1 100 000 000 000.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
obama gaat zo dus wat zeggen dat het nog kutter gaat dan het al ging
zag in de krant hoeveel ze nog schluldig zijn aan landen, 1100 MILJARD van china
Dat geld zien ze nooit meer terug, de poepchinezenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zag in de krant hoeveel ze nog schluldig zijn aan landen, 1100 MILJARD van china
Met je Kalashnikovaquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, de politie is te tam. Ik had allang met scherp geschoten
Amerika valt, en ze vallen hard. Logisch ook als je de grootste bent.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
China is de grootstequote:Op maandag 8 augustus 2011 19:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Amerika valt, en ze vallen hard. Logisch ook als je de grootste bent.
Ik ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maargoed, ik snap dus niet zo veel van de economie these days
Off the records wel jaquote:
Niet volgens mij.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wie kan mij helpen
hoe kan ik bij sam zorgen dat ik me zelf niet hoor van de mic
Speakers f uitzetten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wie kan mij helpen
Je headset afzetten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wie kan mij helpen
Je windows mixer bij microfoon op "mute" zetten?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wie kan mij helpen
Mja, ik vind dat wat vrouwelijker klinkenquote:
geen sam gebruikenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wie kan mij helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |