Ik kan je er niet mee feliciteren....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:05 schreef Mc.Chicken het volgende:
Ik haat mijn ex en wat mij betreft kan ze kapotvallenyaaay!
Luxor, je doet een beetje feministisch overkomen hoor. Niet alle mannen zijn zó.quote:
Ha Chicken, hoe is het met jou ? Je bent toch niet op oorlogspad? Haat en liefde liggen heel dicht bij elkaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:05 schreef Mc.Chicken het volgende:
Ik haat mijn ex en wat mij betreft kan ze kapotvallenyaaay!
Hoeft ook niet. Het gaat prima. Beetje last van woede aanvallen. haha. Oh het gaat zeker slijten. Daar maak ik me geen zorgen over. Ik ga lekker los nuquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:13 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ik kan je er niet mee feliciteren....
Haat is gekwetste liefde, dus als je haar haat zit er nog gevoel voor haar. Hoop voor je dat het slijt en dat je uiteindelijk schouderophalend reageert als je - toevallig - nog eens aan haar terugdenkt.
Hey missyquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:31 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Ha Chicken, hoe is het met jou ? Je bent toch niet op oorlogspad? Haat en liefde liggen heel dicht bij elkaar.
Uhhhm, wie bedoel je? Nee hoor, soms denk ik nog wel aan hem, een oude ziel in een jong lijf, mooi mens!quote:Hey missy how's you? Ik heb betere dagen gekend maar ik mag zo lekker gaan werken en mijn ex weer tegenkomen yaaay!
Jij al over je toy boy heen?
Dezelfde haha. Een nieuwe had denk ik een stuk makkelijker geweest.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:51 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Uhhhm, wie bedoel je? Nee hoor, soms denk ik nog wel aan hem, een oude ziel in een jong lijf, mooi mens!
Maar ik dacht dat jij je ex al helemaal vergeten was, we hebben het toch nog wel over dezelfde, of gaat het alweer om een nieuwe ex?
Ik ben totaal niet feministisch. Sowieso had ik het daar niet over.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:57 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Luxor, je doet een beetje feministisch overkomen hoor. Niet alle mannen zijn zó.
Heb vast wel een paar vrienden die niet zo zijn.
Ja, ach denk maar zo, we denken aan iemand, die ons ooit blij heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:59 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dezelfde haha. Een nieuwe had denk ik een stuk makkelijker geweest.
Ah ja dat denken is zo klote. Ook wel eens last van.
Ah well, what's done is done.
Hoe gaat het met jou, lieve miss?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:01 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Ja, ach denk maar zo, we denken aan iemand, die ons ooit blij heeft gemaakt.![]()
Gewoon doen. Als het goed is heb ik - conform alle voorschriftenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:59 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dezelfde haha. Een nieuwe had denk ik een stuk makkelijker geweest.
Ah ja dat denken is zo klote. Ook wel eens last van.
Ah well, what's done is done.
Alsjeblieft Firefox, stuur mc dan een pm of dm maar maak er hier geen SC vanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou, lieve miss?
Weekjequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:32 schreef Toxor het volgende:
Nu iets meer dan een weekje weer vrijgezel, eerste paar dagen was hard, daarna veel op stap geweest en gedaan, ging prima eigenlijk. Nu wel weer even dipje.. ben ook thuis gebleven, misschien niet zo handig.
Haha, i know. Maar ben er meestal wel snel "over heen" omdat ik veel andere shit ga doen. Maarja, komt wel goed, misschien zo nog maar naar de stadquote:
Waarom zei je het dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:32 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet feministisch. Sowieso had ik het daar niet over.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:14 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Trouwens, iets wat ik nog wilde toevoegen aan mijn eigen post. () Maar ik snap dat nooit van jongens. Een meid is lief, leuk en aardig en je vind haar ook nog eens aantrekkelijk. Waarom is ze dan toch geen relatie materiaal?
Met mij gaat alles goed FF, dank je! Hoe was je date? En om dan maar OT te blijven, nog veel last van je ex?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou, lieve miss?
Wij zijn hier al regelmatig aangesproken op sc.. Probeer het gewoon niet te doen . Zonder slowchat is er meer stroming in dit topic dat zie je zelf denk ik ook welquote:Op zondag 14 augustus 2011 09:46 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Met mij gaat alles goed FF, dank je! Hoe was je date? En om dan maar OT te blijven, nog veel last van je ex?![]()
@WW, hij wil gewoon de hele wereld laten weten dat hij aan me denkt, mag toch? Niet zo streng!
Het gaat niet om sc, natuurlijk kunnen we elkaar pm's en dm's sturen, maar misschien hoort dit ook gewoon bij verwerking, contact maken met anderen op een ontspannen manier, zonder meteen in privé sfeer met elkaar te lullen. Het is maar hoe je het uitlegt!quote:Op zondag 14 augustus 2011 09:55 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wij zijn hier al regelmatig aangesproken op sc.. Probeer het gewoon niet te doen . Zonder slowchat is er meer stroming in dit topic dat zie je zelf denk ik ook wel![]()
Niet lullig bedoelt probeer alleen de reden te verduidelijken
Knap dat je daar doodmoe van wordt.. Ik post hier nog maar amper..quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:07 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Het gaat niet om sc, natuurlijk kunnen we elkaar pm's en dm's sturen, maar misschien hoort dit ook gewoon bij verwerking, contact maken met anderen op een ontspannen manier, zonder meteen in privé sfeer met elkaar te lullen. Het is maar hoe je het uitlegt!
@Joycie88, ik word echt doodmoe van dat schooljuffrouw gezeik van jou, jij hebt het toch ook over je nieuwe huis, en weet ik veel wat nog meer! Laat iedereen op z'n eigen manier iets verwerken.
nou, dit is nou precies wat ik bedoel, wordt doodmoe van je gezeur!quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:10 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Knap dat je daar doodmoe van wordt.. Ik post hier nog maar amper..
Ow en volgens mij ging die post over mijn huisje er ook over dat mij dat helpt om door te gaan en er voor zorgt dat ik andere dingen heb om aan te denken.. Maar ik kan het mis hebben..
Owja ik snap dat dat ontspannen contact maken en zo helpt hoor dat heb ik hier zelf ook mee gemaakt.. Maar dat kan ook gewoon via pm en dm daar heb je het draadje niet voor nodig (om nog even de schooljuffrouw uit te hangen)
Yep maar alles bij elkaar heeft ze me nu meer pijn opgeleverd dan plezier.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:01 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Ja, ach denk maar zo, we denken aan iemand, die ons ooit blij heeft gemaakt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |