Ik wel. Ik heb 't gezien.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aansteller. Echt hoor. Kijk, dat je het niet leuk vindt om te zien, oké. Maar ik geloof er NIKS van dat iemand er braakneigingen van krijgt.
Vrouwen die uitlokken en vervolgens mannen postenquote:
en dat.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vrouwen die uitlokken en vervolgens mannen posten
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Onjuistquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dan is dat een triest persoon met een zwakke maag. En een zelf aangepraatte walging.quote:
ik doelde eigenlijk op de muziek die ik nu aan het luisteren benquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Had je dan enigszins iets anders verwacht?
Dat weet ik. Maar ook jij weet dat 't met homo tolerantie nog niet zo heel goed gaat. En zo'n achterlijk event als de gaypride helpt daar ook niet bij.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan is dat een triest persoon met een zwakke maag. En een zelf aangepraatte walging.
Daar dacht ik ook aanquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik doelde eigenlijk op de muziek die ik nu aan het luisteren ben
Iets niet willen of kunnen aanzien is een blijk van intolerantie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets niet willen zien intolerant noemen is ook raar.
Of je er iets aan kunt doen dat je het niet graag ziet is niet relevant.quote:tolerant
Uitspraak: toləˈrɑnt Bijvoeglijk naamwoord bereid om andere mensen afwijkend te laten denken en handelen. Synoniem: verdraagzaam. Antoniem: intolerant `een tolerante houding jegens mensen met een andere overtuiging`
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/tolerant
Goed jongen. Je snapt best wat ik bedoel dus ga ergens anders met je vocabulaire leuren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Iets niet willen of kunnen aanzien is een blijk van intolerantie.
tolerant
Uitspraak: toləˈrɑnt Bijvoeglijk naamwoord bereid om andere mensen afwijkend te laten denken en handelen. Synoniem: verdraagzaam. Antoniem: intolerant `een tolerante houding jegens mensen met een andere overtuiging`
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/tolerant
Of je er iets aan kunt doen dat je het niet graag ziet is niet relevant.
Je kop wegdraaien is een volgens deze definiete gewoon blijk geven van intolerantie. Punt.
Dat vind ik dan weer wel een tof nummerquote:
Wat een onzin. Ik respecteer homo's, maar vind het gewoon geen leuk gezicht om ze te zien zoenen. Heeft helemaal niets met tolerantie te maken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Iets niet willen of kunnen aanzien is een blijk van intolerantie.
[..]
Of je er iets aan kunt doen dat je het niet graag ziet is niet relevant.
Je kop wegdraaien is een volgens deze definiete gewoon blijk geven van intolerantie. Punt.
Denk maar aan Asterix en Obelix. Beide afgeleid van verwijzingstekens (* = asterisk, † = obelisk).quote:
Achterlijk event... ik weet het niet, het is vooral een goed feest met meer heteropubliek dan dat je zou denken. Maar de minder tolerante mensen gebruiken het als een stok om mee te meppen. Zonder eens een keer daadwerkelijk te kijken wat voor optocht het is. Van de 80 boten zijn er 70 met mensen die gewoon in een polo'tje staan te dansen op een boot. Die 10 andere boten staan vol met mannen die in de context van een zwembad of strand niet eens op zouden vallen qua kleding (ongeveer).quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ook jij weet dat 't met homo tolerantie nog niet zo heel goed gaat. En zo'n achterlijk event als de gaypride helpt daar ook niet bij.
Dat weet ik toch.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik doelde eigenlijk op de muziek die ik nu aan het luisteren ben
Ik kijk Cast Awayquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga weer verder luisteren naar mijn harde stamp muziekDan blijf ik tenminste wakker
Ik kom met argumenten en dan zo'n zwaktebod, valt me tegen van jequote:Op maandag 8 augustus 2011 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed jongen. Je snapt best wat ik bedoel dus ga ergens anders met je vocabulaire leuren.
Gewoon je billen stijf houden, dan kan er niks gebeurenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat vind ik dan weer wel een tof nummerMaar no way dat ik ooit een gaybar binnenstap
Je weet net wat je mistquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer wel een tof nummerMaar no way dat ik ooit een gaybar binnenstap
Dit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:37 schreef STING het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik respecteer homo's, maar vind het gewoon geen leuk gezicht om ze te zien zoenen. Heeft helemaal niets met tolerantie te maken.
sorryquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, aangezien al m'n wordfeud partners traag zijn of slapen ga ik ook m'n bed eens opzoeken..
Tot morgen
Waarom niet?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, aangezien al m'n wordfeud partners traag zijn of slapen ga ik ook m'n bed eens opzoeken..
Tot morgen
Nee, je bent gewoon aan het zeiken om het zeiken. En dat weet je best.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik kom met argumenten en dan zo'n zwaktebod, valt me tegen van je![]()
Je zou het eens moeten doen eigenlijk, gewoon met een aantal (homo)vrienden die daar vaker komen ofzo. Het is niet zo ontzettend anders dan een "normale" kroeg.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ditquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
Je weet net wat je mistHet is echt gezellig in een gaybar
En het is niet zo dat je 100 zoenende mannen om je heen heb staan
Nee echt nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je weet net wat je mistHet is echt gezellig in een gaybar
En het is niet zo dat je 100 zoenende mannen om je heen heb staan
Ja.quote:
Het feit dat je niet kijkt geeft juist blijk van intolerantie. Waar jij op doelt is acceptatie?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:37 schreef STING het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik respecteer homo's, maar vind het gewoon geen leuk gezicht om ze te zien zoenen. Heeft helemaal niets met tolerantie te maken.
Nou.. Ik ken er eentje in Rotterdam daar wil je als heteroman niet naar binnenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zou het eens moeten doen eigenlijk, gewoon met een aantal (homo)vrienden die daar vaker komen ofzo. Het is niet zo ontzettend anders dan een "normale" kroeg.
jij bentquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet meteen aangesproken voelen
Ik vind het een vreemde manier van profileren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Achterlijk event... ik weet het niet, het is vooral een goed feest met meer heteropubliek dan dat je zou denken. Maar de minder tolerante mensen gebruiken het als een stok om mee te meppen. Zonder eens een keer daadwerkelijk te kijken wat voor optocht het is. Van de 80 boten zijn er 70 met mensen die gewoon in een polo'tje staan te dansen op een boot. Die 10 andere boten staan vol met mannen die in de context van een zwembad of strand niet eens op zouden vallen qua kleding (ongeveer).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |