quote:
hihi, cock.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb 6 hele leuke cocktails
Ik heb nog een cocktailboek, ik neem het wel ff meequote:Op maandag 8 augustus 2011 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb 6 hele leuke cocktails
Baksteen, de rest is geschiedenis.quote:
Ik was mijn handen al tijdens het plassenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Baksteen, de rest is geschiedenis.
Ja ik welquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:53 schreef Toverheks het volgende:
niemand een cocktailJurk??? oke doe ik hem wel aan
Gloeiende oortjes.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
Telefoon, ik zit alleen maar aan de telefoon vandaag
doe die dan aan, zal je vast enig staan, je cocktailboek onder je arm en C-A zorgt voor de cocktailprikkersquote:
Gohquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
Telefoon, ik zit alleen maar aan de telefoon vandaag
Heb pas doekoe, als ik bierflesjes in wissel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik was mijn handen al tijdens het plassen
Ik teveel.quote:
Ehhh... die is gecancelled!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:55 schreef Bellatrix het volgende:
Ik doe er een aan naar Simone's parté!
Ik heb er ook nogquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik teveel.Kan ze ook nauwelijks aan doen, aangezien het te koud is.
Twee gezichten, 1 formule als Lauda en Nicky.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb pas doekoe, als ik bierflesjes in wissel.
Je FB.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:55 schreef Bellatrix het volgende:
Die heb ik af moeten zeggen, zie FBquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:55 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:57 schreef Laysa het volgende:
Mn broer is een Patser maar wel een hele lieve![]()
Hij belde daarstraks vanaf de 2e verdieping...
Van het vliegtuig
ben al jaren stilletjes verliefd op deze jongenman * zucht* vraag maar aan FANNquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik blijf het geniaal vinden hoe hoog zij kan..
Van het vliegtuig
Van het vliegtuig
Jaquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:59 schreef Bellatrix het volgende:
Zal ik mijn lichaam voor je verkopen?
dit is pas vriendschapquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:59 schreef Bellatrix het volgende:
Zal ik mijn lichaam voor je verkopen?
ja hoor maak je niet druk, en ik denk wat hoor ik nouquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:00 schreef Kally het volgende:
Nee er komt er wel 1, alleen op een later tijdstip
whaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:01 schreef Kally het volgende:
Ik denk alleen dit jaar niet meer, want Ian gaat zich met de kerstversiering bemoeien geloof ik dus ik denk dat het halverwege oktober al hangt
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:01 schreef Kally het volgende:
Ik denk alleen dit jaar niet meer, want Ian gaat zich met de kerstversiering bemoeien geloof ik dus ik denk dat het halverwege oktober al hangt
Hij ging gisteren al los met zijn plannenquote:
Ik kan niet alles maken, want geen zin om 50 flessen drank in te slaanquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nog een cocktailboek, ik neem het wel ff mee
Ook goedquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan niet alles maken, want geen zin om 50 flessen drank in te slaan
Dus ik zet er 5/6 op de cocktail kaart
Hangen z'n kerstballen er al aardig bij?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:01 schreef Kally het volgende:
volgens mij hangt hij de boel van voor naar achter helemaal vol, en je jongens helpen natuurlijk hahahaha oh zelf je bed wordt versiert met slingers ik zie het al helemaal voor mequote:Op maandag 8 augustus 2011 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij ging gisteren al los met zijn plannen
Ik heb het even geblokkeerd enzulks
En de piek hahahahahahahahhquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hangen z'n kerstballen er al aardig bij?
dat kan toch helemaal niet Martiiiin
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volgens mij hangt hij de boel van voor naar achter helemaal vol, en je jongens helpen natuurlijk hahahaha oh zelf je bed wordt versiert met slingers ik zie het al helemaal voor me
O ja denk ik welquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:04 schreef Toverheks het volgende:
wie houd hier van Andre v Duyn jou jongens Kally, heb een dvd gehad van oudste had ze ook gehad met 8 dvd`s erin van Andre.
ja zie het helemaal voor me nu, jij die de kamers niet in mag je 3 mannen versieren wel allesquote:
bewaar ik voor ze.quote:
quote:
Travelessquote:
Njah ik ga wel 2 weken naar mijn moederquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
En jij hebt ja gezegd tegen het versieren
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah ik ga wel 2 weken naar mijn moeder
En ik kalkoen doen voor 20 mensenquote:
De mannen doen de stuffing wel!quote:
yeahquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:09 schreef ValHallen het volgende:
Enige kerstnummer dat ik echt echt echt leuk vind.
Bazenidee als je het mij vraagt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Joah, een kerstmeet.. fuck familie... iedereen kookt wat, en dan samen eten
okee.. jullie gaan me uitlachen
Dag voor kerst kan ook, of we gaan tweede kerstdag gewoon allemaal naar onze 'schoonfamilie' toe.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Goh, heb jij een vriendin JJH?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Dag voor kerst kan ook, of we gaan tweede kerstdag gewoon allemaal naar onze 'schoonfamilie' toe.
Op zich een heel erg leuk idee, maar ik heb maar 1 dag met de kids en weet nog niet welke en die andere dag hadden we al plannen voor onszelfquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
what about samzzzz.quote:
Ik ben bang dat ik ook verplichtingen hebquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Op zich een heel erg leuk idee, maar ik heb maar 1 dag met de kids en weet nog niet welke en die andere dag hadden we al plannen voor onszelf
same here, in juni weggeweest en zo in sept weer.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:19 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een kutweer, ik ben zo blij dat ik nog op vakantie ga straks.
Mwah, nah. Dat weet ik zo net nog niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gooi dr wat drank en en ze zegt vast ja
Welke dag?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:20 schreef ValHallen het volgende:
We kunnen ook een alternatieve kerstmeet houden. Op de dag dat baby jesus echt werd geboren.
Je weet maar nooit!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, nah. Dat weet ik zo net nog niet.
Zomer is normaal gesproken de mooiste tijd van het jaar, maar zo komt de stemming er ook niet inquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:21 schreef gomi het volgende:
[..]
same here, in juni weggeweest en zo in sept weer.
dacht tussendoor hier ook nog zon te hebben. dat laatste was een misrekening
Daar doelde ik tussen de regels een beetje op.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:22 schreef ValHallen het volgende:
Als ik ooit een keer een meet ga organiseren verplicht ik samzz een emmer mee te nemen
Een single? Hier!?quote:
johquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar doelde ik tussen de regels een beetje op.
Benny uitnodigen!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:22 schreef ValHallen het volgende:
Als ik ooit een keer een meet ga organiseren verplicht ik samzz een emmer mee te nemen
yeah dit jaar valt t erg tegen idd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zomer is normaal gesproken de mooiste tijd van het jaar, maar zo komt de stemming er ook niet in.
Arme jongen.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:28 schreef Laysa het volgende:
Ik ga langzaam mn bedje opzoeken...tot een ander keertje![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:28 schreef Laysa het volgende:
Ik ga langzaam mn bedje opzoeken...tot een ander keertje![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, ze was maar liefst 2 uur aanwezig op de meet toen het gebeurde![]()
Het was ook een redelijke moodkiller voor een tijdje. Gelukkig kwam C_A rond middernacht aankakkenquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het was ook een redelijke moodkiller voor een tijdje. Gelukkig kwam C_A rond middernacht aankakken
Miran zorgt altijd voor leven in de brouwerij.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het was ook een redelijke moodkiller voor een tijdje. Gelukkig kwam C_A rond middernacht aankakken
Ik kan sowieso nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Dag voor kerst kan ook, of we gaan tweede kerstdag gewoon allemaal naar onze 'schoonfamilie' toe.
Met lekker bierquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh mensen die op 1e/2e kerstdag jarige zijn of met oud en nieuwquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan sowieso niet
Kerstavond bij schoonfamilie
Eerste kerstdag ouders
Tweede kerstdag schoonzusje jarig en dan vieren het dus bij haar
dat lijkt me echt niet fijn, maar ja.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh mensen die op 1e/2e kerstdag jarige zijn of met oud en nieuw![]()
Amenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:43 schreef Bellatrix het volgende:
Nou ja, dat maakt niet uit aangezien ie toch nooit bestaan heeft!
Opgelost, slotje!
dit dusquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:43 schreef Bellatrix het volgende:
Opgelost, slotje!
De 20ste!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:43 schreef Bellatrix het volgende:
Opgelost, slotje!
Volgens mij is het bewezen dat hij wel heeft bestaan, maar niet zoals de Christenen hem kennen. Althans dat dacht ik.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:43 schreef Bellatrix het volgende:
Opgelost, slotje!
leugens, dat was in Bethlehem!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:42 schreef ValHallen het volgende:
Oh en volgens een berekening is Jezus geboren in September
irritant hequote:Op maandag 8 augustus 2011 21:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh mensen die op 1e/2e kerstdag jarige zijn of met oud en nieuw![]()
U bent een wijs persoon.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:43 schreef Bellatrix het volgende:
Opgelost, slotje!
En lekker ijskoudquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat bier was goddelijk jaen veel te snel op
Volgens mij was het een koning en was hij gewoon getrouwd met wat ze nu die hoer noemen, ze hebben toch ook gewoon nageslacht?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgens mij is het bewezen dat hij wel heeft bestaan, maar niet zoals de Christenen hem kennen. Althans dat dacht ik.
Er zullen rond die tijd verschillende mannen hebben bestaan die allemaal de wijsheid in pacht (dachten) te hebben, en daar zijn veel verhalen over geschreven. Uiteindelijk is er door de jaren heen één man van gemaakt, zodat er ook één ultieme religie kan ontstaan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgens mij is het bewezen dat hij wel heeft bestaan, maar niet zoals de Christenen hem kennen. Althans dat dacht ik.
Maria Magdalena?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij was het een koning en was hij gewoon getrouwd met wat ze nu die hoer noemen, ze hebben toch ook gewoon nageslacht?
er is niets bewezen, maar ze achten het wel waarschijnlijk, ze maakten alleen veel meer van em in de boekjes dan dat hij was, goocheltrucjes en zoquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wil ook over water lopen en oneindig veel wijn kunnen maken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er is niets bewezen, maar ze achten het wel waarschijnlijk, ze maakten alleen veel meer van em in de boekjes dan dat hij was, goocheltrucjes en zo
Ook de mijne. Zo zit volgens mij elk geloof in elkaar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er zullen rond die tijd verschillende mannen hebben bestaan die allemaal de wijsheid in pacht (dachten) te hebben, en daar zijn veel verhalen over geschreven. Uiteindelijk is er door de jaren heen één man van gemaakt, zodat er ook één ultieme religie kan ontstaan.
But that's just my two cents!
Njah kruising tussen jou en Bella denk ik, gewoon een man met heel veel charisma, en toen dachten de kerkelingen die gebruiken we even om volgelingen te krijgen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er is niets bewezen, maar ze achten het wel waarschijnlijk, ze maakten alleen veel meer van em in de boekjes dan dat hij was, goocheltrucjes en zo
Van die wijn uit waterquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
conclusie, ze waren allemaal knetterstoned in die tijd!
Ik wil een tijdmachine voor mijn verjaardag.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
conclusie, ze waren allemaal knetterstoned in die tijd!
Ik vind Hans Teeuwen zijn versie wel het leukste, daar was ook professor Barabas erbijquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil een tijdmachine voor mijn verjaardag.
bible belt, urk, jehova'squote:Op maandag 8 augustus 2011 21:51 schreef Bellatrix het volgende:
Wat dat betreft hou ik weer zo van het Nederlandse volk, zo lekker nuchter en verstandig wanneer het op iets als religie aankomt.
Ow hier nog nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:51 schreef MissJ het volgende:
Zo dan, het gaat hier ineens héél hard regenen
Dat is de toorn van God!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:51 schreef MissJ het volgende:
Zo dan, het gaat hier ineens héél hard regenen
Het verhaal van de Ark van Noach is gebruikt in 4 verschillende geloven, waarvan het Christendom het als laatste gebruikte.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
joh, het hele christendom is een collage van dingen aan elkaar geplakt, zo hebben de Romeinen er voor gezorgd dat kerstmis in de winter was, zodat de transitie niet zo groot was, de heidenen hadden toen toch al midwinterfeest, veel gebruiken zoals de kerstboom zijn ook stiekem paganistisch
quote:
PLAGIAATquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het verhaal van de Ark van Noach is gebruikt in 4 verschillende geloven, waarvan het Christendom het als laatste gebruikte.
En dat is zo'n kleine gemeenschap dat ze niet eens echt opvallen.quote:
Vooral van je schoenen, loopt anders zo onhandig!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ga een vlot bouwen en neem van alles twee mee!
Ik heb er twee collega's vanquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had gister nog 4 jehova's in de auto.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vooral van je schoenen, loopt anders zo onhandig!
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vooral van je schoenen, loopt anders zo onhandig!
Ze heeft je verkeerd bekeerdquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn exvriendinnetje toen ik 4 was, is jehova
Het is hier ook rustig op zondagquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:53 schreef ValHallen het volgende:
Ik woon in de Biblebelt, weinig mis mee. Het is alleen nogal rustig op zondag
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
Mijn groene vingers
Ik kreeg een plant mee van school zodat die de vakantie zou overleven, ik zet hem naast de kraan zodat ik het niet kan vergeten, conclusie 4 weken al geen water gegeven
haha dat zou mij ook kunnen overkomen. Ik en planten dat gaat niet samenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
Mijn groene vingers
Ik kreeg een plant mee van school zodat die de vakantie zou overleven, ik zet hem naast de kraan zodat ik het niet kan vergeten, conclusie 4 weken al geen water gegeven
Het is gelukkig zo'n vetplant die kan tegen een stootjequote:
Geen verkeerd woord hoor.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
Mijn groene vingers
Wij hebben 600 inwoners, 2 kerken, 0 supermarkten, 1 cafe/cafetaria en een basisschool die al jaren te weinig leerlingen heeft.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is hier ook rustig op zondag![]()
Maassluis is stiekem een gelovig bolwerk, we hebben iets van 9 verschillende protestantse stromingen in kerken van allerlei formaten, twee moskees, een jehova-clubhuis en een katholiek kerkje.
Daar hadden ze al vantevoren over nagedacht denk ik.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is gelukkig zo'n vetplant die kan tegen een stootje
Ik doe ieder jaar op balkon een moestuintje maken, hij staat er zo leuk bij nuquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
haha dat zou mij ook kunnen overkomen. Ik en planten dat gaat niet samen
das een tikkeltje erger dan hierquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wij hebben 600 inwoners, 2 kerken, 0 supermarkten, 1 cafe/cafetaria en een basisschool die al jaren te weinig leerlingen heeft.
En dan kom je geen koffie doen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen verkeerd woord hoor.
Ik moest ze bij de jaarbeurs ophalen, een of ander congres ofzo was daar.
Ik ben trouwens best dicht bij jou langs gereden, en ik was ook nog in Spijkenisse!
Njah, het is wel beschamend eigenlijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar hadden ze al vantevoren over nagedacht denk ik.
die homochat site.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik krijg een bericht in mn fobo..
haha.. jij komt op die site..
uh??? what??
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wij hebben 600 inwoners, 2 kerken, 0 supermarkten, 1 cafe/cafetaria en een basisschool die al jaren te weinig leerlingen heeft.
Kijk juf, heeft mama vermoord!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
Mijn groene vingers
Jaquote:
Druk enzo, en ik moest langs de zuidkant van Rotterdam terug want er waren werkzaamheden op de A20.quote:
Ja dikke jolijt die A20quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Druk enzo, en ik moest langs de zuidkant van Rotterdam terug want er waren werkzaamheden op de A20.Heb er nog wel ff aan gedacht.
Ik was half zeven ofzo leeg in Spijkenisse en moest om half 8 weer in IJsselstein zijn.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik doe ieder jaar op balkon een moestuintje maken, hij staat er zo leuk bij nu
Mijn excuus is nu wel dat ik ook niet op balkon ben geweest dus het daarom vergeten ben
Oh en de 2 kerken zijn een vrij zware hervormde kerk en een hele zware gereformeerde kerkquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
das een tikkeltje erger dan hier
Uhh hoiquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
ik heb daarom maar geen planten in huisMaar heb nog een goede reden: heb 2 katten die anders aan de planten zouden gaan vreten.
Smoesjes !quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
ik heb daarom maar geen planten in huisMaar heb nog een goede reden: heb 2 katten die anders aan de planten zouden gaan vreten.
ah ja, die hebben we hier ook geloof ik, ik kan kwartetten met alle stromingen hierquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh en de 2 kerken zijn een vrij zware hervormde kerk en een hele zware gereformeerde kerk
ja ik hou van smoesjes!quote:
quote:
quote:
dat zou ik ook echt niet weten van mijn stadquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:02 schreef Kally het volgende:
Ik heb heul geen idee welke kerken we hier hebben
Volgens mij heeft Zwolle wel zo'n beetje alles.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:02 schreef Kally het volgende:
Ik heb heul geen idee welke kerken we hier hebben
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben half bezig met mijn kamer opruimen, hij zag er uit alsof ik er een angry bird doorheen gegooid heb
wat exact is wat ik gedaan heballeen is dat niet de oorzaak van de troep
Ik denk dat Den Haag wel alles heeft, wij hebben denk ik ook wel van allesquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat zou ik ook echt niet weten van mijn stad
quote:
Heb je gezien van 1 oktoberquote:
ja denk 't ook wel jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat Den Haag wel alles heeft, wij hebben denk ik ook wel van alles
Jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je gezien van 1 oktober![]()
Ik moet helaas uit gaan stellen
Ik geef wel ruim van te voren weer een datum aan voor jouquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja.
Zaterdag niet vergeten te zeggen dat ik gewoon komen werken.
OOK VOOR MIJ! GR GRR OKIDOKI?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik geef wel ruim van te voren weer een datum aan voor jou
Ja lief?quote:
Leukquote:
2 wijn en het kind slaaptquote:
Tof,quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik geef wel ruim van te voren weer een datum aan voor jou
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dan niet hoor.. dan schop ik dr, en is de vriendschap ovah!
Wordt het alleen maar makkelijker!quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wordt het alleen maar makkelijker!
dit heb ik niet gezegd.
Ja is goed dankje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:11 schreef Kally het volgende:
O ja Bellan het aanbod van meerijden staat he?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wordt het alleen maar makkelijker!
dit heb ik niet gezegd.
Uhuh, ik had niet anders verwachtquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja is goed dankje.Ik compenseer je in natura maar dat wist je al.
Jesusquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh je had toch besteldquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
oh, en het kaartje voor brit floyd is in de bus gevallen![]()
en die voor explosions in the sky ook
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ze heeft wel 2 lesbische, en 1 biseks nichtjes *en dat zijn allemaal zusjes*
Beachquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Zeg, gaan jullie allemaal eens Beach stalken in zijn fobo, en dwing hem mij te vertellen wat ie bedoeld!
wie is datquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Zeg, gaan jullie allemaal eens Beach stalken in zijn fobo, en dwing hem mij te vertellen wat ie bedoeld!
Hij moet gewoon vertellen wat ie bedoeld, godnondeju!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wie is dat, valt ie je lastig
???zal ik hem ff in mekaar voor je slaan
Neuh.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:
quote:
pak hem aanquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon vertellen wat ie bedoeld, godnondeju!
Kus!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:28 schreef Renesite het volgende:
En het waait. Het is koud. En ik heb een hoofdpijn. MAAR HET IS GEWOON GODVERDOMME DROOOOOG
Neem ik toch nog een steengrill erbij mee?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:29 schreef Renesite het volgende:
Ow. Er is ook een backup aanwezig wanneer de BBQ niet door kan gaan. Hopen dat 6 voldoende is, zo neit dan moeten we een plan C of backup B
Zijn sowieso al met 7 haha..quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:29 schreef Renesite het volgende:
Ow. Er is ook een backup aanwezig wanneer de BBQ niet door kan gaan. Hopen dat 6 voldoende is, zo neit dan moeten we een plan C of backup B
Kan ooK!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Neem ik toch nog een steengrill erbij mee?
Ja wissel je afquote:
He?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zijn sowieso al met 7 haha..
ach.. pannetjes delen... romantisch !
ik eet gewoon van jou bordje mee.......eerlijk zullen we alles delen, ik iets meer dan jijquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zijn sowieso al met 7 haha..
ach.. pannetjes delen... romantisch !
als ik oma ben geworden kom ik mee, ben ik nog geen oma geworden kom ik niet mee.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:31 schreef Bellatrix het volgende:
Wacht even, wie komen er nu allemaal?
tot nu toe, jij. kal. jan, door, rene, ik en mijn moederquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:31 schreef Bellatrix het volgende:
Wacht even, wie komen er nu allemaal?
gezelligquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Doortje komt ook
en mijn mama is er uiteraard!
OMG OMG OMG OMG GA IK DOORTJE ONTMOETEN?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Doortje komt ook
en mijn mama is er uiteraard!
Even wachten.Heet ie serieus Jan?quote:
Janquote:
Zo noemt Pat hemquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Even wachten.Heet ie serieus Jan?
en hij vertelde me dat ie Ian heet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |