SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
alien ant farm - smooth criminal
Slechte, slechte, sléchte coverquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En Bacardiquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Rum, Blue Curacao, Whisk(e)y, Wodka en Baileys ofzo zijn de belangrijkste?
Kan ik niet meer winnenquote:
Michael Jackson coveren met zo een kutnummerquote:
Gewoon een fucking briljant nummer gruwelijk verkrachtenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Michael Jackson coveren met zo een kutnummer
Resultaat valt tegenquote:
Daar zitten juist alle heterovrouwen die denken veilig te zijn voor roofdieren als ikquote:
Ouwe predator!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Resultaat valt tegen.
[..]
Daar zitten juist alle heterovrouwen die denken veilig te zijn voor roofdieren als ik!
Ik heb 't met iedere soepsoort. Vooral met Franse uiensoepquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:59 schreef Watertornado het volgende:
Samzz: op een of andere manier vind ik kippensoep een grotere "killer" dan andere soepen. Maar misschien ligt dat gewoon alleen aan een paar nare ervaringen daaromtrent.
Herkenbare strategiequote:Op maandag 8 augustus 2011 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar zitten juist alle heterovrouwen die denken veilig te zijn voor roofdieren als ik!
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:00 schreef ToT het volgende:
Ik vind smooth criminal nogal overgewaardeerd.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:00 schreef Melting het volgende:
Eindstand:
1. Morpheus 4
2. Watertornado 3
3. Stokstaart 2
ToT 2
Sinterklaaskapoentje 2
4. JJH 1
5. ACt-F 1
Allemaal bedankt voor het meespelen!
GMTA!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Smooth Criminal vind ik 1 van de weinige matige nummers van MJ. Vind deze beter
Misschien toch te overtuigendquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Resultaat valt tegen.
[..]
Oh, dat wil ik ook wel. Maar dat zou ik niet eerst vragen, want dan is 't geen aanranden meerquote:
Bedankt voor de spelshowquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:00 schreef Melting het volgende:
Eindstand:
1. Morpheus 4
2. Watertornado 3
3. Stokstaart 2
ToT 2
Sinterklaaskapoentje 2
4. JJH 1
5. ACt-F 1
Allemaal bedankt voor het meespelen!
guerilla advertisingquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dus ik lees op nu.nl van die rellen in londen en dat de jeugd de politie aan het bekogelen is.
staat er reclame bij van m&m's.. die van m&m's in de kast die van alles naar beneden gooien omdat ze niet in de schaal willen..
Moet je maar oplettenquote:
Bedankt, topshowquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:03 schreef Melting het volgende:
Tja.... ik wilde wel in stijl afsluiten!
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hoor geheime teksten!
kill melting.. kill melting
En dat vind jij heugelijk nieuws omdat?quote:
quote:
quote:
quote:
Jullie nogmaals bedankt! Ook voor het bedanken.quote:
Ik vind de hele financiële crisis een lachertjequote:Op maandag 8 augustus 2011 20:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dat vind jij heugelijk nieuws omdat?
Ik ben er klaar voorquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie nogmaals bedankt! Ook voor het bedanken.![]()
Dit ga ik een keer overdoen.
Misschien ook als Rob erbij is....
Lijkt me een leuk duel Morpheus - Rob!
ALLEMAAL DOOD!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
TE VEEL KUTNEWBIES OP FOK
Waar waar waar??? kom gaan we rellenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
TE VEEL KUTNEWBIES OP FOK
En je hebt niets geraden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
Thx Melting, vooral de HH was leuk![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:06 schreef Samzz het volgende:
HAHAHAHAHA! Justin Bieber heeft oorbellen. Wat een wijf!
quote:Broertje [Japanese Music]
Wanneer
ma, 8. augustus, 21:00 – 22:00
van alles wat om dat het kanquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik laat hem wel even staan, kijken wat Lola nog meer in d;r mars heeft
overal, ze zijn kutquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar waar waar??? kom gaan we rellen
nee ik behoudt graag luisteraars, al heb ik zelf ook wel zin hierinquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:07 schreef JJH het volgende:
D
[..]
Dit mag ook wel ff een half uurtje door hoor.
Tot je zelf je baan kwijtraakt neem ik aan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de hele financiële crisis een lachertje.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
LoLa je maakt me blij met deze muziekje
Zo bedoel ik dat niet. Ik vind het in en in triest dat het weer zover moet komen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tot je zelf je baan kwijtraakt neem ik aan?
Maar inderdaad, men heeft bizar weinig geleerd van de vorige crisis.
Ik was te snel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
neeeee nog een opwarm deuntje
Japanse bandsquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat voor japanse muziek?
Jij?quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:09 schreef EggsTC het volgende:
Defqon 2010.... en je mag 1 keer raden wie daar stond
jij natuurlijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:09 schreef EggsTC het volgende:
Je moeder.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:09 schreef EggsTC het volgende:
Doe je verzoekjesquote:
Dat had ik afgelopen winter een keer met War of the Worlds, midden in de nacht, terwijl het regende, en ik de wiki van dat hele gebeuren zat door te spitten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is muziek waar ik echt een beetje paranoide/angstig van word als het te hard staat![]()
.
Zo lekker ditquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is muziek waar ik echt een beetje paranoide/angstig van word als het te hard staat![]()
.
Die is wel heel goed.. De oude versie danquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat had ik afgelopen winter een keer met War of the Worlds, midden in de nacht, terwijl het regende, en ik de wiki van dat hele gebeuren zat door te spitten.
Ik heb gewoon de lp.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Die is wel heel goed.. De oude versie dan
Ook Cole Porterquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
hete harrie is mede mogelijk gemaakt door knetterkrankjorum
Vast wel ben nu alles aan het inladen in SAM, daarna eens neuzenquote:
Eens ja.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo bedoel ik dat niet. Ik vind het in en in triest dat het weer zover moet komen.. Zo bedoel ik dat.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
fripSide!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
MUCC is wel een vette japanse band
Ik en SInterklaas hadden het al meteen doorquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:13 schreef EggsTC het volgende:
Voor de kenner > Gerudo Valley, Zelda ocarina of time
Voor de kenner, je bent een faler als je dat niet kentquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:13 schreef EggsTC het volgende:
Voor de kenner > Gerudo Valley, Zelda ocarina of time
True. Als je dat spel niet gespeeld heb kan je niet zeggen dat je geleefd hebquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voor de kenner, je bent een faler als je dat niet kent
Ik was m'n PI vergetenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eens ja.
Leek er even op toen jedeed alsof je het wel tof vind allemaal.
Fappen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht ik kijken even op TC
Zitten Onlogisch en Cable heel gezellig met z'n tweetje in de chat
Ze reageren alleen niet..... nu vraag ik me af, wat doen die 2 samen in de chat
Stil zitten en mooi wezen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
beste games everquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:14 schreef EggsTC het volgende:
[..]
True. Als je dat spel niet gespeeld heb kan je niet zeggen dat je geleefd heb
quote:1. Legend of Zelda: Ocarina of Time, The (1998)
2. Chrono Trigger (1995)
3. Counter-Strike Source (2004)
4. Final Fantasy VI (1994)
Alternatieve titel: Final Fantasy III
5. Pokémon Red (1996)
Alternatieve titel: Pocket Monsters Red
6. Super Mario Bros. 3 (1988)
7. Fahrenheit (2005)
Alternatieve titel: Indigo Prophecy
8. Final Fantasy IV (1990)
Alternatieve titel: Final Fantasy II
9. Super Mario 64 (1996)
10. Half-Life (1998)
Preciesquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat denk ik ook, want ze reageren nietDus hebben ze hun handen op een andere plek
Daarom kan je nog wel stil zitten en mooi wezen, toch?quote:
Geen 1 van dat rijtje wat mij betreftquote:
heb ik harrie gemistquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geen 1 van dat rijtje wat mij betreft
ja maar dat wil in dan wel zienquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom kan je nog wel stil zitten en mooi wezen, toch?.
De rest heeft er alleen zo weinig aan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom kan je nog wel stil zitten en mooi wezen, toch?.
Geen idee, daar moet ik diep over nadenken en dat kan nu niet want VI begint zoquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]?
Wat is jouw lijstje dan
Super Mario World niet noemenquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit er aan te denken om misschien van 23 tot 01 weer een 60-70-80-90-show te doen. Is al even terug dat ik gedraaid heb
.
GTA is baas ja. Just Cause 2 , Mafia 1 en 2quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geen idee, daar moet ik diep over nadenken en dat kan nu niet want VI begint zo
In ieder geval staat GTA op 1
je zat te denken.. je wist het dus nog nietquote:
1. Donkey Kong Country (1994)quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Welke mist volgens jou?
Eggsie staat ook ingeplandquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je zat te denken.. je wist het dus nog niet
staat erop
Ow, nu je hier toch bent. Ik draai deze week geen nederlandstalig het eerste uur.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je zat te denken.. je wist het dus nog niet
staat erop
Ook slechte muziek moet er gedraaid wordenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
slechtste dubstep/dnb wat mij betreft laatste 2 nummers en deze
ja en?quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Ow, nu je hier toch bent. Ik draai deze week geen nederlandstalig het eerste uur.
Bij mij niet hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat stond er op dat laatste keer dat ik keek.
Ik ga binnenkort mezelf ook inplannenquote:
toffffquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort mezelf ook inplannen. Of jou dat laten doen
.
Laat je wel weten wanneer?quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort mezelf ook inplannen. Of jou dat laten doen
.
Doe in ieder geval Anything Goes van Cole porterquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:22 schreef Zokunen het volgende:
Oh kak >7000 nummers en bijna geen tijd om te selecteren, dat wordt nog wat
Als de headset het doetquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toffff
ga je wel praten dan?
1. Legend of Zelda Ocarina of Time (N64)quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1. Donkey Kong Country (1994)
2. Super Mario Kart (1993)
3. Grim Fandango (1998)
4. Beyond Good & Evil (2003)
5. Football Manager 2007 (2006)
Alternatieve titel: Worldwide Soccer Manager 2007
6. Grand Theft Auto: Vice City (2002)
7. Gran Turismo (1997)
8. Pokémon Silver (2000)
Alternatieve titel: Pocket Monsters Silver
9. Devil May Cry (2001)
10. RollerCoaster Tycoon (1999)
Mijn persoonlijke top 10
Welk nummer is dat?quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:25 schreef Viro het volgende:
Huidige nummer draag ik op aan samzz en c_a
Ik heb geen top 10quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
3. Grim Fandango (1998)
7. Gran Turismo (1997)
8. Pokémon Silver (2000)
9. Devil May Cry (2001)
Mijn persoonlijke top 10
Ik sprak hem vanmorgenquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:25 schreef Viro het volgende:
Huidige nummer draag ik op aan samzz en c_a
stay here tonight van enrique iglesias
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik sprak hem vanmorgen
damnzz wat een vent
een eckte MAN, menthol rokend en al
Viro, ouwe gek. Supquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:27 schreef Viro het volgende:
[..]
stay here tonight van enrique iglesias
Niet eens COD Moderwarfare 2 ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen top 10
Maar Gears of War staat sowieso op 1... omdat gezelligheid en knallen
je zit op gamesmeterquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
3. Grim Fandango (1998)
7. Gran Turismo (1997)
8. Pokémon Silver (2000)
9. Devil May Cry (2001)
Mijn persoonlijke top 10
fack!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:27 schreef Viro het volgende:
Lola ik hoor de muziekbot draaien, je bent niet meer verbonden met de stream
Ook goedquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:25 schreef Zokunen het volgende:
Erik die heb ik enkel van Paul whiteman, van cole porter wou ik what is this thing called love doen.
GoW 1?quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen top 10
je moet nog veel leren dusquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er zijn 2 genres waar ik de ballen verstand van heb: klassiek en rap/R&B meuk
counterstrikequote:Op maandag 8 augustus 2011 20:28 schreef Watertornado het volgende:
CounterStrike 1.6
Super Smash Brothers (N64)
Perfect Dark?
GTA 3
Battlefield 1942
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen top 10
? ik heb harrie net gedaanquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
lola komt harrie nog wel?
hij luistert nl mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |