Super Mario World niet noemenquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit er aan te denken om misschien van 23 tot 01 weer een 60-70-80-90-show te doen. Is al even terug dat ik gedraaid heb
.
GTA is baas ja. Just Cause 2 , Mafia 1 en 2quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geen idee, daar moet ik diep over nadenken en dat kan nu niet want VI begint zo
In ieder geval staat GTA op 1
je zat te denken.. je wist het dus nog nietquote:
1. Donkey Kong Country (1994)quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Welke mist volgens jou?
Eggsie staat ook ingeplandquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je zat te denken.. je wist het dus nog niet
staat erop
Ow, nu je hier toch bent. Ik draai deze week geen nederlandstalig het eerste uur.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je zat te denken.. je wist het dus nog niet
staat erop
Ook slechte muziek moet er gedraaid wordenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
slechtste dubstep/dnb wat mij betreft laatste 2 nummers en deze
ja en?quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Ow, nu je hier toch bent. Ik draai deze week geen nederlandstalig het eerste uur.
Bij mij niet hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat stond er op dat laatste keer dat ik keek.
Ik ga binnenkort mezelf ook inplannenquote:
toffffquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort mezelf ook inplannen. Of jou dat laten doen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |