abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100713880
Vorige week is het uitgegaan tussen ons. En nu ben ik afgelopen weekend al met een ander geweest. Noem je dat ook vreemd gaan?
Voel me er best rot over, vooral dat ik nog van hem hou..
pi_100714330
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 15:11 schreef julia88 het volgende:
Vorige week is het uitgegaan tussen ons. En nu ben ik afgelopen weekend al met een ander geweest. Noem je dat ook vreemd gaan?
Nee, slechts vreemdgaan met je eigen gevoelens, maar het mag; uit is uit.
Hoe is het uit gegaan? Wie maakte het uit? :o
pi_100714480
Mijn ex.. Heb nog wel contact met hem, moet ik het vertellen of gewoon voor me houden.
De ander waar mee ik naar bed ben geweest houd ook wel zijn mond..
  zondag 14 augustus 2011 @ 17:24:37 #104
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_100719798
Waarom zou je het moeten vertellen? :?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_100719986
Niet zo zwart-wit denken Goofy. Ik kan me voorstellen dat als je vrienden wilt blijven met je ex dat heel hard aan kan komen voor hem.

Verhaal komt me bekend voor trouwens. En je naam ook. :')
pi_100722859
Hmm 1 ding is zeker ze is haar ex geen verantwoording schuldig hij maakte het namelijk uit..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_100724513
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 15:11 schreef julia88 het volgende:
Het feit dat je nog van hem houdt en je er rot over voelt, geeft waarschijnlijk al aan waarom je bent vreemd gegaan. Dit heet volgens mij verwerking! Ik zou me er niet te druk over maken, je hebt gewoon verdriet en doet dan iets wat je normaal waarschijnlijk nooit had gedaan! :)
pi_100724668
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:51 schreef J0ycie88 het volgende:
Hmm 1 ding is zeker ze is haar ex geen verantwoording schuldig hij maakte het namelijk uit..
Waar staat dat hij het heeft uitgemaakt?
pi_100725039
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:35 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Waar staat dat hij het heeft uitgemaakt?
De post voor goofy
pi_100755314
quote:
17s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:28 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Yep maar alles bij elkaar heeft ze me nu meer pijn opgeleverd dan plezier.
En toch heb je haar ooit heel leuk gevonden, misschien zelfs wel van haar gehouden, dat vergeten mensen vaak nadat ze uitelkaar zijn. Jammer, want je hebt toch iets moois met elkaar gedeeld!

Dus Chicken, lose the hate, and start loving! *O*
pi_100762618
Nou @mc, nog even en ik zie je in een bloemetjesjurk met een flower-power gebaar ronddansen in een bloemenweide ;)

@Mc.Chicken; je weet het zelf ook....je kunt alleen maar pijn hebben als je nog iets voor haar voelt. Ik heb zelf ook pijn gevoeld en pas met het echte loslaten ging ook de pijn weg :')
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_100771419
Hmm vreemd,

Meisje waar ik het 3 dagen geleden in dit topic over had lijkt opeens wel van de
aardbodem verdwenen...
Was allemaal super gezellig, seks gehad op date geweest, ze liep me zowat helemaal platte bombarderen met sms'jes maar na mijn laatste sms 3 dagen geleden kreeg ik niets meer terug..

Sindsdien is ze nog wel vaak op whatsapp geweest kan ik zien.. Snap hier echt niets van, zij wou nog veel vaker afspreken... Van mij hoefde het niet allemaal zo enorm snel te gaan maar dat het contact nu al 3 dagen op zijn gat ligt vind ik naast verwarrend ook best jammer...
Heb haar nog wel een keertje gestuurd wat ze afgelopen weekend ging
doen, ze kwam meteen online op whatsapp toen ik haar stuurde om het te lezen, maar niets terug
Heb nu echt even het idee dat vrouwen onnavolgbaar zijn, de hele tijd af willen spreken, aansturen op seks, elke keer vlak voordat we afscheid nemen beginnen over "de volgende keer", me langdurig aankijken, bij haar thuis over me praten en opeens helemaal niets meer en ook geen antwoord... hmm
pi_100783129
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:48 schreef Wanderingwhy het volgende:
Nou @mc, nog even en ik zie je in een bloemetjesjurk met een flower-power gebaar ronddansen in een bloemenweide ;)
Nou, doe mij maar zo'n veldje.

Maar ik meen het natuurlijk wel echt dat je ooit iets in die ander hebt gezien, waarom zou dat dan zo verschrikkelijk anders zijn als je uit elkaar bent. Kijk, als je in elkaar bent geslagen door je ex, of beroofd of iets anders schokkends, dan kan ik me voorstellen dat je je ex niet meer als daarvoor kan zien, maar mensen houden eerst van elkaar en dan hoeft er maar 'iets' te gebeuren en ze haten elkaar.

Peace, love and happiness, blijf nou eenmaal een jaren '70 kind! :)
pi_100783273
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 19:11 schreef JiggyJ het volgende:
Hmm vreemd,

Meisje waar ik het 3 dagen geleden in dit topic over had lijkt opeens wel van de
aardbodem verdwenen...
Was allemaal super gezellig, seks gehad op date geweest, ze liep me zowat helemaal platte bombarderen met sms'jes maar na mijn laatste sms 3 dagen geleden kreeg ik niets meer terug..

Sindsdien is ze nog wel vaak op whatsapp geweest kan ik zien.. Snap hier echt niets van, zij wou nog veel vaker afspreken... Van mij hoefde het niet allemaal zo enorm snel te gaan maar dat het contact nu al 3 dagen op zijn gat ligt vind ik naast verwarrend ook best jammer...
doen, ze kwam meteen online op whatsapp toen ik haar stuurde om het te lezen, maar niets terug
Heb nu echt even het idee dat vrouwen onnavolgbaar zijn, de hele tijd af willen spreken, aansturen op seks, elke keer vlak voordat we afscheid nemen beginnen over "de volgende keer", me langdurig aankijken, bij haar thuis over me praten en opeens helemaal niets meer en ook geen antwoord... hmm
Dan was je toch kennelijk niet wat ze had gehoopt, of ze heeft je gebruikt voor aandacht en seks.

Of ze heeft even iets belangrijkers aan haar hoofd dan één of andere onzekere mooiboy die niet weet wat ie wil. ;) Wat is nou 3 dagen man? Kom over twee weken maar terug.
pi_100786453
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 19:11 schreef JiggyJ het volgende:
Hmm vreemd,

aardbodem verdwenen...

En heb je nu liefdesverdriet?

Is inderdaad maar 3 dagen geleden, kan zijn dat het allemaal te snel voor haar ging.

@WW
quote:
en pas met het echte loslaten ging ook de pijn weg
Hebben we iets gemist?
pi_100823832
kan inderdaad

In principe komt het niet heel slecht uit hoor, want aanvankelijk was zij degene
die nogal hard van stapel liep... Haar moeder en zus zagen mij vorige week ergens lopen volgens haar...
Geen idee hoe ze weten wie ik ben en hoe ik er uberhaupt uitzie...
Verder had ze het er al over dat ik thuis bij haar kon komen eten als ik wou om de rest van haar familie te ontmoeten...

Dat begon mij toch al aardig serieus te klinken allemaal dus wat dat betreft ben ik wel blij dat ze nu wat afstandelijker doet... maakt haar voor mij eerlijk gezegd ook een stuk interessanter dan dat ze zo "makkelijk" te krijgen is...

Maar neemt nog niet weg dat ik haar plotse verandering wat betreft contact wat vreemd vind... Een paar uur geleden nam ze weer contact met me op maar na een paar berichtjes opeens weer een kortaf antwoord vanuit het niets

misschien heeft ze idd issues, misschien wil ze gewoon eens zien dat ik nu wat initiatief ga tonen... lets see
pi_100824535
Ze merkte waarschijnlijk dat je er niet zoveel zin in had. Of wat dan ook.
pi_100888651
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 23:34 schreef missconfessions het volgende:

@WW

[..]

Hebben we iets gemist?
Denk het... ;)

Merk dat ik wel klaar ben met het "ex-verhaal". Onlangs een - achteraf - rebound afgekapt en gemerkt dat de ex-kwetsuren daar ook geen rol meer in speelden. Het was het gewoon niet en het bevestigde me dat ik weer goed in mijn vel zit.

Sedert een paar dagen weer contact met een vrouw met wie ik in nov/dec al veel contact had, maar wat ik toen afkapte omdat ik nog veel in mijn verdriet zat om m'n ex. Ik vond dat toen niet gepast om door te zetten. Achteraf blijkt dat we beiden nog wat te verwerken hadden in die periode en dat we nu veel meer open staan naar elkaar. Leuk en spannend! :Y
Strek je eens uit !
pi_100889172
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 21:13 schreef JiggyJ het volgende:
kan inderdaad

In principe komt het niet heel slecht uit hoor, want aanvankelijk was zij degene
die nogal hard van stapel liep... Haar moeder en zus zagen mij vorige week ergens lopen volgens haar...
Geen idee hoe ze weten wie ik ben en hoe ik er uberhaupt uitzie...
Verder had ze het er al over dat ik thuis bij haar kon komen eten als ik wou om de rest van haar familie te ontmoeten...

Dat begon mij toch al aardig serieus te klinken allemaal dus wat dat betreft ben ik wel blij dat ze nu wat afstandelijker doet... maakt haar voor mij eerlijk gezegd ook een stuk interessanter dan dat ze zo "makkelijk" te krijgen is...
Maar neemt nog niet weg dat ik haar plotse verandering wat betreft contact wat vreemd vind... Een paar uur geleden nam ze weer contact met me op maar na een paar berichtjes opeens weer een kortaf antwoord vanuit het niets

misschien heeft ze idd issues, misschien wil ze gewoon eens zien dat ik nu wat initiatief ga tonen... lets see
Het komt me over dat je het allemaal nog teveel als een spelletje ziet. Wat door LBR al eerder gezegd is; ben je bewust van het effect wat jouw gedrag op de ander heeft. Daarbij is het nogal onnatuurlijk om zo de boot af te houden als je het juist wel wilt. Iets met "wie de bal kaatst kan 'm terug verwachten". Ga dat dan niet vreemd vinden als het gebeurd. Zij was juist diegene die open kaart speelde en jij zat weer keurig in de afwachtende en bijna cynische modus....

Kom uit je loopgraaf Jiggy. Liefde heeft niets met oorlog voeren te maken. Of wat ik eens tegen iemand zei: "Waar het woord zijn stempel drukt, kan de kus zich niet nestelen"....al dat gerationaliseer van die doet dit en dan doe ik dat en waarom doet zij nu dit en moet ik dan dat gaan doen??? Pfff..... ;)
Strek je eens uit !
pi_100935183
Nou niet als een spelletje, maar heb nogal veel twijfels...

Enerzijds denk ik hmm het lijkt me echt heel leuk om weer serieus iets met iemand te beginnen, zelfs de meest simpele/burgerlijke dingetjes begin ik wel te missen zoals een middagje ''shoppen'' met een dame op een regenachtige zondagmiddag en dat soort dingen...

Maar aan de andere kant denk ik ook van waarom wil ik er eigenlijk aan beginnen? Het stelt allemaal heel veel voor wanneer het aan is, maar gaat het uit is het van de een op andere dag allemaal voorbij...
Hoe dat met mijn ex ook gegaan is, tijdens de relatie kon ik haar volledig vertrouwen, maar toen het eenmaal uit was vond ze het de normaalste zaak van de wereld dat ze al mijn persoonlijke dingen tegen haar vriendinnen doorvertelde. Daar kwam ze ook nog eens eerlijk voor uit tegen mij, want we hadden immers geen relatie meer, dus ''had ze ook geen verplichtingen meer naar mij toe''...

MAW : ik weet niet of ik nu mezelf wel weer zo makkelijk open kan stellen / vertrouwen kan hebben in een meid terwijl ik nu weet dat de kans bestaat dat mocht het ooit over gaan ze misschien van alles misbruik gaat maken...
pi_100936963
Dit heeft eigenlijk niks meer met het topic te maken Jiggy. Iedereen zeikt hier dat we niet mogen sc'en maar dit is wel prima. No offence want ik vind het wel boeiend om te lezen maar miss moet je je heil ergens anders zoeken?
pi_100996074
Laat die jongen lekker zn verhaal doen..

Had een vriendinnetje in Moskou, had dr ontmoet na een reis in het buitenland.
Paar keer nog afgesproken en nu is het over.
Ik zei de laatste keer al voordat ik dr ging zien volgens mij wordt dit de laatste keer. Gewoon omdat het moeilijk is om zoiets te onderhouden en het veel geld kost om telkens ergens in een land af te spreken. Was wel leuk overgens..
Ben echt een enorme softie op dit gebied, zag net dat ze alle fotos van dr facebook heeft gehaald voel me behoorlijk klote nu. Terwijl je weet dat het nooit kan werken.
  maandag 22 augustus 2011 @ 01:29:41 #123
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_101027818
Jiggy is toch gewoon bezig met de kunst van..? Sure, hij is al wat verder dan de meesten, maar is dat dan zo erg? Bovendien is het erg rustig in dit topic de laatste maanden. Als er nou drie pagina's offtopic wordt geluld en heen en weer geflirt zoals in het verleden, dat is storend ja. Dit totaal niet, vooral omdat Jiggy's post indirect nog over zijn ex-relatie gaat.
pi_101027945
Zou niet weten waar anders, verder krijg ik hier van de meeste mensen bruikbare antwoorden dus waarom zou ik ergens anders gaan posten ;)

Verder is dit wel iets heel anders dan slowchatten over kopjes thee met een koekje bij elkaar eten / drinken, dat is namelijk inhoudsloze materie...

Dit topic ligt de laatste tijd toch nogal op zijn gat dus af en toe een post van mijn kant kan imo. niet al te veel kwaad...

Dit weekend het hele weekend met het ''nieuwe'' meisje geweest... Vind het best gezellig met haar, en natuurlijk is er weer de ''spanning '' van seks enzo dat bevalt goed...

Anderzijds begint zij het toch wel iets te veel als een relatie te zien, waardoor ik echt moet gaan oppassen dat ik niet alsnog in een soort relatie zit waarin alleen het officiele ''jawoord'' ontbreekt...

Want lichamelijk is het allemaal prima, en zo' n weekend vind ik echt leuk met haar maar om nou te zeggen dat we echt enorme interessante ongoing gesprekken hebben waarin we beiden gieren van het lachen, nee niet echt... Ze blijft een beetje verlegen op de een of andere manier... Verder praat ze ook nog akelig veel over haar ex vriend waarmee ze 3 jaar heeft gehad, en het nu ongeveer een jaar uit is...

Ook is ze in bepaalde dingen wel een beetje ''vreemd'' ... Vanmiddag liepen we in de stad te slenteren en er liep een klein kind te huilen... Mijn ex was met dat soort dingen altijd erg assertief en liep naar zo' n kindje toe en begon het te troosten oid, dit meisje zegt '' laat dat kutkind zijn bek dicht houden''..
Op de een of andere manier vond ik dat zo' n enorme iafknapper. Ook hier ben ik toch aan het vergelijken met mijn ex, en dit soort relatief kleine dimngen zou ik gewoon omheen moeten kunnen kijken, maar storen dat soort uitspraken van dit meisje me nu zo omdat ik me er ZELF aan erger, of omdat mijn ex dat soort dingen zo anders deed? weet het zelf niet eens..
pi_101028179
Begrijp jij jezelf wel Jiggy?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_101037956
@Jiggy; ben het met GG eens dat je posts wel degelijk nog met "verwerken" te maken hebben. Maar zie dat je zelf vreemd gedrag aan de dag legt waardoor jij op "het nieuwe meisje" (wtf Jiggy?) ook wel eens onduidelijke signalen kan afgeven.

Start maar eens met delen. Vertel dat "nieuwe meisje" waarom jij nog af en toe zo in je schulp zit. En kap nou eens met het soort zinnen als:
"Anderzijds begint zij het toch wel iets te veel als een relatie te zien, waardoor ik echt moet gaan oppassen dat ik niet alsnog in een soort relatie zit waarin alleen het officiele ''jawoord'' ontbreekt..."
Ff keihard Jig, je bent dan echt zo belachelijk bezig dat ik me afvraag of je dat nieuwe meisje niet gewoon moet gaan vertellen dat jij er nog helemaal niet aan toe bent.....
Lees die zin eens hardop en denk dan eens hoe jij je zou voelen als zij zoiets zou schrijven...

Je bent zo aan het rationaliseren en wanneer doen mensen dat? Yep...er zit angst in en vrees voor controleverlies. In wat je schrijft lijkt zij het meeste te doen aan het bouwen van iets wat op een relatie lijkt en jij zit het argwanend te volgen. Euhm....is het je al opgevallen dat zij je ex niet is maar jij op alles wat ze doet jij jouw ervaringen met je ex weer naar voren haalt? Ook niet leuk voor haar. Wordt dit de tweede relatie waar je zo bezig bent of ga je nu ook laten zien dat jij ook een risico durft te nemen? Risico? Ja Jiggy, elke nieuwe relatie start met het risico dat het wel eens niet zo gaat lopen zoals je zou willen. Wen er maar aan ;)
Strek je eens uit !
pi_101039136
Uhhhmm jiggy ik denk dat je nog gevoelens voor je ex hebt maar het niet toe wil geven en juist daarom met het meisje aan het rommelen bent omdat je niet wil toegeven die gevoelens nog te hebben.
pi_101041488
Okay,eerlijk gezegd werd ik gewoon moe van je geanalyseer enzo. Je moet echt wat minder nadenken. :')
pi_101100015
Vrolijke boel hier.

Ik ben al helemaal over mijn ex heen en dat is een feit , die vuile vieze stinkende traumaboerin lieve meid.
(klinkt toch beter)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101104914
Hallo allemaal, ben ik weer. Had weer zin in wat SC, nee hoor, alle gekheid op een stokje, ben de afgelopen dagen steeds weer aan het denken aan mijn 'ex' (noem hem aub geen scharrel, want dat voelde echt niet zo, ook al weet ik dat er hier mensen zijn die dat anders zien). Maar goed, hoe zou het nou komen dat je na een paar maanden stilte in je hoofd weer aan zo iemand moet denken? Ik zou hem het liefst gewoon een berichtje sturen, gewoon om te weten hoe het met hem is, vond hem namelijk ook gewoon echt een aardig mens. Maar natuurlijk heb ik dat lef niet. Of misschien toch gewoon doen? :?

@WW, mooi verwoord naar Jiggy!
pi_101107264
Drie weken toch, en was hij juist niet degene die niks meer met je te maken wilde hebben? Laat die jongen toch lekker met rust. Die zit er vast echt op te wachten op een berichtje van jou. En als je nu nog steeds contact wil zoeken met dat broekje dan wil ik je adviseren om toch eens een afspraak maken met je huisarts. In mijn optiek is het niet gezond om nog bezig te zijn met een scharrel waar je een blauwe maandag mee hebt liggen rollebollen.
pi_101108834
@ WW, je hebt compleet gelijk...

Ik noem haar overigens ''het nieuwe meisje'' omdat ik het niet zo zie zitten om haar echte naam te gaan gebruiken, aangezien die nogal zeldzaam is, ivm herkenbaarheid enzo... Vond dit beter dan woorden als dushi en chickie ;)

En of ik er niet aan toe ben, tja ik heb zelf eigenlijk niet eens een idee... Als ik met haar ben vind ik het leuk, en OBJECTIEF gezien is zij in elk opzicht leuker dan mijn ex... Niet om alsnog mijn ex een trap na te geven, maar feiten zijn dat deze meid hoger opgeleid, slanker, naar mijn mening knapper is..

Verder heb ik in die enkele ''scharreldates'' die ik met dit meisje heb gehad al diversere dingen gedaan dat met mijn ex, waarmee alles uitmondde op een filmpje kijken, dagje dierentuin etc, dit is veel diverser.. Deze meid heeft mij al veel vaker meegenomen naar feestjes van haar eigen vriendengroep, waardoor ik al veel nieuwe leuke mensen heb leren kennen. In de hele relatie met mijn ex ben ik nooit op een verjaardag of andere sociale activiteit van haar vriendinnen geweest, van haar kant waren we altijd alleen maar met haar ouders en of zusje...

Kortom, eigenlijk klopt alles aan deze meid, en als ik haar zoals nu al 2 dagen niet heb gezien dan krijg ik toch weer zin om snel weer af te spreken MAAAR : er is IETS in mij dat nee zegt.. En wtf daar de reden van is, ik heb echt geen flauw idee maar bij het woord vaste / officiele relatie krijg ik echt een soort steek in mijn buik oid kan het niet echt uitleggen..

Met andere woorden : verstand zegt ja, gevoel zegt ook ja wat betreft haar zien en dingen samen doen, maar zegt nee bij het woord officiele relatie ( vooralsnog )

MAar ik kan dat moment ook niet eeuwig uit blijven stellen, ze vraagt al steeds wanneer ik haar ouders wil ontmoeten, haar vriendengroep ziet ons eigenlijk al als stelletje, net zoals mijne overigens aangezien mijn huisgenoten haar een paar keer per week in ons huis zie rondlopen...

[ Bericht 12% gewijzigd door JiggyJ op 23-08-2011 23:28:26 ]
pi_101108989
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:21 schreef JiggyJ het volgende:
@ WW, je hebt compleet gelijk...

Ik noem haar overigens ''het nieuwe meisje'' omdat ik het niet zo zie zitten om haar echte naam te gaan gebruiken, aangezien die nogal zeldzaam is, ivm herkenbaarheid enzo... Vond dit beter dan woorden als dushi en chickie ;)

En of ik er niet aan toe ben, tja ik heb zelf eigenlijk niet eens een idee... Als ik met haar ben vind ik het leuk, en OBJECTIEF gezien is zij in elk opzicht leuker dan mijn ex... Niet om alsnog mijn ex een trap na te geven, maar feiten zijn dat deze meid hoger opgeleid, slanker, naar mijn mening knapper is..

Verder heb ik in die enkele ''scharreldates'' die ik met dit meisje heb gehad al diversere dingen gedaan dat met mijn ex, waarmee alles uitmondde op een filmpje kijken, dagje dierentuin etc, dit is veel diverser.. Deze meid heeft mij al veel vaker meegenomen naar feestjes van haar eigen vriendengroep, waardoor ik al veel nieuwe leuke mensen heb leren kennen. In de hele relatie met mijn ex ben ik nooit op een verjaardag of andere sociale activiteit van haar vriendinnen geweest, van haar kant waren we altijd alleen maar met haar ouders en of zusje...

Kortom, eigenlijk klopt alles aan deze meid, en als ik haar zoals nu al 2 dagen niet heb gezien dan krijg ik toch weer zin om snel weer af te spreken MAAAR : er is IETS in mij dat nee zegt.. En wtf daar de reden van is, ik heb echt geen flauw idee maar bij het woord vaste / officiele relatie krijg ik echt een soort steek in mijn buik oid kan het niet echt uitleggen..
Dat laatste valt te begrijpen. Misschien ook gewoon even niet nog aandenken.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:30:50 #134
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_101109394
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:54 schreef Mint_Clansell het volgende:
Drie weken toch, en was hij juist niet degene die niks meer met je te maken wilde hebben? Laat die jongen toch lekker met rust. Die zit er vast echt op te wachten op een berichtje van jou. En als je nu nog steeds contact wil zoeken met dat broekje dan wil ik je adviseren om toch eens een afspraak maken met je huisarts. In mijn optiek is het niet gezond om nog bezig te zijn met een scharrel waar je een blauwe maandag mee hebt liggen rollebollen.
Dit heeft mij zelfs aan het denken gezet. Thx voor de wake-up call!
pi_101110802
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:54 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zo die is raak, wie uitdeelt, moet ook ontvangen. Bij deze dus, maar wel jammer dat je het verhaal maar half hebt gevolgd. Ga ook niet meer de moeite nemen om het uit te leggen. Jij bent in ieder geval lekker je frustatie kwijt.

Het enige wat ik me afvraag is hoe het met hem gaat. Heb er laatst nog uitgebreid met een vriendin over zitten praten en de boel nog eens geanalyseerd en achteraf gezien is het allemaal heel rottig verlopen, vooral voor hem !!! Vind het gewoon klote dat het ooit gebeurd is en het houdt me daarom nog bezig.
pi_101111024
Ik ben niet degene met de frustratie zo te lezen. ;)
pi_101111296
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:57 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik ben niet degene met de frustratie zo te lezen. ;)
Wie heeft je zo kwaad gemaakt ? ;)
pi_101115896
Als je het niet erg vindt doe ik liever niet mee aan je projectiespelletje.
pi_101117643
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 03:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Als je het niet erg vindt doe ik liever niet mee aan je projectiespelletje.
Nee en ik niet aan je zeikmodus 'advies'. Ik stel een serieuze vraag, waar ik mee zit en het enige wat jij doet is schoppen. Lekker makkelijk!
Nogmaals, het was geen scharrel, nooit de bedoeling geweest en achteraf gezien gewoon zwaar klote. Dat mensen zoals jij het meteen afdoen als iets plats, stoort me gewoon. Man, kijk eens wat verder dan je neus lang is. Misschien moet jij maar eens een afspraak maken met je huisarts.

Ik vraag me gewoon af wat een ander zou doen in zo'n situatie?
pi_101117764
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 08:59 schreef missconfessions het volgende:

[..]

Ik vraag me gewoon af wat een ander zou doen in zo'n situatie?
Ligt een beetje aan de situatie denk ik, hoe ben je uit elkaar gegaan.
Op dit moment heb ik nog redelijk contact met mijn ex. Als ik me afvraag hoe het met haar is, sms ik haar gewoon uit belangstelling. Krijg dan ook een normaal antwoord terug. Maar als ze niet antwoord, zal ik dat haar ook niet kwalijk nemen. We gaan allebei gewoon verder met ons leven (logisch natuurlijk). Weten ook dat "ons" nooit zal werken.

Zijn denk ik dus meerdere factoren die meetellen. Hoe uitgegaan, verwachtingen van jou en de ander..
Althans zo zie ik het..
pi_101119649
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 09:08 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Ligt een beetje aan de situatie denk ik, hoe ben je uit elkaar gegaan.
Op dit moment heb ik nog redelijk contact met mijn ex. Als ik me afvraag hoe het met haar is, sms ik haar gewoon uit belangstelling. Krijg dan ook een normaal antwoord terug. Maar als ze niet antwoord, zal ik dat haar ook niet kwalijk nemen. We gaan allebei gewoon verder met (ons leven (logisch natuurlijk). Weten ook dat "ons" nooit zal werken.

Zijn denk ik dus meerdere factoren die meetellen. Hoe uitgegaan, verwachtingen van jou en de ander..
Althans zo zie ik het..
Kijk, hier heb je wat aan. Bedankt Spijker.

Het gaat me niet zozeer om contact met hem, maar ik voel me schuldig. Ik had beter moeten weten, heb me laten leiden door mijn emotie, gevoel etc. Daar is hij min of meer de dupe van geworden. Ik heb er een punt achter gezet, toen hij begon te twijfelen onder druk van zijn omgeving. We hebben toen samen besloten om er niet mee verder te gaan.
Ik ben natuurlijk al lang uit zijn systeem, maar ben gewoon benieuwd hoe het met hem is. Is natuurlijk niet gepast om hem daarover te benaderen, maar soms vind ik het zo jammer dat mensen, die iets met elkaar gedeeld hebben, elkaar nooit meer zien. Sommige mensen zijn het gewoon waard om contact mee te houden.
pi_101121291
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:40 schreef missconfessions het volgende:

[..]

Kijk, hier heb je wat aan. Bedankt Spijker.

Het gaat me niet zozeer om contact met hem, maar ik voel me schuldig. Ik had beter moeten weten, heb me laten leiden door mijn emotie, gevoel etc. Daar is hij min of meer de dupe van geworden. Ik heb er een punt achter gezet, toen hij begon te twijfelen onder druk van zijn omgeving. We hebben toen samen besloten om er niet mee verder te gaan.
Ik ben natuurlijk al lang uit zijn systeem, maar ben gewoon benieuwd hoe het met hem is. Is natuurlijk niet gepast om hem daarover te benaderen, maar soms vind ik het zo jammer dat mensen, die iets met elkaar gedeeld hebben, elkaar nooit meer zien. Sommige mensen zijn het gewoon waard om contact mee te houden.
Graag gedaan.

Als ik het zo lees, zou ik een berichtje sturen toch geen kwaad kunnen. Ik zeg, doe gewoon en als je geen reactie krijgt ook verder niet moeilijk doen.
Succes!
pi_101121820
@Jiggy:
Zullen we dan maar gewoon zeggen dat je een nieuwe relatie hebt en dat je het nog wat onwennig vindt? ;)
Strek je eens uit !
pi_101152184
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:34 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Graag gedaan.

Als ik het zo lees, zou ik een berichtje sturen toch geen kwaad kunnen. Ik zeg, doe gewoon en als je geen reactie krijgt ook verder niet moeilijk doen.
Succes!
Het feit dat deze jongen haar heeft laten blokkeren zegt mij dat 'ie niet zit te wachten op contact. Missconfessions moet misschien wat minder obsessief gedrag vertonen, want een half jaar malen om een scharrel van 3 weken is niet gezond. Magoe, ik las in een ouder topic dat zij borderliner is, dus dan begrijp ik dat idealiseren wel, zeker als je nog geen nieuwe obsessie hebt.

Wat is je intentie met dat contact? Vriendschap?? Met iemand die je zoon had kunnen zijn missconfessions (jij bent 40 dat kereltje 18)??? I don't think so. Gewoon even serieus nadenken waar je mee bezig bent.
pi_101154022
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:54 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Het feit dat deze jongen haar heeft laten blokkeren zegt mij dat 'ie niet zit te wachten op contact. Missconfessions moet misschien wat minder obsessief gedrag vertonen, want een half jaar malen om een scharrel van 3 weken is niet gezond. Magoe, ik las in een ouder topic dat zij borderliner is, dus dan begrijp ik dat idealiseren wel, zeker als je nog geen nieuwe obsessie hebt.

Wat is je intentie met dat contact? Vriendschap?? Met iemand die je zoon had kunnen zijn missconfessions (jij bent 40 dat kereltje 18)??? I don't think so. Gewoon even serieus nadenken waar je mee bezig bent.
Eens maar je maakt het wel heel zwart-wit en ernstig.
pi_101160499
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:54 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Moeilijk te verkroppen, is het niet, dat een jongen van 18 jaar valt op een vrouw van 40 jaar. Voor mij alleen maar een groot compliment ! Ik weet niet in welke tijd jij bent blijven steken, maar wake-up, de wereld is aan het veranderen. We zitten niet meer in de jaren '50.

En nogmaals, je hebt de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt. Maar goed, je gaat als een 'normen en waarden goeroe' heel FOK af, waarbij je iedereen loopt te zieken, die volgens jouw idee niet aan jouw bekrompen gedachtengang voldoet.

Ga lekker een boek lezen of zo, ipv mensen lastig te vallen, die je niet kent.
pi_101168724
Niets tegen leeftijdsverschil hoor maar als een jongen je blokkeert doet die dat voor een reden, dus ik zou het laten voor wat het is en gewoon proberen verder te gaan.

Het heeft niet zo mogen zijn , probeer het los te laten en gewoon verder te gaan.
pi_101170873
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 13:28 schreef formerjellybean het volgende:
Niets tegen leeftijdsverschil hoor maar als een jongen je blokkeert doet die dat voor een reden, dus ik zou het laten voor wat het is en gewoon proberen verder te gaan.

Het heeft niet zo mogen zijn , probeer het los te laten en gewoon verder te gaan.
Ik heb al lang los gelaten, hoor. Ik vroeg me gewoon af hoe het met hem is, pure 'nieuwsgierigheid'. Mint Clanssel maakt het groter dan het is door met modder te gooien. Het enige wat ik met mijn post afvroeg is of er mensen zijn die nog achterom kijken na een tijdje.

Dat heb je toch ook wel eens, dat je iemand ontmoet hebt in je leven, of het nu gewoon een vriendin is of iemand waarmee je een relatie hebt gehad, dat je jaren daarna nog kan afvragen hoe het met die ander gegaan is.

Btw, hij heeft me pas geblokkeerd nadat ik duidelijk had gemaakt dat ik echt niets meer met hem wilde. Zijn manier van afstand nemen van iets wat pijn doet en terecht. Heb hem daarna ook nooit meer gesproken.

Maar misschien moeten we het maar laten rusten, want het wordt helemaal uit zijn verband gerukt.
pi_101170904
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 08:28 schreef missconfessions het volgende:

[..]

Moeilijk te verkroppen, is het niet, dat een jongen van 18 jaar valt op een vrouw van 40 jaar. Voor mij alleen maar een groot compliment ! Ik weet niet in welke tijd jij bent blijven steken, maar wake-up, de wereld is aan het veranderen. We zitten niet meer in de jaren '50.

En nogmaals, je hebt de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt. Maar goed, je gaat als een 'normen en waarden goeroe' heel FOK af, waarbij je iedereen loopt te zieken, die volgens jouw idee niet aan jouw bekrompen gedachtengang voldoet.

Ga lekker een boek lezen of zo, ipv mensen lastig te vallen, die je niet kent.
Hoe is dat voor mij moeilijk te verkroppen? Graag uitleg. :)

Er is ook wel iets voor te zeggen dat jij totaal mijn vragen negeert en liever de bal terugkaatst en met argumenten gaat zitten strooien die er totaal niks mee te maken hebben. Nee dame, ik ben niet degene die hier gefrustreerd overkomt. Neem een chill pill en vergeet die jongen.

Ik kan je wel vertellen dat dat knulletje totaal niet zit te wachten op jou. Anders had ie al lang contact met je opgenomen. Nee, het broekje is vast heel gelukkig met iemand van zijn eigen leeftijd. Vind je het niet een beetje triest van jezelf dat je nu nog steeds loopt te malen om de 'mooie 3 weken'? Magoe, wat je een aantal topics terug riep 'ik ben al lang over dat broekje heen' is dus gewoon kul. Geef het maar toe. Het feit dat deze jongen jou geblokkeerd heeft moet toch genoeg zeggen? Maar nee, jij wil alleen horen wat je wil horen. Het antwoord 'geen contact zoeken' correspondeert niet met je gedachtengang.

En probeer nou gewoon eens de vraag te beantwoorden in plaats van de bal steeds terug te kaatsen met een wedervraag. Ik weet dat dat moeilijk is voor iemand met BPS (ik gok dat je hoog functionerend bent, gezien je een eigen toko hebt enzo) maar probeer het toch maar. Dat frusti gedoe heeft niemand baat bij in dit topic. Enne, ik val jou lastig? Lolwut? :') Daar is het topic voor bedoeld dame. Als je gewoon normaal antwoord geeft is er niets aan het handje.
pi_101171071
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:37 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Hoe is dat voor mij moeilijk te verkroppen? Graag uitleg. :)

Er is ook wel iets voor te zeggen dat jij totaal mijn vragen negeert en liever de bal terugkaatst en met argumenten gaat zitten strooien die er totaal niks mee te maken hebben. Nee dame, ik ben niet degene die hier gefrustreerd overkomt. Neem een chill pill en vergeet die jongen.

Ik kan je wel vertellen dat dat knulletje totaal niet zit te wachten op jou. Anders had ie al lang contact met je opgenomen. Nee, het broekje is vast heel gelukkig met iemand van zijn eigen leeftijd. Vind je het niet een beetje triest van jezelf dat je nu nog steeds loopt te malen om de 'mooie 3 weken'? Magoe, wat je een aantal topics terug riep 'ik ben al lang over dat broekje heen' is dus gewoon kul. Geef het maar toe. Het feit dat deze jongen jou geblokkeerd heeft moet toch genoeg zeggen? Maar nee, jij wil alleen horen wat je wil horen. Het antwoord 'geen contact zoeken' correspondeert niet met je gedachtengang.

En probeer nou gewoon eens de vraag te beantwoorden in plaats van de bal steeds terug te kaatsen met een wedervraag. Ik weet dat dat moeilijk is voor iemand met BPS (ik gok dat je hoog functionerend bent, gezien je een eigen toko hebt enzo) maar probeer het toch maar. Dat frusti gedoe heeft niemand baat bij in dit topic. Enne, ik val jou lastig? Lolwut? :') Daar is het topic voor bedoeld dame. Als je gewoon normaal antwoord geeft is er niets aan het handje.
Nee, en het is ook niet bedoeld voor jouw bullshit opmerkingen. Nog een keer, lees het verhaal nog eens goed door en kom dan met een normale vraag ipv dit soort vage posts. Ik blijf lachen om je.
pi_101200138
Weer een vraag beantwoorden met een tegenvraag... Tjongejonge zeg wat kinderachtig. :{w

Heb je je scharrel al ge-sms't? Wat als ie nu niet reageert, ga je 'm dan nog een sms sturen? Lekker blijven stalken en malen om dat broekje missconfessions, zo kom je er wel. Denk effe logisch na joh, dat gaat toch niet werken, zo'n knullemans met een volwassen vrouw die al 3 koters op de wereld heeft gedumpt?? Kun je wel boos worden en minachtend gaan doen, maar jij weet net zo goed dat je geen schijn van kans meer maakt bij dat broekje. Hij heeft je toen niet voor niets op de block getieft. Laat dat jochie met rust en ga verder met je leven. Als je als 18-jarig menneke kunt kiezen tussen een strakke 18-jarige wilde meid met dezelfde interesses of een opgerekte milf van 40 die op een heel ander level zit dan pubermans, dan is de keuze snel gemaakt lijkt mij...

En blijf jij maar lekker lachen mevrouwtje, zoals je ziet zijn meerdere gebruikers het met mij eens dat je lekker de boel de boel moet laten en vooral geen stok in het kippenhok moet gooien. Als Spijker83 de hele geschiedenis zou weten dan zou hij naar alle waarschijnlijkheid heel iets anders adviseren. Magoe, ik krijg een beetje het gevoel dat het bij jou ook aandachtzoekerij is, dus ik negeer jouw minachtende replies en uitermate onverstandige plannetjes voortaan wel. Veel succes met je 3-weken 'true love', niet hier komen huilen als 'ie boos wordt op je he? ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door Mint_Clansell op 26-08-2011 03:36:38 ]
pi_101203848
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 02:07 schreef Mint_Clansell het volgende:
Weer een vraag beantwoorden met een tegenvraag... Tjongejonge zeg wat kinderachtig. :{w

Heb je je scharrel al ge-sms't? Wat als ie nu niet reageert, ga je 'm dan nog een sms sturen? Lekker blijven stalken en malen om dat broekje missconfessions, zo kom je er wel. Denk effe logisch na joh, dat gaat toch niet werken, zo'n knullemans met een volwassen vrouw die al 3 koters op de wereld heeft gedumpt?? Kun je wel boos worden en minachtend gaan doen, maar jij weet net zo goed dat je geen schijn van kans meer maakt bij dat broekje. Hij heeft je toen niet voor niets op de block getieft. Laat dat jochie met rust en ga verder met je leven. Als je als 18-jarig menneke kunt kiezen tussen een strakke 18-jarige wilde meid met dezelfde interesses of een opgerekte milf van 40 die op een heel ander level zit dan pubermans, dan is de keuze snel gemaakt lijkt mij...

En blijf jij maar lekker lachen mevrouwtje, zoals je ziet zijn meerdere gebruikers het met mij eens dat je lekker de boel de boel moet laten en vooral geen stok in het kippenhok moet gooien. Als Spijker83 de hele geschiedenis zou weten dan zou hij naar alle waarschijnlijkheid heel iets anders adviseren. Magoe, ik krijg een beetje het gevoel dat het bij jou ook aandachtzoekerij is, dus ik negeer jouw minachtende replies en uitermate onverstandige plannetjes voortaan wel. Veel succes met je 3-weken 'true love', niet hier komen huilen als 'ie boos wordt op je he? ;)
Waarom slaat dit zo door? Ken inderdaad de gehele geschiedenis niet en volgens mij hoeft dat ook niet..

Ik ben gewoon van mening dat wanneer je benieuwd bent hoe het met iemand gaat, je dat gewoon kunt vragen. Nu is dat toevallig een ex. Het feit dat hij haar geblokt heeft, is een manier van verwerken op dat moment (lijkt mij). Misschien is hij nu wel wat bekoeld en wil hij wel reageren. Zo niet, dan is dat zijn keuze en kan miss ook gewoon weer verder met haar leven.

ps: Waarom zou je met een ex, nooit meer contact contact mogen hebben? (zo komt jou reactie nu over op mij)
pi_101206126
Alweer een hele tijd geleden, sommige namen zijn hier blijkbaar nog blijven hangen..
pi_101206851
Ben het wel gedeeltelijk eens met Mint_Clansell. Denk dat niemand hier de gehele geschiedenis kent en vragen naar een ex kan en mag altijd.

Maar als je verder gaat kijken, in algemene zin, vind ik het toch ongezond als een volwassen vrouw van 40 emotioneel zo ontdaan is van een jongen van 18 na 3 weken vozen. Er is seks geweest, waarschijnlijk stond dat jochie te lang droog en uiteindelijk heeft hij toch gevoelens voor het meisje waar hij eerder mee was.
Hoe zij er ook uit ziet, volgens haar nog rimpelvrij etc, vind ik het toch beetje irrationeel als je na 3 weken helemaal hoteldebotel bent van een 18-jarige. Volgens haar heeft hij gezegd dat hij van haar hield, maar dan sta je wel heel gek in het leven als je daar veel waarde aan hecht. Als iemand mij na 3 weken scharrelen vertelt dat hij van mij houdt, sta ik toch effe met een bek vol tanden.

Kans dat iets met 22-jaar verschil gaat werken is klein, al helemaal als twee in totaal verschillende levensfases zitten. Hij moet waarschijnlijk nog uit huis, nog voor het eerst gaan samenwonen, wil misschien nog de wereld rond en wellicht nog kinderen. Op je 40e heb je dat toch al wel veelal achter de rug. Snap dan ook niet dat je dan met grote verwachtingen gaat scharrelen, beetje realistisch nadenken laat je ook wel inzien dat het tijdelijk is.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:23:59 #155
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_101208349
ik zal me hier ook maar weer eens melden ;)

hoi....
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_101208487
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 11:23 schreef Murmeli het volgende:
ik zal me hier ook maar weer eens melden ;)

hoi....
Hoi, hoe is tie?
pi_101208563
Mint je kan het best oneens met iemand zijn maar dit slaat echt volledig door hoor , ik weet niet wat er aan de hand is maar ik vind dit ook niet echt normaal meer reageren naar een ander.
Overigens vind ik het ook niet netjes van je om iemand aan te vallen op het feit dat ze borderline heeft.
pi_101208870
Tara_88,

Wat je zegt ben ik wel met je eens, maar het ging in eerste instantie dacht ik niet op het (grote) leeftijdsverschil. En daar hameren we nu zo op door. Ook de gevoelens en uitingen van de 18 jarige in kwestie staat toch niet ter discussie.
En kom op.. als jij als 40 jarige een superleuke 18/19 jarige knul ontmoet die jou ook leuk vind, dan wil je toch wel een gokje wagen (ookal weet je eigenlijk al dat dit bijna nooit werkt)?
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:49:49 #159
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_101209166
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 11:28 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Hoi, hoe is tie?
mwah.... kan beter ;)

@spijker: ik weet t niet hoor, ik ben 36 en ik kan me niet echt voorstellen dat ik geil word (en laat staan verliefd) op een gastje van 18 of 19.....
pi_101209350
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 11:49 schreef Murmeli het volgende:

[..]

mwah.... kan beter ;)

@spijker: ik weet t niet hoor, ik ben 36 en ik kan me niet echt voorstellen dat ik geil word (en laat staan verliefd) op een gastje van 18 of 19.....
What's the problem? Of niet iets voor in dit topic?

Verder:

Heb zelf het ook niet hoor.. Maar ja je weet niet hoe anderen hier tegenaan kijken..
Wordt ook niet verliefd op iemand van in de 40 denk ik.. Ook niet meer op iemand onder de 20.
Maar ja.. dat is (zoals ik al zei) een andere discussie..
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:56:24 #161
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_101209453
ik heb geen idee waar ik allemaal verliefd op kan worden. op t moment op niemand denk ik.

het probleem past prima in dit topic ;) althans een deel ervan. het andere deel is werk :r maar daar ga ik het maar niet over hebben daar word ik al zeker niet blij van. Dan kan ik het nog beter over mn ex gaan hebben hihi....
pi_101209637
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 11:56 schreef Murmeli het volgende:
ik heb geen idee waar ik allemaal verliefd op kan worden. op t moment op niemand denk ik.

het probleem past prima in dit topic ;) althans een deel ervan. het andere deel is werk :r maar daar ga ik het maar niet over hebben daar word ik al zeker niet blij van. Dan kan ik het nog beter over mn ex gaan hebben hihi....
Haha, ben er zelf op dit moment ook wel klaar mee.. Was een tijdje verliefd, maar dat was niet wederzijds..

Nou schroom je niet, gooi het eruit! Mocht je daar behoefte aan hebben..
pi_101217183
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 10:40 schreef Tara_88 het volgende:
Ben het wel gedeeltelijk eens met Mint_Clansell. Denk dat niemand hier de gehele geschiedenis kent en vragen naar een ex kan en mag altijd.

Maar als je verder gaat kijken, in algemene zin, vind ik het toch ongezond als een volwassen vrouw van 40 emotioneel zo ontdaan is van een jongen van 18 na 3 weken vozen. Er is seks geweest, waarschijnlijk stond dat jochie te lang droog en uiteindelijk heeft hij toch gevoelens voor het meisje waar hij eerder mee was.
Hoe zij er ook uit ziet, volgens haar nog rimpelvrij etc, vind ik het toch beetje irrationeel als je na 3 weken helemaal hoteldebotel bent van een 18-jarige. Volgens haar heeft hij gezegd dat hij van haar hield, maar dan sta je wel heel gek in het leven als je daar veel waarde aan hecht. Als iemand mij na 3 weken scharrelen vertelt dat hij van mij houdt, sta ik toch effe met een bek vol tanden.

Kans dat iets met 22-jaar verschil gaat werken is klein, al helemaal als twee in totaal verschillende levensfases zitten. Hij moet waarschijnlijk nog uit huis, nog voor het eerst gaan samenwonen, wil misschien nog de wereld rond en wellicht nog kinderen. Op je 40e heb je dat toch al wel veelal achter de rug. Snap dan ook niet dat je dan met grote verwachtingen gaat scharrelen, beetje realistisch nadenken laat je ook wel inzien dat het tijdelijk is.
Nou ja, dit dus.

Verder vind ik het hoogst irritant wanneer men een vraag beantwoord met een wedervraag. Dat is geen antwoord en daar word ik een beetje kribbig en geirriteerd van. Vandaar dat ik nogal kortaf/bot reageer. Maar missconfession lijkt dat 18-jarige broekje wel te idealiseren en dat is wel degelijk iets (uit ervaring) wat met borderline te maken heeft:

- Does she seem very quick to fall in love with you and almost view you as her knight in shining armor?
- Does she seem to want to move the relationship forward at a very quick pace?

Zoals jij al zegt Tara, 40 en 18 is een no go en als je 2x seks te hebben gehad al zegt dat je van iemand houdt, iemand die je net 3 weken kent, dan ben je in mijn ogen niet helemaal goed wijs. Maar de gedachtengang van missconfession lijkt het wel alsof zij denkt dat dit haar prins op het spreekwoordelijke witte paard is of iets dergelijks.

En zoals ik al eerder heb gezegd vind ik het hoogst ongezond wanneer je als 40-jarige vrouw die al enkele relaties achter de rug hebt zo geobsedeerd bezig bent met een leuke 18!-jarige flirt van 3 weken. Daarbij spreekt ze zichzelf ook tegen door te roepen dat het nu opeens geen scharrel is, terwijl ze in eerdere topics anders beweert. Als je na zoveel maanden nog steeds contact wil leggen (god knows why!) dan ben je er imo nog helemaal niet over heen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mint_Clansell op 26-08-2011 14:47:29 ]
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:47:00 #164
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_101217751
Oover het verhaal van misconfessions (ik heb ff teruggelezen, niet zo ver overigens):

Ik heb een beetje hetzelfde gevoel met een ex van 3 jaar geleden, waar ik toen een jaar wat mee heb gehad.
De emoties zijn inmiddels gezakt (al een tijdje hoor) en ik ben ook best wel benieuwd hoe het met hem gaat. Dus zit soms ook te denken om hem een berichtje te sturen oid.
Maar aan de andere kant zit ik ook te denken: wat is er het nut van? ik word er niet beter of slechter van als ik van hem hoor hoe het met hem gaat (behalve dat mijn nieuwsgierigheid is bevredigd als hij antwoord zou geven), en hij heeft er ook niets aan, het enige dat het zou kunnen doen is oude wonden open halen. (misschien bij mij ook trouwens, ik vind het nog steeds jammer dat het niet werkte zeg maar). Dus tot nu toe heb ik het niet gedaan en ik denk ook dat ik het niet ga doen. In ons geval denk ik dat het meer schade doet dan goed.

Een andere situatie is als je hem eigenlijk nog iets wilt zeggen, waarvan je het idee hebt dat het fijn is voor hem om het te weten (ik las iets over dat je snapt wat er mis was gegaan oid, ben de details vergeten). Op zich zou het misschien geen kwaad kunnen om hem dat te laten weten. Maar dan zou ik het ook daarbij laten, en het niet proberen te gebruiken als manier om weer met hem in contact te komen.

OF: als je hem eigenlijk terug wil, sja dan zou ik gewoon smssen en vragen hoe het gaat oid. of zeggen dat je hem mist of wat dan ook.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:51:13 #165
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_101217932
oja ik zal even proberen in het kort uit te leggen waarom ik hier weer zit.

ik had een vriendje, waren gaan samenwonen, na een half jaar had hij ineens een impulsieve bui en maakte het uit. ik terug naar mijn oude huis (koophuis en nog niet verkocht, gelukkig), helemaal verdrietig. Later wilde hij me terug, ik eerst ook, en later dacht ik: WTF? waarom pik ik dit gedrag? (het was niet de eerste keer dat hij het uitmaakte en weer terug wilde én hij gaf duidelijk aan niet te begrijpen dat ik het echt lomp gedrag vind). Dus toen heb ik hem (een week of 3 - 4 geleden denk ik) gezegd dat ik niet meer verder wil.

dit, in combinatie met wat andere dingen, en het 2x verhuizen in net iets meer dan een half jaar, maakt dat ik er een beetje doorheen zit ;)
pi_101218068
Het is vaak zo dat wanneer je er eenmaal aan begint (ach, één berichtje kan geen kwaad) en je daar dan geen antwoord op krijgt, dat je boos wordt en meerdere minder leuke berichten gaat sturen. Bij missconfession krijg ik het idee dat zij ontzettend zit te hopen op een voortzetting van die prille liefde, wat nevernooitniet gaat gebeuren omdat er gewoonweg te veel verschillen zijn tussen haar en die 18-jarige knul. En dat moet zij zich ook eens realiseren. Volgens missconfession was die jongen na hun avontuurtje verder gegaan met zijn oude vlam, dus wat is dan nut nog om contact op te nemen? Waarom de boel niet laten rusten en af en toe terugdenken aan de leuke tijd die je hebt gehad?
pi_101218579
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 14:51 schreef Murmeli het volgende:
oja ik zal even proberen in het kort uit te leggen waarom ik hier weer zit.

ik had een vriendje, waren gaan samenwonen, na een half jaar had hij ineens een impulsieve bui en maakte het uit. ik terug naar mijn oude huis (koophuis en nog niet verkocht, gelukkig), helemaal verdrietig. Later wilde hij me terug, ik eerst ook, en later dacht ik: WTF? waarom pik ik dit gedrag? (het was niet de eerste keer dat hij het uitmaakte en weer terug wilde én hij gaf duidelijk aan niet te begrijpen dat ik het echt lomp gedrag vind). Dus toen heb ik hem (een week of 3 - 4 geleden denk ik) gezegd dat ik niet meer verder wil.

dit, in combinatie met wat andere dingen, en het 2x verhuizen in net iets meer dan een half jaar, maakt dat ik er een beetje doorheen zit ;)
Klinkt een beetje alsof hij niet weet/wist wat hij wil.. Knipperlicht-relaties werken niet (eigen ervaring).. Denk dat je de juiste keus hebt gemaakt. Je wilt ook zekerheid in een relatie en dat gevoel gaf hij je denk ik niet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 14:54 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het is vaak zo dat wanneer je er eenmaal aan begint (ach, één berichtje kan geen kwaad) en je daar dan geen antwoord op krijgt, dat je boos wordt en meerdere minder leuke berichten gaat sturen. Bij missconfession krijg ik het idee dat zij ontzettend zit te hopen op een voortzetting van die prille liefde, wat nevernooitniet gaat gebeuren omdat er gewoonweg te veel verschillen zijn tussen haar en die 18-jarige knul. En dat moet zij zich ook eens realiseren. Volgens missconfession was die jongen na hun avontuurtje verder gegaan met zijn oude vlam, dus wat is dan nut nog om contact op te nemen? Waarom de boel niet laten rusten en af en toe terugdenken aan de leuke tijd die je hebt gehad?
Bij nader inzicht zou ik dit doen.
Je weet natuurlijk nooit wat de ander gaat denken of verwachten, door een bericht. Hmmz.. Blijkt toch wel wat lastiger dan eerst verwacht.. (heb gelukkig dit zelf nog niet gehad)
pi_101218972
Af en toe snap ik echt mezelf niet...

Verhaal over mijn ex ( al vaak hier neergezet ) , maar ze vond me echt leuk, liep bijna obsessief achter me aan... Toen we eenmaal een paar weken een relatie hadden begon het. Zij vond altijd alles goed, was heel erg voorkomend naar mij toe.
Altijd als ik wat voorstelde zei ze : Wat jij wilt want ik wil het voor jou zo leuk mogelijk maken, dat soort dingen..
Echt een schat van een meid, me aan iedereen voor willen stellen en echt haar best doen met verjaardag / valentijnscadeautjes enzovoorts...

Maar bij mij lijkt er dan een duiveltje in mn hoofd te komen ofzo.. Mijn (toen) vriendin een beetje pesten, lullig doen of onverwacht en eigenlijk ook zonder reden kwetsend en chagrijnig uit de hoek komen... Weten dat zij mij heel erg leuk vindt, en er dan van genieten om haar te kwetsen of mentaal pijn te doen ofzo...

Ik schaam me er echt voor zoals ik het nu opschrijf en ik vind het zelf echt erg hoe raar het ook klinkt. Ik had toen het uitwas ook echt enorme spijt en voelde me heel schuldig...

Nu ben ik sinds enkele weken close met een ander meisje, en ook zij is super (te) lief voor me.. Gelukkig heb ik geleerd van mijn vorige fout en luister ik niet meer naar dat zogenoemde duiveltje, maar af en toe komt toch een lichte behoefte om ook tegen dit meisje flauw of gemeen te doen naar boven, ik vind dat echt vreemd want ik wil het helemaal niet maar toch moet ik mezelf af en toe even inhouden om haar niet te kwetsen oid...:S

Vorige relatie is al meer dan een jaar geleden afgelopen en ik hoopte ik veranderd was eigenlijk...
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:17:37 #169
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_101219092
Misschien moet je eens op zoek gaan in jezelf waarom je die behoefte hebt.

Gezellige boel hier btw. Zou het door het slechte zomerweer komen? :P
pi_101219467
Ik zou inderdaad op zoek gaan, waarom je die behoefte hebt:
Wellicht wil je jou vriendin onbewust "triggeren" (zeg ik dat zo goed) om zelf ook dingen te ondernemen?

Voorbeeld:
In een vorige relatie was ik ook een beetje een meeloper. Toen ik single was niet (veel zelf ondernemen en leuke dingen doen).. Dit kwam mede omdat mijn ex meer ondernam en mij altijd meevroeg en ik liet dat gebeuren. Hierdoor deed ik zelf minder dingen die ik leuk vond en mede hierdoor verloor mijn ex eigenlijk de persoon waarop ze verliefd was geworden.
pi_101219556
Ik zou het wel fijn vinden als ze gewoon wat meer voor zichzelf opkomt en ook af en toe eens zou zeggen : Dit gaan we doen want dit wil ik, maar dat is niet de reden...

Het klinkt echt heel slecht maar het is echt puur om haar te kwetsen oid, en zo voor mezelf aan te tonen dat ik de baas ben oid, al wil ik dit eigenlijk helemaal niet... onzekerheid denk ik...
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:32:14 #172
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_101219604
Als je dat wil, waarom val je dan weer voor een meisje zoals je ex was? Zoek dan een meid die niet op haar mondje is gevallen en met een eigen wil.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:35:49 #173
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_101219705
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 15:05 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Klinkt een beetje alsof hij niet weet/wist wat hij wil.. Knipperlicht-relaties werken niet (eigen ervaring).. Denk dat je de juiste keus hebt gemaakt. Je wilt ook zekerheid in een relatie en dat gevoel gaf hij je denk ik niet.

nou dat gevoel had hij dus eindelijk weer teruggewonnen en precies tóen maakte hij het uit. Dat vond ik niet zo lief.
T is wat dat betreft een klein kind ;) (anderhalf jaar geleden heb ik ook al eea over hem opgeschreven hier maar ik weet niet of hier toen dezelfde mensen zaten, hopelijk niet ;) )
pi_101221124
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 15:35 schreef Murmeli het volgende:

[..]

nou dat gevoel had hij dus eindelijk weer teruggewonnen en precies tóen maakte hij het uit. Dat vond ik niet zo lief.
T is wat dat betreft een klein kind ;) (anderhalf jaar geleden heb ik ook al eea over hem opgeschreven hier maar ik weet niet of hier toen dezelfde mensen zaten, hopelijk niet ;) )
Haha was toen wel lid, maar niet actief. Dus van mij heb je geen last ;)
Ja, je wilt ook geen relatie met een klein kind, dat kan ik wel begrijpen.. Volwassen kerels genoeg toch :Y
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:21:04 #175
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_101221207
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:18 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Haha was toen wel lid, maar niet actief. Dus van mij heb je geen last ;)
Ja, je wilt ook geen relatie met een klein kind, dat kan ik wel begrijpen.. Volwassen kerels genoeg toch :Y
ik heb ze werkelijk waar nog nooit ontmoet :( Begin er een beetje frusti van te raken....
(leuk detail: die gozer is gewoon fucking 10 jaar ouder en nóg een klein kind :( )
pi_101221235
hai mint,ik ben de vriendin van mc.we hebben bij deze besloten dat we lekker de pot gaan uihangen.zal je ook wel geirriteerd van worden,maar dat interesseert ons geen ene reet.
je zou is niet zo zwaar op dingen moeten ingaan,dat zou het leven wat makkelijker maken.
enjoy the moment.dus bij deze bemoei je er niet mee,want je begrijpt er geen snars van.

groet kim en mc
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:28:13 #177
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_101221440
hihihihihi
pi_101221669
Effe quoten voordat ie weg is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:21 schreef missconfessions het volgende:
hai mint,ik ben de vriendin van mc.we hebben bij deze besloten dat we lekker de pot gaan uihangen.zal je ook wel geirriteerd van worden,maar dat interesseert ons geen ene reet.
je zou is niet zo zwaar op dingen moeten ingaan,dat zou het leven wat makkelijker maken.
enjoy the moment.dus bij deze bemoei je er niet mee,want je begrijpt er geen snars van.

groet kim en mc
Wat the... Wat heeft jullie sexuele geaardheid nou weer met dit topic te maken?? :')

Magoe, dat bedoel ik dus, steeds met totaal loze argumenten komen die verder niks met de zaak van doen hebben. Overigens is het verward zijn over de sexuele geaardheid ook een borderline-trekje:

Identity disturbance is a multifaceted construct that distinguishes patients with borderline personality disorder from other patients. Some of its components are related to a history of sexual abuse, whereas others are not. Identity disturbance appears to be characteristic of borderline patients whether or not they have an abuse history.

En 'kim', als mevrouw confessions gewoon eens normaal antwoord zou geven dan zou er niks aan de hand zijn. Ik begrijp er kennelijk geen snars van, dus ik nodig haar bij deze uit om het me uit te leggen hoe de vork dan wel in de steel zit.

In ieder geval wens ik jullie beiden veel succes met jullie prille relatie. Ik ben niet bevooroordeeld jegens gevoelens voor hetzelfde geslacht. :)
pi_101221682
Haha Nice! Succes dames! :')
pi_101221752
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:21 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ik heb ze werkelijk waar nog nooit ontmoet :( Begin er een beetje frusti van te raken....
(leuk detail: die gozer is gewoon fucking 10 jaar ouder en nóg een klein kind :( )
Ze lopen er vast wel.. Misschien zoek je op de verkeerde plaatsen?
Komt allemaal vast goed. ;)
pi_101221832
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:34 schreef Mint_Clansell het volgende:
Wat the... Wat heeft jullie sexuele geaardheid nou weer met dit topic te maken?? :')

Magoe, dat bedoel ik dus, steeds met totaal loze argumenten komen die verder niks met de zaak van doen hebben. Overigens is het verward zijn over de sexuele geaardheid ook een borderline-trekje:

Identity disturbance is a multifaceted construct that distinguishes patients with borderline personality disorder from other patients. Some of its components are related to a history of sexual abuse, whereas others are not. Identity disturbance appears to be characteristic of borderline patients whether or not they have an abuse history.

En 'kim', als mevrouw confessions gewoon eens normaal antwoord zou geven dan zou er niks aan de hand zijn. Ik begrijp er kennelijk geen snars van, dus ik nodig haar bij deze uit om het me uit te leggen hoe de vork dan wel in de steel zit.

In ieder geval wens ik jullie beiden veel succes met jullie prille relatie. Ik ben niet bevooroordeeld jegens gevoelens voor hetzelfde geslacht. :)
Beetje chillaxen, als je weet dat je gelijk hebt waarom probeer je die dan te halen want die krijg je sowieso niet. :)

Anyway, ik begin hier inmiddels een oudje te worden. :')

Kwam gister mijn ex tegen voor het eerst na een aantal maanden. Hij stond ongeveer een meter voor me, in de rij. Leuk is anders maar ik voelde er weinig bij. Het liefst had ik gewoon gedaan alsof hij niet meer bestond maar binnen zag ik hem gelukkig toch niet. :)

Wel maf idee dat die gozer, die echt een vreemde voor me is, ik herken alleen maar zijn uiterlijk.. bij mij in bed heeft gelegen enzo. :')
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:40:05 #182
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_101221841
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:21 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik kom jou ook overal tegen! ;)

Enne... niet generaliseren he! :p
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:42:26 #183
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_101221916
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:40 schreef DuracellPower het volgende:

[..]

Ik kom jou ook overal tegen! ;)

Enne... niet generaliseren he! :p
heej man stuiterballie! wat doe jíj hier nou weer? ;)

ik zeg niet dat ze niet bestaan he :P ik kom ze alleen niet tegen. Blijkbaar val ik op de verkeerde.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:45:32 #184
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_101222015
Mint Clansell kan dan nogal bot uit de hoek komen, ik vind de reactie van missconfessions ook niet getuigen van enige volwassenheid door steeds de lat ergens anders te leggen en te roepen dat hij zich er niet mee moet bemoeien omdat Mint het niet zou begrijpen. Leg het hem dan uit, zodat hij geen, schijnbaar vervelende vragen voor missconfessions, meer hoeft te stellen? Je kan niet verwachten van iemand in dit topic dat hij of zij niet meer mag reageren omdat diegene zijn of haar replies vervelend vindt. Zo werkt het topic nou eenmaal niet.
pi_101222289
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:45 schreef goofy_goober het volgende:
Mint Clansell kan dan nogal bot uit de hoek komen, ik vind de reactie van missconfessions ook niet getuigen van enige volwassenheid door steeds de lat ergens anders te leggen en te roepen dat hij zich er niet mee moet bemoeien omdat Mint het niet zou begrijpen. Leg het hem dan uit, zodat hij geen, schijnbaar vervelende vragen voor missconfessions, meer hoeft te stellen? Je kan niet verwachten van iemand in dit topic dat hij of zij niet meer mag reageren omdat diegene zijn of haar replies vervelend vindt. Zo werkt het topic nou eenmaal niet.
Goofy, lees dan maar even terug, want ik heb wel degelijk antwoord gegeven, maar hij blijft maar door gaan. Nogmaals, ik vroeg me alleen af hoe het gaat met die jongen, helemaal niet de bedoeling om contact te zoeken. Het was meer een open vraag of anderen dat ook wel eens hebben? Dat hij nou als een gefrustreerde idioot alles uit zijn verband trekt, vind ik jammer.
pi_101222649
mint,het gaat erom dat je het totaal uit zijn verband rukt.alsof zij hem heel de tijd stalkt.
totaal niet aan de orde.heb even al je berichten gelezen ,maar jij ben de gene die gefrustreerd reageerd.en waarom zou een een jongen niet op een oudere vrouw kunnen vallen.
alsof een vrouw die 3 kinderen heeft gebaard (en uitgezakt is zoals jij zei)niet aantrekkelijk is.
het gaat om gevoel.dus vind jou opmerkingen ongepast en hatelijk.ze vraagt zich alleen af hoe het met hem is,omdat het toch een fase in je leven is geweest en leuke tijd hebben gehad.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 17:20:05 #187
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_101223048
Is het belangrijk om deze discussie nog voort te zetten? Ik vind het nu wel erg raar en off topic worden.
pi_101223170
indd klaar ermee.
pi_101223368
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Beetje chillaxen, als je weet dat je gelijk hebt waarom probeer je die dan te halen want die krijg je sowieso niet. :)

Anyway, ik begin hier inmiddels een oudje te worden. :')

Kwam gister mijn ex tegen voor het eerst na een aantal maanden. Hij stond ongeveer een meter voor me, in de rij. Leuk is anders maar ik voelde er weinig bij. Het liefst had ik gewoon gedaan alsof hij niet meer bestond maar binnen zag ik hem gelukkig toch niet. :)

Wel maf idee dat die gozer, die echt een vreemde voor me is, ik herken alleen maar zijn uiterlijk.. bij mij in bed heeft gelegen enzo. :')
Oudjes? Nee, er zijn er nog wel meer die af en toe even komen kijken ;)
Ik vind het wel goed van je dat zo weinig gevoel bij je ex hebt, op zo'n moment. Lijkt me een goed teken. :)
Ik heb mijn ex al maanden niet meer gezien, en dat wil ik ook graag zo houden. Ik heb er ook niet zo'n behoefte aan om haar nog tegen te komen of te 'moeten' spreken.
pi_101223787
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 17:34 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Oudjes? Nee, er zijn er nog wel meer die af en toe even komen kijken ;)
Ik vind het wel goed van je dat zo weinig gevoel bij je ex hebt, op zo'n moment. Lijkt me een goed teken. :)
Ik heb mijn ex al maanden niet meer gezien, en dat wil ik ook graag zo houden. Ik heb er ook niet zo'n behoefte aan om haar nog tegen te komen of te 'moeten' spreken.
Haha, mooi. ;)

Inderdaad, ik heb daar ook geen behoefte aan maar ik moet er maar aan wennen dat ik hem 1 keer in de paar maanden een keer zie. Was wel even trillerig. :@
pi_101229926
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 17:34 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Oudjes? Nee, er zijn er nog wel meer die af en toe even komen kijken ;).
/puts his hand up. Hi Mr.Myst. ;)
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 23:02:41 #192
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_101237393
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:42 schreef Murmeli het volgende:

[..]

heej man stuiterballie! wat doe jíj hier nou weer? ;)

ik zeg niet dat ze niet bestaan he :P ik kom ze alleen niet tegen. Blijkbaar val ik op de verkeerde.
Ik heb ook een ex O-) Niet zo een last meer van....lees de laatste tijd alleen mee, is een interessant topic ;)
pi_101239928
* oudje nog steeds mee leest :+
pi_101239968
* oudje, leest net weer mee
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_101241456
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 23:59 schreef Pan.da het volgende:
* oudje, leest net weer mee
Jou ken ik inderdaad nog van heél vroeger. :P Gek genoeg blijf ik dit ook een interessant topic vinden.

@ LuxorBeetroots: Erg vreemde situatie, kan ik me voorstellen, maar je hebt het goed gedaan zeg! Trots is een groot woord, maar vind het wel toppie van je. ^O^
pi_101255070
Vis een optie?
pi_101267357
Hier ook een oudje! Lees nog wel mee ;) post soms maar niet heel vaak meer..
pi_101267442
Ben je over je ex heen Joyce?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_101280494
Eindelijk kan ik daar echt ja op antwoorden :)
pi_101280727
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 09:37 schreef J0ycie88 het volgende:
Eindelijk kan ik daar echt ja op antwoorden :)
Ik ook ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')