SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
GOW2 vond/vind ik stukken minder dan GOW1. Ik hoop dat deel 3 mijn aandacht kan vasthouden anders ben ik snel uitgekekenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
beiden gow
Damn ik kan niet wachten tot 20-09
Ik twijfelde perfect dark te zetten ipv goldeneye, maar bij goldeneye begon het allemaal, daarom zo gekozen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:28 schreef Watertornado het volgende:
CounterStrike 1.6
Super Smash Brothers (N64)
Perfect Dark?
GTA 3
Battlefield 1942
zo jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:31 schreef Karzai het volgende:
laat hete harry nu even horen doe niet zo lullig
Ja ik zat ook zo te twijfelen vandaar ook het vraagteken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik twijfelde perfect dark te zetten ipv goldeneye, maar bij goldeneye begon het allemaal, daarom zo gekozen.
quote:
Heb je de demo niet gespeeld?quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:31 schreef Viro het volgende:
[..]
GOW2 vond/vind ik stukken minder dan GOW1. Ik hoop dat deel 3 mijn aandacht kan vasthouden anders ben ik snel uitgekeken
ik moet kiezen tussen nieuwe geheugen voor mijn pc of jaartje xbl gold. Denk dat het de laatste word. Wil ff nog een paar achievements halen in BF:BCquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja wanneer gaan wij weer knallen
Maatje van me speelde ook op dat niveau... bizar spel inderdaad als je er goed in bent.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:32 schreef _Fanta het volgende:
Echte bazen weten nog![]()
http://www.own3d.tv/video/31019/Fooze_-_Unreal_Tournament
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je de demo niet gespeeld?
achievement sletquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:33 schreef Viro het volgende:
[..]
ik moet kiezen tussen nieuwe geheugen voor mijn pc of jaartje xbl gold. Denk dat het de laatste word. Wil ff nog een paar achievements halen in BF:BC
de demo wasquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:34 schreef Viro het volgende:
[..]ik game al sinds december niet meer. Vind het saai. Wacht op BF3 en GOW3
Mooiste spel ooit gemaakt IMHOquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Maatje van me speelde ook op dat niveau... bizar spel inderdaad als je er goed in bent.
Soms zat ik met hem mee te kijken en dacht ik wtf doe je man![]()
"Ja voor als ze daar en daar komen, want hij liep net daar en daar, dus is het 80% kans dat hij nu daar komt en bla bla"
ik : Eh, ok.
Monster kill
Ik ken dat echt niet hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:34 schreef Karzai het volgende:
en fifa natuurlijk de rest is allemaal troep
Heerlijk spel, af en toe ook gewoon zwaar lol om de idiote acties en panna'squote:Op maandag 8 augustus 2011 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken dat echt niet hoor
Ja de fifa van vroegerMaar nu is het allemaal zo ingewikkeld
Ben jij dat in het filmpje?quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:35 schreef _Fanta het volgende:
En idd Eggs, ik was ook 1 van die gastjes die op top niveau speelde
En dat zegt degene die ruim 4k meer heeft dan mijquote:
zag filmpjes van de demo, zag eruit als GOW2. Ik vond het niet echt boeiend. Dus ik wacht tot het spel uit is. Als online mij niet bevalt heb ik BF3 en single player van GOW3quote:[..]
de demo was
Daarom kan ik niet wachten
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:36 schreef Viro het volgende:
[..]
En dat zegt degene die ruim 4k meer heeft dan mij
[..]
zag filmpjes van de demo, zag eruit als GOW2. Ik vond het niet echt boeiend. Dus ik wacht tot het spel uit is. Als online mij niet bevalt heb ik BF3 en single player van GOW3
Dan ken je vast Vo0 ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:37 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Nee, speelde in andere clan. Maar heb wel regelmatig tegen Fooze gespeelt
moet je niet met morp gaan spelen, die zuigt (graag) ballen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
BF vind ik niet leukIk ga nog wel een keer een poging wagen van de week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |