Yes, ik ben er.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:45 schreef Zokunen het volgende:
Oh ja ik meld me vast, is erik er btw? want zo niet begin ik straks met wat randoms en niet met zijn verzoekjes
Wie aan de sint zit, zit aan mijquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Pas jij maar op dat niemand jouw lichtje uitdoet praatjesmaker
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wie aan de sint zit, zit aan mij!!!1 Het licht zal zegevieren.
Lichtje uit als in een ban hihi . Niet meteen zo gefrustreerd lapohuntertjequote:Op maandag 8 augustus 2011 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Doodverwensing. gemeld.
boeiendquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hey sukkel anders jat je ff mijn topic
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:46 schreef Trollscience het volgende:
Kunnen we weer even normaal doen?
Want anders? gaat hij slaan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:47 schreef Zokunen het volgende:
Kut nu kan ik nooit meer sint bashen, want eggs
Je gaat nietsquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
boeiend
Ik ga zo richting bed denk ik
Man ik ben er net.quote:
Jou kan ik wel aan hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Want anders? gaat hij slaan?
Kom maar op
Autisten raken van slag als mensen onverwachtse dingen doen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
boeiend
Het was een min of meer bewuste terug jat actiequote:Op maandag 8 augustus 2011 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
boeiend
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Het was een min of meer bewuste terug jat actie
Had vanmiddag een geniale TT in gedachte en toen opende hij hem
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Het was een min of meer bewuste terug jat actie
Had vanmiddag een geniale TT in gedachte en toen opende hij hem
Dit is een beetje a la Sigur Rós, qua opbouw.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit klinkt echt tof, het begin was matig, maar dit
en dit 'klassiek'...?
geen gezeikquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zorg altijd dat ik NIET de lapo heb.... ik haat Lapo's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |