ik wil geen art shit, ik wil gewoon en filmquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
't is in ieder geval geen vette actie met explosies, wilde achtervolgingen en dikke tieten!
Vandaag nog deel 1 gekeken met mijn moederquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:11 schreef _Fanta het volgende:
Dit nummer doet me denken aan die film Kill Bill
Chille moeder heb je dan, mijn moeder houd helemaal niet van zo'n films. Saaie doos dat t isquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vandaag nog deel 1 gekeken met mijn moeder.
Bazenfilmquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:11 schreef _Fanta het volgende:
Hmmm ik neem aan dat je Pulp Fiction al wel gezien hebt?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik wil geen art shit, ik wil gewoon en film
en limitless is een baggerdownload![]()
![]()
![]()
KUT
1 is goed, 2 valt vies tegen vind ik.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vandaag nog deel 1 gekeken met mijn moeder.
Van de originele serie met captain Kirk enzo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:12 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Is van star trek jah? geen wonder dat ik t niet kende
Goede filmquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:11 schreef _Fanta het volgende:
Ik vind deel 2 ook goed. Ik houd er gewoon van en dat kan ik dan niet eens goed uitleggen, maar ik vind het een heerlijk tweeluik.quote:
Ik vind het tegenvallen na deel 1.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind deel 2 ook goed. Ik houd er gewoon van en dat kan ik dan niet eens goed uitleggen, maar ik vind het een heerlijk tweeluik.
Dat magquote:
Wordfeute, wasda?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Help, ik ben verslaafd aan Wordfeute
Daag mij dan ook maar uit, gewoon zokunen daarquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
owjee denk dat je de eerste bentquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat wordt best veel met Viro en CA en Lola dan hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Daag mij dan ook maar uit, gewoon zokunen daar
leuk spel idd, heb je ook wel us DOA gespeelt?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:19 schreef Stokstaart het volgende:
Mortal Combatuitgespeeld, Sub-Zero
DOA vond ik weinig aan..quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:21 schreef _Fanta het volgende:
[..]
leuk spel idd, heb je ook wel us DOA gespeelt?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |