Lees nog eens: 2 t/m 10 op random plaats maar allen top 10quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vond je GTA 3 echt beter dan Vice City?
Mooi,k dan doe ik morgenochtend nog wel een programma tussen en 9-11quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:06 schreef Viro het volgende:
[..]
dat was de muziekbot, na de reboot van stream was ip veranderd. Alleen niemand had de nieuwe ip. Was mijn fout
Moe en lui is wat andersquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:07 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan zeiken over dat mannen altijd moe zijn.
Ik is moequote:Op maandag 8 augustus 2011 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
JJH jij blijft toch wel luisteren vannacht he? Ik ben wanhopig voor publiek. Men is moe
.
Ah, dacht alquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lees nog eens: 2 t/m 10 op random plaats maar allen top 10
trustenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:08 schreef Viro het volgende:
Ik ben bereikbaar op msn en whatsapp als guppie weer in de kom mag zwemmen
en nu ga ik echt slapen
Ja doeiquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:08 schreef Viro het volgende:
en nu ga ik echt slapen
Welke berichtjes bedoel je nu?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:08 schreef Viro het volgende:
en nu ga ik echt slapen
Dan kan je t/m de eighties meeluisterenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik is moeDus ik ga het sowieso niet redden. Maar mijn downloads stoppen pas om half 1
En wil mijn laptop niet heel de nacht aan laten staan omdat ik bang ben dat hij kapot gaat
quote:
Als je dat wel kon, dan mis ik een heel stuk uit m'n geheugenquote:
Zou zonde zijn zeg.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dat wel kon, dan mis ik een heel stuk uit m'n geheugen.
bastardo!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:09 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga morgen weer op vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |