quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
GrapjassenMet jullie cocktails
Ik ga zelf wel mijn cocktail boek erbij pakken
Rellen? Hmzz waarom dan?
Bacardi Razz met Sinasquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
Rellen? Hmzz waarom dan?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
Rellen? Hmzz waarom dan?
Nederlandse 'kwaliteit' muziek is zo ernstig kutquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen respect voor kampermuziek, nee. Er is zeer zeker wel goede Nederlandstalige muziek.
vraag het ons dan niet, doe maar gewoon een dry martini shaken not stirredquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
Rellen? Hmzz waarom dan?
Neem een kopstootquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
Rellen? Hmzz waarom dan?
Ik kan je wel een tip geven als je wil. Ik heb nog wat gemixt op een een paar feestjes. Wat voor drank heb je allemaal?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
Rellen? Hmzz waarom dan?
Zangeres Marlous bijvoorbeeld!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen respect voor kampermuziek, nee. Er is zeer zeker wel goede Nederlandstalige muziek.
Dat geldt voor al dat piratenspul, allemaal zichzelf en zingen over het leven.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Frans Bauer is gewoon lekker zichzelf, zonder gekkigheid!! kijk naar alle grote artiesten tegenwoordig, allemaal gekke pakkies, Frans zingt gewoon over het echte leven!
Die moet je door de plee spoelen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zangeres Marlous bijvoorbeeld!
Hmzzzzz ik pak me boek er wel even bijquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bacardi Razz met SinasSmaakt naar een Raket ijsje.
neequote:Op maandag 8 augustus 2011 19:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zangeres Marlous bijvoorbeeld!
dankquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bij je mic optie -> encoders -> record to pipeline
Oe.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
niet lief![]()
Jullie krijgen billenkoek de volgende keer
Ik ga donderdag drank inslaanquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan je wel een tip geven als je wil. Ik heb nog wat gemixt op een een paar feestjes. Wat voor drank heb je allemaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |