quote:
hihi, cock.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb 6 hele leuke cocktails
Ik heb nog een cocktailboek, ik neem het wel ff meequote:Op maandag 8 augustus 2011 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb 6 hele leuke cocktails
Baksteen, de rest is geschiedenis.quote:
Ik was mijn handen al tijdens het plassenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Baksteen, de rest is geschiedenis.
Ja ik welquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:53 schreef Toverheks het volgende:
niemand een cocktailJurk??? oke doe ik hem wel aan
Gloeiende oortjes.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
Telefoon, ik zit alleen maar aan de telefoon vandaag
doe die dan aan, zal je vast enig staan, je cocktailboek onder je arm en C-A zorgt voor de cocktailprikkersquote:
Gohquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
Telefoon, ik zit alleen maar aan de telefoon vandaag
Heb pas doekoe, als ik bierflesjes in wissel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik was mijn handen al tijdens het plassen
Ik teveel.quote:
Ehhh... die is gecancelled!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:55 schreef Bellatrix het volgende:
Ik doe er een aan naar Simone's parté!
Ik heb er ook nogquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik teveel.Kan ze ook nauwelijks aan doen, aangezien het te koud is.
Twee gezichten, 1 formule als Lauda en Nicky.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb pas doekoe, als ik bierflesjes in wissel.
Je FB.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:55 schreef Bellatrix het volgende:
Die heb ik af moeten zeggen, zie FBquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:55 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:57 schreef Laysa het volgende:
Mn broer is een Patser maar wel een hele lieve![]()
Hij belde daarstraks vanaf de 2e verdieping...
Van het vliegtuig
ben al jaren stilletjes verliefd op deze jongenman * zucht* vraag maar aan FANNquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik blijf het geniaal vinden hoe hoog zij kan..
Van het vliegtuig
Van het vliegtuig
Jaquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:59 schreef Bellatrix het volgende:
Zal ik mijn lichaam voor je verkopen?
dit is pas vriendschapquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:59 schreef Bellatrix het volgende:
Zal ik mijn lichaam voor je verkopen?
ja hoor maak je niet druk, en ik denk wat hoor ik nouquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:00 schreef Kally het volgende:
Nee er komt er wel 1, alleen op een later tijdstip
whaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:01 schreef Kally het volgende:
Ik denk alleen dit jaar niet meer, want Ian gaat zich met de kerstversiering bemoeien geloof ik dus ik denk dat het halverwege oktober al hangt
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:01 schreef Kally het volgende:
Ik denk alleen dit jaar niet meer, want Ian gaat zich met de kerstversiering bemoeien geloof ik dus ik denk dat het halverwege oktober al hangt
Hij ging gisteren al los met zijn plannenquote:
Ik kan niet alles maken, want geen zin om 50 flessen drank in te slaanquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nog een cocktailboek, ik neem het wel ff mee
Ook goedquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan niet alles maken, want geen zin om 50 flessen drank in te slaan
Dus ik zet er 5/6 op de cocktail kaart
Hangen z'n kerstballen er al aardig bij?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:01 schreef Kally het volgende:
volgens mij hangt hij de boel van voor naar achter helemaal vol, en je jongens helpen natuurlijk hahahaha oh zelf je bed wordt versiert met slingers ik zie het al helemaal voor mequote:Op maandag 8 augustus 2011 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij ging gisteren al los met zijn plannen
Ik heb het even geblokkeerd enzulks
En de piek hahahahahahahahhquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hangen z'n kerstballen er al aardig bij?
dat kan toch helemaal niet Martiiiin
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volgens mij hangt hij de boel van voor naar achter helemaal vol, en je jongens helpen natuurlijk hahahaha oh zelf je bed wordt versiert met slingers ik zie het al helemaal voor me
O ja denk ik welquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:04 schreef Toverheks het volgende:
wie houd hier van Andre v Duyn jou jongens Kally, heb een dvd gehad van oudste had ze ook gehad met 8 dvd`s erin van Andre.
ja zie het helemaal voor me nu, jij die de kamers niet in mag je 3 mannen versieren wel allesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |