Terecht welquote:
Een sprekend paspoort!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terecht wel. Maar toch, mijn paspoort zegt het en wat mijn paspoort zegt is waar
.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terecht wel. Maar toch, mijn paspoort zegt het en wat mijn paspoort zegt is waar
.
High Tech, hier in het oosten, jonguh!quote:
Uni van Enschede is best een goede. ±Yquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
High Tech, hier in het oosten, jonguh!.
Politie heeft een gast neergeschoten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb ff niet meegekregen waarom er riot is in Londen...??
Ja hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Uni van Enschede is best een goede. ±Y
Doogeschotenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Politie heeft een gast neergeschoten.
Daar kwamen de rellen door?? willen ze nog iemand doodhebben?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
politie had iemand geschoten en toen zag men de kans om even te plunderen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb ff niet meegekregen waarom er riot is in Londen...??
Ruikt vast beter dan je kotsquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:35 schreef Samzz het volgende:
Booooh, Lays Cheese Onion, die walmt je gewoon tegemoet.
25% minder vet 100% ranzigerquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:35 schreef Samzz het volgende:
't aroma komt je tegemoet, zodra je 't pakje open doet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:35 schreef Samzz het volgende:
De agent in kwestie misschien?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Daar kwamen de rellen door?? willen ze nog iemand doodhebben?
Doodt toch?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Klinkt als Nederlandquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
politie had iemand geschoten en toen zag men de kans om even te plunderen.
Ik in de trein knagen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:35 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Brainpower veel beter dan deze gekquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zou wel raar zijn, gezien zijn gemekker over Brainpauper.
Cocktailjurkjesquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ok even vraagje tussendoor
Ik heb vrijdag een feestje met als thema: cocktailparty
Ik hou van themafeestjes
Wat is jullie favoriete cocktail?
Molotov!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hou van themafeestjes
Met of zonder alcohol?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hou van themafeestjes
moeilijk, als hij maar niet te zoet is, rusty nail vind ik wel lekkerquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hou van themafeestjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |