Intolerante zakquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zo ver laat ik het niet eens komen, ik ga niet flirten met een homo ofzo
hebben die ook online live beeldenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wordt steeds erger, moet je BBC checken voor de beelden.
Omdat ik het gevoel heb dat wanneer mannen homo's in hun vriendenkring hebben, dat ze dan makkelijker van die afkeer afkomen, en een realistischer beeld krijgen van hoe homo's óók kunnen zijn. En dat homo's niet altijd voor hun vallen. En dat het eigenlijk gewoon ook maar jongens zijn en geen rare groep vreemdelingen.quote:
Doe ik ook niet, zij proberen het bij mij door een drankje aan te bieden. Nou dank je welquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zo ver laat ik het niet eens komen, ik ga niet flirten met een homo ofzo
Gebruik nou geen woorden als je de betekenis niet kent joh.quote:
Heet moet idd niet gekker worden!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wordt steeds erger, moet je BBC checken voor de beelden.
Herken eens een grapje. Zeiksnor.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gebruik nou geen woorden als je de betekenis niet kent joh.Taalverkrachting
Heteromannen of vrouwen bieden jou nooit een drankje aan? Waarom weiger je het?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, zij proberen het bij mij door een drankje aan te bieden. Nou dank je wel
Maar ik ben sowieso erge voorstander van een zo divers mogelijke vrienden- en kennissenkring.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik het gevoel heb dat wanneer mannen homo's in hun vriendenkring hebben, dat ze dan makkelijker van die afkeer afkomen, en een realistischer beeld krijgen van hoe homo's óók kunnen zijn. En dat homo's niet altijd voor hun vallen. En dat het eigenlijk gewoon ook maar jongens zijn en geen rare groep vreemdelingen.
Ik moest lachen.quote:
Weigeren? Welnee, hartstikke welkom zelfsquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heteromannen of vrouwen bieden jou nooit een drankje aan? Waarom weiger je het?
Gewoon 1 gebouw wat in de fik staat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |