oh, wat ik ken van sigur ròs vond ik alleen saaie slappe hap, niet deze vette climax enzoquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit is een beetje a la Sigur Rós, qua opbouw.
Ja meesterquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jongens, lief doen of ik ga boos doen
Ik ben al slecht me vrouwen verwacht niet dat het beter wordt nu ik voor het eerst sinds 8 uur weer gevoel in mijn benen heb.quote:
Hmm, klinkt interessantquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jongens, lief doen of ik ga boos doen
Ik meestal ook, maar het tempo lag laag en had een tof idee en wou em maken en toen had hij er een.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zorg altijd dat ik NIET de lapo heb.... ik haat Lapo's
komt er dan nog leuke muziekjensquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Gezellig muziek luisteren met eggs en de rest.
Jij welquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je kunt toch users negeren als je een abbo neemt
Echt? De meeste nummers die ik ken hebben echt een hele vette opbouw met climax en alquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oh, wat ik ken van sigur ròs vond ik alleen saaie slappe hap, niet deze vette climax enzokan ook aan mij liggen
Noem eens wat.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
komt er dan nog leuke muziekjens
Ja hoi, niet doodwensen. Gewoon niet doen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Pas jij maar op dat niemand jouw lichtje uitdoet praatjesmaker
Loef jongen, busje heel aangekomen enzo?quote:
Vannacht van 23 tot 01 komt er 60s-70s-80s-90s muziek, elk half uur een decennium verderquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
komt er dan nog leuke muziekjens
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Outpost, post eens zodat ik je een dm kan sturen.
jaa ik heb dan niet goed geluisterd waarschijnlijk. en op de cover zag ik een semi-kunstplaatje van naakte mensen die wegrennen ofzo... toen dacht ik al mehquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt? De meeste nummers die ik ken hebben echt een hele vette opbouw met climax en al.
dm.fok.nlquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Outpost, post eens zodat ik je een dm kan sturen.
Wauw...quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:51 schreef Zokunen het volgende:
Sigur Ros is baas.
En zo dus enkel muziek van VOOR 1930.
Ja hij is heel aangekomen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Loef jongen, busje heel aangekomen enzo?
Festivalquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jaa ik heb dan niet goed geluisterd waarschijnlijk. en op de cover zag ik een semi-kunstplaatje van naakte mensen die wegrennen ofzo... toen dacht ik al meh
Ik voel hem weer.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
wie luistert er allemaal
Wij hebben veel overeenkomsten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het uurtje van driepink vond ik gister wel leuk![]()
Maar geloof niet dat, dat er in zit
ow dat ga ik niet redden hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vannacht van 23 tot 01 komt er 60s-70s-80s-90s muziek, elk half uur een decennium verder.
Ikke niet ik ga zo wat drinken in de lobby.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
wie luistert er allemaal
Het was heul geen doodswens smegjequote:Op maandag 8 augustus 2011 21:51 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja hoi, niet doodwensen. Gewoon niet doen.
Hij staat in je notes, nu weer lief doen.
Of niet, maar ga dan maar niet hier rellen ok ok toi toi toi.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Van mij mag je vaker zulke shows doen, hoe meer verschillende muziek hoe beterkun je nog van alles leren
zelfde geld voor de pre 1930 muziek
C_A heeft dan ook opvallend veel mannelijke eigenschappenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wij hebben veel overeenkomsten.
edit; zoals technojunk zou zeggen; gedelede einteresesses
Probeer zelf ook zoveel verschillende muziek te doen, er is al genoeg indierock, hardstyle, random muziek en ToT-muziekquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wij hebben veel overeenkomsten.
edit; zoals technojunk zou zeggen; gedelede einteresesses
Niet op die manier, smerig meisje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |