GayPalace toevallig? Je moet natuurlijk wel een leuke kroeg uitzoeken. Dat is niet anders dan bij "normale" kroegen. Daar zijn ook zat gevallen waar je niet naar binnen wil omdat de sfeer kut is of het publiek raar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou.. Ik ken er eentje in Rotterdam daar wil je als heteroman niet naar binnen
Inderdaad erg tof. Al schijnen veel homo's het niet echt op prijs te stellen als je als hetero naar dergelijke zaken komt.quote:
De Regenboog?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou.. Ik ken er eentje in Rotterdam daar wil je als heteroman niet naar binnen
Ga je mee naar 't Bölke?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer wel een tof nummerMaar no way dat ik ooit een gaybar binnenstap
Nooit iets van gemerkt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Inderdaad erg tof. Al schijnen veel homo's het niet echt op prijs te stellen als je als hetero naar dergelijke zaken komt.
Geen idee, ik weet dat ie in een steegje zit.. en als je je in bepaalde kleuren kleedt ben je gewoon de lul, letterlijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
GayPalace toevallig? Je moet natuurlijk wel een leuke kroeg uitzoeken. Dat is niet anders dan bij "normale" kroegen. Daar zijn ook zat gevallen waar je niet naar binnen wil omdat de sfeer kut is of het publiek raar.
GayPride is iets waar ik echt een beetje in tweestrijd over ben dus ik kan er ook niet veel over zeggen want dat vind ik voor mezelf al te verwarrendquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het een vreemde manier van profileren.. Ik vraag me af waarom je als groep, die claimt niet anders te zijn dan de rest en net zo normaal te zijn e.d. een dergelijk feest ter tolerantie wilt houden/bezoeken.
.
Ik vind gays prima, ik houd van ze, hell een deel van mijn familie is lesbisch. Maar ze gaan er niet mee te koop lopen. Net als dat ik niet met mijn hetero zijn te koop loop. En dáár is waar de crux ligt.
Wat is dan het probleem als je homo's naar buiten trapt in een "normale" tent?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Inderdaad erg tof. Al schijnen veel homo's het niet echt op prijs te stellen als je als hetero naar dergelijke zaken komt.
Heb jij tolerantie voor mensen die niet tolerant zijn volgens wat jij tolerant noemt?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het feit dat je niet kijkt geeft juist blijk van intolerantie. Waar jij op doelt is acceptatie?
of het zaadjequote:Op maandag 8 augustus 2011 22:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet dat ie in een steegje zit.. en als je je in bepaalde kleuren kleedt ben je gewoon de lul, letterlijk
Net alsof je dat in een hetero bar niet kan gebeuren en echt niet iedereen daar wil je hosselen hoor!quote:
Wordt een beetje woordenspelletje zo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het feit dat je niet kijkt geeft juist blijk van intolerantie. Waar jij op doelt is acceptatie?
Ik heb ken alleen maar leuke reacties.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nooit iets van gemerkt.En ben in verschillende barren geweest met mijn hetereau vrienden!
En waarom is dat zo eng?quote:
Een paar keer geweest, maar dat is echt zo'n HOP (homo-ontmoetingsplek)quote:
Beetje het Sneeuwwitje-gehaltequote:
Bij de Witte de Witstraat zitten ze op een rij. Sommigen zijn wel leuk hoor, De Kameleon of zo is erg gezellig.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet dat ie in een steegje zit.. en als je je in bepaalde kleuren kleedt ben je gewoon de lul, letterlijk
Je kan toch lezenquote:
Dynamisch bereik van de microfoon schiet ook ernstig te kort. Maar da's bij veel opnames uit deze tijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |