SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16![]()
Nee hoor, ik ben gewoon een grote muziekliefhebberquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij speelt vals!
Mo-do overigens.
We have a winner!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij speelt vals!
Mo-do overigens.
Iedereen moest wachten op het nieuwe topic en jij post bam gewoon door het slot heen!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:28 schreef STING het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gewoon een grote muziekliefhebber
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand raad het anders moeten we dit de hele tijd achteruit horen
Simpele users zonder rechtenquote:
Talpaquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Simpele users zonder rechten
Vrouwen
Koude bami
Koude bami.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vrouwen
Koude bami
nee, ik zit er nog niet inquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:30 schreef Melting het volgende:
Tussenstand:
Watertornado 2
Stokstaart 2
ToT 2
Morpheus 2
Gaat goed gelijk op!![]()
Ja maarquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Iedereen moest wachten op het nieuwe topic en jij post bam gewoon door het slot heen!
Wat nou 'vrouwenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vrouwen
Koude bami
Nederlanders die duits doenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:30 schreef Watertornado het volgende:
Waarom schrijft iedereen hier "Eins" met een z overigens?
Omdat het kán!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:30 schreef Watertornado het volgende:
Omdat ze geen Duitsers zijnquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:30 schreef Watertornado het volgende:
Omdat we uit Nederland komenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:30 schreef Watertornado het volgende:
Och inderdaadquote:
Terecht welquote:
Een sprekend paspoort!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terecht wel. Maar toch, mijn paspoort zegt het en wat mijn paspoort zegt is waar
.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terecht wel. Maar toch, mijn paspoort zegt het en wat mijn paspoort zegt is waar
.
High Tech, hier in het oosten, jonguh!quote:
Uni van Enschede is best een goede. ±Yquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
High Tech, hier in het oosten, jonguh!.
Politie heeft een gast neergeschoten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb ff niet meegekregen waarom er riot is in Londen...??
Ja hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Uni van Enschede is best een goede. ±Y
Doogeschotenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Politie heeft een gast neergeschoten.
Daar kwamen de rellen door?? willen ze nog iemand doodhebben?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
politie had iemand geschoten en toen zag men de kans om even te plunderen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb ff niet meegekregen waarom er riot is in Londen...??
Ruikt vast beter dan je kotsquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:35 schreef Samzz het volgende:
Booooh, Lays Cheese Onion, die walmt je gewoon tegemoet.
25% minder vet 100% ranzigerquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:35 schreef Samzz het volgende:
't aroma komt je tegemoet, zodra je 't pakje open doet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:35 schreef Samzz het volgende:
De agent in kwestie misschien?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Daar kwamen de rellen door?? willen ze nog iemand doodhebben?
Doodt toch?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Klinkt als Nederlandquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
politie had iemand geschoten en toen zag men de kans om even te plunderen.
Ik in de trein knagen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:35 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Brainpower veel beter dan deze gekquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zou wel raar zijn, gezien zijn gemekker over Brainpauper.
Cocktailjurkjesquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ok even vraagje tussendoor
Ik heb vrijdag een feestje met als thema: cocktailparty
Ik hou van themafeestjes
Wat is jullie favoriete cocktail?
Molotov!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hou van themafeestjes
Met of zonder alcohol?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hou van themafeestjes
moeilijk, als hij maar niet te zoet is, rusty nail vind ik wel lekkerquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hou van themafeestjes
quote:
Milisecondes doettie ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Precies zelfde moment, kijk de tijd
Jawel, het beschieten van de auto's is er nu opquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Precies zelfde moment, kijk de tijd
Great minds think alikequote:
Oh op de A13.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, het beschieten van de auto's is er nu op.
Had je een seconde eerder moeten posten!quote:
Fellow americans, blablablablabla *kijkt hoopvol in de verte*quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Had je een seconde eerder moeten posten!![]()
En je staat nog steeds 1 punt voor.
Dat de media alles gigantisch opblaast, paniek zaait e.d. en dat ze er nog mee wegkomen ookquote:
Hoi jijquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat de media alles gigantisch opblaast, paniek zaait e.d. en dat ze er nog mee wegkomen ook.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Metallica - wiskey in the jar
Je bent steeds te laatquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Metallica - wiskey in the jar
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:43 schreef ACT-F het volgende:
Ben ik weerBuikje rond
![]()
Oe, plaatjes raden
het loopt uit de hand in londonquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:43 schreef Samzz het volgende:
Ik luister niet, even 't nieuws kijken.
Zie mijn uitlegquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
? dit had ik niet achter je gezocht
Rellen in Tottenham - Londen, en de economie gaat weer stuk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is er gebeurd? geen zin om tv aan te zetten
dat is waarquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie mijn uitleg. De paniek die gezaaid wordt door de media, het is gewoon lachwekkend.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed molotov en rusty nail
Even googlen
Molotov cocktail is nogal sterk!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
Even googlen
Volgens mij een kruising tussen:quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is er gebeurd? geen zin om tv aan te zetten
He is backwards!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Morpheus de backward genius
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
Even googlen
Ik own gewoonquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Morpheus de backward genius
1 100 000 000 000.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
obama gaat zo dus wat zeggen dat het nog kutter gaat dan het al ging
zag in de krant hoeveel ze nog schluldig zijn aan landen, 1100 MILJARD van china
Dat geld zien ze nooit meer terug, de poepchinezenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zag in de krant hoeveel ze nog schluldig zijn aan landen, 1100 MILJARD van china
Met je Kalashnikovaquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, de politie is te tam. Ik had allang met scherp geschoten
Amerika valt, en ze vallen hard. Logisch ook als je de grootste bent.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
China is de grootstequote:Op maandag 8 augustus 2011 19:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Amerika valt, en ze vallen hard. Logisch ook als je de grootste bent.
Ik ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maargoed, ik snap dus niet zo veel van de economie these days
Off the records wel jaquote:
Niet volgens mij.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wie kan mij helpen
hoe kan ik bij sam zorgen dat ik me zelf niet hoor van de mic
Speakers f uitzetten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wie kan mij helpen
Je headset afzetten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wie kan mij helpen
Je windows mixer bij microfoon op "mute" zetten?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wie kan mij helpen
Mja, ik vind dat wat vrouwelijker klinkenquote:
geen sam gebruikenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wie kan mij helpen
Ik wist de artiest zo snel nietquote:
Jeuj voor de Sint!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Frans Bauer - als sterren aan de hemel staan
Achteruit klinkt hij idd vele malen beter!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:49 schreef JJH het volgende:
Dees hoeft trouwens niet vooruit gedraait te worden hoor.
bij je mic optie -> encoders -> record to pipelinequote:Op maandag 8 augustus 2011 19:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wie kan mij helpen
You scare me to death, boy.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Frans Bauer & Marianne Weber - Als Sterren Aan De Hemel Staan?
Geen respect hebben voor het hollandse liedquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Achteruit klinkt hij idd vele malen beter!
En dat is al crap.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ditquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen respect voor kampermuziek, nee. Er is zeer zeker wel goede Nederlandstalige muziek.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen respect hebben voor het hollandse lied
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
GrapjassenMet jullie cocktails
Ik ga zelf wel mijn cocktail boek erbij pakken
Rellen? Hmzz waarom dan?
Bacardi Razz met Sinasquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
Rellen? Hmzz waarom dan?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
Rellen? Hmzz waarom dan?
Nederlandse 'kwaliteit' muziek is zo ernstig kutquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen respect voor kampermuziek, nee. Er is zeer zeker wel goede Nederlandstalige muziek.
vraag het ons dan niet, doe maar gewoon een dry martini shaken not stirredquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
Rellen? Hmzz waarom dan?
Neem een kopstootquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
Rellen? Hmzz waarom dan?
Ik kan je wel een tip geven als je wil. Ik heb nog wat gemixt op een een paar feestjes. Wat voor drank heb je allemaal?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
Rellen? Hmzz waarom dan?
Zangeres Marlous bijvoorbeeld!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen respect voor kampermuziek, nee. Er is zeer zeker wel goede Nederlandstalige muziek.
Dat geldt voor al dat piratenspul, allemaal zichzelf en zingen over het leven.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Frans Bauer is gewoon lekker zichzelf, zonder gekkigheid!! kijk naar alle grote artiesten tegenwoordig, allemaal gekke pakkies, Frans zingt gewoon over het echte leven!
Die moet je door de plee spoelen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zangeres Marlous bijvoorbeeld!
Hmzzzzz ik pak me boek er wel even bijquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bacardi Razz met SinasSmaakt naar een Raket ijsje.
neequote:Op maandag 8 augustus 2011 19:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zangeres Marlous bijvoorbeeld!
dankquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bij je mic optie -> encoders -> record to pipeline
Oe.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
niet lief![]()
Jullie krijgen billenkoek de volgende keer
Ik ga donderdag drank inslaanquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan je wel een tip geven als je wil. Ik heb nog wat gemixt op een een paar feestjes. Wat voor drank heb je allemaal?
Long Island Ice Tea is wel lekker.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmzzzzz ik pak me boek er wel even bij
Zo meteen na mijn show...quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga donderdag drank inslaan![]()
Maar wil 5 cocktails op de kaart zetten
Met 5 flessen drank kan je aardig wat verschillende cocktails makenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga donderdag drank inslaan![]()
Maar wil 5 cocktails op de kaart zetten
Dat had ik ook, verschrikkelijk is dat!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kut, ik faalIk kon er echt niet op komen
en limoentjes en wat tropische sapjesquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Met 5 flessen drank kan je aardig wat verschillende cocktails maken
Wat voor homo ben jij?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh dat nummer ken ik gewoon ook niet.
Dat doet pijn en ik heb mn tong net al verbrand aan mn etenquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh dat nummer ken ik gewoon ook niet.
Dat doe ik altijd met pizza. En altijd als in altijd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat doet pijn en ik heb mn tong net al verbrand aan mn eten
Moet wel een beetje kloppen hequote:Op maandag 8 augustus 2011 19:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh dit nummer ken ik wel, maar alleen dat zinnetje.
Een neppe. Ik gebruik het als smoes om dichter bij de vrouwtjes te komenquote:
Van welk bouwjaar ben jij?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh dit nummer ken ik wel, maar alleen dat zinnetje.
Zal ik 'm inkoppen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat doet pijn en ik heb mn tong net al verbrand aan mn eten
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een neppe. Ik gebruik het als smoes om dichter bij de vrouwtjes te komen.
Ik aan de inhoud van m'n Tacoquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd met pizza. En altijd als in altijd.
Rum, Blue Curacao, Whisk(e)y, Wodka en Baileys ofzo zijn de belangrijkste?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zal ik 'm inkoppen?. Ach, ik doe 't gewoon
.
Kusje op je tong.
En, hoe werkt dat voor jou?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is er ook zo eentje inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik aan de inhoud van m'n Taco
Ga je dan ook naar een gaybar?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |