Aan de ene kant kun je dan beter in het openbaar jezelf zijn, maar aan de andere kant vindt je dat het een verkeerde representatie geeft van homo's en lesbiennes?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
GayPride is iets waar ik echt een beetje in tweestrijd over ben dus ik kan er ook niet veel over zeggen want dat vind ik voor mezelf al te verwarrend.
Misschien is er eentje die nog in de kast zit en zaterdag in de onderzeeër mee vaardequote:Op maandag 8 augustus 2011 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jammer. Het zou je denk ik echt goed doen.
Vandaar!quote:
Hmm, herkenbaar, daar heb ik ook last van.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gek genoeg vallen veel homo's op mij
Er was sowieso iets met wit shirt/overhemd ja..quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wit shirt op een blauwe spijkerbroek?
Dat weet ik niet maar ik vind m'n vriendengroep prima zoquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jammer. Het zou je denk ik echt goed doen.
Als ik hetero zou vervangen door homo en homo zou vervangen door hetero, zou ik intolerant zijn, niet?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:46 schreef Stokstaart het volgende:
Veel homo's zijn vaak kleurrijkere personen dan hetero's. Zijn uitgesprokener en op een bepaalde manier vrijer in hun doen en laten.
Heteromannen heb je veel meer dat eeuwige haantjes gedrag dat erg voorspelbaar is soms.
Alweer of nog steeds?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
Holy shit het gaat loesoe in London en Birmingham.
De namen Spielberg en Abrahams beloven wat, alleen de trailer vind ik dan weer een beetje tegenvallen. Maar denk dat ik hem wel ga zienquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Van de week maar eens Super 8 kijken
echtquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
is het weer zo verquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
Oehquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik val wel een beetje op stokstaart
Maar jij hebt dan ook een lekker bekkiequote:Op maandag 8 augustus 2011 22:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hmm, herkenbaar, daar heb ik ook last van.
Last? Welnee, eerder voordeel. Van die kerels die je een drankje aanbieden e.d. Vervolgens vertel je dat je hetero bent, en dan druipen ze afquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hmm, herkenbaar, daar heb ik ook last van.
Dat iddquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:46 schreef Stokstaart het volgende:
Veel homo's zijn vaak kleurrijkere personen dan hetero's. Zijn uitgesprokener en op een bepaalde manier vrijer in hun doen en laten.
Heteromannen heb je veel meer dat eeuwige haantjes gedrag dat erg voorspelbaar is soms.
Leger er op af alles.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
Zo ver laat ik het niet eens komen, ik ga niet flirten met een homo ofzoquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Last? Welnee, eerder voordeel. Van die kerels die je een drankje aanbieden e.d. Vervolgens vertel je dat je hetero bent, en dan druipen ze af
ik ga er ook niet voor naar de bios.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:46 schreef STING het volgende:
[..]
De namen Spielberg en Abrahams beloven wat, alleen de trailer vind ik dan weer een beetje tegenvallen. Maar denk dat ik hem wel ga zien
Wordt steeds erger, moet je BBC checken voor de beelden.quote:
Steek dan je poot ook niet uit (hihi)quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gek genoeg vallen veel homo's op mij
Intolerante zakquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zo ver laat ik het niet eens komen, ik ga niet flirten met een homo ofzo
hebben die ook online live beeldenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wordt steeds erger, moet je BBC checken voor de beelden.
Omdat ik het gevoel heb dat wanneer mannen homo's in hun vriendenkring hebben, dat ze dan makkelijker van die afkeer afkomen, en een realistischer beeld krijgen van hoe homo's óók kunnen zijn. En dat homo's niet altijd voor hun vallen. En dat het eigenlijk gewoon ook maar jongens zijn en geen rare groep vreemdelingen.quote:
Doe ik ook niet, zij proberen het bij mij door een drankje aan te bieden. Nou dank je welquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zo ver laat ik het niet eens komen, ik ga niet flirten met een homo ofzo
Gebruik nou geen woorden als je de betekenis niet kent joh.quote:
Heet moet idd niet gekker worden!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wordt steeds erger, moet je BBC checken voor de beelden.
Herken eens een grapje. Zeiksnor.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gebruik nou geen woorden als je de betekenis niet kent joh.Taalverkrachting
Heteromannen of vrouwen bieden jou nooit een drankje aan? Waarom weiger je het?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, zij proberen het bij mij door een drankje aan te bieden. Nou dank je wel
Maar ik ben sowieso erge voorstander van een zo divers mogelijke vrienden- en kennissenkring.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik het gevoel heb dat wanneer mannen homo's in hun vriendenkring hebben, dat ze dan makkelijker van die afkeer afkomen, en een realistischer beeld krijgen van hoe homo's óók kunnen zijn. En dat homo's niet altijd voor hun vallen. En dat het eigenlijk gewoon ook maar jongens zijn en geen rare groep vreemdelingen.
Ik moest lachen.quote:
Weigeren? Welnee, hartstikke welkom zelfsquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heteromannen of vrouwen bieden jou nooit een drankje aan? Waarom weiger je het?
Gewoon 1 gebouw wat in de fik staat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |