Nou picknicken enzo, gister met Knetter en Naatje op een kleedje in de wind, met likkoekjes en cola in een wijnglas.... best romantischquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat heb ik nu weer allemaal gemist?
Bedoel je je tekentablet?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:59 schreef Myraela het volgende:
Anders gebruik je de marker waarmee je net aan het tekenen was als pen voor je tekenpalet.
/faal
Aber naturlich.quote:
zuip voorzichtigquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:00 schreef heloef het volgende:
Maar mensjens ik ga het op een zuipen zetten in de lobby, waarschijnlijk tot morgen.
Ik wordt overstroomd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Jullie zijn lief
![]()
Wat een liefde he Heloef
Je plannetje heeft gewoon gefaald geef maar toequote:Op maandag 8 augustus 2011 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je mag hem voor nu laten, als hij zich gedraagt
Sorry, we waren bezig.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Faye en Naat
Waarom heb ik geen WA meer gekregen? Je zou laten weten dat je heel thuis was enzo![]()
Watwat? ik wordt?quote:
Faye woont daar duhuh.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat doen jullie in 7aar?
naruto en Cowboy bebop en wel meerquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
broertje, wat zij nnou je favo animé (geen naruto, one piece, bleach, FMA, soul eater noemen)
Jij bent ook liefquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Jullie zijn lief
![]()
Wat een liefde he Heloef
Oh ja dat is waar ookquote:
ik ook, door wie zou dat komen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Help, ik ben verslaafd aan Wordfeute
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |