Als Knetter met Carooltje zou zoenen inderdaad niet. Als Samzz met c_a zou zoenen is dat wel weerquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als twee geile vrouwen het doen, waarschijnlijk.
Neuh maar blijf niet kijkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar stel dat je twee lelijke hetero's ziet kussen, vind je dat dan ook vies?
Misschien moet je er gewoon aan wennen en het vaker zienquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mja een hetero stel zien zoenen is ook niet boeiend maar ik vind dat niet erg. Een homostel zien zoenen vind ik gewoon raar.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als Knetter met Carooltje zou zoenen inderdaad niet.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien moet je er gewoon aan wennen en het vaker zien. Ik vind het ook raar om een rechte banaan te zien (om maar even in thema te blijven van de radio
), maar als er opeens heel veel rechte bananen in de schappen liggen is het zo gek niet meer
.
400 maar?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat je haar een camera in haar klauwen douwt, en dat er een uurtje later 400 foto's gemaakt zijn.
[..]
Als Knetter met Carooltje zou zoenen inderdaad niet. Als Samzz met c_a zou zoenen is dat wel weer
Trusten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:29 schreef Viro het volgende:
oh ja en weer telefoon neerleggen en slapen
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien moet je er gewoon aan wennen en het vaker zien. Ik vind het ook raar om een rechte banaan te zien (om maar even in thema te blijven van de radio
), maar als er opeens heel veel rechte bananen in de schappen liggen is het zo gek niet meer
.
[..]
Als Knetter met Carooltje zou zoenen inderdaad niet. Als Samzz met c_a zou zoenen is dat wel weer
En nog iemandquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:30 schreef ValHallen het volgende:
Ik moet naatje nog kussen. En heloef.
ga slapenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:29 schreef Viro het volgende:
Het was gewoon een kus op de mond, meer niet. En nu niet meer moeilijk doen.
Nah, het is gewoon niet intolerantie. Maar ermee geconfronteerd worden is anders. Ik wil daar ook niet mee geconfronteerd worden in het geval van man+vrouw of vrouw+vrouw. De sekse maakt me geen reet uit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat een vergelijking in deze kwestie
Dat was dus ook de reden van het posten denk ikquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heeft ie nooit en te nimmer meisjes mee geïmponeerd. Maar goed, die hele vraag slaat nergens op.
dit dusquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:31 schreef EggsTC het volgende:
Sorry zokunen, ik ga ff zelf wat shit luisteren, dit is niet echt mijn muziek.
Harry's piemel!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit dus![]()
Ik heb even wat hards nodig
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit dus![]()
Als ik een vriend heb dan neem ik 'm mee naar een meet waar jij ook bent en dan ga ik constant zoenen voor je ogenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]De vergelijking
Ik ga het niet zien want ik wil het niet zien
Zolang het geen 2 kerels zijn vind ik het best, ik denk dat ik dan over mn nek ga.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, het is gewoon niet intolerantie. Maar ermee geconfronteerd worden is anders. Ik wil daar ook niet mee geconfronteerd worden in het geval van man+vrouw of vrouw+vrouw. De sekse maakt me geen reet uit.
Ik hoef mensen niet te zien tongzoenen of meer in het openbaar.
ik ben onderwegquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit dus![]()
eeeh, ik zeg nietsquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit dus![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:32 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zolang het geen 2 kerels zijn vind ik het best, ik denk dat ik dan over mn nek ga.
weerquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:32 schreef Viro het volgende:
[..]
ik kan mijn bed niet vinden, dus ik kom weer bij je liggen
Dan ga ik constant met mijn vriendin zoenen (als ik die heb) want dan zie ik toch niks om me heenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik een vriend heb dan neem ik 'm mee naar een meet waar jij ook bent en dan ga ik constant zoenen voor je ogen. WENNEN ZAL JE!
jij moet ook gaan slapenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier reageerde ik op, ik was weer eens niet aan het opletten.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit dus![]()
Nee ok dat is waar, maar die vergelijking met poep was zacht uitgedrukt nogal raar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, het is gewoon niet intolerantie. Maar ermee geconfronteerd worden is anders. Ik wil daar ook niet mee geconfronteerd worden in het geval van man+vrouw of vrouw+vrouw. De sekse maakt me geen reet uit.
Ik hoef mensen niet te zien tongzoenen of meer in het openbaar.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik een vriend heb dan neem ik 'm mee naar een meet waar jij ook bent en dan ga ik constant zoenen voor je ogen. WENNEN ZAL JE!
We zullen het niet meer doenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is heel goed!
Maar ik vind het niet zo elegant om bepaalde tekens niet bij hun naam te noemen.
Aansteller. Echt hoor. Kijk, dat je het niet leuk vindt om te zien, oké. Maar ik geloof er NIKS van dat iemand er braakneigingen van krijgt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:32 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zolang het geen 2 kerels zijn vind ik het best, ik denk dat ik dan over mn nek ga.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:33 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga even bitterballen eten![]()
Iets niet willen zien intolerant noemen is ook raar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee ok dat is waar, maar die vergelijking met poep was zacht uitgedrukt nogal raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |