nimbus 2000!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Altijd lastig die Engelse triviant vragen
[ afbeelding ]
Ik doe er stoer mee? Not really, ik wil alleen 't filmpje terugzien..quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Loop er dan niet zo stoer mee te doen.
Fireboltquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Altijd lastig die Engelse triviant vragen
[ afbeelding ]
Ohja? Misschien bevalt het je wel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:18 schreef Zokunen het volgende:
Vol op de bek gaan met een man maakt mij geen homo, al zou ik denk ik wel braakneigingen krijgen.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja? Misschien bevalt het je wel.
dit + je UIquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja? Misschien bevalt het je wel.
Wat een slet is het toch hequote:Op maandag 8 augustus 2011 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, Lola en Knetter.. Knetter wilde weten hoe t was met Tongpiercing..
Dat.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als ik 2 mannen zie zoenen kijk ik ook de andere kant op. Ik heb niks tegen homo's maar vind dat gewoon vies om te zien.
Ben jij zo homofoob ja? Ik had je toleranter verwacht.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als ik 2 mannen zie zoenen kijk ik ook de andere kant op. Ik heb niks tegen homo's maar vind dat gewoon vies om te zien.
Ik vind mensen die zoenen sowieso niet leuk om te zienquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Denken dat dat met tolerantie te maken heeftquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben jij zo homofoob ja? Ik had je toleranter verwacht.
In dat opzicht wel ja. Het klopt gewoon niet vind ikquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het echt homofobie is. Ik vind het een prima oplossing om ergens niet naar te kijken als je het niet wil zienquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Denken dat dat met tolerantie te maken heeft.
En met jou?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:22 schreef Bellatrix het volgende:
Vh heeft ook al met Patrique gekust.!!
Dat is heel goed!quote:
Waarmee heeft iets niet kunnen aanzien volgens jou dan te maken?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Denken dat dat met tolerantie te maken heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |