abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100713880
Vorige week is het uitgegaan tussen ons. En nu ben ik afgelopen weekend al met een ander geweest. Noem je dat ook vreemd gaan?
Voel me er best rot over, vooral dat ik nog van hem hou..
pi_100714330
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 15:11 schreef julia88 het volgende:
Vorige week is het uitgegaan tussen ons. En nu ben ik afgelopen weekend al met een ander geweest. Noem je dat ook vreemd gaan?
Nee, slechts vreemdgaan met je eigen gevoelens, maar het mag; uit is uit.
Hoe is het uit gegaan? Wie maakte het uit? :o
pi_100714480
Mijn ex.. Heb nog wel contact met hem, moet ik het vertellen of gewoon voor me houden.
De ander waar mee ik naar bed ben geweest houd ook wel zijn mond..
  zondag 14 augustus 2011 @ 17:24:37 #104
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_100719798
Waarom zou je het moeten vertellen? :?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_100719986
Niet zo zwart-wit denken Goofy. Ik kan me voorstellen dat als je vrienden wilt blijven met je ex dat heel hard aan kan komen voor hem.

Verhaal komt me bekend voor trouwens. En je naam ook. :')
pi_100722859
Hmm 1 ding is zeker ze is haar ex geen verantwoording schuldig hij maakte het namelijk uit..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_100724513
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 15:11 schreef julia88 het volgende:
Het feit dat je nog van hem houdt en je er rot over voelt, geeft waarschijnlijk al aan waarom je bent vreemd gegaan. Dit heet volgens mij verwerking! Ik zou me er niet te druk over maken, je hebt gewoon verdriet en doet dan iets wat je normaal waarschijnlijk nooit had gedaan! :)
pi_100724668
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:51 schreef J0ycie88 het volgende:
Hmm 1 ding is zeker ze is haar ex geen verantwoording schuldig hij maakte het namelijk uit..
Waar staat dat hij het heeft uitgemaakt?
pi_100725039
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:35 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Waar staat dat hij het heeft uitgemaakt?
De post voor goofy
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_100755314
quote:
17s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:28 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Yep maar alles bij elkaar heeft ze me nu meer pijn opgeleverd dan plezier.
En toch heb je haar ooit heel leuk gevonden, misschien zelfs wel van haar gehouden, dat vergeten mensen vaak nadat ze uitelkaar zijn. Jammer, want je hebt toch iets moois met elkaar gedeeld!

Dus Chicken, lose the hate, and start loving! *O*
pi_100762618
Nou @mc, nog even en ik zie je in een bloemetjesjurk met een flower-power gebaar ronddansen in een bloemenweide ;)

@Mc.Chicken; je weet het zelf ook....je kunt alleen maar pijn hebben als je nog iets voor haar voelt. Ik heb zelf ook pijn gevoeld en pas met het echte loslaten ging ook de pijn weg :')
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_100771419
Hmm vreemd,

Meisje waar ik het 3 dagen geleden in dit topic over had lijkt opeens wel van de
aardbodem verdwenen...
Was allemaal super gezellig, seks gehad op date geweest, ze liep me zowat helemaal platte bombarderen met sms'jes maar na mijn laatste sms 3 dagen geleden kreeg ik niets meer terug..

Sindsdien is ze nog wel vaak op whatsapp geweest kan ik zien.. Snap hier echt niets van, zij wou nog veel vaker afspreken... Van mij hoefde het niet allemaal zo enorm snel te gaan maar dat het contact nu al 3 dagen op zijn gat ligt vind ik naast verwarrend ook best jammer...
Heb haar nog wel een keertje gestuurd wat ze afgelopen weekend ging
doen, ze kwam meteen online op whatsapp toen ik haar stuurde om het te lezen, maar niets terug
Heb nu echt even het idee dat vrouwen onnavolgbaar zijn, de hele tijd af willen spreken, aansturen op seks, elke keer vlak voordat we afscheid nemen beginnen over "de volgende keer", me langdurig aankijken, bij haar thuis over me praten en opeens helemaal niets meer en ook geen antwoord... hmm
pi_100783129
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:48 schreef Wanderingwhy het volgende:
Nou @mc, nog even en ik zie je in een bloemetjesjurk met een flower-power gebaar ronddansen in een bloemenweide ;)
Nou, doe mij maar zo'n veldje.

Maar ik meen het natuurlijk wel echt dat je ooit iets in die ander hebt gezien, waarom zou dat dan zo verschrikkelijk anders zijn als je uit elkaar bent. Kijk, als je in elkaar bent geslagen door je ex, of beroofd of iets anders schokkends, dan kan ik me voorstellen dat je je ex niet meer als daarvoor kan zien, maar mensen houden eerst van elkaar en dan hoeft er maar 'iets' te gebeuren en ze haten elkaar.

Peace, love and happiness, blijf nou eenmaal een jaren '70 kind! :)
pi_100783273
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 19:11 schreef JiggyJ het volgende:
Hmm vreemd,

Meisje waar ik het 3 dagen geleden in dit topic over had lijkt opeens wel van de
aardbodem verdwenen...
Was allemaal super gezellig, seks gehad op date geweest, ze liep me zowat helemaal platte bombarderen met sms'jes maar na mijn laatste sms 3 dagen geleden kreeg ik niets meer terug..

Sindsdien is ze nog wel vaak op whatsapp geweest kan ik zien.. Snap hier echt niets van, zij wou nog veel vaker afspreken... Van mij hoefde het niet allemaal zo enorm snel te gaan maar dat het contact nu al 3 dagen op zijn gat ligt vind ik naast verwarrend ook best jammer...
doen, ze kwam meteen online op whatsapp toen ik haar stuurde om het te lezen, maar niets terug
Heb nu echt even het idee dat vrouwen onnavolgbaar zijn, de hele tijd af willen spreken, aansturen op seks, elke keer vlak voordat we afscheid nemen beginnen over "de volgende keer", me langdurig aankijken, bij haar thuis over me praten en opeens helemaal niets meer en ook geen antwoord... hmm
Dan was je toch kennelijk niet wat ze had gehoopt, of ze heeft je gebruikt voor aandacht en seks.

Of ze heeft even iets belangrijkers aan haar hoofd dan één of andere onzekere mooiboy die niet weet wat ie wil. ;) Wat is nou 3 dagen man? Kom over twee weken maar terug.
pi_100786453
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 19:11 schreef JiggyJ het volgende:
Hmm vreemd,

aardbodem verdwenen...

En heb je nu liefdesverdriet?

Is inderdaad maar 3 dagen geleden, kan zijn dat het allemaal te snel voor haar ging.

@WW
quote:
en pas met het echte loslaten ging ook de pijn weg
Hebben we iets gemist?
pi_100823832
kan inderdaad

In principe komt het niet heel slecht uit hoor, want aanvankelijk was zij degene
die nogal hard van stapel liep... Haar moeder en zus zagen mij vorige week ergens lopen volgens haar...
Geen idee hoe ze weten wie ik ben en hoe ik er uberhaupt uitzie...
Verder had ze het er al over dat ik thuis bij haar kon komen eten als ik wou om de rest van haar familie te ontmoeten...

Dat begon mij toch al aardig serieus te klinken allemaal dus wat dat betreft ben ik wel blij dat ze nu wat afstandelijker doet... maakt haar voor mij eerlijk gezegd ook een stuk interessanter dan dat ze zo "makkelijk" te krijgen is...

Maar neemt nog niet weg dat ik haar plotse verandering wat betreft contact wat vreemd vind... Een paar uur geleden nam ze weer contact met me op maar na een paar berichtjes opeens weer een kortaf antwoord vanuit het niets

misschien heeft ze idd issues, misschien wil ze gewoon eens zien dat ik nu wat initiatief ga tonen... lets see
pi_100824535
Ze merkte waarschijnlijk dat je er niet zoveel zin in had. Of wat dan ook.
pi_100888651
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 23:34 schreef missconfessions het volgende:

@WW

[..]

Hebben we iets gemist?
Denk het... ;)

Merk dat ik wel klaar ben met het "ex-verhaal". Onlangs een - achteraf - rebound afgekapt en gemerkt dat de ex-kwetsuren daar ook geen rol meer in speelden. Het was het gewoon niet en het bevestigde me dat ik weer goed in mijn vel zit.

Sedert een paar dagen weer contact met een vrouw met wie ik in nov/dec al veel contact had, maar wat ik toen afkapte omdat ik nog veel in mijn verdriet zat om m'n ex. Ik vond dat toen niet gepast om door te zetten. Achteraf blijkt dat we beiden nog wat te verwerken hadden in die periode en dat we nu veel meer open staan naar elkaar. Leuk en spannend! :Y
Strek je eens uit !
pi_100889172
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 21:13 schreef JiggyJ het volgende:
kan inderdaad

In principe komt het niet heel slecht uit hoor, want aanvankelijk was zij degene
die nogal hard van stapel liep... Haar moeder en zus zagen mij vorige week ergens lopen volgens haar...
Geen idee hoe ze weten wie ik ben en hoe ik er uberhaupt uitzie...
Verder had ze het er al over dat ik thuis bij haar kon komen eten als ik wou om de rest van haar familie te ontmoeten...

Dat begon mij toch al aardig serieus te klinken allemaal dus wat dat betreft ben ik wel blij dat ze nu wat afstandelijker doet... maakt haar voor mij eerlijk gezegd ook een stuk interessanter dan dat ze zo "makkelijk" te krijgen is...
Maar neemt nog niet weg dat ik haar plotse verandering wat betreft contact wat vreemd vind... Een paar uur geleden nam ze weer contact met me op maar na een paar berichtjes opeens weer een kortaf antwoord vanuit het niets

misschien heeft ze idd issues, misschien wil ze gewoon eens zien dat ik nu wat initiatief ga tonen... lets see
Het komt me over dat je het allemaal nog teveel als een spelletje ziet. Wat door LBR al eerder gezegd is; ben je bewust van het effect wat jouw gedrag op de ander heeft. Daarbij is het nogal onnatuurlijk om zo de boot af te houden als je het juist wel wilt. Iets met "wie de bal kaatst kan 'm terug verwachten". Ga dat dan niet vreemd vinden als het gebeurd. Zij was juist diegene die open kaart speelde en jij zat weer keurig in de afwachtende en bijna cynische modus....

Kom uit je loopgraaf Jiggy. Liefde heeft niets met oorlog voeren te maken. Of wat ik eens tegen iemand zei: "Waar het woord zijn stempel drukt, kan de kus zich niet nestelen"....al dat gerationaliseer van die doet dit en dan doe ik dat en waarom doet zij nu dit en moet ik dan dat gaan doen??? Pfff..... ;)
Strek je eens uit !
pi_100935183
Nou niet als een spelletje, maar heb nogal veel twijfels...

Enerzijds denk ik hmm het lijkt me echt heel leuk om weer serieus iets met iemand te beginnen, zelfs de meest simpele/burgerlijke dingetjes begin ik wel te missen zoals een middagje ''shoppen'' met een dame op een regenachtige zondagmiddag en dat soort dingen...

Maar aan de andere kant denk ik ook van waarom wil ik er eigenlijk aan beginnen? Het stelt allemaal heel veel voor wanneer het aan is, maar gaat het uit is het van de een op andere dag allemaal voorbij...
Hoe dat met mijn ex ook gegaan is, tijdens de relatie kon ik haar volledig vertrouwen, maar toen het eenmaal uit was vond ze het de normaalste zaak van de wereld dat ze al mijn persoonlijke dingen tegen haar vriendinnen doorvertelde. Daar kwam ze ook nog eens eerlijk voor uit tegen mij, want we hadden immers geen relatie meer, dus ''had ze ook geen verplichtingen meer naar mij toe''...

MAW : ik weet niet of ik nu mezelf wel weer zo makkelijk open kan stellen / vertrouwen kan hebben in een meid terwijl ik nu weet dat de kans bestaat dat mocht het ooit over gaan ze misschien van alles misbruik gaat maken...
pi_100936963
Dit heeft eigenlijk niks meer met het topic te maken Jiggy. Iedereen zeikt hier dat we niet mogen sc'en maar dit is wel prima. No offence want ik vind het wel boeiend om te lezen maar miss moet je je heil ergens anders zoeken?
pi_100996074
Laat die jongen lekker zn verhaal doen..

Had een vriendinnetje in Moskou, had dr ontmoet na een reis in het buitenland.
Paar keer nog afgesproken en nu is het over.
Ik zei de laatste keer al voordat ik dr ging zien volgens mij wordt dit de laatste keer. Gewoon omdat het moeilijk is om zoiets te onderhouden en het veel geld kost om telkens ergens in een land af te spreken. Was wel leuk overgens..
Ben echt een enorme softie op dit gebied, zag net dat ze alle fotos van dr facebook heeft gehaald voel me behoorlijk klote nu. Terwijl je weet dat het nooit kan werken.
  maandag 22 augustus 2011 @ 01:29:41 #123
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_101027818
Jiggy is toch gewoon bezig met de kunst van..? Sure, hij is al wat verder dan de meesten, maar is dat dan zo erg? Bovendien is het erg rustig in dit topic de laatste maanden. Als er nou drie pagina's offtopic wordt geluld en heen en weer geflirt zoals in het verleden, dat is storend ja. Dit totaal niet, vooral omdat Jiggy's post indirect nog over zijn ex-relatie gaat.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_101027945
Zou niet weten waar anders, verder krijg ik hier van de meeste mensen bruikbare antwoorden dus waarom zou ik ergens anders gaan posten ;)

Verder is dit wel iets heel anders dan slowchatten over kopjes thee met een koekje bij elkaar eten / drinken, dat is namelijk inhoudsloze materie...

Dit topic ligt de laatste tijd toch nogal op zijn gat dus af en toe een post van mijn kant kan imo. niet al te veel kwaad...

Dit weekend het hele weekend met het ''nieuwe'' meisje geweest... Vind het best gezellig met haar, en natuurlijk is er weer de ''spanning '' van seks enzo dat bevalt goed...

Anderzijds begint zij het toch wel iets te veel als een relatie te zien, waardoor ik echt moet gaan oppassen dat ik niet alsnog in een soort relatie zit waarin alleen het officiele ''jawoord'' ontbreekt...

Want lichamelijk is het allemaal prima, en zo' n weekend vind ik echt leuk met haar maar om nou te zeggen dat we echt enorme interessante ongoing gesprekken hebben waarin we beiden gieren van het lachen, nee niet echt... Ze blijft een beetje verlegen op de een of andere manier... Verder praat ze ook nog akelig veel over haar ex vriend waarmee ze 3 jaar heeft gehad, en het nu ongeveer een jaar uit is...

Ook is ze in bepaalde dingen wel een beetje ''vreemd'' ... Vanmiddag liepen we in de stad te slenteren en er liep een klein kind te huilen... Mijn ex was met dat soort dingen altijd erg assertief en liep naar zo' n kindje toe en begon het te troosten oid, dit meisje zegt '' laat dat kutkind zijn bek dicht houden''..
Op de een of andere manier vond ik dat zo' n enorme iafknapper. Ook hier ben ik toch aan het vergelijken met mijn ex, en dit soort relatief kleine dimngen zou ik gewoon omheen moeten kunnen kijken, maar storen dat soort uitspraken van dit meisje me nu zo omdat ik me er ZELF aan erger, of omdat mijn ex dat soort dingen zo anders deed? weet het zelf niet eens..
pi_101028179
Begrijp jij jezelf wel Jiggy?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')