Nee, slechts vreemdgaan met je eigen gevoelens, maar het mag; uit is uit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:11 schreef julia88 het volgende:
Vorige week is het uitgegaan tussen ons. En nu ben ik afgelopen weekend al met een ander geweest. Noem je dat ook vreemd gaan?
Voel me er best rot over, vooral dat ik nog van hem hou..
Het feit dat je nog van hem houdt en je er rot over voelt, geeft waarschijnlijk al aan waarom je bent vreemd gegaan. Dit heet volgens mij verwerking! Ik zou me er niet te druk over maken, je hebt gewoon verdriet en doet dan iets wat je normaal waarschijnlijk nooit had gedaan!quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:11 schreef julia88 het volgende:
Vorige week is het uitgegaan tussen ons. En nu ben ik afgelopen weekend al met een ander geweest. Noem je dat ook vreemd gaan?
Voel me er best rot over, vooral dat ik nog van hem hou..
Waar staat dat hij het heeft uitgemaakt?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:51 schreef J0ycie88 het volgende:
Hmm 1 ding is zeker ze is haar ex geen verantwoording schuldig hij maakte het namelijk uit..
De post voor goofyquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:35 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Waar staat dat hij het heeft uitgemaakt?
En toch heb je haar ooit heel leuk gevonden, misschien zelfs wel van haar gehouden, dat vergeten mensen vaak nadat ze uitelkaar zijn. Jammer, want je hebt toch iets moois met elkaar gedeeld!quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:28 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Yep maar alles bij elkaar heeft ze me nu meer pijn opgeleverd dan plezier.
Nou, doe mij maar zo'n veldje.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:48 schreef Wanderingwhy het volgende:
Nou @mc, nog even en ik zie je in een bloemetjesjurk met een flower-power gebaar ronddansen in een bloemenweide
Dan was je toch kennelijk niet wat ze had gehoopt, of ze heeft je gebruikt voor aandacht en seks.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:11 schreef JiggyJ het volgende:
Hmm vreemd,
Meisje waar ik het 3 dagen geleden in dit topic over had lijkt opeens wel van de
aardbodem verdwenen...
Was allemaal super gezellig, seks gehad op date geweest, ze liep me zowat helemaal platte bombarderen met sms'jes maar na mijn laatste sms 3 dagen geleden kreeg ik niets meer terug..
Sindsdien is ze nog wel vaak op whatsapp geweest kan ik zien.. Snap hier echt niets van, zij wou nog veel vaker afspreken... Van mij hoefde het niet allemaal zo enorm snel te gaan maar dat het contact nu al 3 dagen op zijn gat ligt vind ik naast verwarrend ook best jammer...
Heb haar nog wel een keertje gestuurd wat ze afgelopen weekend ging
doen, ze kwam meteen online op whatsapp toen ik haar stuurde om het te lezen, maar niets terug
Heb nu echt even het idee dat vrouwen onnavolgbaar zijn, de hele tijd af willen spreken, aansturen op seks, elke keer vlak voordat we afscheid nemen beginnen over "de volgende keer", me langdurig aankijken, bij haar thuis over me praten en opeens helemaal niets meer en ook geen antwoord... hmm
En heb je nu liefdesverdriet?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:11 schreef JiggyJ het volgende:
Hmm vreemd,
Meisje waar ik het 3 dagen geleden in dit topic over had lijkt opeens wel van de
aardbodem verdwenen...
Was allemaal super gezellig, seks gehad op date geweest, ze liep me zowat helemaal platte bombarderen met sms'jes maar na mijn laatste sms 3 dagen geleden kreeg ik niets meer terug..
Sindsdien is ze nog wel vaak op whatsapp geweest kan ik zien.. Snap hier echt niets van, zij wou nog veel vaker afspreken... Van mij hoefde het niet allemaal zo enorm snel te gaan maar dat het contact nu al 3 dagen op zijn gat ligt vind ik naast verwarrend ook best jammer...
Heb haar nog wel een keertje gestuurd wat ze afgelopen weekend ging
doen, ze kwam meteen online op whatsapp toen ik haar stuurde om het te lezen, maar niets terug
Heb nu echt even het idee dat vrouwen onnavolgbaar zijn, de hele tijd af willen spreken, aansturen op seks, elke keer vlak voordat we afscheid nemen beginnen over "de volgende keer", me langdurig aankijken, bij haar thuis over me praten en opeens helemaal niets meer en ook geen antwoord... hmm
Hebben we iets gemist?quote:en pas met het echte loslaten ging ook de pijn weg
Denk het...quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:34 schreef missconfessions het volgende:
@WW
[..]
Hebben we iets gemist?
Het komt me over dat je het allemaal nog teveel als een spelletje ziet. Wat door LBR al eerder gezegd is; ben je bewust van het effect wat jouw gedrag op de ander heeft. Daarbij is het nogal onnatuurlijk om zo de boot af te houden als je het juist wel wilt. Iets met "wie de bal kaatst kan 'm terug verwachten". Ga dat dan niet vreemd vinden als het gebeurd. Zij was juist diegene die open kaart speelde en jij zat weer keurig in de afwachtende en bijna cynische modus....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:13 schreef JiggyJ het volgende:
kan inderdaad
In principe komt het niet heel slecht uit hoor, want aanvankelijk was zij degene
die nogal hard van stapel liep... Haar moeder en zus zagen mij vorige week ergens lopen volgens haar...
Geen idee hoe ze weten wie ik ben en hoe ik er uberhaupt uitzie...
Verder had ze het er al over dat ik thuis bij haar kon komen eten als ik wou om de rest van haar familie te ontmoeten...
Dat begon mij toch al aardig serieus te klinken allemaal dus wat dat betreft ben ik wel blij dat ze nu wat afstandelijker doet... maakt haar voor mij eerlijk gezegd ook een stuk interessanter dan dat ze zo "makkelijk" te krijgen is...
Maar neemt nog niet weg dat ik haar plotse verandering wat betreft contact wat vreemd vind... Een paar uur geleden nam ze weer contact met me op maar na een paar berichtjes opeens weer een kortaf antwoord vanuit het niets
misschien heeft ze idd issues, misschien wil ze gewoon eens zien dat ik nu wat initiatief ga tonen... lets see
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |