitmondde op een filmpje kijken, dagje dierentuin etc, dit is veel diverser.. Deze meid heeft mij al veel vaker meegenomen naar feestjes van haar eigen vriendengroep, waardoor ik al veel nieuwe leuke mensen heb leren kennen. In de hele relatie met mijn ex ben ik nooit op een verjaardag of andere sociale activiteit van haar vriendinnen geweest, van haar kant waren we altijd alleen maar met haar ouders en of zusje...
Kortom, eigenlijk klopt alles aan deze meid, en als ik haar zoals nu al 2 dagen niet heb gezien dan krijg ik toch weer zin om snel weer af te spreken MAAAR : er is IETS in mij dat nee zegt.. En wtf daar de reden van is, ik heb echt geen flauw idee maar bij het woord vaste / officiele relatie krijg ik echt een soort steek in mijn buik oid kan het niet echt uitleggen..
Dit heeft mij zelfs aan het denken gezet. Thx voor de wake-up call!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:54 schreef Mint_Clansell het volgende:
Drie weken toch, en was hij juist niet degene die niks meer met je te maken wilde hebben? Laat die jongen toch lekker met rust. Die zit er vast echt op te wachten op een berichtje van jou. En als je nu nog steeds contact wil zoeken met dat broekje dan wil ik je adviseren om toch eens een afspraak maken met je huisarts. In mijn optiek is het niet gezond om nog bezig te zijn met een scharrel waar je een blauwe maandag mee hebt liggen rollebollen.
Zo die is raak, wie uitdeelt, moet ook ontvangen. Bij deze dus, maar wel jammer dat je het verhaal maar half hebt gevolgd. Ga ook niet meer de moeite nemen om het uit te leggen. Jij bent in ieder geval lekker je frustatie kwijt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:54 schreef Mint_Clansell het volgende:
Drie weken toch, en was hij juist niet degene die niks meer met je te maken wilde hebben? Laat die jongen toch lekker met rust. Die zit er vast echt op te wachten op een berichtje van jou. En als je nu nog steeds contact wil zoeken met dat broekje dan wil ik je adviseren om toch eens een afspraak maken met je huisarts. In mijn optiek is het niet gezond om nog bezig te zijn met een scharrel waar je een blauwe maandag mee hebt liggen rollebollen.
Wie heeft je zo kwaad gemaakt ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:57 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik ben niet degene met de frustratie zo te lezen.
Nee en ik niet aan je zeikmodus 'advies'. Ik stel een serieuze vraag, waar ik mee zit en het enige wat jij doet is schoppen. Lekker makkelijk!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Als je het niet erg vindt doe ik liever niet mee aan je projectiespelletje.
Ligt een beetje aan de situatie denk ik, hoe ben je uit elkaar gegaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:59 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af wat een ander zou doen in zo'n situatie?
Kijk, hier heb je wat aan. Bedankt Spijker.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:08 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de situatie denk ik, hoe ben je uit elkaar gegaan.
Op dit moment heb ik nog redelijk contact met mijn ex. Als ik me afvraag hoe het met haar is, sms ik haar gewoon uit belangstelling. Krijg dan ook een normaal antwoord terug. Maar als ze niet antwoord, zal ik dat haar ook niet kwalijk nemen. We gaan allebei gewoon verder met (ons leven (logisch natuurlijk). Weten ook dat "ons" nooit zal werken.
Zijn denk ik dus meerdere factoren die meetellen. Hoe uitgegaan, verwachtingen van jou en de ander..
Althans zo zie ik het..
Graag gedaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:40 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Kijk, hier heb je wat aan. Bedankt Spijker.
Het gaat me niet zozeer om contact met hem, maar ik voel me schuldig. Ik had beter moeten weten, heb me laten leiden door mijn emotie, gevoel etc. Daar is hij min of meer de dupe van geworden. Ik heb er een punt achter gezet, toen hij begon te twijfelen onder druk van zijn omgeving. We hebben toen samen besloten om er niet mee verder te gaan.
Ik ben natuurlijk al lang uit zijn systeem, maar ben gewoon benieuwd hoe het met hem is. Is natuurlijk niet gepast om hem daarover te benaderen, maar soms vind ik het zo jammer dat mensen, die iets met elkaar gedeeld hebben, elkaar nooit meer zien. Sommige mensen zijn het gewoon waard om contact mee te houden.
Het feit dat deze jongen haar heeft laten blokkeren zegt mij dat 'ie niet zit te wachten op contact. Missconfessions moet misschien wat minder obsessief gedrag vertonen, want een half jaar malen om een scharrel van 3 weken is niet gezond. Magoe, ik las in een ouder topic dat zij borderliner is, dus dan begrijp ik dat idealiseren wel, zeker als je nog geen nieuwe obsessie hebt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:34 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Als ik het zo lees, zou ik een berichtje sturen toch geen kwaad kunnen. Ik zeg, doe gewoon en als je geen reactie krijgt ook verder niet moeilijk doen.
Succes!
Eens maar je maakt het wel heel zwart-wit en ernstig.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:54 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Het feit dat deze jongen haar heeft laten blokkeren zegt mij dat 'ie niet zit te wachten op contact. Missconfessions moet misschien wat minder obsessief gedrag vertonen, want een half jaar malen om een scharrel van 3 weken is niet gezond. Magoe, ik las in een ouder topic dat zij borderliner is, dus dan begrijp ik dat idealiseren wel, zeker als je nog geen nieuwe obsessie hebt.
Wat is je intentie met dat contact? Vriendschap?? Met iemand die je zoon had kunnen zijn missconfessions (jij bent 40 dat kereltje 18)??? I don't think so. Gewoon even serieus nadenken waar je mee bezig bent.
Moeilijk te verkroppen, is het niet, dat een jongen van 18 jaar valt op een vrouw van 40 jaar. Voor mij alleen maar een groot compliment ! Ik weet niet in welke tijd jij bent blijven steken, maar wake-up, de wereld is aan het veranderen. We zitten niet meer in de jaren '50.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:54 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Het feit dat deze jongen haar heeft laten blokkeren zegt mij dat 'ie niet zit te wachten op contact. Missconfessions moet misschien wat minder obsessief gedrag vertonen, want een half jaar malen om een scharrel van 3 weken is niet gezond. Magoe, ik las in een ouder topic dat zij borderliner is, dus dan begrijp ik dat idealiseren wel, zeker als je nog geen nieuwe obsessie hebt.
Wat is je intentie met dat contact? Vriendschap?? Met iemand die je zoon had kunnen zijn missconfessions (jij bent 40 dat kereltje 18)??? I don't think so. Gewoon even serieus nadenken waar je mee bezig bent.
Ik heb al lang los gelaten, hoor. Ik vroeg me gewoon af hoe het met hem is, pure 'nieuwsgierigheid'. Mint Clanssel maakt het groter dan het is door met modder te gooien. Het enige wat ik met mijn post afvroeg is of er mensen zijn die nog achterom kijken na een tijdje.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:28 schreef formerjellybean het volgende:
Niets tegen leeftijdsverschil hoor maar als een jongen je blokkeert doet die dat voor een reden, dus ik zou het laten voor wat het is en gewoon proberen verder te gaan.
Het heeft niet zo mogen zijn , probeer het los te laten en gewoon verder te gaan.
Hoe is dat voor mij moeilijk te verkroppen? Graag uitleg.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:28 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Moeilijk te verkroppen, is het niet, dat een jongen van 18 jaar valt op een vrouw van 40 jaar. Voor mij alleen maar een groot compliment ! Ik weet niet in welke tijd jij bent blijven steken, maar wake-up, de wereld is aan het veranderen. We zitten niet meer in de jaren '50.
En nogmaals, je hebt de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt. Maar goed, je gaat als een 'normen en waarden goeroe' heel FOK af, waarbij je iedereen loopt te zieken, die volgens jouw idee niet aan jouw bekrompen gedachtengang voldoet.
Ga lekker een boek lezen of zo, ipv mensen lastig te vallen, die je niet kent.
Nee, en het is ook niet bedoeld voor jouw bullshit opmerkingen. Nog een keer, lees het verhaal nog eens goed door en kom dan met een normale vraag ipv dit soort vage posts. Ik blijf lachen om je.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Hoe is dat voor mij moeilijk te verkroppen? Graag uitleg.
Er is ook wel iets voor te zeggen dat jij totaal mijn vragen negeert en liever de bal terugkaatst en met argumenten gaat zitten strooien die er totaal niks mee te maken hebben. Nee dame, ik ben niet degene die hier gefrustreerd overkomt. Neem een chill pill en vergeet die jongen.
Ik kan je wel vertellen dat dat knulletje totaal niet zit te wachten op jou. Anders had ie al lang contact met je opgenomen. Nee, het broekje is vast heel gelukkig met iemand van zijn eigen leeftijd. Vind je het niet een beetje triest van jezelf dat je nu nog steeds loopt te malen om de 'mooie 3 weken'? Magoe, wat je een aantal topics terug riep 'ik ben al lang over dat broekje heen' is dus gewoon kul. Geef het maar toe. Het feit dat deze jongen jou geblokkeerd heeft moet toch genoeg zeggen? Maar nee, jij wil alleen horen wat je wil horen. Het antwoord 'geen contact zoeken' correspondeert niet met je gedachtengang.
En probeer nou gewoon eens de vraag te beantwoorden in plaats van de bal steeds terug te kaatsen met een wedervraag. Ik weet dat dat moeilijk is voor iemand met BPS (ik gok dat je hoog functionerend bent, gezien je een eigen toko hebt enzo) maar probeer het toch maar. Dat frusti gedoe heeft niemand baat bij in dit topic. Enne, ik val jou lastig? Lolwut?Daar is het topic voor bedoeld dame. Als je gewoon normaal antwoord geeft is er niets aan het handje.
Waarom slaat dit zo door? Ken inderdaad de gehele geschiedenis niet en volgens mij hoeft dat ook niet..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:07 schreef Mint_Clansell het volgende:
Weer een vraag beantwoorden met een tegenvraag... Tjongejonge zeg wat kinderachtig.
Heb je je scharrel al ge-sms't? Wat als ie nu niet reageert, ga je 'm dan nog een sms sturen? Lekker blijven stalken en malen om dat broekje missconfessions, zo kom je er wel. Denk effe logisch na joh, dat gaat toch niet werken, zo'n knullemans met een volwassen vrouw die al 3 koters op de wereld heeft gedumpt?? Kun je wel boos worden en minachtend gaan doen, maar jij weet net zo goed dat je geen schijn van kans meer maakt bij dat broekje. Hij heeft je toen niet voor niets op de block getieft. Laat dat jochie met rust en ga verder met je leven. Als je als 18-jarig menneke kunt kiezen tussen een strakke 18-jarige wilde meid met dezelfde interesses of een opgerekte milf van 40 die op een heel ander level zit dan pubermans, dan is de keuze snel gemaakt lijkt mij...
En blijf jij maar lekker lachen mevrouwtje, zoals je ziet zijn meerdere gebruikers het met mij eens dat je lekker de boel de boel moet laten en vooral geen stok in het kippenhok moet gooien. Als Spijker83 de hele geschiedenis zou weten dan zou hij naar alle waarschijnlijkheid heel iets anders adviseren. Magoe, ik krijg een beetje het gevoel dat het bij jou ook aandachtzoekerij is, dus ik negeer jouw minachtende replies en uitermate onverstandige plannetjes voortaan wel. Veel succes met je 3-weken 'true love', niet hier komen huilen als 'ie boos wordt op je he?
Hoi, hoe is tie?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:23 schreef Murmeli het volgende:
ik zal me hier ook maar weer eens melden
hoi....
mwah.... kan beterquote:
What's the problem? Of niet iets voor in dit topic?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mwah.... kan beter![]()
@spijker: ik weet t niet hoor, ik ben 36 en ik kan me niet echt voorstellen dat ik geil word (en laat staan verliefd) op een gastje van 18 of 19.....
Haha, ben er zelf op dit moment ook wel klaar mee.. Was een tijdje verliefd, maar dat was niet wederzijds..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:56 schreef Murmeli het volgende:
ik heb geen idee waar ik allemaal verliefd op kan worden. op t moment op niemand denk ik.
het probleem past prima in dit topicalthans een deel ervan. het andere deel is werk
maar daar ga ik het maar niet over hebben daar word ik al zeker niet blij van. Dan kan ik het nog beter over mn ex gaan hebben hihi....
Nou ja, dit dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:40 schreef Tara_88 het volgende:
Ben het wel gedeeltelijk eens met Mint_Clansell. Denk dat niemand hier de gehele geschiedenis kent en vragen naar een ex kan en mag altijd.
Maar als je verder gaat kijken, in algemene zin, vind ik het toch ongezond als een volwassen vrouw van 40 emotioneel zo ontdaan is van een jongen van 18 na 3 weken vozen. Er is seks geweest, waarschijnlijk stond dat jochie te lang droog en uiteindelijk heeft hij toch gevoelens voor het meisje waar hij eerder mee was.
Hoe zij er ook uit ziet, volgens haar nog rimpelvrij etc, vind ik het toch beetje irrationeel als je na 3 weken helemaal hoteldebotel bent van een 18-jarige. Volgens haar heeft hij gezegd dat hij van haar hield, maar dan sta je wel heel gek in het leven als je daar veel waarde aan hecht. Als iemand mij na 3 weken scharrelen vertelt dat hij van mij houdt, sta ik toch effe met een bek vol tanden.
Kans dat iets met 22-jaar verschil gaat werken is klein, al helemaal als twee in totaal verschillende levensfases zitten. Hij moet waarschijnlijk nog uit huis, nog voor het eerst gaan samenwonen, wil misschien nog de wereld rond en wellicht nog kinderen. Op je 40e heb je dat toch al wel veelal achter de rug. Snap dan ook niet dat je dan met grote verwachtingen gaat scharrelen, beetje realistisch nadenken laat je ook wel inzien dat het tijdelijk is.
Klinkt een beetje alsof hij niet weet/wist wat hij wil.. Knipperlicht-relaties werken niet (eigen ervaring).. Denk dat je de juiste keus hebt gemaakt. Je wilt ook zekerheid in een relatie en dat gevoel gaf hij je denk ik niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:51 schreef Murmeli het volgende:
oja ik zal even proberen in het kort uit te leggen waarom ik hier weer zit.
ik had een vriendje, waren gaan samenwonen, na een half jaar had hij ineens een impulsieve bui en maakte het uit. ik terug naar mijn oude huis (koophuis en nog niet verkocht, gelukkig), helemaal verdrietig. Later wilde hij me terug, ik eerst ook, en later dacht ik: WTF? waarom pik ik dit gedrag? (het was niet de eerste keer dat hij het uitmaakte en weer terug wilde én hij gaf duidelijk aan niet te begrijpen dat ik het echt lomp gedrag vind). Dus toen heb ik hem (een week of 3 - 4 geleden denk ik) gezegd dat ik niet meer verder wil.
dit, in combinatie met wat andere dingen, en het 2x verhuizen in net iets meer dan een half jaar, maakt dat ik er een beetje doorheen zit
Bij nader inzicht zou ik dit doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:54 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het is vaak zo dat wanneer je er eenmaal aan begint (ach, één berichtje kan geen kwaad) en je daar dan geen antwoord op krijgt, dat je boos wordt en meerdere minder leuke berichten gaat sturen. Bij missconfession krijg ik het idee dat zij ontzettend zit te hopen op een voortzetting van die prille liefde, wat nevernooitniet gaat gebeuren omdat er gewoonweg te veel verschillen zijn tussen haar en die 18-jarige knul. En dat moet zij zich ook eens realiseren. Volgens missconfession was die jongen na hun avontuurtje verder gegaan met zijn oude vlam, dus wat is dan nut nog om contact op te nemen? Waarom de boel niet laten rusten en af en toe terugdenken aan de leuke tijd die je hebt gehad?
nou dat gevoel had hij dus eindelijk weer teruggewonnen en precies tóen maakte hij het uit. Dat vond ik niet zo lief.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:05 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Klinkt een beetje alsof hij niet weet/wist wat hij wil.. Knipperlicht-relaties werken niet (eigen ervaring).. Denk dat je de juiste keus hebt gemaakt. Je wilt ook zekerheid in een relatie en dat gevoel gaf hij je denk ik niet.
Haha was toen wel lid, maar niet actief. Dus van mij heb je geen lastquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nou dat gevoel had hij dus eindelijk weer teruggewonnen en precies tóen maakte hij het uit. Dat vond ik niet zo lief.
T is wat dat betreft een klein kind(anderhalf jaar geleden heb ik ook al eea over hem opgeschreven hier maar ik weet niet of hier toen dezelfde mensen zaten, hopelijk niet
)
ik heb ze werkelijk waar nog nooit ontmoetquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:18 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Haha was toen wel lid, maar niet actief. Dus van mij heb je geen last
Ja, je wilt ook geen relatie met een klein kind, dat kan ik wel begrijpen.. Volwassen kerels genoeg toch
Wat the... Wat heeft jullie sexuele geaardheid nou weer met dit topic te maken??quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:21 schreef missconfessions het volgende:
hai mint,ik ben de vriendin van mc.we hebben bij deze besloten dat we lekker de pot gaan uihangen.zal je ook wel geirriteerd van worden,maar dat interesseert ons geen ene reet.
je zou is niet zo zwaar op dingen moeten ingaan,dat zou het leven wat makkelijker maken.
enjoy the moment.dus bij deze bemoei je er niet mee,want je begrijpt er geen snars van.
groet kim en mc
Ze lopen er vast wel.. Misschien zoek je op de verkeerde plaatsen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb ze werkelijk waar nog nooit ontmoetBegin er een beetje frusti van te raken....
(leuk detail: die gozer is gewoon fucking 10 jaar ouder en nóg een klein kind)
Beetje chillaxen, als je weet dat je gelijk hebt waarom probeer je die dan te halen want die krijg je sowieso niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:34 schreef Mint_Clansell het volgende:
Wat the... Wat heeft jullie sexuele geaardheid nou weer met dit topic te maken??![]()
Magoe, dat bedoel ik dus, steeds met totaal loze argumenten komen die verder niks met de zaak van doen hebben. Overigens is het verward zijn over de sexuele geaardheid ook een borderline-trekje:
Identity disturbance is a multifaceted construct that distinguishes patients with borderline personality disorder from other patients. Some of its components are related to a history of sexual abuse, whereas others are not. Identity disturbance appears to be characteristic of borderline patients whether or not they have an abuse history.
En 'kim', als mevrouw confessions gewoon eens normaal antwoord zou geven dan zou er niks aan de hand zijn. Ik begrijp er kennelijk geen snars van, dus ik nodig haar bij deze uit om het me uit te leggen hoe de vork dan wel in de steel zit.
In ieder geval wens ik jullie beiden veel succes met jullie prille relatie. Ik ben niet bevooroordeeld jegens gevoelens voor hetzelfde geslacht.
Ik kom jou ook overal tegen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb ze werkelijk waar nog nooit ontmoetBegin er een beetje frusti van te raken....
(leuk detail: die gozer is gewoon fucking 10 jaar ouder en nóg een klein kind)
heej man stuiterballie! wat doe jíj hier nou weer?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:40 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Ik kom jou ook overal tegen!
Enne... niet generaliseren he! :p
Goofy, lees dan maar even terug, want ik heb wel degelijk antwoord gegeven, maar hij blijft maar door gaan. Nogmaals, ik vroeg me alleen af hoe het gaat met die jongen, helemaal niet de bedoeling om contact te zoeken. Het was meer een open vraag of anderen dat ook wel eens hebben? Dat hij nou als een gefrustreerde idioot alles uit zijn verband trekt, vind ik jammer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:45 schreef goofy_goober het volgende:
Mint Clansell kan dan nogal bot uit de hoek komen, ik vind de reactie van missconfessions ook niet getuigen van enige volwassenheid door steeds de lat ergens anders te leggen en te roepen dat hij zich er niet mee moet bemoeien omdat Mint het niet zou begrijpen. Leg het hem dan uit, zodat hij geen, schijnbaar vervelende vragen voor missconfessions, meer hoeft te stellen? Je kan niet verwachten van iemand in dit topic dat hij of zij niet meer mag reageren omdat diegene zijn of haar replies vervelend vindt. Zo werkt het topic nou eenmaal niet.
Oudjes? Nee, er zijn er nog wel meer die af en toe even komen kijkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Beetje chillaxen, als je weet dat je gelijk hebt waarom probeer je die dan te halen want die krijg je sowieso niet.
Anyway, ik begin hier inmiddels een oudje te worden.![]()
Kwam gister mijn ex tegen voor het eerst na een aantal maanden. Hij stond ongeveer een meter voor me, in de rij. Leuk is anders maar ik voelde er weinig bij. Het liefst had ik gewoon gedaan alsof hij niet meer bestond maar binnen zag ik hem gelukkig toch niet.![]()
Wel maf idee dat die gozer, die echt een vreemde voor me is, ik herken alleen maar zijn uiterlijk.. bij mij in bed heeft gelegen enzo.
Haha, mooi.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:34 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Oudjes? Nee, er zijn er nog wel meer die af en toe even komen kijken
Ik vind het wel goed van je dat zo weinig gevoel bij je ex hebt, op zo'n moment. Lijkt me een goed teken.
Ik heb mijn ex al maanden niet meer gezien, en dat wil ik ook graag zo houden. Ik heb er ook niet zo'n behoefte aan om haar nog tegen te komen of te 'moeten' spreken.
/puts his hand up. Hi Mr.Myst.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:34 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Oudjes? Nee, er zijn er nog wel meer die af en toe even komen kijken.
Ik heb ook een exquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heej man stuiterballie! wat doe jíj hier nou weer?
ik zeg niet dat ze niet bestaan heik kom ze alleen niet tegen. Blijkbaar val ik op de verkeerde.
Jou ken ik inderdaad nog van heél vroeger.quote:
Ik ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 09:37 schreef J0ycie88 het volgende:
Eindelijk kan ik daar echt ja op antwoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |