Jaquote:
Vond je GTA 3 echt beter dan Vice City?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik las net nog ff iets over een Game Top 10? Hier de mijne:
1. The Elder Scrolls III: Morrowind MET STIP OP ÉÉN
2 t/m 10 random, maar wel top 10 allemaal:
2. Mass Effect 2
3. Command & Conquer Red Alert
4. Command & Conquer: Generals
5. Dragon Age: Origins
6. Emperor: Battle for Dune
7. World of Warcraft
8. GTA III
9. GTA Vice City
10. Rollercoaster Tycoon (1)
Misschien wel. Moet optijd mijn bed uit, maar moet eerst nog even mijn eigen playlist in elkaar fietsen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Iemand nog zin in ochtendmuziek tussen 9 en 11?
Hij is in de middag gemaakt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vanochtend kon hij niet uitgezet worden
dat was de muziekbot, na de reboot van stream was ip veranderd. Alleen niemand had de nieuwe ip. Was mijn foutquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vanochtend kon hij niet uitgezet worden
Dan slaap ikquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Iemand nog zin in ochtendmuziek tussen 9 en 11?
superquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik hoop dat jullie het wat vonden
ik in ieder geval wel
het was heerlijk broertje, ik heb genotenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik hoop dat jullie het wat vonden
ik in ieder geval wel
Cyberseks telt niet mee.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het duurt me te lang om die cybersex posts op te zoeken van jou en smeg
Welke?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
We hebben film gekeken, was heel leuk
Lees nog eens: 2 t/m 10 op random plaats maar allen top 10quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vond je GTA 3 echt beter dan Vice City?
Mooi,k dan doe ik morgenochtend nog wel een programma tussen en 9-11quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:06 schreef Viro het volgende:
[..]
dat was de muziekbot, na de reboot van stream was ip veranderd. Alleen niemand had de nieuwe ip. Was mijn fout
Moe en lui is wat andersquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:07 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan zeiken over dat mannen altijd moe zijn.
Ik is moequote:Op maandag 8 augustus 2011 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
JJH jij blijft toch wel luisteren vannacht he? Ik ben wanhopig voor publiek. Men is moe
.
Ah, dacht alquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lees nog eens: 2 t/m 10 op random plaats maar allen top 10
trustenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:08 schreef Viro het volgende:
Ik ben bereikbaar op msn en whatsapp als guppie weer in de kom mag zwemmen
en nu ga ik echt slapen
Ja doeiquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:08 schreef Viro het volgende:
en nu ga ik echt slapen
Welke berichtjes bedoel je nu?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:08 schreef Viro het volgende:
en nu ga ik echt slapen
Dan kan je t/m de eighties meeluisterenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik is moeDus ik ga het sowieso niet redden. Maar mijn downloads stoppen pas om half 1
En wil mijn laptop niet heel de nacht aan laten staan omdat ik bang ben dat hij kapot gaat
quote:
Als je dat wel kon, dan mis ik een heel stuk uit m'n geheugenquote:
Zou zonde zijn zeg.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dat wel kon, dan mis ik een heel stuk uit m'n geheugen.
bastardo!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:09 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga morgen weer op vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |