En zo gaat het eens zo machtige Engeland ten onder. Nog geen 100 jaar geleden een rijk waar de zon nooit onderging, nu staat de hoofdstad in de fik!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:26 schreef sitting_elfling het volgende:
Het is hier overigens een fucking gekkenhuis. Rellen op straat. Winkels in de fik. Politie. En ga zo maar door.
Welke wijk zit je in dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:26 schreef sitting_elfling het volgende:
Het is hier overigens een fucking gekkenhuis. Rellen op straat. Winkels in de fik. Politie. En ga zo maar door.
Ik zit zelf in Notting Hill, maar wij hebben een groot politie centrum achter ons zitten die nog al actief bezig is. En voor de rest zitten veel vrienden van me in de buurt van Hackney, Camden, Tottenham. Echt huizen die worden gesloopt, ingebroken, bedreigingen. Echt enorme gekken.quote:
Ik hoorde vanavond dat Chiswick nog veilig is... Vriend van mij woont daar. Zijn vrouw is nu aan het bevallenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zit zelf in Notting Hill, maar wij hebben een groot politie centrum achter ons zitten die nog al actief bezig is. En voor de rest zitten veel vrienden van me in de buurt van Hackney, Camden, Tottenham. Echt huizen die worden gesloopt, ingebroken, bedreigingen. Echt enorme gekken.
Ook hier in de buurt van Queensway (paar minuten lopen) is er wat gesloopt. Gare zooi.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als blanke zou ik daar nu niet over straat gaan lopen. Als neger zou ik proletarisch gaan winkelen
als je daar woont heb je echt het gevoel dat de wereld vergaatquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je hebt er ook veel white chavs tussen zitten hoor. Ik moet er niet aan denken om daar in de buurt te wonen.
Die technische steun is net zo sterk als de argumenten van Obama vandaag. Nergens op gebaseerd. Ik snap je punt wel, immers de 10k op de DJ wordt ook vaak gezien als belangrijke steun.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:26 schreef Radiopiet het volgende:
trouwens.. we zijn nu op zo'n laag punt dit is perfect voor de value investor om aandelen te kopen voor de derde push omhoog naar S&P 1600. deze maand zal er nog sprake zijn van veel volatiliteit, maar als je kijkt naar de S&P500 is niet waarschijnlijk dat die nog verder naar beneden gaat. 1000-1100 is een zware technische steun die niet doorbroken gaat worden
die steunen en weerstanden werken ook als een magneet. daarom gaan we naar 1600 uiteindelijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Die technische steun is net zo sterk als de argumenten van Obama vandaag. Nergens op gebaseerd. Ik snap je punt wel, immers de 10k op de DJ wordt ook vaak gezien als belangrijke steun.
Het hele verhaal achter 'mythische' krachten achter een bepaalde waarde van de markt heeft mijn inziens te maken met 2 zaken.
1. grotendeels van de markt is geautomatiseerd
2. veel beleggers hebben vaak koersdoelen op mooie ronde getallen
Et voila, je steun en weerstand.
Ze zijn lekker bezig. Birmingham nu ook. Wat is de reden eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:26 schreef sitting_elfling het volgende:
Ah ja, beschaving is een dun laagje chroom, alleen bij sommigen flinterdunquote:
Die 1000 gaat deze week nog gesloopt worden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:40 schreef Radiopiet het volgende:
Persoonlijk had ik een hertest van 1000-1100 wel verwacht maar niet zo snel. POMO is maar net afgelopen. een maandje geleden.
Dat goud nu meer waard is dan het normaal zeldzamere en waardevollere platinum vind ik bizar. Indicaties dat er wel degelijk een goudbubbel aan het ontstaan isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:43 schreef Bowny het volgende:
Futures -5%......AEX268.....Goud is nu meer waard dan platinum....
[..]
Die 1000 gaat deze week nog gesloopt worden.
(Platina) Daarvan wordt de waarde door industriële toepassingen (incl. sieraden) bepaald. Het heeft niet de eigenschappen die van goud het vluchtmiddel bij uitstek maken voor crises als deze.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 06:04 schreef SemperSenseo het volgende:
Dat goud nu meer waard is dan het normaal zeldzamere en waardevollere platinum vind ik bizar.
Duh, hij is alleen nog lang niet voorbijquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 06:04 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Dat goud nu meer waard is dan het normaal zeldzamere en waardevollere platinum vind ik bizar. Indicaties dat er wel degelijk een goudbubbel aan het ontstaan is
Deze blogger heeft het onlangs geanalyseerd: http://oddballstocks.blog(...)ira-amorim-part.htmlquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:09 schreef flyguy het volgende:
Langlopend familie-bedrijf met een praktisch monopoly op kurk.
Nee, dat was Pberends in het topic: Gigantische bearmarktrally op komstquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:28 schreef LXIV het volgende:
Vorige keer had jij de bodembel praktisch exact goed, Dinosaur! Kun jij hem nu ook laten luiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |